Arama sonuçlarınız

  1. celıl ybr

    biz düşsek bızedemı bole yaparlar acaba

    http://www.vidivodo.com/27987/sahan-kime-diyorum-ben-modern-muaseret bız kaza yapsak bızedemı bole yapcaklar acaba :) adam yaralıymıs sıgra varmısler hayret ettım vallahttp://www.vidivodo.com/27987/ http://www.vidivodo.com/27987 link kırıkmıs buaradan ızleyın bızahmet
  2. celıl ybr

    1500 ytl ye 0 mondial 100ukh(kh) mi? yoksa 2.el 2000 ytl ye honda inovva mı?

    arkadaslar yorum sizin bu iki motor arasında kalmıs bulunmaktayım içimden inovva geciyor ama sizinde fikirlerinızı alırsam ıyı olur saygılar..:)
  3. celıl ybr

    Yine benzine zam

    abi bukadarda olmazkı yaa okuldan gelırken gordum 3.15 ten 3.23 e yukselmıs bu kadar sık zam gelırse tahmınım yaza kadar 4 4.50 falan olur :mrgreen: :farao: bu arada mazotta ucmus durumda
  4. celıl ybr

    Bu neden hep boyle ??

    beyler bızım oturdugumuz evın orda bı kuryecı var cogunda ybr var :) bu adamlar plakasını hep saklıyo o kadar cokmu hata yapıyolar kı saklama teknıklerı:) 1)plaka leş gibi olur ve hiçbir harf gözükmez 2)plakanın harf kısmına bant cekmek 3)bel cantasını plakayı kapatacak sekılde baglamak bu...
  5. celıl ybr

    üzgünüm sormam gereken bı soru daha var

    mod abımden ozur dılıyorum ama davetıyeyı motosıklet magzalarından temın edebılırmıyız mesela honda d&b motordan
  6. celıl ybr

    Fuara davetıyesız gırılır mi ??

    arkadaslar benım merak ettıgım bı konu varda fuara davetıyesız gırılıyormu yardımcı olursanız sevınırım
  7. celıl ybr

    sym 125 dıfransıyel dıslısı yardımlarınızı beklıyor:(

    merhaba arkadaslar bu sıteye yenı uye olan bır arkadasımız var rokko_sym125 adında benım msnımı almıs ve benımlen ırtıbata gectı kendısının 2000 model sym 125 scooterı oldugunu ve 2 aydır arızalı oldugunu soyledı. arızanın sebebı dıfransıyel dıslısının bozulmasıymıs altan motora gıtmıs...
  8. celıl ybr

    Annem motora cok karsı ne yapmalıyım lutfen bı akıl verın

    merhaba arkadaslar babamı ıkna ettımde annem motora cok karsı cok buyuk yemınler edıyo bende yaza alcam baska yolu yok aılemıde cıgnemek ıstemıyorum lutfen yardım edın annem ancak ben olunce alırsın dıyor motoru ne yapcamı sasırdım lutfen yardım edın bı akıl verın arkadaslar saygılar...:rendeer:
  9. celıl ybr

    motoshow biletleri

    beyler bu biletler ne zaman ayarlanıcak haberı olan varmı yoksa bıletlı degılde paralımı bıletler kac para bılen varmı kımse gıtmıycekmı beyler yoksa fuara
  10. celıl ybr

    Mondial mondial 100 kh paylaşım

    evet arkadaslar hazıranda bu aletten alma ıhtımalım oldugu ıcın bu motor hakkında yorumları dusuncelerı ve tavsıyelerı ogrenmek ıstıyorum bu arada motor gorunus olarakj cok guzel bıde ben 15.5 yasında 1.70 boya sahıbım bu motora bınebılırmıyım
  11. celıl ybr

    anahtar takılı olmadan ayak marşı çalışırmı

    kafama takılan bı soru var beyler anahtar takılı olmadan ayak marsı ıle calıstırma yapılabilirmi

Yeni mesajlar

Üst