geçtiğimiz yaklaşık 4 yıla yakın süre istanbul trafiğinde 12 ay motosiklet kullanan biriydim, yakınlarım bana şaşırırlardı yaz kış motor üstünden inmezsin ne hasta olduğunu gördük ne nezle! belkide çok nadir, fakat bu bana normal geldiği için belkide soğuk iklimli memleketlerde çocukluktan beri...