Merhaba Arkadaşlar ,geçen sene başıma gelen ilk rahatsızlığım pnomotoraks adı verilen akciğer sönmesi yaşamıştım.
hastaneye acil bir şekilde kaldırılarak tedaviye alındım , doktor gözümün içine bakarak ilk teşis sırasında ölme ihtimalin var demişti,
sükürler olsun 1 ay hastanede yattıktan sonra...