Arama sonuçlarınız

  1. Seddülbahir

    Motor koymak için kapalı kulübe/garajcık

    Merhaba Arkadaşlar, Çok inceleyemedim belki önceki konularda vardır;sizlere bir fikir danışmak isterim: Yeni aldığım motorum için apartmanımızın arka tarafındaki otoparka ufak, kapalı bir kulübe/garajcık yapmak istiyorum. Hani hem yağmurdan-güneşten hem de meraklı veletlerin gazabından korumak...
  2. Seddülbahir

    Serdar Altınbilek'ten selamlar

    Merhaba, Bugün motorumu aldım. Sevincimi sizlerle de paylaşmak isterim: Yamaha Dragstar 250 ile artık ben de yollardayım. Savulun yoldan geliyor kaptan :queen::queen::queen: Serdar
  3. Seddülbahir

    Merhaba

    Merhaba Arkadaşlar, Adım Serdar Altınbilek, 15 Ağustos 1970 Karşıyaka/İzmir doğumluyum. Bursa'da oturuyorum. Makine mühendisiyim. 40 Yaşında motorculuğa soyunduk ama hadi bakalım hayırlısı diyoruz.:cherry::bounce::cherry: İlk motorum olacak; Yamaha YBR ile Honda CBF arasında çok gittim...

Yeni mesajlar

Üst