Ben Kanuni Deer 152 Kullanıcısıyım Kullanmaz olaydım !!
eylül 2005 tarihinde aldım motoru yani daha 6 aylık motor..
Motorun düzenli biçimde servisi bakımı yapılıyordu ilk 2. ayındayken radyatör hortumu patladı motorun su eksilttiğini hararet yaptığını fark ettim ve baktım radyatör...