selamlar, yaklaşık kasım ayından beri motoru brandalayıp kış sezonuna geçtim, havalar güzel olduğu zamanlar biraz turladım toplasanız 100 km ya vardır ya da yoktur. bugün fark ettim ki motorda hiç yağ yok, çubuğu çıkardığımda çubuğun bile olmadığını sadece kapak olduğunu gördüm, sıcaktan kopmuş...