Merhabalar ben Ahmet foruma yeni katıldım katılır katılmazda size bir soru sormak istiyorum. Kış için bot almak istiyorum almışkende kaliteli olsun istiyorum alpinestars marka Web Gore-tex modeli bi motosiklet botu buldum. Kullanan veya bana başka bir tavsiyede bulunabilcek olan varmı ...