Dün eşimle biraz turladık. Anadolu kavağı, Oradan Beykoz, üsküdar, kadıköy... Özellikle Anadolu kavağında birbiri ardına çok güzel virajlar motosiklet sürme zevkimi 2 katına çıkardı. Relax bir şekilde eve dönüş için E-5 e girdim. Eşim arkamda olduğunda hızımı normalin altında tutmaya çalışırım...