arkadaşlar bildiğiniz gibi ÖSS ye 1 ay kaldı.son viraj yani.bugün bi düşündüm de motosiklet.net çok fazla vaktimi alıyor.irademe hakim olamıyorum.ve 1 ay boyunca pc mi kaldıracam.ve en çok üzüleceğim şey mt den uzak kalmam olacak.ayrıca motosikletimdeki yaklaşık 1.5 litre benzini bitirip bu gece...