http://www.sahibinden.com/ybr_125_den_fazlasi_var_eksigi_yok-21WQQaXQQ20110256WQQpXQQdisplayitem
vitesli motora alışamadım onun için satıyom diyor
sonrada rodajını kendim özenle yaptım demiş.
vitesli motor kullanamayan biri nasıl rodaj yapabiliyor
sorarım size belliki vites atmayı beceremiyor...