Geçen gün mahmut bey gişelerinden girdim e6 ya girişde iki otomobil kaza yapmış araba girişleri çok sıkışmış orayı geçtikten sonra otoban boş gibiydi, bende hazır boşluk bulmuşken biraz gaz açayım dedim en sol şeritte170 km civarında seyrederken az önümde tahmini 80-100 mt en sag şeritte...