Çalıştığım işten,iş yerimdeki insanların kişiliksizliklerinden, etrafımdaki insanların oyunlarından ,istanbulun kalabalığından,hayatın adaletsizliğinden bıktığım zamanlarda herşeyden kaçıp , kimsenin olmadığı bir yere gidip doğada tek başıma yaşamak istiyorum.Kimlik olmadan,diploma...