Basit ve net bi soru sorucam. saçma yorumlarla topic kirletmezseniz çok hoşuma gider. DRZ 400 SM mi? XT 660 mı? şehir içinde kullanıcam, piste çıkmicam, tam bir supermoto görünümü istiyorum, benzin konusunda bi bilgim yok ne ne tüketir, viraj yapma konusu önemli, yerim maksimum hızı trafikte ne...