Bi arkadaş vardı ninja 250R sahibi adını falan bilmem. Mivu egzost kalın lastik falan daha benimle aynı anda ehliyeti aldı. 1,5 ay oldu baktım 600f almış gidip konuşcak şansım olmadı bile.
Adam diyorki biz orda yaklaşık 12 motoruz arada Movistardır, r6dır, r1 dir oturuyor herkez bide...