Gaza geldim, bot bakayım dedim; Kadıköy'deki Hein Gericke'de aldım soluğu:queen:
Giderken kafamda, Hein Gericke'nin kendi imalatı olan, kaliteli ve hesaplı olduğunu duyduğum botlardan almak vardı açıkçası.
Ne olduysa orada oldu; onu dene, bunu dene derken, "yaw 3 kuruş fazla olsun, iyisinden...