Selamun aleykum kardeşlerim öncelikle bir ekip kurmayı düşünüyoruz ve yaklaşık 10 ay içinde ehliyet,motor'u alıcak olan varsa mesaj atması yeterli whatsapp vb grup kurulup konuşulcaktır.
NOT: Heves edenler yazmasın cidden ehliyetini almış veya alıcak olanlar yazsın.