Bugün, 8 arkadaş motosikletlerinin değerini yükseltti :) (abarttım mı? :mrgreen: )
Evet, mekanda buluştuk, dürümlerimizi yedik, ayranlarımızı ve çaylarımızı içtik :)
Buyrun foto ve yazılara..
İlk anda 4 kişiyiz, soldan sağa: Reşit, Osbourne, RunemagicK, ozrace..
ozrace
RunemagicK...