motoru ilk çalıştırdığımda gazı bırakınca istp ediyor biraz gaz vererek ısıtıyorum motor ısındığından istop etmiyor bunu nasıl çözerim birde motor ısındıktan sonra yokda giderken ışıkta duruyorum ve motor istop ediyor tekrar çalıştırıyorum bu sefer istop etmeden rolantide sayıyor mesela...