Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

125 kt de doğru yağ vizikotesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    14 Kasım 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok
    Selam arkadaşlar ben mondial 125 kt kullanıyorum 800 km deyim her binde bir castrol 15/40 power1 kullandım ama kullanım kılavuzunda 20/50 öneriyor acaba kullandığım yağ bir zarar veririmi yoksa iyimi yapıyorum çok ince yağ ne yapar motora yoksa castrolun 10/50 full sentetik yağınımı kullanmalıyım kullanmak istememin sebepi contalara zarar vere bilir diye düşündüm bilgisi olan arkadaşlar yardımcı ola bilirse çok sevinirim şimdiden teşekkürler...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    27 Ekim 2007
    Şehir
    İnadına 06 asfaltı....
    Motosikleti
    Kendini SS Zanneden Pisihled
    arkadaşım orjinali neyse en uygunu odur fakat kışa girdiğimizden kullandığın yağ daha iyi olur... 15/40 a devam et yazında orjinalini kullanırsın. bu arada 8000 e bi sıfır az atmışsın
    [B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
    [B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]

  3. #3

    Üyelik
    14 Kasım 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok
    ilginiz için önce teşekkür ederim evet bir sıfır unutmuşum sorunum motorsikletler için 20/50 bulamamam arabalar için olan yağıda kullanmak istemiyorum castrolün kaliteside tartışılmaz ama neden 15/50 veya 20/50 yok kış için anlayamadım 10/40 ve 15/40 olmak üzere iki yağı var full sentetik içime sinmedi benimki gibi çin makineleri için uygun olmaya bilir diye düşündüm yazında 15/40 kullandım motor fazla ısınınca şöyle 50-60 km yol yapınca yağ su gibi oluyo bir zararı varmıdır yoksa uygun olan yağ bumudur çünki koskaca castrolün bir bildiği vardır yoksa kullanım kılavuzummu hatalı çözemedim iki şeyi merak ediyorum ince yağ ne zarar verir ve doğru vizikotem nedir hangi yağı kullanmalıyım yani mondial 125 kt vitesli şu Cruiser-Chooper tipli olanlar varya motorum o gerçi kullanma kılavuzunda bazı hatalar yok değil var yani yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

  4. #4

    Üyelik
    27 Ekim 2007
    Şehir
    İnadına 06 asfaltı....
    Motosikleti
    Kendini SS Zanneden Pisihled
    Alıntı xufuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilginiz için önce teşekkür ederim evet bir sıfır unutmuşum sorunum motorsikletler için 20/50 bulamamam arabalar için olan yağıda kullanmak istemiyorum castrolün kaliteside tartışılmaz ama neden 15/50 veya 20/50 yok kış için anlayamadım 10/40 ve 15/40 olmak üzere iki yağı var full sentetik içime sinmedi benimki gibi çin makineleri için uygun olmaya bilir diye düşündüm yazında 15/40 kullandım motor fazla ısınınca şöyle 50-60 km yol yapınca yağ su gibi oluyo bir zararı varmıdır yoksa uygun olan yağ bumudur çünki koskaca castrolün bir bildiği vardır yoksa kullanım kılavuzummu hatalı çözemedim iki şeyi merak ediyorum ince yağ ne zarar verir ve doğru vizikotem nedir hangi yağı kullanmalıyım yani mondial 125 kt vitesli şu Cruiser-Chooper tipli olanlar varya motorum o gerçi kullanma kılavuzunda bazı hatalar yok değil var yani yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
    şimdi teknik bir dille yazarım fakat motor bilgin azsa veya yoksa anlatmam zor olur. ama basitce yazıyım.. elinde iki bardak var birisinde su diğerinde ise bal dolu. ikisinide aynı anda ters çevirdiğinde hangisi daha hızlı akar gider? tabiki su. he bunu şöyle düşün akıcılığı az olan bir motor yağı örneğin 20/50 motor yağın için konuşalım fabrika bu yağı o motora önerirken motor ısındığı zamanki akıcılığının piston silinidir arasını tam olarak doldurmasını ister. yani dahada basitleştirirsek yağ parçalar üzerinde film tabakası oluşturur ve bu film tabakasının belirli bir kalınlığı olur. şimdi ince yağ kullanırsan ne olur? ilk örnek gibi eline bulaşan suyumu rahat temizlersin balımı? he bundada orjinal fabrikasyon yağ ısındığı zaman en ideal tutunmayı ve en ideal yağlamayı sağlar. bu parçalar arasındaki boşluğu en iyi şekilde doldurur ve motorun ömrü artmış olur....

    gelelim sadece kışın kullan diye önerdiğimiz yağa. peki orjinal yağ bu kaar iyide neden kışın farklı yağ kullan diyoruz? arkadaşım dünya üzerinde üretilen tüm motorların gerekli testleri motor güçleri bize verilen özgül yakıt sarfiyatları vs 15-20 derece arasında deniz seviyesindeki basınçta denenir. motorun çalışabileceği en yüksek hava sıcaklığı ve en düşük hava sıcaklığı hesab edilir ve yağ ona göre belirlenir fakat hem çok büyük hemde çok küçük bir malzeme aynı anda olamaz dimi? ha kışında inceyi neden kullanırız? şimdi kışın hava soğuk motor soğuk parçalar soğuk ve sen çalıştırdın. motor yağları kışın kalınlaşır kabaca yazarsam. şimdi bu kalın yağın mı motorun yağlanacak parçalarına ulaşması kolay yoksa senin sadece kış için koyacağın ince yağınmı? bu sebeple kışın kullan derim.


    senin motorunun sorununa gelince eğer fabrikası kitapçıkta o yağı tavsiye ettyse servisin o yağı bulundurma zorunluluğu var. sen servise gittiğinde o yağı talep edebilirsin. ha yoksa aynı vizkotede başka marka bir yağa bak. ha oda yoksa en yakın vizkoteyi kullan derim... ayrıca hangi şehirdesin arkadaşım? ben ankarada 20/50 castrol motoisklet yağını rahatlıkla buluyorum.
    [B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
    [B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]

  5. #5
    alplion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005
    Şehir
    kütahya/merkez
    Motosikleti
    buell 1125R
    bende de kt var ve tam sentetik yağ performansı düşürüyo.hiç daha fazla para veripte tam sentetik yağ alma

  6. #6

    Üyelik
    14 Kasım 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok
    ya çok zahmet verdim ama çok güzel açıklamışın ben istanbuldayım kaliteli bir yağ kullanmak istediğim için castrollü tercih ettim internetten sitesinede baktım ama 20/50 bulamadım ürün yelpazesinde hangi araca hangi yağ diye bir bölüm var ordan 15/40 öneriyor benim motora castrol başka markaların olabilir ama ben bulamıyorum genelde motorsikletler için hep castrol var marketlerde bauhaus koçtaş tansaş bir çok yapı marketi gezdim biginizi paylaştınız için çok teşekkür ederim ben aynı yağı kullanmaya devam etmeye karar verdim yazın yine bir araştırma yaparım sanada sağol arkadaşım sentetik zaten kafama yatmamıştı racıng makinalara uygun olabilir ama bizim motorlara yarıycanı zannetmiyorum...

    Bu arada Mondial 125 kt hakkındaki 8000km lik tecrübemi aktarıyım belki işine yarıycak birileri vardır motorda titreşim bayağı var 70-80 den sonra arka ayaklıklar çok fazla rahatsız edici şekilde titriyomuş arkada oturanların görüşü ben 80 den sonra hissediyorum 100 falan olunca aynalardan hiç bişey fark edilmiyor titreşim yüzünden hatta 20-30 milyonluk koruma demirlerini kıracak kadar titreşim var o yüzden kaliteli ve kalın olan lardan tercih etmek lazım bunun dışında 120 km hız yapa biliyor ben yaptım vidalarını sürekli kontrol etmek gerekiyor özellikle motorun altındaki 19 anahtarla sıkılan saplama gerçi 2 kere gevşedi parçaları hondaya veya ybr ye göre çok daha fazla ucuz yani öğrenmek için veya fazla dolaşmıycaksanız bütçenizde kısıtlıysa alına bilecek bir motor bence bide ön diskten çok fazla gıcırtı geliyor servis balatalarda oldunu söyledi genel proglemleriymiş gerçi motor kendini 10-15 bin kilimetreden sonra daha iyi belli eder

    Bide merak ettiğim konu motora kalın vizikoteli yağ koyduktan sonra ince vizikoteli yağ koymak doğrumu çünki segmanlar piston silindir o kalınlığa lışmış olucak ince dönüş yaptığımızda ya arkadaşımızın dediği gibi filim tabakası tutunamazsa bence hep aynı yağı kullanmalıyız motor ömrü kilometresi çoğallınca bir iki numara kalın olanına geçe biliriz tabiki benim görüşüm tecrübem hiç yok sadece mantık yürütüyorum ve 6 aylık motor kullanıcısıyım 125 kt de öğrendim artık kusruma bakmayın öğrenmeye çok meraklıyım bide aklıma takılan diğer soru fazla kalın yağ motorun ısınmasına neden olurmu silindir ile piston arasında ki sürtünme fazlalığından dolayı bu da kulağıma bir yerden gelmişti doğrulupu nedir acaba 125 kt hakkında bilgisi olan arkadaşlarda varsa paylaşırlarsa sevinirim neler yapılması veya yapılmaması gereken şeyleri....

  7. #7
    alplion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005
    Şehir
    kütahya/merkez
    Motosikleti
    buell 1125R
    ön disk teki sorunu çözmenin en iyi yolu benimde başımdan geçtiği için anlatayım az yağlı bi bezle disk i sil bi süre az tutuyo ama ondan sonra çıyırtıdan eser kalmıyo.

  8. #8

    Üyelik
    14 Kasım 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok
    evet bende denedim hatta disk clean disk temizleme sipreyi kullandım yağlıyınca cızırtı gidiyo ama fren tutmuyo bende disk sipreyiyle temizledim balataların fazla sert olmasından dolayıymış balataları değiştirirken biraz daha yumuşak seçmeliyiz servis söyledi genel sorunları kt 125 lerin ama benim anlamadığım teker dönerken frene az bi dokanıp çekince tık tık diye bir ses geliyo fazla titiz olduğumdan ben duya biliyorum bunu sanırım sadece ön tekerden sessiz bir yolda özellikle frenden elimi çekerken...

  9. #9

    Üyelik
    27 Ekim 2007
    Şehir
    İnadına 06 asfaltı....
    Motosikleti
    Kendini SS Zanneden Pisihled
    Alıntı xufuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya çok zahmet verdim ama çok güzel açıklamışın ben istanbuldayım kaliteli bir yağ kullanmak istediğim için castrollü tercih ettim internetten sitesinede baktım ama 20/50 bulamadım ürün yelpazesinde hangi araca hangi yağ diye bir bölüm var ordan 15/40 öneriyor benim motora castrol başka markaların olabilir ama ben bulamıyorum genelde motorsikletler için hep castrol var marketlerde bauhaus koçtaş tansaş bir çok yapı marketi gezdim biginizi paylaştınız için çok teşekkür ederim ben aynı yağı kullanmaya devam etmeye karar verdim yazın yine bir araştırma yaparım sanada sağol arkadaşım sentetik zaten kafama yatmamıştı racıng makinalara uygun olabilir ama bizim motorlara yarıycanı zannetmiyorum...

    Bu arada Mondial 125 kt hakkındaki 8000km lik tecrübemi aktarıyım belki işine yarıycak birileri vardır motorda titreşim bayağı var 70-80 den sonra arka ayaklıklar çok fazla rahatsız edici şekilde titriyomuş arkada oturanların görüşü ben 80 den sonra hissediyorum 100 falan olunca aynalardan hiç bişey fark edilmiyor titreşim yüzünden hatta 20-30 milyonluk koruma demirlerini kıracak kadar titreşim var o yüzden kaliteli ve kalın olan lardan tercih etmek lazım bunun dışında 120 km hız yapa biliyor ben yaptım vidalarını sürekli kontrol etmek gerekiyor özellikle motorun altındaki 19 anahtarla sıkılan saplama gerçi 2 kere gevşedi parçaları hondaya veya ybr ye göre çok daha fazla ucuz yani öğrenmek için veya fazla dolaşmıycaksanız bütçenizde kısıtlıysa alına bilecek bir motor bence bide ön diskten çok fazla gıcırtı geliyor servis balatalarda oldunu söyledi genel proglemleriymiş gerçi motor kendini 10-15 bin kilimetreden sonra daha iyi belli eder

    Bide merak ettiğim konu motora kalın vizikoteli yağ koyduktan sonra ince vizikoteli yağ koymak doğrumu çünki segmanlar piston silindir o kalınlığa lışmış olucak ince dönüş yaptığımızda ya arkadaşımızın dediği gibi filim tabakası tutunamazsa bence hep aynı yağı kullanmalıyız motor ömrü kilometresi çoğallınca bir iki numara kalın olanına geçe biliriz tabiki benim görüşüm tecrübem hiç yok sadece mantık yürütüyorum ve 6 aylık motor kullanıcısıyım 125 kt de öğrendim artık kusruma bakmayın öğrenmeye çok meraklıyım bide aklıma takılan diğer soru fazla kalın yağ motorun ısınmasına neden olurmu silindir ile piston arasında ki sürtünme fazlalığından dolayı bu da kulağıma bir yerden gelmişti doğrulupu nedir acaba 125 kt hakkında bilgisi olan arkadaşlarda varsa paylaşırlarsa sevinirim neler yapılması veya yapılmaması gereken şeyleri....
    merak etme ben senden yeni motorcuyum kardeş yağ değişiminde zaten yağın kartere süzülmesi beklenir ve yağ öyle değişir ve alışma gibi bir durum yok. bu sebeple rahat ol. kalın yağında hararet riski inceye göre biraz daha az ama bunu zaten farketmen bile mümkün değil.... kafana takılan bişey olursa buralardayım...
    [B][I][U][COLOR="Blue"]Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…" [/COLOR][/U][/I][/B]
    [B][U][COLOR="Red"]MUSTAFA KEMAL ATATÜRK[/COLOR][/U][/B]

  10. #10
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    mondial artık kendi markasında ürettiği 15/50 yağları kullanıyor
    10/40 kullandım mondialim varken
    ama havaların iyice soğuduğu bu motorlarda 20/50 kullanırsanız hem motor zorlanacaktır hemde tüketim artacaktır..
    GKN MOTORS

  11. #11
    kayku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2007
    Şehir
    istanbul-avrupa yakası
    Motosikleti
    hiç belli olmuyo :D
    800 km deyim her binde bir castrol 15/40 power1 kullandım..

    800 km de olur her 1000 de nasıl yağ koyuyon anlamadım :D yazım hatası var sanrıım klavuzu boşver yası sentetik 10-40 kullan bence :D
    [url] www.myspace.com/kayku34 [url]
    [url] www.herkesdinlesin.com/kayku34 [url]

  12. #12
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    şimdiye kadar sürekli castrol 10w40 kulandım.
    1000 km. önce 20w50 castrol koydum, 1000 km sonra elimde bulunan 15w50 shell
    markalı yağı kullanacağım.

    tüm KT125 paylaşımları alttaki linkte... buyrun...
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...-burdayiz.html
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  13. #13

    Üyelik
    14 Kasım 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok
    Yukarda bir yazım hatası yaptım özür dilerim 8000km yazacıma 800 yazmışım Gültekin arkadaşada bir tafsiyem Motorsikletine arabalarda kullanılan yağdan katmasın o yağlar arabalar için üretildiği için fazla yüksek devirlerde iyi koruma yapamıyorlar ve motorsikletler ıslak debrijajla çalıştığı için yani koydunu yağ hem şanzımanı hemde motoru yağlıyor trizone teknolojisi yok şanzımanı aşındırır uzun vadede diğer tavsiyemde çok çeşit yağ kullanma hangi yağa alıştırmışsan motorda onu kullan derim küstahlık kabul etmessen fikrimi ve bilgimi paylaşmak isterim baş kentin asi pilotunada sormak istetiğim bir soru var GKN arkadaşın söylediği Mondialin 15/50 lerini gördüm minarel bazlı petrol ofisinin ürettiği bir yağ bütün sertifikalara sahip jaso falan castrolden bir ekiğini görmedim castrolden sonra bu yağa geçsem motora veya contalara bir zararı olurmu yoksa alıştırdığım yağla devammı etmeliyim hangisi daha sağlıklı şöyle düşünüyorum motor birazdaha eskidiği zaman kilometre yaptığı zaman silindir ve piston aralığı çoğaldığı zaman 15/50 mondialin yağına geçmeyi biraz daha kalın olduğu için iyi olur heralde

    Mondial 125kt nin jiglesiz çalışmama sorunu var bunu çöze bilen arkadaşlar varsa tavsiyesini beklerim tüm motorlar böylemi yoksa bu da 125 kt ye ait bir sorunmu jigleyi üste almadıkça nekadar marşe basarsam basıyım çalışmıyor üste alıp gazıda 2000 devire sabitliyorum 15-20 saniye kada sonra jigle aşağı ve rolanti yi yükseltiyorum ki stop etmesin 2-3 dakkikada öyle çalışıyor tüm 125 likler böylemidir????????

    Mondial 125kt nin jiglesiz çalışmama sorunu var bunu çöze bilen arkadaşlar varsa tavsiyesini beklerim tüm motorlar böylemi yoksa bu da 125 kt ye ait bir sorunmu jigleyi üste almadıkça nekadar marşe basarsam basıyım çalışmıyor üste alıp gazıda 2000 devire sabitliyorum 15-20 saniye kada sonra jigle aşağı ve rolanti yi yükseltiyorum ki stop etmesin 2-3 dakkikada öyle çalışıyor tüm 125 likler böylemidir????????

  14. #14
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    xufuk dostum; üzerinde 4T yazmayan hiç bir yağı motora koymam.
    + mondial 125KT için kullandığımız bir topik var.
    konuyu bölmeden oradan devam edersek, herkesin faydasına olacak.
    jikle, karbüratör, lastik, vs. ne ararsan o başlıkta bulabilirsin.

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...-burdayiz.html
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  15. #15

    Üyelik
    14 Kasım 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok
    Gültekin teşekkürler topiği inceliycem ama bir konuyuda açılamalıyım 4T dört zamanlı motorlar için günümüzde hemen hemen tüm motorlar dört zamanlı Mobiletler hariç araba yağlarınında tümü 4T dir mobiletler ise iki zamanlıdır iki zamanlı 2T motor yağları depodan koyulur yani benzin ve yağ karışır ve silindirde bu şekilde kullanılır ayrı bir yağ karteli yoktur...

  16. #16
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Alıntı xufuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gültekin teşekkürler topiği inceliycem ama bir konuyuda açılamalıyım 4T dört zamanlı motorlar için günümüzde hemen hemen tüm motorlar dört zamanlı Mobiletler hariç araba yağlarınında tümü 4T dir mobiletler ise iki zamanlıdır iki zamanlı 2T motor yağları depodan koyulur yani benzin ve yağ karışır ve silindirde bu şekilde kullanılır ayrı bir yağ karteli yoktur...
    Uyarıların için teşekkürler xufuk.
    otomobil yağı kullanacağımı asla söylemediğim, ve 4T vurgusu yaparak, özellikle motosiklet yağı kullanacağımı ifade etmeme rağmen, bana özel yaptığın açıklamalar sonucunda beni anlamamakta direndiğin hissine kapıldım.

    tüm motosiklet yağlarının kutularının üzerinde 4T veya 2T ibaresiyle birlikte, motosiklet, scooter, mobilet vs. figürü kullanılır. motosikletine yağ alacak kişi, bu ibareleri arar. ibare olmayan yağı almaz. bilmeyenler varsa, bu hususa dikkat etsinler.
    otomobil yağlarında ise, ( tüm otomobiller 4 zamanlı motorları olmasına rağmen) 4T ibaresi bulunmaz. otomobil, ticari araç vs. sahipleri ise, üzerinde motosiklet figürü bulunan yağı almaz sanırım. (alırsa da, bu bizi hiç ilgilendirmez. çünkü burası otomobil forumu değil. motosiklet konuşuyoruz.)

    bu mevzunun bu kadar uzayacağını bilseydim, en başta "... 1000 km sonra, altta özellikleri ve fotosu bulunan 15w50 4T Shell Advance SX 4 markalı motosikletler için üretilmiş olan yağı kullanacağım." yazardım.
    __________________________________________________ __

    Shell Advance SX 4

    MINERAL BAZLI


    Motosikletlerini her gün kullanan, modern, touring, mevsimlik veya klasik motorlari için çok iyi motor korumasi, güvenilirlik ve temizlik arayanlar için.

    15W-50 – Mineral bazli 4 zamanli motosiklet yagi

    * Shell Advance SX4 yüksek viskozite endeksine sahip mineral bazyaglardan üretilmis olan kaliteli bir motosiklet ve disli yagidir. Sadece 4 zamanli motorlar için gelistirilmis olup, motosikletinizin hem motoruna hem de disli ve vites kutusuna üstün koruma, temizlik ve güvenilirlik saglar. Motorunuzu daha uzun süre daha temiz tutar.
    * Motosikletlerini her gün kullanan modern, touring, mevsimlik veya klasik motor sürücüleri için uygundur.
    * Tortularla savasarak, motorun rahat çalismasini saglamak üzere özel olarak gelistirilmistir. Motoru ve vites kutusunu temiz tutar, metal metale sürtünmelere karsi olaganüstü güçte bir film tabakasi olusturur.
    * Motorunuzu sogutur ve daha uzun süre temiz tutar, motorunuzun ömrüne ömür katar.
    * 15W50 viskozitesiyle Türkiye'nin her bölgesindeki iklim kosullarinda en soguk kis sartlarindan en sicak yaz kosullarina kadar rahatlikla kullanilir.
    * API – SL uluslar arasi standarlarinin gereksinimlerini asar; tüm motosiklet üreticilerinin onaylarina sahiptir ve JASO MA gereksinimlerini karsilar.

    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  17. #17

    Üyelik
    14 Kasım 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok
    Öcce GÜltekin sana teşekkür ederim her seferinde bana cevap yazdığın sorularımı cevapladığın için kusurlarımı heycanıma ver çünki ilk forumum daha sayfaları gezmeyi bile yeni öğrendim daha önce verdiğin linke gitmiştim ama tek sayfa sanmıştım meğer 1-20 kadar gidiyormuş ve gerçekten aradığım bir çok şeyi buldum bide daha önce shell in motorsikletler için ürettiği 15-50 den haberim olsaydı kesin onunla başlardım iyiki üye oldum ve öğrendim bilmediğim bir çok şey var benim ben sadece bilgilerim paylaşmak istemiştim düşüncem belki bilmeyen arkadaşlar vardır ve forumlarda gezerken bu bilgilerden yararlana bilirler ben çok faydalandım senin gibi arkadaşlar sayesinde bende üstüme düşenni yapmak isterim inşallah bunu okuyan arkadaşlarada benim faydam olmuştur verdiğin linki incelemeye devam edicem eğer shell i kullandıysan hangi yağ daha iyi yardımcı olursn sevinirim castrol 15/40 dan sonra 15/50 shell iyi gelirmi kötümü olur ne dersin?

  18. #18
    melocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    YaMaHa YzF R25
    Alıntı alplion adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön disk teki sorunu çözmenin en iyi yolu benimde başımdan geçtiği için anlatayım az yağlı bi bezle disk i sil bi süre az tutuyo ama ondan sonra çıyırtıdan eser kalmıyo.
    bende öle yapıyordum ve bi frenciye gittim manyakmısın frene yağ sürülürmü dedi hemen nasıl denir fren veye disk papuçlarını taşladı bişey kalmadı biraz az tutar gibi oldu fakat daha sonra düzeldi
    kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:

    bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana

  19. #19
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    frene yağ
    lastiğede sür yol sesini de duymassın
    sadece meleklerin sesleri gelir
    GKN MOTORS

  20. #20
    alplion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005
    Şehir
    kütahya/merkez
    Motosikleti
    buell 1125R
    melocan ilk başta az tutuyoduda şimdi hiçbi sorun yok gayet memnunum.heralde balatalar çok sertleştiği için yapıyodu.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)