Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Honda'nın desteği/kösteği

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    mit-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    ANTALYA / Merkez
    Herseyden onemlisi canina bisey gelmemis arkadasim! Gecmis olsun! Gerisi bi sekilde cozulur! Sadece Honda olayi da degil, bizim ulkemizde her markada; hatta motosiklet ile de sinirli degil her sektorde satis sonrasi hizmet tam olarak yok, olani da alabilene ask olsun....!
    Tarih bir milletin kanını, hakkını, varlığını hiçbir zaman inkar etmez! Bu memleket tarihte TÜRK'tü, bugün de TÜRK'tür ve ebediyen TÜRK olarak yaşayacaktır. M.Kemal ATATÜRK


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    chess - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600 F
    Alıntı a vagrant adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun arkadaşım.bu lastik içine sıkılan tüplerin faydası olmuyor mu böyle durumları önlemek için?
    cevaplarsanız sevinirim.

    Merhaba, arka lastiğin fotoğrafını ilk mesajımın içerisine ekledim. Göreceğiniz gibi böyle patlamış bir lastiği değiştirmek dışında geçici de olsa hiçbir seçeneğiniz yok.

    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastiğin Honda ile alakası yok. Honda sonuçta lastiğini kendi üretmiyor. Gidip başka yerden de lastik alabilme hakkınız var.

    Diğer yandan Honda kazık değil, SS'ler maliyetli. Bir enduro lastiği SS lastiğinin yarı fiyatına alınabiliyor. SS binecekseniz bu tür şeylere katlanacaksınız. Ne kadar çok silindir o kadar çok maliyet ayrıca

    Honda ile problemim görüştüğüm kişilerin kendi yetkili servislerinin pazar günü kapalı olduğunu bilmemeleri. Koskoca İstanbul'da pazar günü bir Honda yetkili servisin bile açık olmaması. Telefonda "bir iki dakika içerisinde aranacaksınız" deyip saatlerin geçmesi. Hatırlatmak için tekrar aradığımda "biz sizi aradık telefonunuz kapalıydı" gibi yalanlara başvurmaları... vs vs vs
    Mısır gibi patlayan lastikleri motosikletlerine takmaları da ayrıca ele alınması gereken bir konu.

  3. #23
    SuSpect - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Versys KLE 650
    Tamam o sendin demekki, bende bizim gruptan biri dinleniyor sandım. el kol hareketi yapsaydın dururduk yardımcı olurduk.

    Arkadaşım sana 2 tavsiyem var;

    1-) lastigin garanti olayına bir bak, incele, kaç km lik ömrü oldugunu öğren.
    2-) hondanın sana yaptıgı bu lakayitliği aynen herşeyi ile açkayacak şekilde birasda bir kaç ufak süsleme falan ekle (örn: honda'ya güvenip benı hemen arayacakları için otoban kenarında beklemeye devam ettim ve araçların, özellikle kamyonların egzos dumanlarını yutmam gerekti, buna rağmen ben bir çekici ile şehir merkezine dönseydim bu kadar egzos dumanı yutup sağlığımı tehlikeye atmış olmayacaktım, fakat honda'ya güvendiğim için 1.5 saat orda bekledim, gibisinden)

    Sonra bunu çok güsel bir şekilde dilekçeye dönüştür, iadeli tahütlü honda genel müdürlüğe gönder.

    Baktın bu dilekçeye 2-3gün içinde cevap vermiyorlar, veya gelen cevap seni daha derinden etkileyecek şekilde dalga geçer gibi geldi. Ozaman direk ayşe şule bilgiç'e veya başka kimvarsa motosiklet hakkında yazı yazan gazeteci onlara mail olarak gönder. hatta sadece motosiklet ile ilgili yazı yazan olarak kısıtlandırma, köşe yazarı kimi bulursan gonder.

    Büyük şirketleri dilekçe veya hakkını arayacağın mahkeme ile durduramazsın, onları durdurmanın tek yolu haklarında çıkarttığın basındaki kötü haberler. Bak göreceksin hemen geri dönüş yapacaklardır ozaman.
    Soda Ayran Cool

  4. #24
    songokhu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    Wilmersdorf Berlin Almanya
    Alıntı bonnie&clide adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar,honda çok sağlam kaliteli ama ne demiştim daha önce
    Honda ,kazık onda....
    serwis bakım bile dünyanın parasına mal olabiliyor ,zira ex arabamın honda crx olduğunu düşünürsek!!!:(
    O zaman alıcaksın bi yırtıcı kuş (şahin,doğan,kartal,serçe)
    öğle yemeği parasına serviş işini halledeceksin
    ÇÖKMEDİKÇE ÜSTÜMÜZE MAVİ GÖK GÖÇMEDİKÇE BASTIĞIMIZ TOPRAK TÜRK OĞLU TÜRK'ÜZ BİZ ATATÜRK'ÇÜYÜZ

  5. #25
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    hondanın servısı neresı pahalı anlamıorum
    benım mktan asya 3500 bakımında 65 mılyon para aldılar motor daha kotu oldu
    cbrı 4000kmde bı bakıma goturuyorum
    60 mılyon para verıorum motor canavar gıbı oluo
    (bunnar bonnıe clıde ıdı:D)

    chess
    gecmıs olsun arkadasım

    bı arkadasımızın canakkalede motoru arızalandı
    canakkalede buraya 60 mılyona geldıler normal otobusle(esenlere)
    esenlerden hasanpasayada honda assıst!!!! kullanarak 100 mılyona geldıler
    acı ama böle..

    ups gorkem cevap yazmıs zaten
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  6. #26
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Alıntı chess adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda ile problemim görüştüğüm kişilerin kendi yetkili servislerinin pazar günü kapalı olduğunu bilmemeleri. Koskoca İstanbul'da pazar günü bir Honda yetkili servisin bile açık olmaması. Telefonda "bir iki dakika içerisinde aranacaksınız" deyip saatlerin geçmesi. Hatırlatmak için tekrar aradığımda "biz sizi aradık telefonunuz kapalıydı" gibi yalanlara başvurmaları... vs vs vs
    Mısır gibi patlayan lastikleri motosikletlerine takmaları da ayrıca ele alınması gereken bir konu.
    Pazar günü yetkili oto servisleri hariç tüm servisler kapalıdır. Oto servisleri de çok eleman çalıştırdıklarından vardiyalıdır (sektörün içinden biri olarak yazıyorum). Bir motosiklet servisinde çalışan kaç kişi var ki vardiyalı çalışsınlar. Kapalı olmaları gayet doğal.
    Hattın Avea ise çekmemesi ve kapalı görünmesi de normal
    Lastiklerin mısır gibi patlaması da tamamen senin kullanımınla alakalı. Kimbilir ne saplandı lastiğine. Senden başkasından duymadım bu konuyu. Ayrıca lastiğin markası ne merak ettim?
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  7. #27
    CBF150 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    2010 BMW R 1200 GS Adventure

    Honda'nın desteği/kösteği

    Öncelikle talihsiz olayı yaşadığın için geçmiş olsun.Her motorcunun başına gelebilir.Benim düşüncem; motorda koyacak yer olsada keşke en azından yolda kalmayacak şekilde her parçadan yanımıza yedek alabilsek.(debraj teli,fren teli,buji,ve en önemlisi lastik)Lastikler hariç belki diğer parçaları 3 lt.lik bir arka çantaya sığar ama lastik imkansız. Buda şunu gösteriyor motorunuz ne olursa olsun ister büyük ister küçük bir yol yardım kulubune veya çekici kuluplerine abone olmayı zorunluluk haline getiriyor.
    Saygılar.

  8. #28
    chess - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600 F
    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pazar günü yetkili oto servisleri hariç tüm servisler kapalıdır. Oto servisleri de çok eleman çalıştırdıklarından vardiyalıdır (sektörün içinden biri olarak yazıyorum). Bir motosiklet servisinde çalışan kaç kişi var ki vardiyalı çalışsınlar. Kapalı olmaları gayet doğal.
    Hattın Avea ise çekmemesi ve kapalı görünmesi de normal
    Lastiklerin mısır gibi patlaması da tamamen senin kullanımınla alakalı. Kimbilir ne saplandı lastiğine. Senden başkasından duymadım bu konuyu. Ayrıca lastiğin markası ne merak ettim?
    Prometheus sanki o gün honda da görüştüğüm kişi senmişsin ve burada sana dair yazıyormuşum gibi cevaplıyorsun.
    Avea vs düşünmen de yaratıcı bir bahane Honda için bile ama ne yazık Turkcell!
    Türkiye'de otomobil/motosiklet alanında bu kadar yerleşik bir markanın bu tür bir hizmet vermesini beklemek çok sıradışı bir beklenti değil sanırım.
    Servislerde kaç kişi çalıştığı vs de benim değil Honda'nın bir sorunu. Yeterince kazanıyorlar yıllardır arka arkaya motor şatış rekorları kırılıyor bu ülkede. Onlarda yeterli insan istihdam edip, vermeleri gereken hizmeti layıkıyla versinler.
    Lastik hakkında bilgileri ilk mesajıma ekledim oradan bakabilirsin. "Senden başkasından duymadım" bu cümlenize bir anlam veremedim. Bu tarz yazmanızda pek anlaşılır değil.

    Ne yazık ki bu forumlarda çoğu arkadaşımız Reşat Arbaş'ta bile olmayan bir tarz da yazıyorlar/"ukelalık" ediyorlar. Hani böyle yazan arkadaşlar yüz binlerce km devirmiş bu işe on yıllarını vermiş olsa amenna!

    Yolunuz açık olsun...

  9. #29
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Alıntı chess adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Prometheus sanki o gün honda da görüştüğüm kişi senmişsin ve burada sana dair yazıyormuşum gibi cevaplıyorsun.
    Avea vs düşünmen de yaratıcı bir bahane Honda için bile ama ne yazık Turkcell!
    Türkiye'de otomobil/motosiklet alanında bu kadar yerleşik bir markanın bu tür bir hizmet vermesini beklemek çok sıradışı bir beklenti değil sanırım.
    Servislerde kaç kişi çalıştığı vs de benim değil Honda'nın bir sorunu. Yeterince kazanıyorlar yıllardır arka arkaya motor şatış rekorları kırılıyor bu ülkede. Onlarda yeterli insan istihdam edip, vermeleri gereken hizmeti layıkıyla versinler.
    Lastik hakkında bilgileri ilk mesajıma ekledim oradan bakabilirsin. "Senden başkasından duymadım" bu cümlenize bir anlam veremedim. Bu tarz yazmanızda pek anlaşılır değil.

    Ne yazık ki bu forumlarda çoğu arkadaşımız Reşat Arbaş'ta bile olmayan bir tarz da yazıyorlar/"ukelalık" ediyorlar. Hani böyle yazan arkadaşlar yüz binlerce km devirmiş bu işe on yıllarını vermiş olsa amenna!

    Yolunuz açık olsun...
    Şirketlerin ve servislerin durumunu anlamak için yüzbinlerce km devirmek gerekmiyor. Reşat Abi olmak da gerekmiyor, reşat altını olmak da gerekmiyor. Sektöre yakın biriyim diye daha önce de belirtmiştim. Oradaki çalışan arkadaşlarımızın yaşadıklarını emin olun yüzbinlerce km devirenlerden daha iyi biliyorum. Ben sadece olabilecek durumlar hakkında fikir yürütüyorum. Ne gelmişse gelmiş sonuçta başına. Kimse sen burda yazdın diye Honda almaktan vazgeçecek değil bunu biliyorsundur sanırım. O yüzden benim de "markayı kurtarma" gibi bir amacım olamaz

    Şimdi aklıma takılan noktaları söyleyim.
    Lastikte çıkan sorunlar esasen firmayı bağlamaz. Lastik üreticisinin sorunudur bu, ayrıca lastiğin kullanım hatası sonucu patlaması da pek muhtemeldir. Firmalar sırf bu yüzden çok bilindik ve çok güvenilir lastik üreticileriyle anlaşmaya gayret ederler. Aynı sendeki Michelin gibi. Kim bilir lastiğini Michelin görünce ne kadar sevinmişsindir. Bizim müşterilerimiz özellikle Michelin istiyordu çünkü.

    Benim bildiğim yol yardımı lastik patlamasını içermez. Ama Honda'nın sözleşmesinde nasıl işliyor bilemiyorum.

    "Senden başkasından duymadım" demek, bu sorunun kronik olmadığını düşünmemdir.

    Lastiği de illa Honda servisinden almak zorunda değilsin. Piyasadaki lastik satıcılarından da pekala elde edebilirsin. Yani lastiğin fiyatının 220 Euro olması da yine senin sorunundur. Ordan istemezsen başka yerden alırsın, ancak pek fazla oynayacağını düşünmüyorum aradaki farkın.
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  10. #30
    chess - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600 F
    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şirketlerin ve servislerin durumunu anlamak için yüzbinlerce km devirmek gerekmiyor. Reşat Abi olmak da gerekmiyor, reşat altını olmak da gerekmiyor. Sektöre yakın biriyim diye daha önce de belirtmiştim. Oradaki çalışan arkadaşlarımızın yaşadıklarını emin olun yüzbinlerce km devirenlerden daha iyi biliyorum. Ben sadece olabilecek durumlar hakkında fikir yürütüyorum. Ne gelmişse gelmiş sonuçta başına. Kimse sen burda yazdın diye Honda almaktan vazgeçecek değil bunu biliyorsundur sanırım. O yüzden benim de "markayı kurtarma" gibi bir amacım olamaz

    Şimdi aklıma takılan noktaları söyleyim.
    Lastikte çıkan sorunlar esasen firmayı bağlamaz. Lastik üreticisinin sorunudur bu, ayrıca lastiğin kullanım hatası sonucu patlaması da pek muhtemeldir. Firmalar sırf bu yüzden çok bilindik ve çok güvenilir lastik üreticileriyle anlaşmaya gayret ederler. Aynı sendeki Michelin gibi. Kim bilir lastiğini Michelin görünce ne kadar sevinmişsindir. Bizim müşterilerimiz özellikle Michelin istiyordu çünkü.

    Benim bildiğim yol yardımı lastik patlamasını içermez. Ama Honda'nın sözleşmesinde nasıl işliyor bilemiyorum.

    "Senden başkasından duymadım" demek, bu sorunun kronik olmadığını düşünmemdir.

    Lastiği de illa Honda servisinden almak zorunda değilsin. Piyasadaki lastik satıcılarından da pekala elde edebilirsin. Yani lastiğin fiyatının 220 Euro olması da yine senin sorunundur. Ordan istemezsen başka yerden alırsın, ancak pek fazla oynayacağını düşünmüyorum aradaki farkın.
    Neyse arkadaşım, konu ile ilgilendiğin, bilgi ve düşüncelerini paylaştığın için teşekkür ederim.

    Reşat bey'de altın gibi değerli bir bilgi kaynağıdır. Bilgilerini bizimle paylaştı diye saygısızlık etmeyelim.

    Yolu açık, lastiğin sağlam olsun...


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)