Şirketlerin ve servislerin durumunu anlamak için yüzbinlerce km devirmek gerekmiyor. Reşat Abi olmak da gerekmiyor, reşat altını olmak da gerekmiyor. Sektöre yakın biriyim diye daha önce de belirtmiştim. Oradaki çalışan arkadaşlarımızın yaşadıklarını emin olun yüzbinlerce km devirenlerden daha iyi biliyorum.
Ben sadece olabilecek durumlar hakkında fikir yürütüyorum. Ne gelmişse gelmiş sonuçta başına. Kimse sen burda yazdın diye Honda almaktan vazgeçecek değil bunu biliyorsundur sanırım. O yüzden benim de "markayı kurtarma" gibi bir amacım olamaz
Şimdi aklıma takılan noktaları söyleyim.
Lastikte çıkan sorunlar esasen firmayı bağlamaz. Lastik üreticisinin sorunudur bu, ayrıca lastiğin kullanım hatası sonucu patlaması da pek muhtemeldir. Firmalar sırf bu yüzden çok bilindik ve çok güvenilir lastik üreticileriyle anlaşmaya gayret ederler. Aynı sendeki Michelin gibi. Kim bilir lastiğini Michelin görünce ne kadar sevinmişsindir. Bizim müşterilerimiz özellikle Michelin istiyordu çünkü.
Benim bildiğim yol yardımı lastik patlamasını içermez. Ama Honda'nın sözleşmesinde nasıl işliyor bilemiyorum.
"Senden başkasından duymadım" demek, bu sorunun kronik olmadığını düşünmemdir.
Lastiği de illa Honda servisinden almak zorunda değilsin. Piyasadaki lastik satıcılarından da pekala elde edebilirsin. Yani lastiğin fiyatının 220 Euro olması da yine senin sorunundur. Ordan istemezsen başka yerden alırsın, ancak pek fazla oynayacağını düşünmüyorum aradaki farkın.