Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2281

    Üyelik
    01 Mayıs 2011
    çinde üretim yapılan bi marka ile çin menşeili arasındaki farkı hala anlamamak çok anlamsız.bu kadar basit bişeyi ısrarla anlamamak


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2282
    c90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2009
    Şehir
    salihli
    Motosikleti
    CBR 500R 2014 HONDA
    http://www.vinformer.su/en/ident/vin/decode.php
    burdan bi kontrol edin bakalım ne çıkacak
    KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
    Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
    Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest

  3. #2283

    Üyelik
    16 Haziran 2012
    yaw arkadaslar tamam mondial en iyisi oldumu tatmin oldunuzmu ??
    içimde ölen biri var

  4. #2284
    FatihC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    2018 MH 150 Drift
    düzde tek kişi son hız kaç arkadaşlar deneyen oldu mu?

  5. #2285
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı birteko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaw arkadaslar tamam mondial en iyisi oldumu tatmin oldunuzmu ??
    Öyle bi beklentimiz yok ama Mondial hep aynı mondial, en ucuzundan en pahalısına. Aynısını Honda'dan da bekliyoruz, Neden bir CBF150, CBR125 kadar kaliteli değil ?

  6. #2286
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öyle bi beklentimiz yok ama Mondial hep aynı mondial, en ucuzundan en pahalısına. Aynısını Honda'dan da bekliyoruz, Neden bir CBF150, CBR125 kadar kaliteli değil ?
    Olur mu canım Mondial'de de var o olay. En basiti 125 MX ile 125 MH aynı mı? İşçilik ve kalite farkı hemen sırıtıyor. Bu gayet normal çünkü ikisinin de farklı fiyatı var.

    CBF150'de CBR125R kadar pahalı olsaydı kalitesi aynı olacaktı. vs. vs.


    Kalite olayına değinecek olursak; 8500 km kadar Mondial 150 MR kullandım, CB125E'nin kalitesinden aşağı kalır yanı yok gibi.
    CB'ye 10 üzerinden 5 verirsek, MR'de 4'ü hakeder.
    Yeni nesil Çin motorları epey bir kaliteli, en büyük kusurları hakettiklerinden fazla yakıt tüketmeleri. Bu da gayet önemli bir unsur tabii.
    www.motorumla.net

  7. #2287
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olur mu canım Mondial'de de var o olay. En basiti 125 MX ile 125 MH aynı mı? İşçilik ve kalite farkı hemen sırıtıyor. Bu gayet normal çünkü ikisinin de farklı fiyatı var.

    CBF150'de CBR125R kadar pahalı olsaydı kalitesi aynı olacaktı. vs. vs.


    Kalite olayına değinecek olursak; 8500 km kadar Mondial 150 MR kullandım, CB125E'nin kalitesinden aşağı kalır yanı yok gibi.
    CB'ye 10 üzerinden 5 verirsek, MR'de 4'ü hakeder.
    Yeni nesil Çin motorları epey bir kaliteli, en büyük kusurları hakettiklerinden fazla yakıt tüketmeleri. Bu da gayet önemli bir unsur tabii.
    Valla ben tam tersine MX'in MH'den daha iyi olduğunu düşünüyorum. Aradaki fiyat farkını hak edecek bir artısı olmadığından MX'i aldım. Hatta MH'den daha konforlu olduğu söyleniyor ve ön amortisörleri bana MX'in daha kalın gibi geldi, ayrıca direksiyon kilidi kontaktan kilitleniyor öbür türlüsü kullanışsız oluyor. Orjinal lastikleri tubeless değil ama hiç değilse MH Drift'in CST lastiklerinden çok çok daha iyi yol tutuşu var. Ayrıca Sukida yapımı bi motor, fason çinli üreticilerden daha iyi olduğunu düşünüyorum.

  8. #2288

    Üyelik
    16 Haziran 2012
    rkadaslr bir depo ful benzinle kackm gidersem az yakmıs diyebiliriz varmı deneyen 300 km gitti isek bir depo ile iyimi acaba ????
    içimde ölen biri var

  9. #2289
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Minimum 450 km gidersen yedek hariç ortalama yakmış olursun heralde, yedek ile birlikte inzell 540 küsurdu sanırım km gitmişti ortalama kullanım ile.

    daha sakin kullanırsan dur kalksız, 600 leri görür tahminim.

    500 km yaklaşırsan yedeğe geçmeden az yakmış olabilirsin

    Ben en son 471 km gittim ana depo bitmemişti,

    aklıma takıldı arakdaşların 70 küsur liraları görmeleri, benzinlik denemek için girdim 42 tl benzin aldı.

  10. #2290
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi çanta plastik olarak güzel tek beğenmediğim tarafı alt tablası demir bu sıkıntı çıkarırmı bilmem,çok sağlam oturdu arkaya ama kappa gibi plastik olsa iyiydibi ara bakarsın sende yakından evet kırmızı siyah renkleride var motora uyum sağlıyor bu hoşuma gitti..
    Demir olmasıda güzeldir ama paslanması için dikkat etmek lazım.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  11. #2291
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    son benzin alışımda depoyu tam kapak kapanacak şekilde fulledim 14 litre aldı 60 tl...orda bi ayarsızlık var amaa anlamadım neyse,şuan daha yedeğe geçmedim 480 km yol yapmışım şehir içi son ve artık 90-100 hafiften zorluyorum motoru...gördüğüm son hız 105 ve içim çız etti sonra hemen düşürdüm hızıbakımdan sonra artık...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------

    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Demir olmasıda güzeldir ama paslanması için dikkat etmek lazım.
    paslanırsa hemen zımpara boya atarız abi benim endişem çanta plastik altı demir bu demirle plastik birleşiminde plastik kolay kırılmazmı diye düşünüyorum...kappa 46 var arkadaşta onun alt tablasını denicem eğer olursa onu takabilirim

  12. #2292
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    son benzin alışımda depoyu tam kapak kapanacak şekilde fulledim 14 litre aldı 60 tl...orda bi ayarsızlık var amaa anlamadım neyse,şuan daha yedeğe geçmedim 480 km yol yapmışım şehir içi son ve artık 90-100 hafiften zorluyorum motoru...gördüğüm son hız 105 ve içim çız etti sonra hemen düşürdüm hızıbakımdan sonra artık...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:45 ----------



    paslanırsa hemen zımpara boya atarız abi benim endişem çanta plastik altı demir bu demirle plastik birleşiminde plastik kolay kırılmazmı diye düşünüyorum...kappa 46 var arkadaşta onun alt tablasını denicem eğer olursa onu takabilirim
    __Yok kırılacagını sanmam, yani kırılacaksa da biri metal biri plastik diye kırılmaz, zaten o yuvaların plastik et kalınlığı diğer yerlerden daha fazladır

    __Bende ilk söylediğinde metalin köşe bitişlerini merak etmiştim mesela, hani keskinimsi çapaklı gibi hatları varsa zamanla o plastik yuvaları çukura gire çıka titreyerek yermi diye

    çok sağlam oturuyor dediğin için içine kurt düşürmek istememiştim Ben olsam ilk ona bakardım, köşeler taşlanmış gibiyse bence sorun yok.

    __Bi de tablada lastik destekler olur çantanın tablaya oturduğunda kaymasını engeller çukurlarda falan çantadaki sallantıyı ufak ta olsa süspanse eder,

    o lastik destekler yoksa araya 1-2 mm de olsa bişey ayarlamakta fayda olabilir.

    __Biyerden yada birinden WD-40 bulup sıkarsan tablaya paslanma falanda olmaz bence,

    ben arabada bikaç yere sıkmıştım diğerlerinde oralar paslıyken benimkinde hala o parçalarda saçını tararsın işe yarıyo o şey

    __Çantalar monokey - monolock diye ayrılıyo galiba, arkadaşındaki tabla senin çantanın kilit sistemine %50 uyabilir.

    __Bir de dur az mücahit sabret son hız deneme, bukadar sabrettin, rodaj bitsin bi yahu,

    aşınmadan çıkan metal toz parçacıklar hala yağın içinde yağ tankına çökmüş bekliyolar temizlenmeyi uyandırma hayvanları
    mücahit_89 bunu beğendi.

  13. #2293
    585858 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2011
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    BMW 1955 r25 Mz 1990 251 Honda cb 125 e
    Arkadaşlar acaba bu honda motor ne aralıkla zam yapıyor, bende eylüle doğru peşin almayı düşünüuorum.Zam gelir mi diye düşünmüyor değilim.

  14. #2294
    skystar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2011
    Şehir
    İZMİR/BORNOVA
    Motosikleti
    Honda CB 125 E
    geçenlerde rodajım bitti 1000 bakımına gittim 30 tl ödeme yaptım yağ olarakda castrol 10w-40 magnetec yağ koydular...
    şu an 1500 km de ancak belli devir aralığında sinir bozucu bir ses var içerde vidası gevşeyen bir parça habire ses yapıyor düşük veya yüksek devirde ses kesiliyor ancak orta devirde zırrr diye depodan ses geliyor sinir bozucu... Bundan başkada bir şikayetim yok motor gayet atik ve kıvrak son hızıda 105-110 civarında geçen otobanda bastım daha fazla gitmedi.Ancak kymco agility 125 i olan arkadaşımda benimle birlikte gidiyordu 115 civarını gördüğünü ancak yinede bana yetişemediğini söyledi çok şaşırdım ki 110 nun üstüne bile çıkamadım demekki bizim ibreler baya gerçekci gösteriyor.


    En SON yedek depoya düştüğümde 9,37 LT benzin aldım 388 km sonunda depom tekrar yedeğe düştü yaptığım hesaba göre tüketim 100 km de 2,41 lt ki çoğunluğu şehir içi dur kalk ani hızlanmalar şeklindeki kullanımlar.Hani kasarsanız 2 lt ye indirmek içten bile değil...

    Birrde mondial vs.. diyen arkadaşlar mc mx serileri nerdeyse 3,5 lt ye yakın tüketimleri var hani hesaba vurduğunuzda honda yakıttan aradaki farkı ekarte ediyor e birde üstüne ikinci elde değerli olması fazladan verdiğimiz 500 600 tl nin uzun vadede fazlasıyla bize döneceğini gösterir...

    Hani çok ahım şahım bir motorsiklet değil ama bütçe dostu olduğu kesin...
    Şeytan İcadı

  15. #2295
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    __Yok kırılacagını sanmam, yani kırılacaksa da biri metal biri plastik diye kırılmaz, zaten o yuvaların plastik et kalınlığı diğer yerlerden daha fazladır

    __Bende ilk söylediğinde metalin köşe bitişlerini merak etmiştim mesela, hani keskinimsi çapaklı gibi hatları varsa zamanla o plastik yuvaları çukura gire çıka titreyerek yermi diye

    çok sağlam oturuyor dediğin için içine kurt düşürmek istememiştim Ben olsam ilk ona bakardım, köşeler taşlanmış gibiyse bence sorun yok.

    __Bi de tablada lastik destekler olur çantanın tablaya oturduğunda kaymasını engeller çukurlarda falan çantadaki sallantıyı ufak ta olsa süspanse eder,

    o lastik destekler yoksa araya 1-2 mm de olsa bişey ayarlamakta fayda olabilir.

    __Biyerden yada birinden WD-40 bulup sıkarsan tablaya paslanma falanda olmaz bence,

    ben arabada bikaç yere sıkmıştım diğerlerinde oralar paslıyken benimkinde hala o parçalarda saçını tararsın işe yarıyo o şey

    __Çantalar monokey - monolock diye ayrılıyo galiba, arkadaşındaki tabla senin çantanın kilit sistemine %50 uyabilir.

    __Bir de dur az mücahit sabret son hız deneme, bukadar sabrettin, rodaj bitsin bi yahu,

    aşınmadan çıkan metal toz parçacıklar hala yağın içinde yağ tankına çökmüş bekliyolar temizlenmeyi uyandırma hayvanları
    bende ondan bahsediyorum o birbirini tutan yerlere bakmadım orası dediğin gibi plastiği zamanla zedelerde kırılmaması için bi engel yok ona çözüm bulmam lazım..çanta ile tabla arasında 4 adet plastik var onlar görevini iyi şekilde yapıyor..bu arada motoru çantasız kullanmak çok kötü bişey işe giderken elimde mont kask eve çıkarken hakeza,şimdi koyuyorum çantaya ohh rahat

    eve az daha sabretmem lazım ama motor buna izin vermiyo bastınmı gidiyo rahat rahat bende dayanamıyorumaz kaldı bi 200 km sonra bakıma gitcem önümüzdeki hafta giderim büyük ihtimal...birde yağ konusu var kendim mobil 10-30 yağı alıp götürsem mi yoksa servis ne koyarsa ona razı mı gelsem?

  16. #2296

    Üyelik
    30 Haziran 2012
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    Sym gts 250i evo
    motora sonradan devir saati koymak münkünmü?

  17. #2297
    blueway2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2012
    Şehir
    Yollarda
    Alıntı skystar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçenlerde rodajım bitti 1000 bakımına gittim 30 tl ödeme yaptım yağ olarakda castrol 10w-40 magnetec yağ koydular...
    şu an 1500 km de ancak belli devir aralığında sinir bozucu bir ses var içerde vidası gevşeyen bir parça habire ses yapıyor düşük veya yüksek devirde ses kesiliyor ancak orta devirde zırrr diye depodan ses geliyor sinir bozucu... Bundan başkada bir şikayetim yok motor gayet atik ve kıvrak son hızıda 105-110 civarında geçen otobanda bastım daha fazla gitmedi.Ancak kymco agility 125 i olan arkadaşımda benimle birlikte gidiyordu 115 civarını gördüğünü ancak yinede bana yetişemediğini söyledi çok şaşırdım ki 110 nun üstüne bile çıkamadım demekki bizim ibreler baya gerçekci gösteriyor.
    En SON yedek depoya düştüğümde 9,37 LT benzin aldım 388 km sonunda depom tekrar yedeğe düştü yaptığım hesaba göre tüketim 100 km de 2,41 lt ki çoğunluğu şehir içi dur kalk ani hızlanmalar şeklindeki kullanımlar.Hani kasarsanız 2 lt ye indirmek içten bile değil...

    Birrde mondial vs.. diyen arkadaşlar mc mx serileri nerdeyse 3,5 lt ye yakın tüketimleri var hani hesaba vurduğunuzda honda yakıttan aradaki farkı ekarte ediyor e birde üstüne ikinci elde değerli olması fazladan verdiğimiz 500 600 tl nin uzun vadede fazlasıyla bize döneceğini gösterir...

    Hani çok ahım şahım bir motorsiklet değil ama bütçe dostu olduğu kesin...
    Magnatec araba yağıdır yanlış koymuşlar.

  18. #2298
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı skystar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçenlerde rodajım bitti 1000 bakımına gittim 30 tl ödeme yaptım yağ olarakda castrol 10w-40 magnetec yağ koydular...
    şu an 1500 km de ancak belli devir aralığında sinir bozucu bir ses var içerde vidası gevşeyen bir parça habire ses yapıyor düşük veya yüksek devirde ses kesiliyor ancak orta devirde zırrr diye depodan ses geliyor sinir bozucu... Bundan başkada bir şikayetim yok motor gayet atik ve kıvrak son hızıda 105-110 civarında geçen otobanda bastım daha fazla gitmedi.Ancak kymco agility 125 i olan arkadaşımda benimle birlikte gidiyordu 115 civarını gördüğünü ancak yinede bana yetişemediğini söyledi çok şaşırdım ki 110 nun üstüne bile çıkamadım demekki bizim ibreler baya gerçekci gösteriyor.


    En SON yedek depoya düştüğümde 9,37 LT benzin aldım 388 km sonunda depom tekrar yedeğe düştü yaptığım hesaba göre tüketim 100 km de 2,41 lt ki çoğunluğu şehir içi dur kalk ani hızlanmalar şeklindeki kullanımlar.Hani kasarsanız 2 lt ye indirmek içten bile değil...

    Birrde mondial vs.. diyen arkadaşlar mc mx serileri nerdeyse 3,5 lt ye yakın tüketimleri var hani hesaba vurduğunuzda honda yakıttan aradaki farkı ekarte ediyor e birde üstüne ikinci elde değerli olması fazladan verdiğimiz 500 600 tl nin uzun vadede fazlasıyla bize döneceğini gösterir...

    Hani çok ahım şahım bir motorsiklet değil ama bütçe dostu olduğu kesin...
    Abi magnatec sadece pistonlar için " motosikletin heryeri yağ içinde çalışıyor !!! ", bu konuya bence çok dikkat et, ilerde şanzımandan ordan burdanda sesler gelmemesini istiyorsan.

    Yakıtın bence fazla, fazla olma sebebinde bence yağın etkisi çok büyük, bende şehir içi dur kalk gidiyorum hep, üstelik neredeyse hep artçılı 470 km de yedeğe düşmüyor bile üstelik rodaj yeni bitti.

    Ben olsam en kısa zamanda değiştirirdim o yağı !

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------

    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende ondan bahsediyorum o birbirini tutan yerlere bakmadım orası dediğin gibi plastiği zamanla zedelerde kırılmaması için bi engel yok ona çözüm bulmam lazım..çanta ile tabla arasında 4 adet plastik var onlar görevini iyi şekilde yapıyor..

    bu arada motoru çantasız kullanmak çok kötü bişey işe giderken elimde mont kask eve çıkarken hakeza,şimdi koyuyorum çantaya ohh rahat

    eve az daha sabretmem lazım ama motor buna izin vermiyo bastınmı gidiyo rahat rahat bende dayanamıyorumaz kaldı bi 200 km sonra bakıma gitcem önümüzdeki hafta giderim büyük ihtimal...birde yağ konusu var kendim mobil 10-30 yağı alıp götürsem mi yoksa servis ne koyarsa ona razı mı gelsem?
    __ Servis ne koyarsa razı ol diyemiyorum elinde yağ kalmadıkça çok önemli değil abi buda olur falan deyip yaslıyolar

    Normalde castrol scooter için bi yağ koyuyolarmış, ben yağımı getirdim dedim olur abi sorun değil dediler hiç niye bizden almadı suratı yapmadılar

    Bidaha kılavuz 4000 km sonra gel diyo neyapim sizce dedim, normalde 2000 km de bir gel diycemde motul koydun abi gelmesende olur dediler, ben kılavuza uyarım büyük ihtimal.

    Motosikletin atikliğinde ufak bi değişim oludu, sesinde hafif bi toklaşma oldu cığır cıgır gibi çalışıyorken takır takır çalışır oldu biraz daha

    Vites geçişlerinde bayağa fark oldu kütür kütür geçiyordu şimdi klik diye geçiyor hemen,

    Zincir gerginliği ayarlandı abi wuth mu kullanıyorsun dedi evet dedim, çok iyi bi yağ ama giderken şıkır şıkır bi ses yapar dedi,

    hakikaten öyle bi ses duyuyorum, olumsuz bişey değil bmw lerin hepsinde duyarsın bu sesi zaten dedi, benide rahatsız etmiyor hiç zaten dedim

    Gazı açtığımda tık diye bi ses geliyordu aşagdan biyerden normalmi bu dedim, zincir gevşek diyeymiş artık olmiycak dedi, pek inanamadım ama hakkaten ondanmış çıkınca anladım

    Frenler kontrol edildi, ayarlandı falan o konuya 10 üzerinde 10 verdim tam elimin ayagımın aradığı ayarda durma yavaşlama yapıyor şuan, özellikle ayak freni üstüne çıkmadıkça yavaşlama yapıyordu sanki sadece

    Çok hafif bi yalpalama oluyor gibi 5 - 10 km gibi hızlarda fren sıkarken oluyo genelde ama acemiliğimdendir heralde dedim,

    aklındaki herşeyi söyle abi dedi, baktı etti arka tekerleğin sağdan soldan diş eşitliği tam değil sol 2 sağ 3 dişe yakın sıkılmış görüyorsunki dedi şaşırdım o ayarlandı.

    Lastik havalarıda arka : 32 / ön : 16 çıktı şok geçirdim

    1000 bakımından çıktım, serilik, frenler, vites geçişleri, normal sandığım birsürü şey problemmiş aslında hepsi gitti lastikler ve denge daha bi güven vermeye başladı.

    Bu motora bu para az bile en kısa zamanda zam gelmeli işin şakası tabi de çok memnun kaldım gereksiz yere 120 km gezdim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:32 ----------

    Son hız falan denemedim, heralde denemem de ama şöyle bi gaz kolunu tutayım dedim 80-90 hiç zorlanmadan fırlıyor ki makine, hemen bıraktım daha dokunmam o kola tek elle gidicez artık gözüm korktu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------

    Alıntı mücahit_89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende ondan bahsediyorum o birbirini tutan yerlere bakmadım orası dediğin gibi plastiği zamanla zedelerde kırılmaması için bi engel yok ona çözüm bulmam lazım..çanta ile tabla arasında 4 adet plastik var onlar görevini iyi şekilde yapıyor..bu arada motoru çantasız kullanmak çok kötü bişey işe giderken elimde mont kask eve çıkarken hakeza,şimdi koyuyorum çantaya ohh rahat

    eve az daha sabretmem lazım ama motor buna izin vermiyo bastınmı gidiyo rahat rahat bende dayanamıyorumaz kaldı bi 200 km sonra bakıma gitcem önümüzdeki hafta giderim büyük ihtimal...birde yağ konusu var kendim mobil 10-30 yağı alıp götürsem mi yoksa servis ne koyarsa ona razı mı gelsem?
    Arkadaşının tablası uymazsa fotoğrafını çek tablanın bir de çanta girişlerinin hepimiz bişeyler düşünelim mutlaka bi çözüm buluruz

    Çanta candır cann

  19. #2299
    mücahit_89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2007
    Şehir
    Sakarya-Akyazı
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150
    işte motorun çantalı hali,ferdinandd dediği gibi çanta candır





    buda abisinin yanında yatarken


    arkadaşlar birde şöyle bi sorunum var aslında buna ne denir bilmemşimdi depoyu fulledim ağzına kadar ve daha yedeğe düşmedim km saatimde aşağıdaki gibi sizce bi anormallik varmı yanlışlıkla yedek depoya geçmiş olabilirmi benzin musluğunu normal depoya aldım benzin aldıktan sonra,bozuk filan olabilirmi çünkü 470 kmde yedeğe geçenler var benim km olmuş 527

    ferdinandd bunu beğendi.

  20. #2300
    victorist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 150
    Cbf 150 ile bir depo ile 560km yapmıştım cb125e den 600 km bekliyorum açıkcası yedek dahil değildir 10.4 litre için diyorum


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)