Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
23. sayfa BirinciBirinci ... 13212223242533 ... SonuncuSonuncu

Hyosung Karion (RT125) bigfoot {resimli}

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #441
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    @polo34 Valla 97 oktan hiç almadım. Kıyaslama yapamıycam. Yani aradaki fark varsa da olmayı versin ya 125cc motorlarda hissedilemeycek kadar fark olur diyorlardı. +600cc SS lerde felan tavsiye ediyorlar diye ben de hiç almadım...

    @Chronix Yahu bizim de uzun yolumuz bukadar napalım Abimler pikniğe gidiyor da, öyle bir mesafe söz konusu şuanda. Hani daha da uzununa hiç gitmedim sen düşün, hep şehir içinde maksimum 30 dakikalık sürüşler... Dediğin gibi gitmeye çalışayım bakalım...
    #sürenadam


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #442
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı mavi prens adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba hocam sizin sm duruyor herhalde.bende ucuz yollu 2 kişilik uzun yollu enduro bakınıyorumda bütcem beni eski 250mct'ye itiyo.sele olayı nasıldı sizinkide?ucuz endurodan/cross'tan sm yapsak mı napsak
    2 kişi sığarsınız muhtemelen, sen çok iri değildin, mesela ben iri sayılırım, bir ince arkadaşla ist-silivri yapmışlığımız var, arkada topcase de vardı, sığdık yani, arkadaşın tabiriyle yeni üye kaydı olmuştu süratimizde kendisi hızlı sürücü olduğu için düzde 110, yokuş aşağı 127 olmuştu, ancak selede az titreşim var, etkilenmeniz yüksek, direksiyonda titreşim sıfır, gerçi bende orada denge topuzları da var... bu paraya bu kadar demek istemezdim ama öyle işte, sonuçta f650 değil bence içinde modifiye aşkı yoksa, maddi durum kısıtlı ise hiç endurodan sm vs olaylarına girme, birbirini tetikleyen bir sürü şey var, al al bitmeyebilir, lastikleri tam arazi olmadıkça asfaltta da binmen mümkün ...
    Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...

  3. #443

    Üyelik
    02 Eylül 2010
    Şehir
    siirt
    Motosikleti
    4 teker
    Bugün bi ustanın yanına gittim,rt125'e 250'lik motor taksak vs konuştuk.tam randıman alamıyacagımı ve daha masraflı olacagını onun yerine org motoru rektifiye ile 200 250cc yapmak daha mantıklı oldugunu belirti toplam maliyetide 300tl civarı hallederiz dedi.o zaman rt125'den vazgeçip mct250'yi 300e yükseltmek daha mantıklı geldi bana,rt125'in üst kapak sorunu cc yükseltinde daha çabuk karşıma çıkar diye düşünüyorum.

  4. #444
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı mavi prens adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün bi ustanın yanına gittim,rt125'e 250'lik motor taksak vs konuştuk.tam randıman alamıyacagımı ve daha masraflı olacagını onun yerine org motoru rektifiye ile 200 250cc yapmak daha mantıklı oldugunu belirti toplam maliyetide 300tl civarı hallederiz dedi.o zaman rt125'den vazgeçip mct250'yi 300e yükseltmek daha mantıklı geldi bana,rt125'in üst kapak sorunu cc yükseltinde daha çabuk karşıma çıkar diye düşünüyorum.
    Yine klasik bir giriş ama "yurt dışında" RT için hacim yükseltmesi yapan çok fazla kişi var. Hatta Yoshimura egzoz takanlar da var. Ancak onların ne gibi sorunlarla karşılaştığını bilemiyoruz tabi. Adamlar seninki gibi amaçlar için değil tamamen fantezi olsun diye yapıyorlar. MCT için tahmini rahatsızlık verecek 2 şey var, zaten 250cc de biraz fazla olan yakıt tüketimi 300cc de biraz daha fazla olacaktır. Birde titreşim nasıl olur onu kestiremiyorum, o da rahatsızlık yaratabilir, özellikle uzun yollarda.

    Fakat ustanın dediğini bende çok duydum. Genel olarak daha masraflı oluyor motoru komple değiştirmek. Yanlız "tam verim alamazsın..." kısmını "ben yaparım ama okadar da iyi yapamam bu işi, haberin olsun" şeklinde yorumluyorum
    #sürenadam

  5. #445
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı mavi prens adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün bi ustanın yanına gittim,rt125'e 250'lik motor taksak vs konuştuk.tam randıman alamıyacagımı ve daha masraflı olacagını onun yerine org motoru rektifiye ile 200 250cc yapmak daha mantıklı oldugunu belirti toplam maliyetide 300tl civarı hallederiz dedi.o zaman rt125'den vazgeçip mct250'yi 300e yükseltmek daha mantıklı geldi bana,rt125'in üst kapak sorunu cc yükseltinde daha çabuk karşıma çıkar diye düşünüyorum.
    olayın özü şöyle... 125 cc motorların çoğu basit bir yapıya sahip. silindir çapı ve hacim dolayısı ile de genelde çok yakın yada benzer ölçülere sahip oluyorlar...

    iki türlü cc yükseltmesi yapılabiliyor.

    1 - silindir bloğu rektefiye ile genişletilir... ki verimli bir yöntem değildir. çünkü motosiklet motorlarının bloğu alüminyumdur ve pistonun hareket ettiği içerideki silindir, çakma bir demir parçadır... rektefiye ile 125 cc den en fazla 130 - 135 cc'ye yükseltebilirsin... 200 cc hayal ürünü bir rakam rektefiye ile.. çünkü silindiri o kadar genişletirsen demir gömlek kalmaz ... bu şekilde cc büyütmenin bir dez avantajı da, ileride motor rektefiye istediğinde, bu gömlek tekrar traşlanacak... gömlek cc yükseltme işleminde, motorun rektefiye kapasitesini öldürmüş olacak...

    rektefiye değerlerine uygun piston ve segman takımı bulman gerekecek... bu pistonun da yüksekliği, orjinal pistonla aynı yükseklikte olması çok önemli...

    -----------

    2 - farklı bir silindir / piston kombinasyonu kullanmak... pratik bir şekilde, ölçüleri uyan bir silindir bloğu bulunabilir. zilyon tane çinli motor var. silindir bloğu, malzeme kalitesi bakımından motoru zayıflatacak birşey değil... günümüzde sıradan bir teknoloji bile, yeterli verimde silindir bloğu üretebiliyor...

    Eğer şanslı isen, rt125'in silindir başlığını ( kam milleri, valfler falan ) değiştirmeden uyacak bir silindir bulabilirsin.. tabi silindirle beraber o silindire uyan uygun ölçüde piston segman takımı gerek...

    Şanslı değil isen, krank'taki kam zinciri hizasına uyan, kam zinciri zamanlamasına uyan bir silindir başlığı ve silindir takımı da bulabilirsin....

    bunun için, rt125'in yola çıktığı motor tasarımı ( yamahanın bir modeli vardı sanırım ), ve buna uyan yan sanayi parçaları biraz internetten araştırmak, ustalara sorup soruşturmak gerek...


    RT125 alırsam benim de yapmak istediğim birşey cc yükseltmek ve bir kaç ek modifikasyon
    !?

  6. #446

    Üyelik
    02 Eylül 2010
    Şehir
    siirt
    Motosikleti
    4 teker
    puff ya bu iş daha bi çıkmaza girdi ben vazcayıcam bu işten-en iyisi mct250'de karar kılıp cc yerine açık hava filtresi+ateşleme bobin yükseltme ile yetinicem,yinede sagolun arkadaşlar güzel bilgiler vermişsiniz.burda bi mct buldum 14binde 2000 demiş ama bakalım..ya öyle bir yere düştümki ne motor var ne esnaf afr yahu gözünü seveyim istanbul özledim seni gözlerim kapalı ))
    [COLOR="Blue"][B][I][U]Asfalta yakın olmayı seviyorum :) hatta eğilip öpesim geliyor :cherry:[/U][/I][/B][/COLOR]

  7. #447
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı mavi prens adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    puff ya bu iş daha bi çıkmaza girdi ben vazcayıcam bu işten-en iyisi mct250'de karar kılıp cc yerine açık hava filtresi+ateşleme bobin yükseltme ile yetinicem,yinede sagolun arkadaşlar güzel bilgiler vermişsiniz.burda bi mct buldum 14binde 2000 demiş ama bakalım..ya öyle bir yere düştümki ne motor var ne esnaf afr yahu gözünü seveyim istanbul özledim seni gözlerim kapalı ))
    şahsım adına mct kesinlikle tavsiye etmiyorum ...

    rt125'in ölüsü bile, mct'nin en dirisinin canına okur .... performans olarak aralarında bi uçurum yok. bakmayın mct'nin 250 olduğuna ... mondial tarihinin en dandik motorlarından biri bana göre...

    ikisinin arasında bir seçim yapacaksanız rt125 her türlü daha iyidir... tabi tarz farkına yorumum yok... ama mesela, rt125'in durma mesafesi mct'nin yarısı kadardır tahminimce...

    rt125 olmaz başka olur ama almayın şu mct'leri diyebilirim
    !?

  8. #448
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  9. #449
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Buyrun birine mi bakmıştınız?

    Güzel resim. Yamaha TW200 değil mi o??

    ---------- Post added at 14:57 ---------- Previous post was at 14:50 ----------

    Hadi konu boş kalmasın bari;

    Geçen haftasonu ki, Çamlıdere gezimizden ;
    http://www.youtube.com/watch?v=s_uKQ...&feature=g-upl

    (Çeken kişi abim, 'yardımcı'm da kardeşim )
    #sürenadam

  10. #450

    Üyelik
    08 Ocak 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung karion rt 125
    büyüksün mastır



    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buyrun birine mi bakmıştınız?

    Güzel resim. Yamaha TW200 değil mi o??

    ---------- Post added at 14:57 ---------- Previous post was at 14:50 ----------

    Hadi konu boş kalmasın bari;

    Geçen haftasonu ki, Çamlıdere gezimizden ;
    http://www.youtube.com/watch?v=s_uKQ...&feature=g-upl

    (Çeken kişi abim, 'yardımcı'm da kardeşim )

  11. #451
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Aman efenim o sizin büyüklüğünüz...

    Nası geçtim ama dere yatağını bozmadan
    #sürenadam

  12. #452
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    o değilde abin peşinde koşacam diye soluk soluğa kalıyor yazık birde öyle bir anlatım varki sankim Düden şelalesinden geçiyor mastırımız
    ANGARAJ

  13. #453
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Ya ilk geçtiğimde düden gibiydi orası, dönüşte durulmuş sular... (çekimden önce aynı yoldan gelmiştim, sonra döndüm işte)

    Bir de bende kasktan farketmemişim, uzaktan çekiyor sanıyordum da g.tmün dibinden ayrılmamış ya
    #sürenadam

  14. #454
    Kaplanboğa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2012
    Motosikleti
    SYM Wolf 250ni
    Selamlar beyler, ufak bir soru soracağım.

    CBF mi alıyım, yoksa Bigfoot mu.

    Kalbim der ki bigfoot, beynim derki cbf ):

  15. #455
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı Kaplanboğa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar beyler, ufak bir soru soracağım.

    CBF mi alıyım, yoksa Bigfoot mu.

    Kalbim der ki bigfoot, beynim derki cbf ):
    2007 de kendi kendime ya bigfoot alıcam ya da hiçbirşey dedim . sene 2008 mayıs oldu gittim bigfoot aldım.
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  16. #456
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı Kaplanboğa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar beyler, ufak bir soru soracağım.

    CBF mi alıyım, yoksa Bigfoot mu.

    Kalbim der ki bigfoot, beynim derki cbf ):
    cbf bayırda bigfootu tokatlıyormuş ulu manitu öle söledi
    ANGARAJ

  17. #457
    Kaplanboğa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2012
    Motosikleti
    SYM Wolf 250ni
    ikisini de kullanan bi arkadaş varsa hangisinin daha kıvrak olduğunu söyler mi acaba

  18. #458
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Kaplanboğa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikisini de kullanan bi arkadaş varsa hangisinin daha kıvrak olduğunu söyler mi acaba
    Abi Allahını seversen sorduğun soruyu bir daha tartar mısın...? (CBF mi Bigfoot mu)

    100 lerce CBF gördüm, ama hiç kullanmak nasip olmadı. Hanigisi daha kıvrak...Hımmm. Bilemedim cidden. Ama ben 2sininde kalas olmadığını düşünüyorum. Daha detaylı sorarsan belki daha yardımcı olabiliriz. Ama konuya da bir göz atmanı isterim. İstediğin cevapları bulabilirsin.
    #sürenadam

  19. #459
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    cbf bu motoru geçsin veya geçmesin, bu önemli değil motorların tipleri arasında dağlar kadar fark var, bu motorları alacak olan 125cc oldukları için çok da beklenti içine girmesin az yakacaklar, düzde max 110-120, yokuşta 90-100, ivmelenme jet gibi değil, yarışta cbf nin biraz gerisinde kalabilirler, cbf den daha konforlular, vidaları dökülmez, parçalar ucuz ve bulunuyor, tipi farklı, en önemlisi amacı farklı
    Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...

  20. #460
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı Kaplanboğa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikisini de kullanan bi arkadaş varsa hangisinin daha kıvrak olduğunu söyler mi acaba
    Oturuş pozisyonu selenin gidona yakınlığı daha fazla beygir gücü ile rt125 daha kıvrak..
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200


    REKLAM ALANI
23. sayfa BirinciBirinci ... 13212223242533 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler