Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
21. sayfa BirinciBirinci ... 11192021222331 ... SonuncuSonuncu

Hyosung Karion (RT125) bigfoot {resimli}

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #401

    Üyelik
    03 Mart 2012
    Şuan mayısı bekliyorum bayilere dağıtımı o ay yapılacakmış 2012 model st kanuni rt 125 fiyat 6.800


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #402
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Arkadaşlar, bu bizim motora devir saati takmamız mümkün mü? Şu 2008 öncesi Hyo'larda olan analog göstergeli devir saatlerinden düşünüyorum. Motorun neresine bakmamız gerek takılıp takılamayacağını anlamak için?
    #sürenadam

  3. #403
    skyblade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    Yok
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, bu bizim motora devir saati takmamız mümkün mü? Şu 2008 öncesi Hyo'larda olan analog göstergeli devir saatlerinden düşünüyorum. Motorun neresine bakmamız gerek takılıp takılamayacağını anlamak için?
    http://www.youtube.com/watch?v=rJ0Ji...589059D8685AF0 takan var. İspanyol bir arkadaşımız takmış linkte görüldüğü gibi. Daha önce biyerlerde okuduğum kadarıyla alternatör akım çıkışına bağlıyolar devir saatini. Forumda 1-2 örnek vardı diye hatırlıyorum araştırmak lazım.

    Hatta taktığı ürün şuymuş. Videoda yazdığına göre Karion ile uyumluymuş ekstra programlamaya gerek yokmuş ve takması kolaymış:
    http://www.kosoeurope.com/dl-01r-d48...black-lcd-blau

  4. #404
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Ya ben bu videoyu izlemiştim. Ama ürünü hiç beğenmedim. Çok elektronik. Ayrıca devir hareketleri ve rakamların değişimi çok rahatsız edici. Bana ibreli bir devir göstergesi lazım. http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...l-takilir.html burada anlatmışlar aslında. Hiçte zor değil, herhangi bir devir göstergesini takabiliyoruz. Hatta bu konuda mıydı tam hatırlamıyorum, birisi farların içinde fazladan bağlantı kabloları olduğunu, takometreyi direk oradan bağlayabildiğini(serviste) söylemişti. Bir bakmak lazım ama önce şöyle güzel, küçük bir çıkma devir saati bulmak gerek
    #sürenadam

  5. #405

    Üyelik
    03 Mart 2012
    Rt125'i bu hale getirmek için ne gerekli?

  6. #406
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    beyler selamlar...satılık ilanları sahibinden de hyosung altında mı var yoksa st olanlar başka bi yerde mi...hyosung altında 2008 modelden yukarı göremedim de..motorun piyasası sıkıntılı gibi sanki...?

  7. #407

    Üyelik
    03 Mart 2012
    2008 den yukarı yok satmıyolar herkes memnun sanırım satılanlarda ne durumda kim bilir 2012 den sonrası hyosung=st kanuni

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------

    Bayide 2012 modeline 7.5tl dediler.Internette 6.8Tl yazıyor herkes kacıyor motordan ama sanırım alıcam mayısta bayilerde olacakmış.

  8. #408
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı Onurstc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2008 den yukarı yok satmıyolar herkes memnun sanırım satılanlarda ne durumda kim bilir 2012 den sonrası hyosung=st kanuni

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------

    Bayide 2012 modeline 7.5tl dediler.Internette 6.8Tl yazıyor herkes kacıyor motordan ama sanırım alıcam mayısta bayilerde olacakmış.
    bu motordan kim neden kaçar? çok mu yakar, parçası mı pahalı, parçası bulunmuyor mu, otobanda zevk vermiyor mu, 125cc ama 250cc çinlilerden geri kalıyor mu, vidaları dökülüyor mu, japonlardan fiyatı daha mı pahalı, japonlardan görüntü olarak daha mı küçük, daha mı tipsiz, hepsine hayır ... sadece depo üzerinde 125cc yazdığı için bu paraya değmez mantığı var ama gidip yamaha 125cc alacağıma bu motoru 10 kere alırdım, ben 250cc çinlilerle pekçok şehirdışı otobanda yol yaptım, 100-110 sorunsuz onlarla beraber gittim, hiç de gerilerde kalmadım ...
    Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...

  9. #409

    Üyelik
    03 Mart 2012
    Şuanda apache tvs 150 ile hazırlanıyorum hiç kasmıyor beni rt 125 ile kıyaslama yapabilecek olan varmı kullanımını?
    Bu hale getirmek için ne gerekir?

  10. #410
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler selamlar...satılık ilanları sahibinden de hyosung altında mı var yoksa st olanlar başka bi yerde mi...hyosung altında 2008 modelden yukarı göremedim de..motorun piyasası sıkıntılı gibi sanki...?
    Abi aynı GT250 gibi bir Hyosung bir de Kanuni adı altında var. Ancak Kanuni altındakiler sadece bir mağazanın 3adet 0km ilanı olarak verilmiş şuanda(RT125D ye 6800 RX125Rnduro'ya 5900 fiyat çekmiş bayi, bence çok saçma!). Millet genelde Hyosung altında veriyor ilanı. Bir de 2008 üzeri olanlar(S&T) yağ soğutmalı+DOHC+digital Göst. olup biraz daha güçlü motoru olduğu için pek satmıyor olabilir millet.

    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...ama gidip yamaha 125cc alacağıma bu motoru 10 kere alırdım...
    Kendi motorum diye demiyorum ama çok 10kere katılıyorum sana. Diğer kırptıklarımda da çok haklısın bence. Çok iyi özetlemiş oldun.

    Alıntı Onurstc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şuanda apache tvs 150 ile hazırlanıyorum hiç kasmıyor beni rt 125 ile kıyaslama yapabilecek olan varmı kullanımını?
    Bu hale getirmek için ne gerekir?
    http://farm7.staticflickr.com/6179/6...75f9b10e_z.jpg
    Arkadaşım bu aleti o hale getirmek için ne gerekli diye nasıl anlatmamızı bekliyorsun? Bunu üreticisine sorsan o bile anlatamaz. Tek söyleyeceğim bu parçaları ve resimleri toplayıp iyi bir ustaya ihtiyacın olduğu. Yada oturur kendin yaparsın ama o biraz sıkar gibi sanki...

    Apachi ile de kıyaslama yapma şansım olmadı
    #sürenadam

  11. #411
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    apachi tvs de sağlam motor, bir sürü kullanıcısı var, tarz olarak görüldüğü üzere farklılar, hyosung marka olarak benim gözümde apachi den bir gömlek yukarıdadır, farklı olmak istiyorsan rt125, rx125 deneyebilirsin, eğer boy problemin varsa bence tvs'nin sürüşü rx125'e göre daha kolay, rt125 de rxden daha alçak olduğu için boy problemi olmaz, son sürat olarak tvs daha iyi olabilir ama bunlarla da sürüş daha keyifli, lastikler kalın olunca yoldaki çukur tümsek vs den etkilenmiyorsun, buna karşın rx125 yüksek ve hafif olduğu için rüzgardan etkileniyor....
    Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...

  12. #412

    Üyelik
    05 Aralık 2011
    Şehir
    antalya/muratpaşa
    herkeze selam...
    millet nerde...gezi yokmu...foto yokmu...manzara...alamadım şu motoru zaten içimde kaldı...biraz foto-moto idare ediyorduk...
    yaz geldi millet az gezin tozun gayrı....
    sağlıcakla kalın...

  13. #413
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    En kısa sürede foto olaylarına girişeyim bari ozaman. Bugün ön takımı söktük, amrtsr körüğü takabilmek için ama biraz dar bir körük almışız. Geri topladık hepsini. Hiç de foto çekmedik... :(
    #sürenadam

  14. #414

    Üyelik
    02 Eylül 2010
    Şehir
    siirt
    Motosikleti
    4 teker
    Yaklaşık 1.5 yıl gibi bir süreden sonra tekrar merhaba arkadaşlar avatarımdanda fark edeceğiniz üzere polisim.şark(doğu) görevi sebebiyle hem istanbula hemde motoruma veda etmiştim.ama bu sitede edindiğim arkadaşlıklar (polo34 selim hocam-adaşımda bilir ) ve yaptığımız gezileri unutmak mümkün değil.gerçekten o gezilerin -motorun verdiği hazzın tadı damağımda kaldı.O samimi sıcak ortamımızı o tatlı gezmelerimizi--helede istanbulu çok özledim... )
    Tamamiyle dört teker(oto) hastası iken '' ....'nız seleye oturmaya dursun bir daha kalkamazsın'' söylemini yaşayıp adeta iki teker aşığı olduktan sonra hayatıma dahada renk katan 250 macit'imi satıp Siirt'e gelmem baya bi zor oldu...bu arada evlendik barklandık vs :D yine dört teker üzerinde devam vs derken bu aralar tekrardan alevnen iki teker aşkı beni eski günlerin özlemine yitti -senelik izinleri eşimle birlikte motor üstünde gezerek geçirme hayalleri kurup enduro tarzı bişiler düşünüp kaç gündür f650-kle500 lere bakıp bütçe yetersizliğinden iç geçirirken ve bir bakmışım burdayım
    Şu haylaz-şirin çocuk rt125 benimde bir zamanlar düşlediğim aşık olduğum modeldi-hatta macitimi takas edecektim ki piyasa-parça sorunu nedeniyle vazcaymıştım bu sıralar aracımı satıp tekrar iki teker düşünmeye başlayınca aslında istediğim tarzada müsait içimi ısıtan bu haylazı düşünüyorum.ama 2 kişilik uzun soluklu bol bol gezerekten-bade süzerekten-çay ve manzara molalı yolculuklarda (500-600km) 125 cc yeterli gelmeyecek (250cclik macit bile bazen 2 kişi için hantal geliyordu).büyük şehirdeki gibi imkanım olsa hiç düşünmez alır ''motor modifikasyonu-gerekirse değiştirme-arka yay değişimi vs derken istediğim kıvama getirir motoru bitirene kadar gezerdim.Ama küçük bir şehirde oluşum ve burdaki saygıdeğer esnafın ''iş bilmeme-beceriksizlik-baştan savma iş yapma-yeteneklerinden dolayı buda bir hayal benim için.
    Herneyse,o güzel günleri anarken hepinize içten bir selam arkadaşlar )
    Kazasız-tadında sürüşler ))

    ---------- Post added at 06:21 ---------- Previous post was at 05:55 ----------

    ha 92-93 kle500'ler var bütçeme uygun ama o yaşta bir motor için ne kadar randıman alınır-bakım parça vs sıkıntıları söz konusu...şimdilik yine uzaktan bakmaya devam
    [COLOR="Blue"][B][I][U]Asfalta yakın olmayı seviyorum :) hatta eğilip öpesim geliyor :cherry:[/U][/I][/B][/COLOR]

  15. #415
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    selam millet... istanbula döndüğümde şehir içi düşük cc, ekonomik bi motosiklet alayım diyorum. almışken de, gidip sıradan bi 125'lik almayayım, karion gibi vasıflı birşey alayım diyorum... hani icabında at arabaya çık dağa gibisinden ...

    lakin bi rt125 hakkında bir iki kaygım mevcut. şimdi bütün konu başlığını okumak isterdim ama, 20 sayfa için vaktim yok. umarım affedersiniz.

    kronik sorunu varsa da çok sıkıntım değil. mekaniğe elim yatkındır. sıkıntısını pistonda da olsa söker tamir eder birşeyler uydururum

    şu sorularımın kolay cevapları var mıdır?

    1 - ortalama ne yakar? ben gt650 ile yoğun trafikte 6 - 8 lt / 100 km yakarken, uzun yolda 4 -5 lt / 100 km yakıyorum... karion trafikte 4lt/100km uzun yolda 3lt/100km gibi bir ekonomik sağlar mı? yoksa gt650'ye devam çünkü ...

    2 - ön lastik normal birşeye benziyor da, bu arka lastik nasıl birşeydir pek standart olmadığı kesin. acaba bu lastikten arandığında bulunabiliyor mu?

    Benim için lastiğin kalitesi çok önemli. örneğin bridgestone, michelin, pirelli gibi markaların bu motora uyan ön/arka lastik takımı var mıdır?

    bu soruların hoşuma gidecek cevapları varsa, karion'un verilen parayı fazlasıyla hakedeceğini düşünüyorum

    cevaplayanlara teşekkürler şimdiden
    !?

  16. #416
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam millet... istanbula döndüğümde şehir içi düşük cc, ekonomik bi motosiklet alayım diyorum. almışken de, gidip sıradan bi 125'lik almayayım, karion gibi vasıflı birşey alayım diyorum... hani icabında at arabaya çık dağa gibisinden ...

    lakin bi rt125 hakkında bir iki kaygım mevcut. şimdi bütün konu başlığını okumak isterdim ama, 20 sayfa için vaktim yok. umarım affedersiniz.

    kronik sorunu varsa da çok sıkıntım değil. mekaniğe elim yatkındır. sıkıntısını pistonda da olsa söker tamir eder birşeyler uydururum

    şu sorularımın kolay cevapları var mıdır?

    1 - ortalama ne yakar? ben gt650 ile yoğun trafikte 6 - 8 lt / 100 km yakarken, uzun yolda 4 -5 lt / 100 km yakıyorum... karion trafikte 4lt/100km uzun yolda 3lt/100km gibi bir ekonomik sağlar mı? yoksa gt650'ye devam çünkü ...


    2 - ön lastik normal birşeye benziyor da, bu arka lastik nasıl birşeydir pek standart olmadığı kesin. acaba bu lastikten arandığında bulunabiliyor mu?

    Benim için lastiğin kalitesi çok önemli. örneğin bridgestone, michelin, pirelli gibi markaların bu motora uyan ön/arka lastik takımı var mıdır?
    bu soruların hoşuma gidecek cevapları varsa, karion'un verilen parayı fazlasıyla hakedeceğini düşünüyorum

    cevaplayanlara teşekkürler şimdiden
    Bridgestone TW34 veya TW204 modelleri uyuyor.yurt dışından getirtebilirsin. 250-300 TL arası birşey tutar ki zaten ülke de uyan lastik yok.

    Normal devirde ortalama 3.5 gazı diplersen 4-4.5 arası değişir.

    ama şunu da belirtmek isterim. yanlış hatırlamıyorsam senin boyun 1.90 filan, seni rahatsız edebilir. üzerine binmeden almanı tavsiye etmem.
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  17. #417
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    @Mavi prens ; Bu motorun fanlarından birisiniz anlaşılan Evet 2 kişi için hiç uzun yola uygun bir motor değil açıkçası. İnşallah bir gün alır ve istediğiniz değişiklikleri yapabilirsiniz ;)

    @Sessizsakin Yağız delikanlı...

    Şimdi senin yorum tarzınla buraya sayfalarca cevap yazmam gerekirdi, ki şahsen diğer konularda yaptığın bilgilendirmeler karşılığında sana nekadar çok şey yazsam azdır diye düşünüyorum

    Başlayalım ;

    20 sayfayı okumadığın için seni affetmiyorum, senin uzun uzun ve değerli bilgiler içeren yazılarından ötürü affediyorum Şaka bir yana araştırma yapsan bulurdun ama bu konu da zaten çok hızlı akmıyor, senin için tekrardan bir bilgilendirme yapmak sorun olmaz

    Öncelikle bu benim ilk motorum. Teorik olarak motor ve arabalar hakkında bilgim vardır. Araba tecrübem de vardır. Ancak yinede belirteyim ki ilk uygulamalı motor deneyimimi bu motorla yaşıyorum. 2500km dir kullanıyorum. Ona göre yazdıklarımı süzgeçten geçir işte...

    Vasıflı işçi sınıfının gizli kahramanı Karion... Evet seni gayet iyi anlıyorum. Ben de CBF ile başlamamak için araştırma yapmıştım epey. Yani sonuçta bu iş motor işi ve ben her baktığımda her bindiğimde hoşuma giden bir motorum olsun diye istiyordum. Yani biraz farklı olsun, vasıflı olsun diye. Sana şöyle söyleyeyim, egzotik motorlar hariç hangi sınıfa bakarsan bak sınıfında diğer motorlara bukadar fark koyan bir alet daha bulamazsın. Bana da çok diyorlardı "çok ilgi toplayacaksın" diye ama bunu aldıktan sonra daha iyi anlıyorsun. Benim de olayım ilgi toplamak değil tabi. Ancak hem farklı hem de kaliteli(sadece görüntüden ibaret, tırt bir çinli olmayan) bir motor sürdüğünü hissettikçe motoru daha da bir sevmeye başlıyorsun...

    Kronik sorunu yok... Ben daha duymadım. Motor kısmında bir sorun çıkartmıyor alet. Geri kalan özellikleri de gayet basit ve sağlam. Hele ki senin çözemeyeceğin biçbişeyi olamaz. Yani kronik bir sorunu yok... Aslında var! Şimdi aklıma geldi, birazdan bahsederim...

    Yakıt olarak Chronix'in dedikleri karşısında şaşırdım kaldım diyebilrim Ben 3,5 lt/100 km gibi bir değere bile yaklaşamadım... Şöyle anlatayım, genelde üstümü başımı giyinirken motoru çalıştırırım. 2-3 dakka kendi kendine çalışır. Sonra yavaş yavaş takılırım. Motor ısındıktan sonra ise performanslı kullanıma geçerim. Genel olarak böyle yaparım. Performanslı kullanımdan kastım ise habire red-line yapmak yada red-line civarlarında motoru uzun saniyeler kullanmak değil. Yada motoru boğacak kadar ani gaz köklemeleri değil...Yani tinimini hanım modunda sürmüyorum motoru sadece. Zaten 125 lik motor, çok sakin kullanınca gitmiyor. Eh gün içinde de trafik çok oluyor Ankarada, ışıklarda felan hemen gazlayıp uzamaya çalışıyorum, pek trafikte sabredemiyorum(tehlikeli olmayacak şekilde hızlı gidiyorum işte anlayacağın). Tabi 7/24 böyle kullanmıyorum. Bazen geceleri eve dönerken yada yağmurlu havalarda oldukça sakin kullandığım da oluyor. Ama çoğunlukla motoru "performanslı" kullanıyorum. Ve bu durumda bile yakıt tüketimimden şüpheliyim, çok mu yakıyorum diye. Ben 2500 km dir motoru kullanıyorum ve ortalama 250~270 km de bir depoyu fullüyorum(10 kez fullemişimdir en az yani). Her defasında da dikkatlice not edip hesaplıyorum. Ve bu hesaplarım sonucunda; en az 2.95, en fazla da 3.20 olmak üzere büyük çoğunlukla "ortalama 3.1 lt/100 km" yakıt tükettim.

    Ha neden fazla yakıyor muyum diye şüpheliyim. Çünkü bazı CBF kullanıcıları 2.5 lt yaktığını iddia ediyorlar. Ama sonradan çözdüm olayı. Doğru söylüyorlar, ancak onlar çoook sakin kullanım sonucu bu değerlere ulaşıyorlar. Yani maddi olarak çok rahat olmayan kişiler motoru çok sakin kullanıyor(ve hatta bazıları karbüratöreden de yakıtı kısıyor) sonra da 2,5 lt yaktım diyor. Bende okadar sakin kullansam -3 lt değerlerini görürüm. Ancak ozaman da trafik çekilmiyor doğrusu. Yakında Sübap ayarı da yapmayı düşünüyorum. Ondan sonra yakıta tekrar bakıcam, biraz daha azalabilir. Çünkü motor üst devirlerde biraz kesiliyor gibi geldi bana. Yada motora alıştığım için öyle geliyor. Kullanım kitapçığında 4000 km de bir sübapları ayarını kontrol edin demiş. Bakalım bakalım...(Karb. hava ayarını yaptım, ayarsız gezmiyorum)

    Uzun yolda ise çok bişey değişir mi bilmiyorum. Hiç uzun yola çıkmadım. Ancak ~90 kmh hız ile gitmeye kalksan, bu 5. viteste yüksek devir anlamına gelir. O yüzden de yakıt çok fazla değişmez gibi geliyor bana. Ancak şehir içinde sürekli kırmızı ışıklarda gazladığımı düşününce sanki 3litrenin altına inersin gibi geliyor...Ben 1 keresinde abanmıştım düzlükte. Motor 111-110 kmh arası gidip geldi. Dedim "tamam bizim son hız 110 kmh imiş..." Harbi son hız ama, 100ün üstünü zorlamanın bir anlamı yok bence. Ona göre düşün işte...

    Bunun lastiklerinin 2 side sıra dışı. Ebatları 130/80-R18 (ön) - 180/80-R14 (arka). Piyasada böyle lastik ebatları yok. Bu lastikler arandığında bulunabiliyor mu bilmiyorum.. Hiç aramadım. Motorun Ankaradaki bayisi ile konuştum, "ben aynı zamanda lastik dist.üm" dedi, "sen lazım olunca gel bana sor, ben getiriyorum bu lastiklerden" dedi. Anladığım kadarıyla elinde hazırda barındırmıyor... Ama kuralkan da mevcut mudur bilemiycem. Ha markası da, Shinco. Kore malı.

    Gelelim Lastiklerin kalitesine. İşte yukarıda bahsettiğim kronik sorun bu! Lastiklerin frenleme özellikler etkileyici değil. Arka taraf hafif kaldığı ve geniş tabanlı olduğu için kızaklamaya çok hevesli. Sert hamurlu zaten lastikler. Ön taraf ise kızaklamıyor kolay kolay. Hatta arka tarafa kıyasla çoook daha iyi bir fren performansına sahip. Şahsen başka marka lastik ve motor kullanmadığım için bişey diyemiycem. Ancak kuryelerin taktıkları 100~200 TL aralığındaki çinli markalar kadar da kötü değildir bu lastikler.

    Yağmurda arka tarafı kaydırman kolay. Ancak bu arka tarafın performansının kötü olmasındaki en büyük etken ise bence Ankaranın cillop-kaymak asfaltları... Bazen asfalta bakıyorum, kendimi görüyorum desem yerdir. Yanlız şunu söyleyim, ben 1,82 boyum(75 kg) ile daha motoru sürmeyi yeni öğrenirken virajda, 2 kez arkayı 1 kez de önü kitlemeyi başarmıştım. Ve hepsinde de ayağımı yere "vurarak" motoru topladım Sen ~190 boyun ile bu motor ile oyuncak diye oynarsın. Zaten 125 kg. Ve ben eğlence olsun diye zaman zaman fernlerken arkayı kitliyorum, bir ayağım yerde salına salına yavaşlıyorum Gayet kontrolü kolay bir motor. Zaten motor 3 haneli hız değerlerine çıkamıyor pek, o yüzden yüksek süratte fren sıkıntısı çekmiyorsun

    Bir de şu açıdan bakıyorum, bu motorun SM modelin olan arkadşım, kaliteli olsun diye pirelli marka 17" lik çift lastik aldı ve +500 TL gibi bir fiyat bayıldı. Sen bu Shincolar yerine yurt dışından getireceğin Bridgestone marka lastiklere ~400 TL(tahminen) bayılsan çok değil bence. Bana Shinco lastikler için, 100~130 ön, ~180 arka fiyat söylemişti bayi.

    Bridgestone TW34 modeli şöyle bişey (daha küçük ebatlı resim bulamardım);


    Bridgestone TW203(ön) TW204(arka) modelleri ise şöyle bişey(Tip-desen olarak bizim Shinco'nun aynısı);


    Şu safaya da bak, dunlop da varmış; Link. Suzuki Van-Van ve Yamaha TW200 kullanıcılarını araştır, onlar ile aynı tip lastik ebatları var bu motorda E-bay de felan vardır...

    Motorun 2 versiyonu mevcut TR de. Önceki; hava soğutmalı, SOHC motor, 2 sübaplı, üzerinde(selede) Hyosung yazan, Analog göstergeli modeller. ~12hp olarak belirtiliyor.
    Yeni nesil (sanırım 2009 sonrası) ; Hava+yağ soğutmalı, DOHC + 4sübap, Digital göstergeli, 13.5~14.5 hp olarak belirtilen ve üzernde S&T yazan modeller. Genelde yeni modeller de turuncu renk var. Eskiler, sarı ve kırmızı renkte.

    Eski modeli hiç kullanmadım, nekadar fark var bilmiyorum ama yeni modelin yağ soğutmalı olması hoşuma gidiyor. Tavsiye ederim. Bir de eski modellere kuralkanın yardımcı olmadığı yalanı var, onlara takılma. Yedek parçalar satılıyor herkese. Zaten senin gibi bir adam servise götürmez bu motoru(ben bile götürmüyorsam). Ancak eski ve yeni modelin motor aksamları ve parçaları farklı. Bujileri de farklı...

    Eğer şehir içi için alacaksan en büyük sıkıntın göreceğin ilgi olacaktır. Ciddiyim. Ben herçeşidiyle karşılaştım. Motoru kızılaya parkediyorum, işten çıktığımda motorun başında soru sormak için bekleyen insanlara alışmıştım ama geçen gün birisi sormuş soruşturmuş, beni bulmuş ve ofise gelmişti. Bilgi almak için O kadar hoşuna gitmiş motor

    Bence alım-satım işini çok dert etmiyorsan, 2.el de satamam felan diye düşünmüyorsan çok makul bir motor bu.

    Buarada dün Zincir ve dişli takımına fena giriştim. Tertemiz ettim çıktım. Zinciri de gerdirdim. Resimleri paylaşırım. Ve yanılmışım, bizim zincirler O-ring'li imiş

    Haaa, yazmayı unutuyordum; motorun genel olarak parçaları ucuz değil. Ama seni bağlayacağını sanmam, günün birinde bişey gerekirse sen kesersin biçersin bişeyler uydurursun sen. Yani cidden seni etkileyeceğini düşünmüyorum.
    #sürenadam

  18. #418
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Yorumu gayet ozenle hazirlamissin. Sıkılmadan okudum. Eline saglik . Uzun yolu 125likle cekemem ben :D. Zaten gt650 gazi koklemezsen 4lt/100 km tutturuyor. gaza abandiginda 5, fisi kopardiginda 7 litre civari yakiyor. Hele karion suratlerinde gitsen 4 litrenin altini da zorlayabilir. Ama trafige girdin mi, 8lt yi goruyor. Ki sehir trafiginde bi 125 lik de ayni osi gorur. sehir icinde 100 km de 4 litre sunuyosa isimi gorur tabi. Lastik ve yedek parcayi yurt disindan aliyorum icab ederse. Yerli firmalardan daha guvenilir geliyo bana ... Kismet o zaman istanbula donunce... Bi karion bulup 50 - 100 km denicem... Surusune alisabilirsem alirim bi tane...
    !?

  19. #419
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    mesela bunun yeni kasa olanindan alsak on ve arkayi 17 inc cember alip 17 lik jantata cevirsek one yukse bir camurluk taksak birde elcik koruma taksak 14 bg supermoto yapsak nasil olur
    welcome to my world https://www.youtube.com/channel/UCPUpGYw2EcPIq_hQLSHGctw/

  20. #420
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    4 litrenin altına inemezsen bence bir sıkıntı vardır o motorda. Hem de kesinlikle... İster şehir içi ister, şehir dışı olsun. Ben haftanın 3 günü isitsnasız kızılaydan yıldıza(ankarayı bilenler bilir) iş çıkışı saatte gidiyorum. O trafikte gidiyor en çok benzinim ve dediğim gibi yakıyor. Gayet dik yokuşlar felan, yoğun trafik, ısınan hava....

    Sen bir sür, sürüşünü beğenirsin diye düşünüyorum, Lastiklerden de şikayetçi olmazsan masraftan kurtulursun.
    #sürenadam


    REKLAM ALANI
21. sayfa BirinciBirinci ... 11192021222331 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler