Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #13181
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı ali taş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese iyi günler, cbr 250 r a yan çanta takmak istiyorum

    kappa k40 gibi ancak yan çanta demirlerini hiçbir yerde bulamadım

    böyle bir projesi veya bilgisi olan varsa beni de bilgilendirebilir mi?

    ayrıca lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum uygun fiyata duro buldum kullanan bilen var mıdır acaba ?

    ya da sava var biraz daha pahalı?

    şimdiden teşekkürler
    Duro takma paranı çöpe atarsın irc den bi farkı yok belki de daha kötü.Sava lastik biraz daha hallicedir fena değil ama almışken michelin metzeller gibi markalara bak istersen


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #13182
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    13.30 da foca'da bulusmamız var.tum ızmır'lılerı beklerız

  3. #13183

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Alıntı dream_rider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun yanında bu kıtabı verdıler 6 dılde masallah ama bır turkce yok turkcesını nasıl bulabılırız
    Motorun yanında verilen kullanıcı kılavuzuydu. Linkteki ise 499 sayfa servis kılavuzu. CBR250R'la ilgili bütün detaylar içinde var ama ingilizce elbette ki.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------

    Türkçe kılavuz için Honda Türkiye'ye telefon açıp sormak lazım, illa ki yardımcı olurlar bence .

  4. #13184
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    Alıntı tuc adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Motora alıştıkça virajda vites düşüp vites yükseltirsiniz.Geçen virajlı yollara geziye gittik vfr 800 ler , cbf 1000 ler bayağı kalabalıktık.Virajlara makineler çok iyi giriyor benimde lastik ısınmıştı bende arkalarında girdim sürekli onlar nasıl giriyorsa o şekil o hızda motor gitti ama 90 la gidiyorsanız 3. viteste olacaksınız virajda yüksek vitesi hiç sevmiyor virajda motor ne kadar vites düşük o kadar seviyor virajı bir yerden sonra korkma felanda olmuyor benim lastiğin dibine inmesine 1 cm felan kalmıştı sanırım o kadarda kalsın zaten
    Diğer cbr 250'de arkamdan geldi onlar 2 kişi yetiştiler hemde sadece çok hızlı girdiğimiz bir virajda arkaları kaymış başka birşey olmamış yani motora alışın lastik o kadarda etkilemiyor insan psikolojik olarak kendini o lastiğe göre sınırlandırıyor ona göre davranıyor
    virajlara giriyorum da mesela 4desiniz viraja girdiniz devir düştü ve 3 e almak istiyorsunuz diyelim eğer debriyajı çok yumuşak kullanmazsanız motor bir miktar yığılmadan dolayı k.çını atabiliyor onu kastettim yoksa orjinal lastiklede ısındıktan yeterince iyi viraj alınabiliyor şansını çok zorlamadıkça
    2 Teker bir başka !

  5. #13185
    dream_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2013
    Şehir
    Kadıköy/İST
    Motosikleti
    14' CBR 650F
    motorumda tek begenmedıgm yer egsozu daha kucuk rengıne uygun bır egsoz ıstıyorum ama cok bagırmasın orj sesı bence gayet hos ne tavsıye edersınız
    cb125e (5000km) --- CBR250R (11500km ) CBR 650F (0KM ---- )

  6. #13186
    tuc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2012
    Şehir
    adana/kozan
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı slymn93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    virajlara giriyorum da mesela 4desiniz viraja girdiniz devir düştü ve 3 e almak istiyorsunuz diyelim eğer debriyajı çok yumuşak kullanmazsanız motor bir miktar yığılmadan dolayı k.çını atabiliyor onu kastettim yoksa orjinal lastiklede ısındıktan yeterince iyi viraj alınabiliyor şansını çok zorlamadıkça
    artık onada motoru kullandıkça kullandıkça alışırsınız.Benim ilk motorum o kadar çekingendim ki rampa yolda dursam kaldıramam diye düşünürdüm yani aldığım ikinci günü arka frene fazla basmamdan dolayı kaydı bayağı bir hemde sağa doğru dönecektim gidonuda çevirmiştim o arada kaydı biraz kaydı sonra toparladık yüreğim ağzıma gelmişti

  7. #13187
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    evet ilk başlarda bana da öyle gelmişti önceki motoruma göre 40 kg kadar ağır olduğu için ama debriyaja alıştıkça yavaş yavaş sıkıntı kalkıyor motorla bi bütün gibi hareket etmeye başlıyosun falan çok zevk verici en sevdiğim özelliği ise eski motorumdan daha ince olduğu için heryerden çok kolaylıkla geçebiliyor olmam aynalar biraz daha kısa olsa daha da incelicek fakat bu seferde görüş kalitesi düşebilir o yüzden sorun etmiyorum bide eski motoruma göre durma yol tutuşu falan güven veriyor kışkırtıyor insanı bazen kendimi tutamıyorum bi vites küçültüp biraz gaz açıp gücü hissetmek istiyorum falan süper bi duygu rodaj bi bitsin ondan sonra yüksek devirlerde de ara ara yaşıcam inşallah bu duyguyu
    2 Teker bir başka !

  8. #13188
    ali taş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    anladım hocam da benim ırcler bitik diye değiştiriyorum zaten o kadar para da veremiyorum mecbur ya duro alcam ya da michelin takan birinin ırclerini alcam bakalım artık

    yan çanta demiriyle ilgili bilgisi olan yok mu peki?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------

    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duro takma paranı çöpe atarsın irc den bi farkı yok belki de daha kötü.Sava lastik biraz daha hallicedir fena değil ama almışken michelin metzeller gibi markalara bak istersen
    anladım hocam da benim ırcler bitik diye değiştiriyorum zaten o kadar para da veremiyorum mecbur ya duro alcam ya da michelin takan birinin ırclerini alcam bakalım artık

    yan çanta demiriyle ilgili bilgisi olan yok mu peki?

  9. #13189
    dumenist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2012
    Şehir
    İSTANBUL/ BAHÇEŞEHİR
    Motosikleti
    CBR250R
    Alıntı tavares adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne zaman girdin en son ?
    6000 bakımına girdim

  10. #13190
    cotonak28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    burgman 200
    Alıntı cotonak28 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar selam,
    bu gün bende ist den birkaç bayi ile görüşme yaptım önümüzdeki hafta içinde cbr 250 alacağım,ruhsatta 2013 olmasını isterdim ama 1,2 ay bekleyip ve 10000 tl vermek istemiyorum.
    sizlere sorum ruhsat işlemini yaptıran arkadaşlar,herhangi trafik şubesinden ruhsat işlemlerini yaptırabiliyormuyuz? illaki ikamet adresinizin olduğu ilçede yapma zorunluluğu varmıdır.
    cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
    cevap verecek olan yokmu ?

  11. #13191
    tavares - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2013
    Şehir
    hissi kablel vuku
    Motosikleti
    cbr250
    Alıntı dumenist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6000 bakımına girdim
    12000 bakımına girmen gerek.
    Bazıları 1000 6000 12000, bazıları 1000 4000 8000 diye gidiyor bakımlara. Aradaki periyodik bakımları kendisi yapıyor zannımca.
    3000 km yağ değişimi vs

  12. #13192
    Tardigrat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul / Çanakkale
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250
    Alıntı cotonak28 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar selam,
    bu gün bende ist den birkaç bayi ile görüşme yaptım önümüzdeki hafta içinde cbr 250 alacağım,ruhsatta 2013 olmasını isterdim ama 1,2 ay bekleyip ve 10000 tl vermek istemiyorum.
    sizlere sorum ruhsat işlemini yaptıran arkadaşlar,herhangi trafik şubesinden ruhsat işlemlerini yaptırabiliyormuyuz? illaki ikamet adresinizin olduğu ilçede yapma zorunluluğu varmıdır.
    cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
    Hocam ikametgahiniz neredeyse oranin trafik tescilinden cikartmaniz gerekiyor.

  13. #13193
    i.canver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2011
    Şehir
    Ayvalık
    Motosikleti
    CBR250R
    Alıntı cotonak28 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar selam,
    bu gün bende ist den birkaç bayi ile görüşme yaptım önümüzdeki hafta içinde cbr 250 alacağım,ruhsatta 2013 olmasını isterdim ama 1,2 ay bekleyip ve 10000 tl vermek istemiyorum.
    sizlere sorum ruhsat işlemini yaptıran arkadaşlar,herhangi trafik şubesinden ruhsat işlemlerini yaptırabiliyormuyuz? illaki ikamet adresinizin olduğu ilçede yapma zorunluluğu varmıdır.
    cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
    ruhsatta zaten 2013 yazacak 2012 değil.

  14. #13194
    dream_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2013
    Şehir
    Kadıköy/İST
    Motosikleti
    14' CBR 650F
    Alıntı i.canver adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ruhsatta zaten 2013 yazacak 2012 değil.
    bende beklemedım aldım model yılı 2012 tescıl 2013 yapcak bsy yok honda ıste yıne her marka 2013 getırdı hala bıze eskı mal kakalıyorlar ama zam gelıcek dıye bır beklentım vardı ve aldım ayrıca 2013 rengıde aldıgım ıcın yenı gozuyle bakıyorum aslında eskıden de boyleydı ama yasa degıstıgı ıcın bız yenı farkettık.
    cb125e (5000km) --- CBR250R (11500km ) CBR 650F (0KM ---- )

  15. #13195
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    Alıntı dream_rider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun yanında bu kıtabı verdıler 6 dılde masallah ama bır turkce yok turkcesını nasıl bulabılırız
    bende türkçesi var vermişlerdi ayrıca yanında bir tane türkçe kitap. merak ettiğiniz birşey varsa bana sorabilirsiniz.yalnız bazı şeylerde çeviriyi yetersiz buldum bu göstergelerin benzinde yedeğe düştüğünde yanıp sönme anlatımında ingilizcem olduğu için ingilizcesinde 1.4 litre kaldığında yanıp sönceğini söylüyordu ama türkçe kitapçığında her dişin 1.4 ltreye tekabul ettiğini mi ne yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam eğer.yine bakarım eğer merak ettiğiniz birşey varsa.motorun koltuk altı bagajına koydum herhangi bir durumda birşey olursa bakarım diye
    2 Teker bir başka !

  16. #13196
    tuc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2012
    Şehir
    adana/kozan
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Bende koltuk altı bagajına koydum türkçe vardı herhalde her tanıtımını okumuştum çünkü.grenaj sökünleri ön koltuk sökümü felanda orda anlatıldığı için içine bir tanede küçük fener kattım sigorta felan yanar bişe olur hemen değiştirebilelim diye

  17. #13197
    dream_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2013
    Şehir
    Kadıköy/İST
    Motosikleti
    14' CBR 650F
    alla alla bana nıye vermedıler ki turkce dılı cok enteresan benzın gostergesı yanıp sonmeden sonra baska kademesı var mı yoksa o son uyarı mı ? sız yanıp sonmeye basladıktan sonra kac km kullanıyorsunuz ? yedek gecmek ıcın ayrıca bır muslk vana varmı cb motorumda vardıda ?? saatı ayarlayamadım onun hakkında yardım ıstıyorum cok mu soru sordum :S

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

    bir sorum daha var daha oncekı motorum zıncır normaldı balata spreyı kullanıyordum temızlemek ıcın bu zıncır orınglı zarar verır mı kullansam ???
    cb125e (5000km) --- CBR250R (11500km ) CBR 650F (0KM ---- )

  18. #13198

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    1. Yanıp sönmeye başlaması son uyarı. İçinde 2.5 lt kalıyor, internette bulunan kitapçıkta öyle yazılmış ve doğrusu o. 1.4 lt değil. Bu sebeple 60-70 km daha gider, sonra benzin bitiyor. Bu da yolda kalınarak test edilmiştir. Ayrıca bir vana/musluk yok, içinde kalan benzini ölçüp ona göre gösteriyor işte.
    2. Saati ayarlamak için mode ve reset tuşlarına aynı anda basılı tutuyorsun. Yanıp sönmeye başladığında reset tuşuna basılı tutarak arttırıyorsun, mode tuşuyla saatten dakikaya geçiyor, bir kez daha basınca kaydediyor.
    3. Advrider'da testleri vardı, bence o-ring'lere uygun zincir temizleme spreyi kullan. Gaz yağı ve karbüratör temizleyici o-ring'leri genişlettiği için berbat onu biliyorum da balata spreyi ne yapar emin değilim.
    dream_rider bunu beğendi.

  19. #13199
    dream_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2013
    Şehir
    Kadıköy/İST
    Motosikleti
    14' CBR 650F
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1. Yanıp sönmeye başlaması son uyarı. İçinde 2.5 lt kalıyor, internette bulunan kitapçıkta öyle yazılmış ve doğrusu o. 1.4 lt değil. Bu sebeple 60-70 km daha gider, sonra benzin bitiyor. Bu da yolda kalınarak test edilmiştir. Ayrıca bir vana/musluk yok, içinde kalan benzini ölçüp ona göre gösteriyor işte.
    2. Saati ayarlamak için mode ve reset tuşlarına aynı anda basılı tutuyorsun. Yanıp sönmeye başladığında reset tuşuna basılı tutarak arttırıyorsun, mode tuşuyla saatten dakikaya geçiyor, bir kez daha basınca kaydediyor.
    3. Advrider'da testleri vardı, bence o-ring'lere uygun zincir temizleme spreyi kullan. Gaz yağı ve karbüratör temizleyici o-ring'leri genişlettiği için berbat onu biliyorum da balata spreyi ne yapar emin değilim.
    çok tesekkur ederım bılgıler ıcın. Balata spreyını bız servıste (nıssan otomobıl servısı ) herturlu yagı balata tozunu temızlemek ıcın kullanıyoruz plastık celık vs malzemelere deyıyor sıkıntı olmuyor hatta elımdekı yagı bıle onla cıkartıyorum sentetık tıner bıle derımı kuruturken balata spreyı bırsey yapmıyor ama bu mantıkla kullanmadan once sızlere sormak ıstedım.
    cb125e (5000km) --- CBR250R (11500km ) CBR 650F (0KM ---- )

  20. #13200

    Üyelik
    24 Haziran 2009
    arkadaşlar hafta arası cbr 250 almayı düşünüyorum 2012 model makyajlı kasa için plaka ruhsat dahil anahtar teslim 9750 fiyat aldım sizce nasıl fiyat ?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler