Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2621
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı __sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkiyede olsa kimse 600 cc 1000cc almaz ozamanda yüksek cc lerin pazarı biter
    Yanılıyorsun, tam tersi onları satmak çok daha zor oluyor. Türkiye' de olsalar en az 15-16 bine satılacaklardı ve kimse almayacaktı. Üretimden kalkmalarının sebebi de bu zaten.
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2622
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    Alıntı forewer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanılıyorsun, tam tersi onları satmak çok daha zor oluyor. Türkiye' de olsalar en az 15-16 bine satılacaklardı ve kimse almayacaktı. Üretimden kalkmalarının sebebi de bu zaten.
    oda mantıklı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------

    EmpeRoRMacE hoca motorun hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin,çok güzel yapmış adamlar
    Her asker yeşil bereli olamaz

  3. #2623
    forza46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2011
    Şehir
    İzmir
    ninja ile kıyaslandığında belli bi fark ortaya çıkıyo mu ? fiyat açısından ciddi bi fark var değer mi sizce ?

  4. #2624

    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Alıntı vabisciler adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    doğrudur araştırdım şimdi öyleymiş. türkiyede olsa alacağım ilk motor o olurdu malum yakıtı ona göredir. yoshimura olan videolarda ses harika.
    http://youtu.be/pM3FghE93gc
    Ses harika geliyo gerçekten de...

    Alıntı EmpeRoRMacE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aranıza yeni katıldım.. hemen bi kaç resim ekliyim..
    Hayırlı olsun EmpeRoRMacE. Allah kaza bela vermesin inşallah. Benim motor da siyah CBR250R
    Jantlar aldığında siyah mıydı? Hep hayal etmişimdir jantlar siyah olsa nasıl olurdu diye harika olmuş. Kırmızı şerit de çok yakışmış. Kendin yaptırdıysan nerde kaça nasıl yaptırdın bilmek isterim.

    ---------- Post added at 13:38 ---------- Previous post was at 13:24 ----------

    Bu arada Tayland sitesini inceliyordum. Yeni CBR250R'larda grenaj üstündeki kısımların rengi sanırım VBR1200F gibi metal grisi olacak. Türkiye'ye gelmeyen kırmızı modellerde zaten böyleydi ama siyah modelini de aynı şekilde yapmışlar. Bi yandan hoşuma gitti bi yandan garip geldi iyi mi olmuş kötü mü olmuş karar veremedim. Yeni renkler arasında gri de var ki bence siyaha alternatif olabilir. Bu yeni metal renkli grenajla birlikte güzel görünüyor. Aşağıya bir siyah bir de gri olanın resimlerini ekliyorum. Kırmızı renk zaten önceki gibi.



    Bu arada CBR150R modelleri geliyor !!!! Tipi bizim motorlara çok benziyor ama motor teknolojisi nasıl olur bilemem. Bu adreste250R ile 150R ların detaylı teknik karşılaştırması var.

  5. #2625

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Siyahın üzerinde metal çizgiler daha güzel duruyor. Umarım 2012'de kırmızı renk ve ABS gelir.

  6. #2626
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    biz yıllarca cbr 125 lere bindik ama zaten cbr 150 ler vardı ve insanlar biniyodu ama Türkiyeye göndermiyolardı
    Her asker yeşil bereli olamaz

  7. #2627

    Üyelik
    03 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Alıntı CaptainHakan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ses harika geliyo gerçekten de...


    Hayırlı olsun EmpeRoRMacE. Allah kaza bela vermesin inşallah. Benim motor da siyah CBR250R
    Jantlar aldığında siyah mıydı? Hep hayal etmişimdir jantlar siyah olsa nasıl olurdu diye harika olmuş. Kırmızı şerit de çok yakışmış. Kendin yaptırdıysan nerde kaça nasıl yaptırdın bilmek isterim.

    ---------- Post added at 13:38 ---------- Previous post was at 13:24 ----------

    Bu arada Tayland sitesini inceliyordum. Yeni CBR250R'larda grenaj üstündeki kısımların rengi sanırım VBR1200F gibi metal grisi olacak. Türkiye'ye gelmeyen kırmızı modellerde zaten böyleydi ama siyah modelini de aynı şekilde yapmışlar. Bi yandan hoşuma gitti bi yandan garip geldi iyi mi olmuş kötü mü olmuş karar veremedim. Yeni renkler arasında gri de var ki bence siyaha alternatif olabilir. Bu yeni metal renkli grenajla birlikte güzel görünüyor. Aşağıya bir siyah bir de gri olanın resimlerini ekliyorum. Kırmızı renk zaten önceki gibi.



    Bu arada CBR150R modelleri geliyor !!!! Tipi bizim motorlara çok benziyor ama motor teknolojisi nasıl olur bilemem. Bu adreste250R ile 150R ların detaylı teknik karşılaştırması var.
    walla bende o kirmizi seritlerden bulamadim ya turunu ya pembe var

  8. #2628

    Üyelik
    22 Ağustos 2011
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    CBR 250r
    Alıntı CaptainHakan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun EmpeRoRMacE. Allah kaza bela vermesin inşallah. Benim motor da siyah CBR250R
    Jantlar aldığında siyah mıydı? Hep hayal etmişimdir jantlar siyah olsa nasıl olurdu diye harika olmuş. Kırmızı şerit de çok yakışmış. Kendin yaptırdıysan nerde kaça nasıl yaptırdın bilmek isterim.
    teşekkür ederim.. jantları alanya honda bayiisinde boyattım saolsunlar yardımcı oldular.. şeritlerle beraber 200 tl gibi bi rakam tuttu

  9. #2629
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Cbr 150 ler Thailand da var zaten yeni kasalar çıktığından beri(eski kasada vardı). Avrupaya ehliyet sınırlaması yüzünden gelmiyor. Türkiyede için bi sakınca yok ama satış politikası işte..

    Emperormace hayırlı olsun. Olması gerektiği hale getirmişsin cantları güzel olmuş ama siyah böyle gelmeliydi 200 lira extra masraf çokda az sayılmaz

  10. #2630

    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    buraya cbr 150r ı getirmezler, yurt dışında da 125r yok zaten, 150r var çoğu yerde...

    bu arada ilginç bir teori ama bence 4 silindirli düşük cc leri öyle yada böyle geri getirecekler...400cc 4 silindir 70bg bir racing olsa piyasada (yeni modellerden bahsediyorum tabii ki) ve fiyatı 20.000 civarı olsa, cbr600rr ne kadar satıyorsa onun kadar satar...piyasada devasa boşluklar var...birde ilginç kanuni yasalar var tabii, 250cc ler 34bg den fazla güçlü olamaz vs vs gibi...

  11. #2631
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı miwaly_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buraya cbr 150r ı getirmezler, yurt dışında da 125r yok zaten, 150r var çoğu yerde...

    bu arada ilginç bir teori ama bence 4 silindirli düşük cc leri öyle yada böyle geri getirecekler...400cc 4 silindir 70bg bir racing olsa piyasada (yeni modellerden bahsediyorum tabii ki) ve fiyatı 20.000 civarı olsa, cbr600rr ne kadar satıyorsa onun kadar satar...piyasada devasa boşluklar var...birde ilginç kanuni yasalar var tabii, 250cc ler 34bg den fazla güçlü olamaz vs vs gibi...
    400 cc Racinglerin üretim maliyeti ve satış fiyatı 600 cc ye çok yakın(%10 bile fark yok) olduğu için tutunamayıp piyasadan silindiler. Çünkü avrupalı için o fiyat farkı çok komik. Ama böyle olunca da piyasa çok saçma bi noktaya geldi. Resmen teknoloji ve çesitlilik geri işliyor.

    Racing 4 silindirili olur o ses ve yüksek devir(CBr 250RR(94') motorun karakteristiğidir ve diğer tarzlardan üstünlüğü ve farkıdır. Süpersport kategorisine konan Cbr 250 nini sesini ve cekişinin Hyo GV250 den bi farkı yok hatta eksiği var

    orneğin benip yaşım 30 u geçti ölüm ve kaza haberlerine doydum. Bünyede mantık dışı risk istemiyor. Ama 4 silindirde güç 120 hp den açılıyor. 90 lı yıllarda motorlar çok daha iyiydi. ZXR-400 ler 250 ler CBR250RRler( Baby blade). Aprilla rs 250(V2 70 hp) Suzukinin rg 250si..Şimdi Honda adam gibi 4 silindirli 250 cc üretse 15 milyardan fazla verirdim ama teksilindir 250 ye bile şükreder olduk. Keşke Suzuki falan bi 4 silindir gerçek 250 racing üretsede Farklı amaçlardaki kullanıcılarda mutlu olsa. Ama kimse risk almak istemiyor. Bide Günümüzün dünyasında müşterinin istediği değilde önüne konan tüketilmek zorunda bırakılıyor Tüketici aptallaştırılıyor

  12. #2632
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Arkadaşlar bildiğiniz gibi Avrupa ve Amerika'da kanunlarla belirlenen CC / Güç limitleri ve sürücülerin kullanabileceği cc / tecrübe kuralları var. Buna göre ehliyetini yeni alan birisi 125cc'nin üzerinde vitesli motor kullanamıyor. Avrupa'da en düşükk vitesli motor bu yüzden 125cc'den başlıyor. Bunun dışında 250cc'de ki güç limitide 33hp'dir ki bu yüzden cbr250rr ve zx250r gibi modeller artık üretilmiyor ve ninja'nın atası olan zzr250'nin gücü 36hp'den 33hp'e düşürüldü. Yani öyle eskisi gibi 250cc 4 silindir makina üretilmesi mümkün değil.

    Çıkarılan kanunlar yüzünden üreticilerin üretim ve satış politikaları 125/150 - 250 - 600 şeklinde gidiyor ve silindir sayısıda bu güç limitlerine göre belirleniyor.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  13. #2633
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    cc de güç sınırlaması kadar aptalca birşey olamaz. Ehliyet yılına göre güç sınırı olmalı. Bu kanunlar iyice zırvalık üretücilerinde işine geliyor olmalı tek tip basit motor aksamları üretmek.

    Motosikletin özelliği hafif olmasından dolayı motorunun daha devirli çalışmaya uygun olması. Yani 1300 hayabusanın 197 hp lik motoru Civic typr in 2000cc 200 hp lik motoru yerine kullanılsa 5000-6000 bin km de iflas eder motora binen yük yüzünden. Ninja 250 için o 33 beygir ile 36 beygir arasındaki 3 beygir önemli.

    Cbr 250 ile Ninja 250 yi ton/hp oranını karşılaştıralım

    CBR250: 26.5hp 162 kg + 80 kg sürücü+5 kg ekipman (247kg) 26.5 bölü 0.247 buda 107 beygir ton başına eder.

    Ninja 250R 33hp 164 kg(emin değilim) + 85 kg (249 kg) buda 132 beygir ton başına düşüyor. Ninjanın hızlanırken ne kadar avantajlı olduğu belli

    Yani aradaki o 6.5 beygirin performansının arabalardaki karşılığı Bunlar 1200 kiloluk arabalar olsalardı aradaki güç farkının minimum 30 beygire denk geliceği.

    Honda kötü motor demiyorum ama kawa gerçekten devirli kulanımda hondaya babay yapar Küçük güçler etkili farklar yaratıyor motosiklette..

  14. #2634

    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    tek kelime ile muhteşem...

    http://www.youtube.com/watch?v=0nhizdJg6CI

  15. #2635
    vabisciler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    cbf 150 . fiesta 1.6 tdci ghia.detroit fuller.
    evet bu güç sınırlamasını bende anlayabilmiş değilim mesela 1.4 golf 160 bg olabiliyor ama benim fiesta 1.6 90 bg neiş? nerde kanun nerde satış politikası?benim verdiğim vergiyle bu birmi? ayıreten bizde bir pro822 kamyon var motoru 270 bg ama ruhsatta 214 bg yazıyor ayıreten 270 bg motorlu 827 kamyonlarda var örnek açısından söylüyorum . bu işlere akıl sır ermiyor.
    bu efe mut'lu

  16. #2636

    Üyelik
    20 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Honda CBR 250 R
    ybr - cbf 140 yaparmı gibi bir muhabbet bu eski bir ybr kullanıcısı olarak 6 yıl kullandım ve bir kez 130 km hız yaptım ve motorun aerodinamik olarak bu hızları yapmaya uygun olamadığını anladım ninja ile cbr arasındada ninja geçermi evet geçer ama niyet nedir bu cbr almaktaki daha tasarruflumu tasarruflu gibi 150 kadar sorunsuzmu evet 250 bir makineyi 300 km yaptırmaktaki mantık nedir onu anlayamıyorum farklı kılasmandalar gibime geliyor açaba öylemi ?

  17. #2637

    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    Alıntı blueshadow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr - cbf 140 yaparmı gibi bir muhabbet bu eski bir ybr kullanıcısı olarak 6 yıl kullandım ve bir kez 130 km hız yaptım ve motorun aerodinamik olarak bu hızları yapmaya uygun olamadığını anladım ninja ile cbr arasındada ninja geçermi evet geçer ama niyet nedir bu cbr almaktaki daha tasarruflumu tasarruflu gibi 150 kadar sorunsuzmu evet 250 bir makineyi 300 km yaptırmaktaki mantık nedir onu anlayamıyorum farklı kılasmandalar gibime geliyor açaba öylemi ?
    Çok doğru. 140-150 ile gidince 1 depo 300 km ya yapıyor ya yapmıyor. 5000 deviri geçmeden sakin kullanımda 400Kmye kadar yol yapıyor

  18. #2638

    Üyelik
    27 Mayıs 2011
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Alıntı miwaly_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tek kelime ile muhteşem...

    http://www.youtube.com/watch?v=0nhizdJg6CI
    Süper gerçekten de. Motorumdan ayrı kalalı 10 gün kadar oluyor. Nasıl özlemişim sesini Bizim cbr250r'ları hızlı kullanmak için ille 6000 devirlerden aşağıya inmemek gerekiyor vites değişimlerinden sonra. Acaba 600cc'lik motorlarda vites değiştirdikten sonra daha düşük devirlerden mi gaz vermeye başlanıyor yoksa onlardada aynı mı? Bizim motor gücü düşük geldiği için böyle oluyor diye zannediyorum. 600cc lik hiç kullanmadım. Merak ediyorum.

    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bildiğiniz gibi Avrupa ve Amerika'da kanunlarla belirlenen CC / Güç limitleri ve sürücülerin kullanabileceği cc / tecrübe kuralları var. Buna göre ehliyetini yeni alan birisi 125cc'nin üzerinde vitesli motor kullanamıyor. Avrupa'da en düşükk vitesli motor bu yüzden 125cc'den başlıyor. Bunun dışında 250cc'de ki güç limitide 33hp'dir ki bu yüzden cbr250rr ve zx250r gibi modeller artık üretilmiyor ve ninja'nın atası olan zzr250'nin gücü 36hp'den 33hp'e düşürüldü. Yani öyle eskisi gibi 250cc 4 silindir makina üretilmesi mümkün değil.

    Çıkarılan kanunlar yüzünden üreticilerin üretim ve satış politikaları 125/150 - 250 - 600 şeklinde gidiyor ve silindir sayısıda bu güç limitlerine göre belirleniyor.
    Bundan hiç haberim yoktu. Zannediyordum ki teknoloji o cc için o kadarına müsade ediyor ya da ekonomik motor üretmek için gücünü sınırlı tutuyorlar. Ne kadar saçma bu beygir sınırlaması ya... Adamlar mazdaya 1.4 motora 220 beygir koyabiliyor. Motora koyamıyor !

    Alıntı EmpeRoRMacE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim.. jantları alanya honda bayiisinde boyattım saolsunlar yardımcı oldular.. şeritlerle beraber 200 tl gibi bi rakam tuttu
    200TL hakikaten çok gibi. Araba boyatsan ancak o kadar alırlar. Ama siyah renk cant ve kırmızı şeriti o kadar çok istiyorum ki seninki kadar temiz yapacak bi yer bulsam ve motora zarar vermeyeceklerine güvensem hemen paraya kıyar yaptırırım

    Arkadaşlar Dainese deri montlar ile Rev'it Ignition arasında karar vermekte zorlanıyorum. Siz ne dersiniz ?
    Dainese linki
    Rev'it linki
    Aslında Rev'it için Anes bi kampanya yapmış ama sadece 48 beden kalmış sanırım. Nereden ulaşacağımı bilmediğimden arayıp soramadım. Bu kampanya için bedenler olsa hiç düşünmeden oradan alıcam. Linki burada Bu kampanya dahilinde ellerinde çeşit olup olmadığını bileniniz var mı?

    Bir de kask tavsiyeniz var mı? Çok iyi kalitede(güvenlik değerleri yukarıda) ama makul fiyat aralığında birşey arıyorum. Bir de bizim cbr250'lere bağlanabilen kayışı olsun istiyorum. Kampanyalı iyi ürünler var mı bildiğiniz?

  19. #2639

    Üyelik
    02 Temmuz 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    CBR 250R
    Motorunu bu hafta teslim alacak olan kimse yok mu ?
    Bana en son cuma günü için gün verildi..

  20. #2640
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    benim cbr 125 de gelmiş. Hayırlısıyla belgeleri yollayacaklar yarına plakayı çıkardıktan sonra almaya gideceğim


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler