Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
9. sayfa BirinciBirinci ... 7891011 ... SonuncuSonuncu

Kuba Fastwind 200R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #161
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Alıntı ümit_150_zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    search16.. bugün gebzede doguş otomotivin karşısında bulundunuzmu...??
    Yok arkadaşım Bursa' dan dışarı çıkamadım son 1 aydır.
    Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #162

    Üyelik
    25 Temmuz 2012
    Arkadaşlar uzunca bir süreden sonra tekrardan selamlar saygılar.
    Motorumun arka freninde bir problem oluştu. Aylardır onunla uğraşıyorum hala çözülmüş değil. 4 defa serviste bakım yapıldı 2 defa garantiden parçalar değişti ama çözüm bulamadılar. firma ayıplı ürününe sahip çıkmıyor. Yetkili servis bu motorların üretimi böyle üretimden kaynaklanıyor fren zayıflığı diyip işin içinden çıkmaya çalışıyor. firmayla defalarca iletişime geçtim ama hiç yardımcı olmadılar. Şimdi olayı yargıya taşıyorum. Motorun serviste bakım gördüğüne parçaların değiştiğine dair hiç bir evrak vermediler. Tamamen sorumsuzca davranıyorlar. Saymakla bitmeyecek problemler çıktı motorda. Arıza arızayı doğurdu. birazdan firmaya yolladığım mailleri sizinle paylaşacağım. Hiç bir şekilde geri dönüp cevap bile vermediler.
    Arkadaşlar Kubanın bu modelini hatta Kuba marka olan hiç bir ürünü tavsiye etmiyorum. Kızgınlığımdan değil tecrübelerimden kaynaklanıyor bu sözlerim. Sakın ha sakın bulaşmayın kübaya. Ben yandım siz yanmayın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------

    Arkadaşlar önderdiğim ilk mailim.
    Kuba Fastwind 200 R Hakkında
    Sayın yetkili;
    30.07.2012 tarihinde Hatay Antakya bayisi olan Favori Motordan almış olduğum Kuba marka Fastwind 200 R model motorumun fren problemi var. Yetkili servisiniz olan Bayır motorda 4 defa parça değişmeden, yine yetkili servisiniz olan Nadir Motorda 2 defa parça değişimli toplamda 4 defa tamir görmesine rağmen probleme hala bir çözüm bulunmuş değil. Motorun sıfır olmasına rağmen motordan garip sesler geliyor, ilk çalıştırmada korna düzgün çalışmıyor, debriyaj ayarı randıman vermiyor, ön ve arka dişlilerden veya disklerden çok taciz edici sesler geliyor. Bu şikayetlerimi yetkili servislerinize defalarca giderek bildirmeme rağmen hala çözüm bulunmuş değil. Ben Küba Motor olarak sizden ürününüzün arkasında durmanızı ve ayıplı malınıza(fren parça değişimli 2 defa parça değişimsiz 6 defa tamir görmesine rağmen düzelmedi) sahip çıkmanızı istiyorum. Şimdilerde motorumu görenler soruyorlar memnun musun diye. İnanın çok isterdim memnunum demeyi ama malesef diyemiyorum. Bu kadar güzel görünmesine rağmen bu kadar çok problemi olan bir üründen kim memnun olabilir ki ? Benim demek istediğim birisi sorduğunda Küba'dan memnun musun diye; motorda problem var ama fabrika veya ilgililer ürüne sahip çıkıyor ilgileri çok iyi müşterilerine özen gösteriyorlar demeyi çok isterdim. Sorunun çözülmesi ve mağduriyetimin giderilmesi hususunda yardımlarınızı rica ediyorum. Gerekli adımlar atılmadığı takdirde hakkımı adalet çerçevesinde hukuken çözme yoluna gideceğimi beyan ederim. Esenlikler ve iyi çalışmalar dilerim.

    buda ikinci mailim.

    21.09.2012 tarihinde göndermiş olduğum Küba Fastwind 200 R hakkında konulu e-mail neticesinde geri dönüş veya bilgilendirme söz konusu olmamıştır. İletişim bilgilerimi ve şikayetlerimi bildirmeme rağmen herhangi bir iletişim söz konusu olmamıştır. Küba Motor firması bu mu ? 28.09.2012 tarihinde saat 09:40'da firmanızı arayıp, motorumun problemini yetkiliye aktardım ve mahkemeye başvuracağımı bunun için motorumun serviste yapılan bakım ve değişimlerine dair bana belge verilmesini istedim. Yetkiliniz adeta çocuk fırçalar gibi "Biz kimseye belge felan vermiyoruz istediğiniz mahkemeye gidin başınızı vurun" şeklinde ithamlarda bulunmuştur. Servisleriniz yapılan bakımlar için değişen parçalar için herhangi bir evrak vermiyor, satıcılarınız bayileriniz içinde aynı şey geçerli.Servis bayiye, bayi fabrikaya yönlendiriyor. Fabrika tüm sorumluluklardan kaçıyor. Yaptığınız ürünün hatalarını bildiğiniz ve bu işlerin başınıza dert olacağı için bu sorumluluğunuzdan kaçtığınızı düşünmekteyim. Bu göndermiş olduğum mailleri internet kullanıcılarına göndererek bu konu hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlayacağım. İnsanlar motor alacakları zaman 1 defa Küba alacakları zaman binlerce defa düşünmelidir. Gerekli adımların atılmasını sorunların çözümü için gerekli iletişimin sağlanmasını rica ediyorum. Gerekli iletişim sağlanmadığı takdirde hakkımı adalet yolunda arayacağımı beyan ederim.

    Firma ve servisler sorunun önemini biliyorlar fakat beni bıktırmaya uğraşıyorlar. Sanıyolarki usanıp vazgecerim mahkemeden felan. Hiçte öyle değil sonuna kadar gidip bu işin peşini bırakmayacağım.

  3. #163
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Geçmiş olsun ilk önce. Sizin oradaki serviste buradakiler gibi ozaman.
    Öncelikle servisle işinizin olmamasını, bildiğiniz yada tavsiye edilen ustalara ücret karşılığı bakım yaptırmanızı öneririm. Garanti diye bir şey yok. Bende karbüratör sorunu yaşadığımda çok uğraştım. İlgilenen olmayıncada bıraktım. Görüşmelere verdiğim telefon parasından tutunda servis yolunda harcadığım benzine kadar ben zararlı çıktım. 140 tl ye aldığım japon karburatör derdime derman oldu. Garanti sadece motor aksamında var. Ondada sorun çıkarsa sıfırdan parçaları toplasan 150 tl ye yeni motor toplanıyor. Böyle mi olması lazım tabikide değil. Sen doğru olanı yapıyorsun. Arkasını aramak gerek. Fakat bu tüketici için zaman ve maddiyata dayanıyor.
    Fren sorunun tam olarak nedir. Motordan ses geliyor derken ne gibi bir ses geliyor. Sübap sesi bu motorda çok fazla. Debriyajdaki sorun ne. Paylaşırsan yardımcı olurum. Ben sübap ayarı yaptırdım ve 10-40 yağ bu motora ince geliyor. 15-30 yağ kullanırsan hem viteslerin rahatlayacak hemde sübap sesi azalacak. 6500 km oldu. Km arttıkça ses azalıyor. Ben lpg montajı yaptırdım, vibrasyon kalmadı yakıt %60 düştü. Ben senin yaşadığın sorunları yaşamadım. Kal sağlıcakla.
    agrasiwe bunu beğendi.
    Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.

  4. #164

    Üyelik
    25 Temmuz 2012
    Alıntı search16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun ilk önce. Sizin oradaki serviste buradakiler gibi ozaman.
    Öncelikle servisle işinizin olmamasını, bildiğiniz yada tavsiye edilen ustalara ücret karşılığı bakım yaptırmanızı öneririm. Garanti diye bir şey yok. Bende karbüratör sorunu yaşadığımda çok uğraştım. İlgilenen olmayıncada bıraktım. Görüşmelere verdiğim telefon parasından tutunda servis yolunda harcadığım benzine kadar ben zararlı çıktım. 140 tl ye aldığım japon karburatör derdime derman oldu. Garanti sadece motor aksamında var. Ondada sorun çıkarsa sıfırdan parçaları toplasan 150 tl ye yeni motor toplanıyor. Böyle mi olması lazım tabikide değil. Sen doğru olanı yapıyorsun. Arkasını aramak gerek. Fakat bu tüketici için zaman ve maddiyata dayanıyor.
    Fren sorunun tam olarak nedir. Motordan ses geliyor derken ne gibi bir ses geliyor. Sübap sesi bu motorda çok fazla. Debriyajdaki sorun ne. Paylaşırsan yardımcı olurum. Ben sübap ayarı yaptırdım ve 10-40 yağ bu motora ince geliyor. 15-30 yağ kullanırsan hem viteslerin rahatlayacak hemde sübap sesi azalacak. 6500 km oldu. Km arttıkça ses azalıyor. Ben lpg montajı yaptırdım, vibrasyon kalmadı yakıt %60 düştü. Ben senin yaşadığın sorunları yaşamadım. Kal sağlıcakla.
    teşekkür ederim üstadım. Öncelikle arka fren tutmuyor. Frenin sağlam bir şekilde tutması için pompalamam gerekiyormuş. evet hakikatende öyle 2-3 defa pompaladığımda fren birazda olsa düzeliyor. Ama ya ani bişey olsa ? Motor ilk çalıştırdığımda ve giderken çok kötü ses çıkarıyor sübap veya içerden gelen bir ses olabilir. Sürtünme sesi gibi. Debreyajdaki sorun sabahları ilk çalıştırmamda debreyajı çekmeme rağmen motor kendini ileri atıyor. 2. viteste giderken kendiliğinden boşa geçiyor. Motoru boşa almak için 5-6 defa vites atıyorum. B,i türlü boşa geçmiyor. Benim hakkımı aramak için param ve zamanım var. sonuna kadarda giderim. Ben zevk için sürmek için aldım bu motoru. onca parça değiştirip dunya kadar masraf yapacak olsam. Gider mobilyet dizer ölüm makinası yapardım. Ben senin yaşadığın sorunları yaşamadım demişsin. anlattıklarına bakılırsa benımkı kadar çok olmasada sende baya sorun yaşamışssın. sana da geçmiş oolsun üstadım. Ben her yere yazıyorum şikayetlerimi ben yandım millet yanmasın.

  5. #165
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Alıntı HatayLee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim üstadım. Öncelikle arka fren tutmuyor. Frenin sağlam bir şekilde tutması için pompalamam gerekiyormuş. evet hakikatende öyle 2-3 defa pompaladığımda fren birazda olsa düzeliyor. Ama ya ani bişey olsa ? Motor ilk çalıştırdığımda ve giderken çok kötü ses çıkarıyor sübap veya içerden gelen bir ses olabilir. Sürtünme sesi gibi. Debreyajdaki sorun sabahları ilk çalıştırmamda debreyajı çekmeme rağmen motor kendini ileri atıyor. 2. viteste giderken kendiliğinden boşa geçiyor. Motoru boşa almak için 5-6 defa vites atıyorum. B,i türlü boşa geçmiyor. Benim hakkımı aramak için param ve zamanım var. sonuna kadarda giderim. Ben zevk için sürmek için aldım bu motoru. onca parça değiştirip dunya kadar masraf yapacak olsam. Gider mobilyet dizer ölüm makinası yapardım. Ben senin yaşadığın sorunları yaşamadım demişsin. anlattıklarına bakılırsa benımkı kadar çok olmasada sende baya sorun yaşamışssın. sana da geçmiş oolsun üstadım. Ben her yere yazıyorum şikayetlerimi ben yandım millet yanmasın.
    ......Enteresan. Bütün aksilikler seni bulmuş. Ayrıca bende karbüratör hariç hiçbir sorun çıkmadı. Çıkan sorunların hepsi ona bağlantılıydı. Değiştirdim sorun kalmadı. Fren senin bahsettiğin gibi pompalamakla alakası yok. Kaliper ile yağ tankı arasında hava olabilir. Bende yarı pedalda çiziyor yeri. Ses şikayetinden dolayı bende muzdariptim. Yıllarını motor tamirine adamış ustalara danıştım. Üst kapağı söktüler, sübaplar, yaylar ve itecekler performansa dayanıklı olsun diye çok sert malzemeden yapıldığını, gayette iyi olduğunu söylediler. Ayrıca yanma odasınında basıncınında buna orantılı olduğunu eklediler. İstersen yerli parçalar kullanarak sesi ortadan kaldırabiliriz. Ama hızın ve gücün azalacağı gibi motor ömrüde yarı yarıya azalacak dedi. Mantıklı geldi, keza belderia 200cc köylü tarzı motor vardı içeride. Çalıştırdı sessizliğine hayran kaldım. Fakat ikinciye motor yapılıyormuş. Yani yapan adam kafa yormuş bu motora, ben öyle yorumluyorum. Debriyajınıda ayarla alakalıdır büyük ihtimalle. Motor çalışırken boşa geçmekte zorlanıyor. Hysoung 250 gt de de aynı sorun var. Gerçi buda yağ ile alakalı. İnce yağ zorlaştırıyor vitese geçmeyi. Ben yağı 15- 30 ile değiştirdim, şimdi daha rahat...
    Hakkını ara da aradığından cevabını çıkarabilirmisin onu bilmem.
    Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.

  6. #166
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Fastwınd 200 LPG RR
    LPG tankı (10 LT)



    Gaz - Benzin düğmesi



    Gaz ısıtma (yoğunlaştırma) sarımı



    Yaklaşık 1000 km oldu. Gazın litre fiyatı şuan 2,75 kr. 200 km 15,90tl lik sarfiyatım oldu. Sistem bayağı pahalıya maal oldu. Ama şimdi canavar gibi. Performans tahmin edilenin aksine düşmedi. Hatta artma var diyebilirim. Memnunum.
    Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.

  7. #167
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Güncel...
    Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.

  8. #168

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    Alıntı search16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fastwınd 200 LPG RR
    LPG tankı (10 LT)

    http://imageshack.us/a/img341/980/p0810121334.jpg

    Gaz - Benzin düğmesi

    http://imageshack.us/a/img9/2848/p081012133401.jpg

    Gaz ısıtma (yoğunlaştırma) sarımı

    http://imageshack.us/a/img62/4824/p0810121335.jpg

    Yaklaşık 1000 km oldu. Gazın litre fiyatı şuan 2,75 kr. 200 km 15,90tl lik sarfiyatım oldu. Sistem bayağı pahalıya maal oldu. Ama şimdi canavar gibi. Performans tahmin edilenin aksine düşmedi. Hatta artma var diyebilirim. Memnunum.
    kaça mal oldu gaz taktırmak ?

    artık motor evladiyelik olmuş, satmazsanız daha iyi olur ;)

  9. #169
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Toplam 700 tl ye maal oldu. 4 gün sürdü mantaj işlemi. Uzun süreli montaj ın ve pahalı olmasının nedeni görüntüyü bozmadan montaj yapılması. Dahada satmam zaten. Dediğin gibi evladiyelik oldu.
    Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.

  10. #170
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Birazda seyirlik yapalım.


    ---------- Post added at 18:32 ---------- Previous post was at 18:28 ----------















    ---------- Post added at 18:36 ---------- Previous post was at 18:32 ----------



    ---------- Post added at 18:40 ---------- Previous post was at 18:36 ----------










    Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.

  11. #171
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    tühhh maşallah. kaçırmışım yeni görüyorum fotoları. Allah nazarlardan saklasın tekerine taş deymesin. güle güle kullan dostum.

  12. #172
    serdar1547 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2012
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    MONDİAL 150 MR VULTURE
    dostum şu işi detaylıca anlat da biz de takalım...
    UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.

  13. #173
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Alıntı yamyamaha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tühhh maşallah. kaçırmışım yeni görüyorum fotoları. Allah nazarlardan saklasın tekerine taş deymesin. güle güle kullan dostum.
    Sağolasın. Mevlam cümlemizi nazarlardan kazalardan saklasın

    ---------- Post added at 15:30 ---------- Previous post was at 15:10 ----------

    Alıntı serdar1547 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum şu işi detaylıca anlat da biz de takalım...
    Çok zor bişey değil dostum. Bendekide 200 cc sendeki gibi. Mutlaka civarında bu işi yapabilecek lpg dönüüşümcüler vardır. Kendin uğraşma. İncelikleri var işin. 200 cc lik makinaya çok iyi oluyor. Performans çokta aman aman değişmiyor. Ama tasarruf konusuna gelince çok ideal.
    Sistem araç ile neredeyse aynı. LPG beyni koltuğun altında. Bendeki mesafe dar olduğundan plastik davlumbazı biraz kestik, zararı yok ama. Tek sorun, mikser denilen parça. Biraz torna işçiligine gerek duyulabiliyor. Bu parçada hava filtresi ile karburatör arasına konulan boruya montajlanmakta. Yani karburatöre nekadar yakın olursa okadar iyi. Sorunda mikserin çapı ile borunun çapının uyuşması. Mikser takıldıktan sonra hava girişi daralacağından, benzinde çalışırken yüksek süratlere ulaşamayacaksın. En fazla 90km hız yapacak. Buda seni istasyona götürmek için yeter artarda. Yani bende şuan için öyle. Buda çözülebilecek bir problem. Vakit bulduğumda el atıcam onada. Sistemin çeşitleri yapan yere göre değişir. Birde gazı ısıtmak için egzost içine aparat yapılıyor. Bu aparatta beyinin donmasını engelliyor. Ben bunu istemedim. Bakır boruyu egzosta sarmalarını istedim. Buda B.donmaması için bir alternatif. Bende sarımı öntarafa yapmışlar. Ben katalizatör üzerine istemiştim. Çünkü katalizatör daha fazla ve daha erken ısınıyor. İlk çalışma biraz soğukta sıkıntılı. 2-3 marş olabiliyor. kafana takılan yer olursa yardımcı olurum.

    ---------- Post added at 15:35 ---------- Previous post was at 15:30 ----------

    Biede şunu belirteyimki motor ömrü ile ilgili olarak hiçbir sıkıntı yok. 1500 km oldu yağ halen tertemiz. Benzinde 1000 km de katran gibi oluyordu. Bunun nedeninide araştırdım ki sonuç inandırıcı. Segmanlar arasından sızan yanmış benzinin kalıntılarının bir kısmı yağlama esnasında karter yağına karışmakta. Gaz temiz ve kuru olduğundan ve yanma esnasında tortu bırakmadığından.....

    ---------- Post added at 15:50 ---------- Previous post was at 15:35 ----------

    http://www.youtube.com/watch?v=dHhfB...feature=relmfu

    ---------- Post added at 15:53 ---------- Previous post was at 15:50 ----------

    Linkteki videodaki benim motor. Bursa otobanda çektim. Son hızı denemesi için. 160 km ye ulaştı fakat fazla gitmedim, sonrasında 145 civarına düşürdüm.
    swath bunu beğendi.
    Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.

  14. #174
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Benim motorum gitmiyor deyipte özelden mesaj gönderen arkadaşlar... Yapacağınız tek şey karbüratör değişimi.



    [/COLOR][COLOR="Silver"]

    ---------- Post added at 18:11 ---------- Previous post was at 18:09 ----------

    KEIHIN ve SHENG-WEY markaları kullanabilirsiniz.
    Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.

  15. #175
    yakamoz7795 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2012
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    05' Kawasaki Z750S
    Kuba Kendi Sitesinde Bu Modeli Kaldırmış Neden Acaba ?
    Y@K@M02... 4 TEKER BEDENİ 2 TEKER RUHUNU TAŞIR... Faswind200R

  16. #176
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Alıntı yakamoz7795 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kuba Kendi Sitesinde Bu Modeli Kaldırmış Neden Acaba ?
    Site yenilenmiş yeni modeller gelmiş. Bi ara yine kaldırdılar. Aradık satışı iptal edildi dediler sonra yine siteye eklediler, şimdi yine kaldırmışlar. Ne ya... yedikleri belli değil.
    viper17 bunu beğendi.
    Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.

  17. #177
    yakamoz7795 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2012
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    05' Kawasaki Z750S
    Bizim yedek Parçalar Ne Olacak Onlarıda Kaldırırlar Valla Ne B *k yedikleri Belli Değil
    Y@K@M02... 4 TEKER BEDENİ 2 TEKER RUHUNU TAŞIR... Faswind200R

  18. #178
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Parçada sıkıntı yok yaw. En az 10 yıl satmakla yükümlüler.
    Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.

  19. #179

    Üyelik
    26 Aralık 2012
    ben bu 200 cc motordan aldım göründüğünden daha şık ve performansı çok yüksek ben memnunum alacak arkadaşları tavsiye ederim.

  20. #180
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Alıntı actıon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bu 200 cc motordan aldım göründüğünden daha şık ve performansı çok yüksek ben memnunum alacak arkadaşları tavsiye ederim.
    Hayırlı olsun. İkinci elmi yoksa sıfırmı aldın.
    Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.


    REKLAM ALANI
9. sayfa BirinciBirinci ... 7891011 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler