Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #241
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı motopirate adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    egzos açamanın yakıta bir etkisinin olduğunu sanmıyorum.benim motorun egzosları açık ve daha önceden aldığım benzinle şimdiki yakıt harcaması aynı.
    Motopirate dostum,egsozlar açık dediğinden 3 ayrı anlam çıkabilir
    1-egsozlara delik açılabilir.
    2-susturucular tamamen çıkarılabilir.
    3-eksoz tüpleri çıkarılıp düz boru takılabilir
    hangisi?

    Cruiser tişort olayına gelince;
    cruiser tişort yaz sıcağında cruiser motor için kontak anahtarı kadar gereklidir.
    öyle timsah logolu tişortle veya pitikare gömlekle motor kullanılmaz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #242

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı motopirate adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    egzos açamanın yakıta bir etkisinin olduğunu sanmıyorum.benim motorun egzosları açık ve daha önceden aldığım benzinle şimdiki yakıt harcaması aynı.
    nasıl yapılıyor o acma ıslemı
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  3. #243

    Üyelik
    07 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nasıl yapılıyor o acma ıslemı
    aslında bunu şekil yardımıyla anlatmak isterdim ama...
    egsozun içi kısım kısım ayrılmıştır.bu kısımları birbirinden ayırt eden yüzükler var.(yüzük dedimse bu benim tabirim)bu yüzükleri demir çubuk yardımıyla çıkardığınız zaman egsoz sesinde çok farkedilir bir değişme olacaktır.
    bu arada egsoz çift çıkışlı ve üstteki çıkışada aynı işlemi yapmak gerekiyor.
    benim motorun egsozlarını usta yanımda açtı.ben size nasıl yapıldığını anlatmaya çalıştım.bu işlemi işini bilen bir ustaya yaptırmak lazım.ben öyle yaptım.
    ayrıca susturucusu delinmiş ybr 125 kullanan bir arkadaşımın motorlarındaki ses düzeyi çok rahatsız edici.susturucuya dokunmaya gerek yok bence.

    cruiser t-shıt konusu biraz tuhaf geldi bana doğrusu.bende harley&davidson marka marka t-shırt ler mevcut ama günlük kullanımdada giyerim.
    unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:

  4. #244

    Üyelik
    13 Şubat 2007
    Şehir
    OSMANİYE
    Motosikleti
    HONDA 1000 RR SUZUKİ GSXR1000
    Bende Var Bisan Atrayanlar Ben Bayisiyim Bitane Ikinci El 250 Rodstar Var 3500 Verrim çok Temiz Renk Mavi

  5. #245
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı motopirate adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında bunu şekil yardımıyla anlatmak isterdim
    cruiser t-shıt konusu biraz tuhaf geldi bana doğrusu.bende harley&davidson marka marka t-shırt ler mevcut ama günlük kullanımdada giyerim.
    dostum cruiser tişort olayı tamamen benim uydurmam.Yoksa ben hayatımda cruiser tişört görmedim.
    Motoru aldıktan sonra bi de kara tişört aldım üzerinde bi cruiser motor resmi olan.
    bizim 20 liralık tişörtün adı "cruiser tişört".oldu.

    Alıntı akburak1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende Var Bisan Atrayanlar Ben Bayisiyim Bitane Ikinci El 250 Rodstar Var 3500 Verrim çok Temiz Renk Mavi
    vay be çok iyi fiyat
    benim motor tam tamına 872 km de.çiziksiz.yağmur suyu değmedi.Ağustos 2007 trafiğe çıkışlı.Kargo ücreti benden.3500 e göndereyim sana.

  6. #246

    Üyelik
    13 Şubat 2007
    Şehir
    OSMANİYE
    Motosikleti
    HONDA 1000 RR SUZUKİ GSXR1000
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum cruiser tişort olayı tamamen benim uydurmam.Yoksa ben hayatımda cruiser tişört görmedim.
    Motoru aldıktan sonra bi de kara tişört aldım üzerinde bi cruiser motor resmi olan.
    bizim 20 liralık tişörtün adı "cruiser tişört".oldu.


    vay be çok iyi fiyat
    benim motor tam tamına 872 km de.çiziksiz.yağmur suyu değmedi.Ağustos 2007 trafiğe çıkışlı.Kargo ücreti benden.3500 e göndereyim sana.
    3000 YTL HAYIRLI OLSUN HADİİİİİİ

  7. #247

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı motopirate adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    egzos açamanın yakıta bir etkisinin olduğunu sanmıyorum.benim motorun egzosları açık ve daha önceden aldığım benzinle şimdiki yakıt harcaması aynı.
    peki egsozlar nasıl açılıyor

    Alıntı motopirate adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    egzos açamanın yakıta bir etkisinin olduğunu sanmıyorum.benim motorun egzosları açık ve daha önceden aldığım benzinle şimdiki yakıt harcaması aynı.
    egsoz acma işi nasıl oluyor tarıf edın acalım




    arkadaslar kusura bakmayın bilgisayar kendı kendıne 4 tane bırden atmıs
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  8. #248

    Üyelik
    07 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    motor çok soğuk havda gaz yemiyor.hava ayarı yapmak lazım ama motor bir türlü ısınmadığı için bu mümkün olmadı.motor soğukta gaz yemeyip yavaş gittiği için arkamdan hızla gelen bir otomobilin bana çarpmamak için fren yapıp asvalta sıfır çizerek bariyerlere geçirmesini ve o aracın arkasından gelen başka bir aracında ona çarpmasını aynalarımdan dehşet ve korku içinde izledim.eğer motor gaz yiyipte hızlı gitseydim o kaza olmayabilirdi.çok şükür kazanın bir parçası olmadım ama nedeni oldum sanırım.
    unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:

  9. #249

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı motopirate adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor çok soğuk havda gaz yemiyor.hava ayarı yapmak lazım ama motor bir türlü ısınmadığı için bu mümkün olmadı.motor soğukta gaz yemeyip yavaş gittiği için arkamdan hızla gelen bir otomobilin bana çarpmamak için fren yapıp asvalta sıfır çizerek bariyerlere geçirmesini ve o aracın arkasından gelen başka bir aracında ona çarpmasını aynalarımdan dehşet ve korku içinde izledim.eğer motor gaz yiyipte hızlı gitseydim o kaza olmayabilirdi.çok şükür kazanın bir parçası olmadım ama nedeni oldum sanırım.


    noldu durdunmu gerı dondun mu 1 o adam buzda neden o kadar hızlı gidiyor bu da 2
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  10. #250

    Üyelik
    07 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    noldu durdunmu gerı dondun mu 1 o adam buzda neden o kadar hızlı gidiyor bu da 2
    tabi ki sağa çekip durdum biraz.araçları ve insanları uzaktan biraz izledim.yapacağım bişey yoktu onlar için.kendi başlarının çaresine bakıyorlardı.zaten korkudan uzaklaştım hemen.görüşün birden bire açıldığı bir alt geçit çıkşıydı kaza yeri.o yüzden orada o kadar hızlı gitmek tehlike yaratabiliyor.bırakın orada bir aracın belirmesini yaya bile çıkabiliyor araçların karşısına.sürücünün o hızla gelmemesi lazımdı aslında.ama kaza işte bu, kasıtlı bir durum söz konusu değil.verilmiş sadakam varmış.
    unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:

  11. #251
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Dostum geçmiş olsun.
    Ankaranın ayazı,buzu meşhurdur.
    Adam kazadan sonra" önümde giden motosiklet aniden durdu"
    demiştir.
    Sanki motorun durduğu mesafede o duramayacak gibi.
    Zaten o kazadaki asli kusur bence yol kusurudur.Para kazanmak uğruna
    Fatih ürek moduyla yapılmış olan o alt geçitlerin girişi de çıkışı da kaza sebebidir.
    Allah yapanların ve övenlerin belasını versin.Bu konuda bir siteye dahi rastgelmiştim.Adam evinin yakınındaki bir alt geçitte düzenli olarak kaza olmasından bıkıp site açmış tüm kazaları Mobese kamerası gibi takip edip arsiv yapıyormuş
    kazalardan uzak durman dileğiyle.

  12. #252

    Üyelik
    07 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum geçmiş olsun.
    Ankaranın ayazı,buzu meşhurdur.
    Adam kazadan sonra" önümde giden motosiklet aniden durdu"
    demiştir.
    Sanki motorun durduğu mesafede o duramayacak gibi.
    Zaten o kazadaki asli kusur bence yol kusurudur.Para kazanmak uğruna
    Fatih ürek moduyla yapılmış olan o alt geçitlerin girişi de çıkışı da kaza sebebidir.
    Allah yapanların ve övenlerin belasını versin.Bu konuda bir siteye dahi rastgelmiştim.Adam evinin yakınındaki bir alt geçitte düzenli olarak kaza olmasından bıkıp site açmış tüm kazaları Mobese kamerası gibi takip edip arsiv yapıyormuş
    kazalardan uzak durman dileğiyle.
    saol abi.
    işe bak bahsettiğim alt geçitte hemen evimin önünde benimde.ben daha önce burada alt geçit girişinde önüme aniden fırlayan bir otomobile çarpmamak için yana yatırmıştım motoru.gariban eski motorum az çekmedi zamınında elimden
    bu arada geçenki kaza esnasında yerde buz yoktu.cillop gibi asvalt orası.aşırı hız ve dikkatsizlik sonucu oldu bu kaza ama benim payım motorun soğuktan gaz yemeyip yavaş gitmesiydi o kadar.tabi bunu dışarıdan görenler bilmez.görenler serseri motorcu kazaya sebep olup kaçtı demiştir ama dediğim gibi aşırı hız ve dikkatsiz sürücüler..............
    unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:

  13. #253
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Sanırım 2 yıl önce batıkent -ulus arasında bir alt geçitte küçük bir kaza olmuş,arkadan hızla gelen bir beton mikseri de hızla alt geçide girince bir sürü arabayı ezmişti olay sonrasında oradan arabayla geçtiğimde manzara korkunçtu.
    Bu yüzden Ankara alt geçitleri tehlikelidir.Bi de Dünyada içinde viraj olan alt geçitler sadece Ankara'da var galiba.
    Senin olayda arkadan gelen sürücü sana çarpmış olsa asli kusurlu olacaktı.
    Sonuçta karayolundaki hızını hava,yol ve trafik koşullarına göre ayarlamak zorunda.alt geçit çıkışında bir kaza olabilir,arızalı araç olabilir.Hızını bunlara göre düzenlemeyen sürücü muhakkak kusurlu olacaktır.

  14. #254
    MoCuishle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2005
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Roadstar V250 (Custom)
    Arkadaşlar Selam ;
    Uzun zamandır burada sizlerle birşeyler paylaşamıyordum ... İş yoğunluğu falan filan derken epeyce uzaklaşmıştım...
    Bu arada tabii motoruma sorusuz vaziyette biniyordum ...

    Ancak son 3 aydır benim motor zırvalamaya başladı ; İlk yaptığı arızadan bahsetmiştim , beyin (elektronik blok deniyor) ölmüştü , garantiden değişti , problem ortadan kalktı , ancak yaklaşık 1 ay sonra kurban bayramı arifesinde tekrar aynı arıza meydana geldi ... Sonuçta Yılbaşı sonrası 3 Ocak gibi yine garantiden beyin değiştirildi ...
    2. tamirden sonra düne kadar sürekli sıkıntı yaşadık , 2 günde bir arka silindir buji yakmaya başladı , 2 haftada 8 tane buji yedi ... Servis bir türlü anlayamadı sorunu , en sonunda dün yine anı beyin arızasını yaptı , şu an yatıyor ...
    Şimdi ben ne yapabilirim , BİSAN'a yazıp motorumun değiştirlmesini mi istesem , veya İL TÜKETİCİ KORUMA KURULUNA mı gitsem , yeniden tamir için mi uğraşssam bilemiyorum ...
    Ancak bildiğim tek şey ben bu motordan soğudum !
    Bana bir akıl verin Allahınızı severseniz yaw ...
    Selamlar
    Kısa mesafe bile olsa ; gece ya da gündüz , motoruma biner binmez yaptığım ilk 2 şey :
    1- Kaskımı Takmak
    2- Farımı Yakmak- Lütfen Siz de önce güvenliğinizi düşünün ...

  15. #255

    Üyelik
    07 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    Alıntı MoCuishle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Selam ;
    Uzun zamandır burada sizlerle birşeyler paylaşamıyordum ... İş yoğunluğu falan filan derken epeyce uzaklaşmıştım...
    Bu arada tabii motoruma sorusuz vaziyette biniyordum ...

    Ancak son 3 aydır benim motor zırvalamaya başladı ; İlk yaptığı arızadan bahsetmiştim , beyin (elektronik blok deniyor) ölmüştü , garantiden değişti , problem ortadan kalktı , ancak yaklaşık 1 ay sonra kurban bayramı arifesinde tekrar aynı arıza meydana geldi ... Sonuçta Yılbaşı sonrası 3 Ocak gibi yine garantiden beyin değiştirildi ...
    2. tamirden sonra düne kadar sürekli sıkıntı yaşadık , 2 günde bir arka silindir buji yakmaya başladı , 2 haftada 8 tane buji yedi ... Servis bir türlü anlayamadı sorunu , en sonunda dün yine anı beyin arızasını yaptı , şu an yatıyor ...
    Şimdi ben ne yapabilirim , BİSAN'a yazıp motorumun değiştirlmesini mi istesem , veya İL TÜKETİCİ KORUMA KURULUNA mı gitsem , yeniden tamir için mi uğraşssam bilemiyorum ...
    Ancak bildiğim tek şey ben bu motordan soğudum !
    Bana bir akıl verin Allahınızı severseniz yaw ...
    Selamlar
    üzüldüm şimdi.o kadar sorunlu roadstar görmedim.bence en iyisi bisan firmasıyla görüş.
    unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:

  16. #256
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ocak 2008
    Şehir
    iSTanBuL-K.YaLı
    Motosikleti
    TT ;]
    harbı heaa bende uzuldumm gecmıs olsuunn bnmm bıle ıcıme oturdu bea abııı :(

  17. #257

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı MoCuishle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Selam ;
    Uzun zamandır burada sizlerle birşeyler paylaşamıyordum ... İş yoğunluğu falan filan derken epeyce uzaklaşmıştım...
    Bu arada tabii motoruma sorusuz vaziyette biniyordum ...

    Ancak son 3 aydır benim motor zırvalamaya başladı ; İlk yaptığı arızadan bahsetmiştim , beyin (elektronik blok deniyor) ölmüştü , garantiden değişti , problem ortadan kalktı , ancak yaklaşık 1 ay sonra kurban bayramı arifesinde tekrar aynı arıza meydana geldi ... Sonuçta Yılbaşı sonrası 3 Ocak gibi yine garantiden beyin değiştirildi ...
    2. tamirden sonra düne kadar sürekli sıkıntı yaşadık , 2 günde bir arka silindir buji yakmaya başladı , 2 haftada 8 tane buji yedi ... Servis bir türlü anlayamadı sorunu , en sonunda dün yine anı beyin arızasını yaptı , şu an yatıyor ...
    Şimdi ben ne yapabilirim , BİSAN'a yazıp motorumun değiştirlmesini mi istesem , veya İL TÜKETİCİ KORUMA KURULUNA mı gitsem , yeniden tamir için mi uğraşssam bilemiyorum ...
    Ancak bildiğim tek şey ben bu motordan soğudum !
    Bana bir akıl verin Allahınızı severseniz yaw ...
    Selamlar


    eger gıdersen tuketıcı korumaya 75 ytl bır bagıs alıyorlar sonra bız senı ararız dıyorlar yok garantı belgesı yok vırt yok zırt dınden ımandan cıkıyorsun en sonunda
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  18. #258
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı MoCuishle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Selam ;
    Uzun zamandır burada sizlerle birşeyler paylaşamıyordum ... İş yoğunluğu falan filan derken epeyce uzaklaşmıştım...
    Bu arada tabii motoruma sorusuz vaziyette biniyordum ...

    Ancak son 3 aydır benim motor zırvalamaya başladı ; İlk yaptığı arızadan bahsetmiştim , beyin (elektronik blok deniyor) ölmüştü , garantiden değişti , problem ortadan kalktı , ancak yaklaşık 1 ay sonra kurban bayramı arifesinde tekrar aynı arıza meydana geldi ... Sonuçta Yılbaşı sonrası 3 Ocak gibi yine garantiden beyin değiştirildi ...
    2. tamirden sonra düne kadar sürekli sıkıntı yaşadık , 2 günde bir arka silindir buji yakmaya başladı , 2 haftada 8 tane buji yedi ... Servis bir türlü anlayamadı sorunu , en sonunda dün yine anı beyin arızasını yaptı , şu an yatıyor ...
    Şimdi ben ne yapabilirim , BİSAN'a yazıp motorumun değiştirlmesini mi istesem , veya İL TÜKETİCİ KORUMA KURULUNA mı gitsem , yeniden tamir için mi uğraşssam bilemiyorum ...
    Ancak bildiğim tek şey ben bu motordan soğudum !
    Bana bir akıl verin Allahınızı severseniz yaw ...
    Selamlar
    motordan soğumana gerek yok,zaman zaman böyle problemler her araçta meydana gelir.
    En iyi motoru da alsan,en iyi arabayı da alsan olma ihtimali var.
    Bak sana bi olay anlatayım.Sene 1976 filan.Kepirtepe öğretmen okulunda yatılı öğrenciyiz.Bir yaz yağmuru sonrası Çorlu'dan tanıdığım bir motosikletçi abimiz
    geldi motorunu park etti ve bizimle sohbet etti.Biz dediğimde en büyügü 13 yaşında 3 talebe.
    Hiç unutmam o gün söylediklerini çünkü bize çok tuhaf gelmişti yaşımız itibariyle.
    dedi ki;
    "Ben 30 küsur yıllık motorcuyuz,25 küsür yıllık evliyim,40 yıllık saatçiyim.
    Motor işi,saat işi,evlilik işi hepsi şans işi.
    Bu lafımı unutmayın".
    Laf kimin umrunda bizim gözümüz adamın kullandığı süper motorda.O yıllarda görüp görülebilecek en iyi motor neyse o işte.
    Jawadan filan çok üstün bi yamaha mı suzuki mi hatırlamıyorum ama bu sözleri çok iyi hatırlıyorum ve defalarca da hatırlamak zorunda kaldım.
    o yüzden kafana takma gerekirse tekrar beyin değiştirmelerini sağla





    14.06.2003 gün ve 25138 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmeliğin 14/a maddesine göre;

    "Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;

    a- Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanmamayı sürekli kılması

    ……

    durumlarında tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.

    Satıcı, tüketicinin bu Yönetmeliğin 13 ve 14. maddelerinde belirlenen taleplerini reddedemez.

    Tüketicinin bu taleplerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. "
    al bu da yönetmeliğin ilgili maddesi
    Malın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.

    Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı- üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar.

    Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.


    bu arada elindeki servis formlarını iyi sakla,arızaları,motorun servise ne zaman girmiş,ne zaman arıza giderilmiş bütün bu tarihleri,yapılan tüm işleri servis formuna yazdır.serviste kaldığı süreler garantiye ekleneceğinden bu süreyi ayrıca garanti belgesinin bir köşesine muhakkak yazdır ve servise onaylat.
    çünkü en önemli delilin bunlar olacaktır.

  19. #259

    Üyelik
    14 Ağustos 2007
    Şehir
    Malatya, Elazığ, Muğla, Antalya...
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    selam arkadaşlar. zaanım olmadığı için eski mesajları kuyamadım. ama ehliyetimi martta alıyorum. nisanda da motoruma kavuşuyorum. o zaman daha çok yaa-zarım inşallah. herkese merhaba bu arada.
    Children of GRAVE...

  20. #260
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Selam,
    ehliyetin şimdiden hayırlı olsun diyelim.
    Dilerim motoruna da tez zamanda kavuşursun
    Eskiden ehliyetim yoktu Trafikçilerin yanından şirinlik yaparak geçmeyeyim diye
    yolu değiştirirdim.Şimdi ehliyetim var motora binemiyorum ayazdan.Uzun süredir ilk defa dün toplam 900 m motor kullandım
    bayaa özlemişim motor kullanmayı.Motorum da aylardır garajda tozlanmıştı zaten.Ona şeffaf bi örtü yaptırdım hediye olarakŞeffaf örtü altında Paris Hilton gibi gözüküyo


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler