motopirate,marka ve model kıyaslamalarında yazdığım kıyaslama belki gözünden kaçmış olabilir,burada ayrıca paylaşmak isterim. Seninle kesin aynı fikirdeyim.
Mersin mt de ve haricinde her iki motorun kullanıcıları seçimlerini kullanarak test ediyor ve sağlıklı yorumlara ulaşabiliyor. Nacizane fikir birlikteliğini paylaşırsak,
1. Regal daha gösterişli, açığı kapatmak için ss kesinlikle deri aksesuarlar ile süslenmeli. Her müdahaleye rağmen regal daha havalı duruyor.(eksoz ve sisi bar gereksiz uzun bence)
2. Sıcak iklimli bölgede hava soğutmasındansa su soğutması elbet daha iyi.
Bulunduğunuz yer 4 mevsimi tadıyorsa bu çok önemli olmuyor. Bazı v motor kullanan motorlarda öndeki dilim soğurken arkadaki rüzgarı alamadığından yaz sıcağında 100 km üstü mesafede olumsuz etkileniyordu. Fakat bu keewayde petekler arası açı ve asimetrik montaj itibarı ile 15 yıl üretilen yamaha virogodaki gibi sorunsuzluğunu ortaya koymaktadır.(Son yaptığım Mersin-Aydıncık 170 km lik gezi dönüşünde poyraza yakalandım ve keskin virajları müdafacı bir sürüş ile silifkeye kadar yaklaşık 90 km yolu 25-30 km/h hızla geldim motor yanarmı dedim ama banamısın demedi hemde 2 kişi)
3. Keeway v motor çift silindiri ile regalden çok daha az titreşim göstermektedir.
4. Ön lastik 3.00 - 18 , Arka lastik 130/90 - 15 lastik ebatları ve zemine biraz daha yakınlığı ile keeway virajlı yollarda ön lastiğin avantajını kullanarak bir adım öne geçmektedir.
5. Aynı kullanıcının sürüş tekniği ve sıkıştırması ile 100 km de ortalama 150ml ss daha az yakmaktadır. Bu fark dikkate alınacak bir husus değildir.
6. Motomax çok sattığı sl 150 ve ss 250 modellerinin iştahı ile keeway'ın Türkiyede üretimi için izin istemiş ve alamayıncada Regal ile işi bağlamış bulunmaktadır. Buda piyasadaki Regallerin satışını düşürmüştür. SS kullanıcılarının Bisan ve Monero markalarınında aynı ürünü ithal ettiğinden parça sıkıntısı henüz yaşamayacaklarını düşünüyorum.Regali Motomax'tan alacaklar parça yatırımı adına daha sağlıklı yatırım yapmış olacaklar. Saygılarımla.
Saygılarımla.