Türkiye'de Ehliyet bu işe yarıyor işte.. Bir an önce ehliyetine kavuşursun inş.
Türkiye'de Ehliyet bu işe yarıyor işte.. Bir an önce ehliyetine kavuşursun inş.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
Ama o tek parçaya takılmamak daha fazla aldanmaya neden olabilir.
Neyse arkadaşın yaşadığı bir talihsizlik olabilir durum. Zaman gösterecek herşeyi. Önemli olan bu tür sorunları yaşayanların bunu gurur meselesi yapmadan burada açıkça paylaşabilmeleri.
Aslında o parçada montaj hatası var.Benimkide çok aşırı sallanıyordu.oturağı söküp baktığımda selenin hatalı montajlandığını gördüm.selenin montaj civatasının önünde 7-8 santimlik bir lama var.selenin civataları sökülüp bu fazlalık lamanın alttaki lamanın altına sokulması gerekiyor.
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
Motor ısısını takip etmek için bir gösterge ya da benzeri birşey bağlayabiliyor muyuz?
Açıklama için teşekkürler
Gene bunun olmaması lazım ama, malzeme kötülüğü yoksa sorun değil. Montaj hatası düzeltilir, nitekim öyle olmuş.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:28 ----------
Evet
Cevap burada: http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...i-montaji.html
tavsiye ederim çok güzel bi motor
dün kebapçının birinde rastladım trafikte giderken.altımda benim motlrumla.
sordum nasıl? memnunmusun?problem cıkardı mı?
yok dedi.cok iyi kacıyor.ve herhangi bir problemle karsılasmadım su anda kadar.
olayı hemen cbf le kapısmasına geitri.tokatladıgını söyledi hemen
Balikesir'in Edremit ilcesindeki Mondial bayiisine MC modeline bakmak icin gittim. Ne yazikki MR modelini görebildim sadece. MC modelini daha getirmemisler istersen siparis ederiz falan dediler ama ben motoru önce bir görmek istiyorum. MR modeli fena degil aslina bakarsaniz. Motor özellikleri bildigimiiz gibi zaten ayni. Egzozu benim hosuma gitmedi. MC deki gibi olsayda daha iyi olabilirdi bence. Birde sele yüksekligi daha alcak benim boyum 183cm sanirim bana kücük gelir. Kötü bir motor degil ama ön tekerlekle motor blogunun oldugu ara bence cok fazla o yüzden biraz tuhaf duruyor gibi geliyor bana. Kararda veremedim aslinda.. Birde MC de gazli amortisör bunda isen normal helezonlu amortisör var. Neden böyle bir gereksinim duymuslar acaba?
Modialin bu yeni modellerine takmis durumdayim. Ama hangisi olduguna daha karar veremedim. MC biraz daha agir basiyor sanirim, gönlümde o var. Yeni bir motor oldugu icin internette pek fazla bilgi bulamiyorum. ikinci el cbf 150 düsünüyordum bu zamana kadar ama bizim buralarda 2007 Model CBF lere 3000TL civari istiyorlar. Bu durumda sifir bir mondial almak daha cazip geliyor bana. Neticede ben zevk icin alacagim kurye falan degilim. Mondiali uzun yillar eskitebilecegimi sanmiyorum. Evveliyatimda bi 150lik cin mali bi scooter kullandim ve baktigin sürece motor cin de olsa seni üzmüyor ama essek muamelesi yaparsa o zaman karsiligini aliyorsun. Velhasil Mondinin bu iki modeli cok fena kafami kurcaliyor ama MR mi MC mi tam karar verebilmis degilim.
Kullanici arkadaslardan daha fazla bilgi ve resim rica ediyorum.
hayirli günler.. iyi seyirler...
düşünmeden al demeyeceğim.
fakat su ana kadar herhangi bir problem duymadım kullanıcılarından.bende dahil olmak üzere.
bir de su var ki.motor henüz piyasaya yeni cıkmıs durumda.
motor kullanılan malzeme bakımından kaliteli.test ettim.
motorsikletin motor aksamıda başarılı.
örneğin;bu sabah avcılar parsellrden yola cıkarak gebze ye nonstop 1 saatte gittim(86 km trafik ve duraklama dahil.) motor banamısın demedi.
gazı verir vermez tepkisini ortaya koyuyor..
bir diger yandan isim yapmış emsal honda ve yamaha lar 2. elde tanıdıktan almadıktan sonra güven vermeyebilir(kurye ve kebapcı motoru).
almısken sıfır al.kendi kanaatim.ben 150 mc kullanıcısıyım.mr dediğin gibi mc ye göre alçak.sen benden uzunsun.mc boy olarak sana göre.
Ben biraz daha kalın teker olsun diye MR aldım. İkisi de oldukça güzel, zaten motor aksamı birebir.
MR klasik bir tip olduğu için sanki modası geçmez gibime geliyor. Ayrıca MC'nin oturuş pozisyonu daha rahat sanırım.
bu gün 130 km yol yaptım.şöyle ki; 80 km si nonstop 100 km/h üstü(110-120),10 km si 2 kişi ve şehir içi,40 km si de 5.vites ortalama 70km/h ile.
100 km de ortalama değeri: 3,4 lt.
bu bence cok iyi bir değer.
çünkü sürekli normal kullanım olsa şayet 3 lt nin altına eminimki düşer.
bu arada dip not:motor yüksek devir ve kendi ibresine göre son hızlarda uzun süreli kullanımda tık bile demedi.
ve en son 130 km/h ı gördüm.rampa aşağı yaklasık x<10derece ile.
Dostum, sen Avcılar tarafında mı oturuyorsun?.. Buralarda bir MC görüyorumda son günlerde, sen olabilirmisin diye merak ettim?..
Bu arada 3,4 lt uçlarda bir kullanım için fena değil. Ama dediğin gibi, daha düşük devirli ve zorlanmadan kullanıldığında 2,8 - 2,5lt olmalı en fazla.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
arkadaslar 3 bin km deyi,m rodaj bitmismidir motoru zorlamaya basladım
Rodaj bitmesine bitmiştir de motoru niye zorluyorsun onu anlamadım. Normal kullan iste
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)