Kymco Xciting 500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
27 Temmuz 2013, 19:17
#61
[QUOTE=PoLaR;3101231]savayı tercih nedenin fiyatı mıdır? michelin pazarlıkla 290 TL'ye alabilirsin takımını yok daha uygun olsun dersen sıfır motosiklet alıp lastiklerini değiştiren arkadaşlar var orjinal maxis lastikleri 100-150TL'ye bulabilirsin forumlarda ararsan.
hem fiyat makül hemde kullandığım süre boyunca bana keşke dedirtmedi.
belki kuru zeminde ve islakta rakipleri kadar marifetli değil ama ortaya karışık bir şekilde kullanıyoruz, ortaya karışıktada rakiplerinden daha başarılı en azından bana göre. ve kanal sayısı fazla olsa eminim ıslak zeminde biraz daha iyi olurdu. yumuşaklığı falan beni memnun ediyor
Reklamlar
-
31 Temmuz 2013, 04:26
#62
PoLaR adlı üyeden alıntı
savayı tercih nedenin fiyatı mıdır? michelin pazarlıkla 290 TL'ye alabilirsin takımını yok daha uygun olsun dersen sıfır motosiklet alıp lastiklerini değiştiren arkadaşlar var orjinal maxis lastikleri 100-150TL'ye bulabilirsin forumlarda ararsan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------
kymcolarda bir çok firma gibi maxis lastiklerle gelir michelinle gelmez
Bahsettiğin fiyata lastikleri alman çok zor lastiğin fiyatı 370+60 tl balan ücreti var.
Yarı durgun olmamalı deniz; ya durgun olmalı,yada kudurmalı..
-
12 Ağustos 2013, 10:12
#63
500'lüğü çok beğeniyorum ama aklımda kalan bişey var Genelde motor hacimli olduğu için yüksek süratlerde gidiliyor peki uzunda 90-100'le hiç denemeleriniz oldumu?Yakıt değişti mi? (karburatörlü olan için)
-
12 Ağustos 2013, 13:34
#64
90-100 de bariz az yakar. ama sattıgım için yeni ölçümlerle cevaplayamacağım. 5000 devirde sabit hızda 5 litre ve altına düşer.
-
13 Ağustos 2013, 01:44
#65
mmusty adlı üyeden alıntı
500'lüğü çok beğeniyorum ama aklımda kalan bişey var Genelde motor hacimli olduğu için yüksek süratlerde gidiliyor peki uzunda 90-100'le hiç denemeleriniz oldumu?Yakıt değişti mi? (karburatörlü olan için)
Ben bu tarz bir sürüş denedim 45 tl ye depo doldu ve 250cc mantığı gibi sıkıştırmadan kullandım 5.000-6.000 devirler arası 247 km de depo bitti ama motor okadar güzel gaz tepkisi veriyorki sıkıştırıncada 200 km de benzin bitiyor yani km de 22 kuruş yakıyor gibi düşünmen lazım.
Birde başka bir konu sormak istiyorum lastik değişiminden sonra fren hassasiyeti değişen oldumu? Lastiği değiştirmeden frenlerim çok daha başarılıydı şu an eskiye göre daha hissiz oldu böyle bir olay yaşayan oldumu?
Yarı durgun olmamalı deniz; ya durgun olmalı,yada kudurmalı..
-
13 Ağustos 2013, 15:19
#66
Yanagisawa adlı üyeden alıntı
Birde başka bir konu sormak istiyorum lastik değişiminden sonra fren hassasiyeti değişen oldumu? Lastiği değiştirmeden frenlerim çok daha başarılıydı şu an eskiye göre daha hissiz oldu böyle bir olay yaşayan oldumu?
ben hemen hergün saat 10-12 arası sahilyolu tekel sigara fabrikasının karşıındaki iskelede denize girip takılıyorum.müsait olursan gelebilirsin.kymco ile ilgili başka forumlarda farklı sorularında var.hepsine birden bakarız.
-
13 Ağustos 2013, 17:31
#67
mmusty adlı üyeden alıntı
500'lüğü çok beğeniyorum ama aklımda kalan bişey var Genelde motor hacimli olduğu için yüksek süratlerde gidiliyor peki uzunda 90-100'le hiç denemeleriniz oldumu?Yakıt değişti mi? (karburatörlü olan için)
geçen sene fuara gittim 90 km hızla 2 kişi 10 km kadar CBR 250 ile kapıştım ve 4.65 lt yakıt çok çok makul bir yakıt ı 2008 karbüratörlü 500 cc 230 kg motor için
-
13 Ağustos 2013, 18:08
#68
220de bitti tek kişi şehir içi
-
14 Ağustos 2013, 16:25
#69
merhaba motosikletim satılıktır http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2830109/detay/
tüm bakımları fazlası ile yapılmıştır. yol ücreti karşılandığı takdirde istenilen yere teslim edebilirim.
-
14 Ağustos 2013, 18:33
#70
kaldera adlı üyeden alıntı
ben hemen hergün saat 10-12 arası sahilyolu tekel sigara fabrikasının karşıındaki iskelede denize girip takılıyorum.müsait olursan gelebilirsin.kymco ile ilgili başka forumlarda farklı sorularında var.hepsine birden bakarız.
Fırsat bulursam sende müsait olursan gelirim kardeşim
Dün motorumu çakıştırıp yola çıktım hiçbir terslik yoktu benzinciye girip yakıt aldığımda yağ karterinin yanındaki boruların birleştiği merkezden su aktığını görüp eve geri geldim bu su akıtma neden oldu anlamadım ve servisi aradım motoru getirmemi söylediler bende nasıl getiriym su ekliyerekmi dedim onlarda kamyonet vs daha doğru olur dediler ama 1 saat aramama ragmen kamyonet vs bulamadım Çekmeköyden-Kızıltoprağa motora su ekliyerek gitmek pek mantıklı gelmedi daha büyük birsorun yaşamamak için bugün Ümraniyedeki servisle konuştum daha yakın olması Kızıltoprağa gitmekten daha doğru geldi bana,risk yaşamamak için kamyonet ayarladım ama motoru rampa olmadığı için ağırlığından dolayı 2 kişi çıkaramadık, tekrar servisi arayıp sizin bir aracınız varmı dedim onlarda bugün araç müsait değil dedi şile yolundan gelince çok kolay yerde servis diye tarif ettiler bende yanıma 4,5litre su alıp motorun suyunu tamamlayıp gözüm hararet ibresinde 4000 deviri geçmeden yaklaşık 5 km lik yolu hiçbirsorun yaşamadan hararet hiç yükselmeden çok rahat gittim çünkü hiç dur kalk yapmadan yaklaşık 50 km hızla gittim servisteki ilk tespit olarak devirdaim contası ve kömürü değişicek Silkara parçaları sipariş ettiler bende motoru orada bırkıp geldim bitince arıycaklar gidip alıcam ..
Yarı durgun olmamalı deniz; ya durgun olmalı,yada kudurmalı..
-
15 Ağustos 2013, 10:17
#71
selamlar. daha önce bir xcitng 500 alma girişimim olmuş ama gercekleşememişti. şimdi yeniden 2006 model 32 bin km de bir xciting500 alma ihtimalim var. yakıt olayını biliyorum. topiğinizide bir süredir takip ediyorum zaten. sormak istediğim soru varyatör sesi hakkında daha önce almak istediğimde de aynı sorun vardı sehir içi sıkısık trafıkte cok dur kalk yapınca varyatörden ses geldiği söylendi. 2000km de bir temizlemek gerekiyor diyenler oldu nedir bu varyatörden ses gelme olayı arkadaslar kullanıcı olarak acıklarsanız cok sevinirim.
-
15 Ağustos 2013, 10:26
#72
Yanagisawa adlı üyeden alıntı
Fırsat bulursam sende müsait olursan gelirim kardeşim .
Selamlar;
ben her zaman müsaitim diyebilirim.motorun su kaçırması ile ilgili oldukça gereksiz faaliyetlerde bulunmuşsun..neyse uygun olduğunda haber verirsen detaylı yorum yaparız..iletişim bilgilerim web sayfamda mevcut..
geçmiş olsun ,vesselam.
Permatiq59 adlı üyeden alıntı
selamlar. daha önce bir xcitng 500 alma girişimim olmuş ama gercekleşememişti. sormak istediğim soru varyatör sesi hakkında daha önce almak istediğimde de aynı sorun vardı sehir içi sıkısık trafıkte cok dur kalk yapınca varyatörden ses geldiği söylendi. 2000km de bir temizlemek gerekiyor diyenler oldu nedir bu varyatörden ses gelme olayı arkadaslar kullanıcı olarak acıklarsanız cok sevinirim.
bu varyatör konusu çok konuşulur ve bir genelde sorunmuş gibi algılanmakta..
Fakat varyatörün yapısı gereği 3000 km civarı kapak açılıp içine hava tutulması temizlenmesi çok rutin işlemlerden biridir.
tüm varyatörler böyledir. şöyle düşünün marangozun hızar testeresinin altında talaş birikmesi nasıl sorun değilse varyatördede bu bakım sorun değildir. varyatörde biriken bu tozlar zamanla kaydırma yapar. buda kalkışlarda titremeye neden olur o kadar.kayışın durumu balatanın durumuda sürekli güncellenmiş kontrol edilmiş olur.
arada bir kapağı kendiniz söküp bir benzincide veya lastikçide hava tutarsınız.
-
15 Ağustos 2013, 11:26
#73
yorum için teşekkürler. 2006 model 32 bin km 'de ki bir xciting 500 ün baska ne tür sorunları olabilir. bakmaya gittiğimde nelere dikkat etmeliyim? yorumlarınız için simdiden tesekkürler
-
18 Ağustos 2013, 19:32
#74
varyatör sesi temizlense bile kalkışlarda oluyor bir arıza yada problem değil sedece bilmeyeni rahatsız ediyor şehir içi biraz fazla yakıyor ama sonucta 500 cc ve 230 kilo yani emsalleride aynı yakıyor bu motora has birşey değil
dezavantajı veya eksileri süspansiyon çok sert (stabilize ve bozuk yolda kullanmak mümkün değil motor kırılacak) kilometre sensörü çizildimi çalışmıyor (yenisi 160 tl)
-
19 Ağustos 2013, 02:31
#75
tr100a adlı üyeden alıntı
varyatör sesi temizlense bile kalkışlarda oluyor bir arıza yada problem değil sedece bilmeyeni rahatsız ediyor şehir içi biraz fazla yakıyor ama sonucta 500 cc ve 230 kilo yani emsalleride aynı yakıyor bu motora has birşey değil
dezavantajı veya eksileri süspansiyon çok sert (stabilize ve bozuk yolda kullanmak mümkün değil motor kırılacak) kilometre sensörü çizildimi çalışmıyor (yenisi 160 tl)
Yinede canavar valla
Yarı durgun olmamalı deniz; ya durgun olmalı,yada kudurmalı..
-
24 Ağustos 2013, 04:19
#76
Başlık baya cansız kalmış
-
27 Ağustos 2013, 21:34
#77
-
28 Ağustos 2013, 21:10
#78
Permatiq59 adlı üyeden alıntı
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0791903/detay/
kullanıcı arkadas buradamı ? az önce telefonla mesajlastık. makul bir fiyatta hem fikir olduk.. yakıt makıt dinlemiycem alıcam galiba ben bunu yahu
4 cu alma girişimim
biri bana 110 la gidersen 5 litre yakarsın desin.. alıyım gitsin
100-120 km hızla %20 şehiriçi %80 şehir dışı 5.5 lt. 90-100 km hızla şehirdışı 4.6 lt bunlar artçılı kullanımdaki değerlerim karbüratörlü model için
-
29 Ağustos 2013, 15:02
#79
enjeksiyonda da yakın. 90-100'de 5 lt'den az yakıyor.
ama sukutıra göre iyi gidiyor. çok keyifli ya.
-
Ey xciting kullanıcıları! yok mu gezmeye başlayan?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)