Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
8. sayfa BirinciBirinci ... 6789101858108 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #141

    Üyelik
    20 Mayıs 2007
    bu makinaya en yakın model cbf 500, ama güç ve teknoloji farkları var, zaten hondanın bir sıkıntısı da bu bence yani kasa değişiyor fakat motor teknolojisi neredeyse hiç değişmiyor yoksa marka olarak ikisi de kuvvetli..
    diğer yandan usta olmayanlar için denge, ağırlık ve yükseklikle alakalı bir durum (belki ustalar için de!), bu açıdan bakınca da ER6 başarılı..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #142
    hayabusa_01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Suzuki Hayabusa 2013 Sari
    Çok güzel ve şık bi motor kesinlikle tavsiye ederim
    Discovery Detailing Adana

  3. #143

    Üyelik
    08 Aralık 2006
    Şehir
    İsTaNbuL
    Motosikleti
    YBR 125 KırmızI 2007

    Kawasaki Er-6f Er-6n |Ayrıntılı Bilgi Tecrube |

    Merhabalar Oncelikle belirtmek isterim Ben Er-6f aşıgı biriyim Yakıt konusunda olsun Racing ve Enduro Keyfi verdigi için olsun Kawasaki markası olsun 650 cc lık 2 Silindir motorundan olsn Bu makine hayalimdeki Tek makine şu anda Ve o kadar araşştırdım o kadar Cok resim Fİyat ve dedimki Bu boyle olmaz Asıl tecrube sahibi kişilerden Ögrensem Daha iyi dedim..
    Bu motoru kullanan o kadar kişi Grekse yakıt konusunda gerekse kullanım Çok çokk Övdüklerinii ve Cok memnun olduklarını Gördüm..
    Kendimce Benim Makinem bu binici olarak kullanıcagım makine bu dedim..
    Şimdi bu makine sahipleri Ve bilenler kullananlar Lutfen artılarını Ve eksilerini Ögrenmek istiyorum ne kdar Gorsemde tamamenn emin olmak istiyorum Ve olursa Er-6 Cıların Mekanı burası Olabılır Aradaki bilgi alışverişi Burda olabılır bu Hem bilmeyenler için hemde kullanıpta daha ayrıntılı bilgi sahibi olması bakımından İyi olur sanırım.....

    Teknik Özellik
    MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı,Paralel Çift silindir
    SİLİNDİR HACMİ : 649 cc
    SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 83 x 60 mm
    SIKIŞTIRMA ORANI : 11.3:1
    SÜBAP SİSTEMİ : DOHC,8 Sübap
    MAKSİMUM GÜÇ : 72 PS / 8500 rpm
    MAKSİMUM TORK : 66 N.m ( 6.7 Kgf.m) /7000 rpm
    KARBURATÖR : Full enjektör
    ATEŞLEME : Dijital TCBI
    MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
    ŞANZIMAN : 6 - vites
    ŞASİ TİPİ : Yüksek Gerilimli Çelik
    KASTER / TRAIL : 25' / 106 mm
    SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm Teleskopik çatal
    SÜSPANSİYON ARKA : Ön yükleme ayarlı çift
    LASTİK ÖN / ARKA : 120/70-17 / 160/60-17
    FREN ÖN : Çift Disk 300 mm, Çift piston kaliper
    FREN ARKA : Tek disk 220 mm
    TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 120 / 125 mm
    BOYUTLAR UxGxY : 2105x760x1210 mm
    AKS AÇIKLIĞI : 1410 mm
    SELE YÜKSEKLİĞİ : 790 mm
    YAKIT KAPASİTESİ : 15.5 Lt
    KURU AĞIRLIK : 178.5 Kg
    İMALAT YERİ : Japonya

    Resimler
    http://www.motoplanete.com/kawasaki/ER6F.jpg
    http://www.motonaute.net/34cv/er-6.jpg
    http://www.motorbike.cz/journal/Kawa%20ER-6n/er6n1.jpg
    http://www.1000ps.at/magazin/kawa/XY8T5753.jpg
    http://www.motorbike-search-engine.c...Bikes/ER6F.jpg
    http://www.tocomocho.net/images/96.jpg
    http://image.blog.livedoor.jp/bikete...c/dc3c6e1a.jpg

    ya tamam açtıgım konu buraya taşınmışta Bu konu kac sene once acılmıss ben ıstedigim cevabı burda bulacagımı Hıc sanmıyorum ....
    [CENTER][U]% 100 Koruma % 100 Yaşam [/U] [COLOR="Indigo"]| Kaskını Tak..! |[/COLOR]
    [B][COLOR="Black"]EndurO TourinG [/COLOR][/B]:bounce:[/CENTER]

  4. #144
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var

    Kawasaki ER 6 N

    Arkadaşlar;
    geçen hafta motosikleti E-Bay da satışa çıkardım.
    Mailime ilginç teklifler geliyor.
    Bunlardan bir tanesi az önce geldi ve ilgimi çekti.
    Elemanın bir tanesi takas teklif ediyor.
    Motosiklet şöyle.
    2007 model 6400km Haziran ayında 7400 euro ya almış.Tüm ekipmanları ve ayaklıkla beraber teklif ediyor.Boya ve ekipman için 3500 euro harcadığını iddia etmiş.


    Benim satışa çıkardığım motorum ise şu.



    2003 model 24700 km. Ben de tüm pist ve yol ekipmanlarıyla birlikte ve bazı extralarla 6500 euro istiyorum.

    Er 6N modelini hiç tanımıyorum.
    Tabii ki deneyeceğim ama uzun soluklu kullanan arkadaşlar varsa yorumlarına ihtiyacım var.

    Takas gerçekleşirse sürekli kullanacağım motosikletim olacak.

    Kağıt üzerinden ya da internetten yorum istemiyorum.

    Kullanan arkadaşlarımız dürüst yorumlar yaparsa sevinirim....

    Ps: Beni tanımayan arkadaşlara rakamlar ilginç gelebilir. O nedenle ekleme gereği duydum. Fransa'da yaşıyorum. Yani Türkiye'deki servisi problem, yedek parçası yok muhabbetleri burada geçerli değil.

    Kullanan arkadaşların yorumlarını bekliyorum...

  5. #145
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    abicim RR verilip er6n alınırmı senin motordan az yakan bir alet yanılmıyorsam 72bg.Performasa alışdığından biraz seni üzecek ama benzinden yana kar^a geçersin.Sınıfının en az yakan 650cc sanırım.Kafa kafaya takasa ancak olabilir bana sorarsan.Üstüne para vermen biraz saçma.
    Bu alet için önerim ise er6n temize benziyor az yaksın az kaçsın diyorsan herzaman motora binicem rahat olsun dersen alınabilir.şehiriçin RR dan rahat olacağı aşikar.
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  6. #146
    Marv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul/beykoz
    Motosikleti
    600f
    şimdi er6-n güzel motordur.gerek rahatlık,gerek yeni teknoloji,gerek yakıt sarfiyatı,dengesi falan filan bence sınıfında 4 4'lük.he şimdi ben er6-f kullanıyorum ama pek bir farkı yok(grenaj,aynaların konumu ve gösterge dışında).

    ama şimdi cbr'dan bu motora geçince bence eksiklik hissedersiniz.neden mi?bu motor 2 silindir.çok hissettirmesede titreşim var bu bir gerçek.sesi 2 silinir olduğu için sıkıyor bir yerden sonra.onun için egzos taktırıcam.birde bu modelde gözüme çarpan malzeme kalitesi.bence kawasaki bu modellerde malzemeye pek özen göstermemiş.

    yakıt olarak normal kullanımda bir depo ile(yaklaşık 13lt)350 km yapabilirsin hatta daha fazla.ama devirli kullanımda biraz fazla yakıyor.konfor açısından benim hiçbir sorunum yok daha bugun 200km ye yakın yol yaptım hiç bir yorulma belirtisi yok.performans konusunda tabiki cbr kadar hızlı gidemez ama 0-100 km hızlanması bir yabancı motosiklet sitesi açıklamasına göre 4.2 sn.

    ama cevaplayamayacağım tek şey rüzgaz sorunudur.benimkinde grenaj olduğu için N modeline göre rüzgarı ne derece etkiler karşılaştırma imkanım olmadı.

    benim söyleyeceklerim bu kadar.tabi N serisi kullanan arkadaşlar yorum yaparsa daha yararlı olur.şimdiden hayırlı olsun.
    Drift Religion

  7. #147
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Er 6 da güzelmiş gerçekten..... Bence takas edebilirsin.... Şehir içi için ideal....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  8. #148
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Arkadaşlar konuyu yanlış anlamamanız bakımından biraz açayım.
    Motosikletin üzerine para vermeyeceğim.
    Kafa kafaya takas olacak.

    CBR den ER 6 N e geçmiyorum.
    Cıbırın 2008 modelini sipariş ettim.
    Yani iki motor olacak.
    Yeni Cıbırı pist için hazırlayıp, öyle bırakacağım.
    Bu şekilde alırsam yaklaşık 1500 euro karım var.
    İkinci bir motosikleti uzun zamandır düşünüyordum.
    Bu gelen mail benim için fırsat oldu.

    Yanlış bir seçim yapmamayayım diye fikrinizi almak istedim.....



    Dip not: Ateş hırsızı, benim topiğin buraya entegre olmasında senin parmağın varmı? Konu dağılırsa sorarım ben sana...

  9. #149
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    benim parmağım var abi, mevcut başlıktı taşıdım
    diğer yandan 2. motor olarak ben senden 1200gs bekliyordum

    Şehir içi ağırlıklı kullanımda er6n iyidir, ancak yengeyle uzun yol düşünüyorsan boşver. Artçısı öyle aşırı bir konfora sahip değil.
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  10. #150
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    uzun yolda hiç çekilmez.... Sürüş pozisyonu çok kötü.... Hele ki artçının durumu....

    Ama şehir içine ideal bir makina.....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  11. #151
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    2.motor olacaksa bence uygun.Şehiriçinde rahat olur 1500euroda güzel kar. Başabaş takassa kardasınız gibi gözüküyor.
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  12. #152
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Pro Gs yi denedim.
    Benim kullanım amacıma uygun değil.
    Sınıfının en iyisi. Bunu kabul ediyorum ama ne benim yol yapacak zamanım var,
    ne de kendimi taşa- toprağa vuracak halim.

    Yengen motosiklete kesinlikle binmiyor.
    Beni ilk kez motosiklet üstünde, pistte yarışırken görmüştü.
    Motosikleti hep öyle kullanıyorum zannediyor.
    Yıllardır yolda öyle kullanmadığıma inandıramadım.
    Bu saatten sonra da hiç inanmaz.

    Yani yolcu konforu aramıyoruz.


    Sana özel mesaj göndermiştim baktıysan,orada bir işten bahsettim.

    Bu nedenle bundan sonraki hayatım büyük ihtimalle şöyle geçecek.

    Evden işe gidilecek.
    İşten eve gelinecek.
    Hafta sonları Cıbır römorka konulup arabanın arkasına bağlanacak ve piste gidilecek.
    Hatta arada karting günleri olduğu için bazı hafta sonları evde yatacak.

    Yani anlayacağınız ikinci motor lüxs bile.

    Ama sistem biraz enteresan.

    Şimdi sürekli kullanabileceğim bir ikinci motor olursa, yeni Cıbıra plaka ruhsat ve sigorta gibi masraflardan da kurtulacağım.
    Sadece pist sigortasıyla kurtulucam.
    Yani ikinci motor neredeyse bedava geliyor.

    Ya da tek motor olacak.(Ki kaporayı ödedim aldım)
    Hem piste hem de asfalta uygun hale getirmek gerekecek.

    Bu nedenle teklif cazip geldi.

    Bir teklif daha var. Triumph teklif ediliyor ama o olmaz. Tanıdığım bir motor.
    Ben hayatımda böyle tipsiz bir motor görmedim....

    Temsili resim.

  13. #153
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    Alıntı patriote adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sana özel mesaj göndermiştim baktıysan,orada bir işten bahsettim.

    Bu nedenle bundan sonraki hayatım büyük ihtimalle şöyle geçecek.

    Evden işe gidilecek.
    İşten eve gelinecek.
    Hafta sonları Cıbır römorka konulup arabanın arkasına bağlanacak ve piste gidilecek.
    Hatta arada karting günleri olduğu için bazı hafta sonları evde yatacak.

    Yani anlayacağınız ikinci motor lüxs bile.

    Ama sistem biraz enteresan.

    Şimdi sürekli kullanabileceğim bir ikinci motor olursa, yeni Cıbıra plaka ruhsat ve sigorta gibi masraflardan da kurtulacağım.
    Sadece pist sigortasıyla kurtulucam.
    Yani ikinci motor neredeyse bedava geliyor.

    Ya da tek motor olacak.(Ki kaporayı ödedim aldım)
    Hem piste hem de asfalta uygun hale getirmek gerekecek.
    [/IMG]
    Ben baktım yanıt bile yazdım özel mesaja yaklaşık 1 saat önce

    Triumph'u geç, er6n güzel tercih o zaman Az yakar, çok kaçar
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  14. #154
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben baktım yanıt bile yazdım özel mesaja yaklaşık 1 saat önce

    Triumph'u geç, er6n güzel tercih o zaman Az yakar, çok kaçar
    az yakar çokmu kaçar bence az yakar az kaçar doğrusu ama denildiği gibi 0-100km/s i 4.2sn ise bence alınır
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  15. #155
    patriote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2006
    Şehir
    Gurbet
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben baktım yanıt bile yazdım özel mesaja yaklaşık 1 saat önce

    Triumph'u geç, er6n güzel tercih o zaman Az yakar, çok kaçar
    Yüzüme vurma. Bakmadık mesajlara.
    Triumph'la ilgilenmiyorum.
    Ama Kawasaki ilgimi çekti.
    Titreşim her halde KTM gibi değildir.
    Eğer onun gibi değilse, titreşim yok bile denilebilir.

    Bir de arkadaşlar rakamlara aldanmasınlar.
    Honda dışındaki motosikletlerin ikinci elleri burda pek para etmiyor.
    Yani tabii para ediyor ama değer kaybı çok oluyor.
    Bu motosiklete sahibi 7400 euro vermiş ama satmaya kalksa en fazla 6000 eder.
    Bana cazip gelen şey, motosikletle oynanmış olması....
    Bu nedenle ilgimi çekti....

    ER 6 N 'in değişimden önceki fotolarını istemiştim.
    Bu gün yollamış.
    Boyaya neen o kadar masraf yaptığını da anlamış oldum.
    Meğer eleman tüm karenajları yeni alıp boyamış.
    Yani ister tuning, ister orjinal kullanabiliyorsunuz.







    Güzel duruyor adi motor.
    Aklımı çelmeye başladı.

  16. #156
    L.SAHİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    bolumt
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    arkadaşlar bende önümüzdeki yaza er6n yada er6f modelini düşünüyorum şu an cbf250 sahibiyim sizler ne düşünürsünüz,yakıt konusunda 250den sonra cok farkedermi performansı hiç sormam çünki malumbide f modelinimi yoksa n modelinimi tavsiye edersiniz

  17. #157
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Alıntı L.SAHİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bende önümüzdeki yaza er6n yada er6f modelini düşünüyorum şu an cbf250 sahibiyim sizler ne düşünürsünüz,yakıt konusunda 250den sonra cok farkedermi performansı hiç sormam çünki malumbide f modelinimi yoksa n modelinimi tavsiye edersiniz
    ben yakıtta pek fark edeceğini sanmıyorum.Cbf 500 ile 250 nerdeyse aynı yakıyor diyorlar birde bu motor sınıfının enaz yakanları arasındaBence doğru karar.
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  18. #158
    mudix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Aralık 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda crf 250 l
    işte hayalimdeki motor.. er6f

  19. #159
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    aranızda hem N hem de F modelini deneyen var mı? çok merak ettiğim bir konu var. Grenaj farkı son hızı ya da performansı etkiliyor mu?

  20. #160

    Üyelik
    27 Şubat 2007
    merhaba
    bu forumu daha yeni gördüm
    oysa ER6-F i almadan önce ne çok araştırmıştım

    2007 ER6-F im var ve 6000 km kullandım havalar soğuyana kadar
    eğer fikir sormak isteyen arkadaşlar olursa seve seve cevaplarım


    REKLAM ALANI
8. sayfa BirinciBirinci ... 6789101858108 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler