Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
10 Haziran 2007, 07:03
#141
bu makinaya en yakın model cbf 500, ama güç ve teknoloji farkları var, zaten hondanın bir sıkıntısı da bu bence yani kasa değişiyor fakat motor teknolojisi neredeyse hiç değişmiyor yoksa marka olarak ikisi de kuvvetli..
diğer yandan usta olmayanlar için denge, ağırlık ve yükseklikle alakalı bir durum (belki ustalar için de!), bu açıdan bakınca da ER6 başarılı..
Reklamlar
-
10 Haziran 2007, 15:59
#142
Çok güzel ve şık bi motor kesinlikle tavsiye ederim
Discovery Detailing Adana
-
19 Kasım 2007, 16:19
#143
Kawasaki Er-6f Er-6n |Ayrıntılı Bilgi Tecrube |
Merhabalar Oncelikle belirtmek isterim Ben Er-6f aşıgı biriyim Yakıt konusunda olsun Racing ve Enduro Keyfi verdigi için olsun Kawasaki markası olsun 650 cc lık 2 Silindir motorundan olsn Bu makine hayalimdeki Tek makine şu anda Ve o kadar araşştırdım o kadar Cok resim Fİyat ve dedimki Bu boyle olmaz Asıl tecrube sahibi kişilerden Ögrensem Daha iyi dedim..
Bu motoru kullanan o kadar kişi Grekse yakıt konusunda gerekse kullanım Çok çokk Övdüklerinii ve Cok memnun olduklarını Gördüm..
Kendimce Benim Makinem bu binici olarak kullanıcagım makine bu dedim..
Şimdi bu makine sahipleri Ve bilenler kullananlar Lutfen artılarını Ve eksilerini Ögrenmek istiyorum ne kdar Gorsemde tamamenn emin olmak istiyorum Ve olursa Er-6 Cıların Mekanı burası Olabılır Aradaki bilgi alışverişi Burda olabılır bu Hem bilmeyenler için hemde kullanıpta daha ayrıntılı bilgi sahibi olması bakımından İyi olur sanırım.....
Teknik Özellik
MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı,Paralel Çift silindir
SİLİNDİR HACMİ : 649 cc
SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 83 x 60 mm
SIKIŞTIRMA ORANI : 11.3:1
SÜBAP SİSTEMİ : DOHC,8 Sübap
MAKSİMUM GÜÇ : 72 PS / 8500 rpm
MAKSİMUM TORK : 66 N.m ( 6.7 Kgf.m) /7000 rpm
KARBURATÖR : Full enjektör
ATEŞLEME : Dijital TCBI
MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
ŞANZIMAN : 6 - vites
ŞASİ TİPİ : Yüksek Gerilimli Çelik
KASTER / TRAIL : 25' / 106 mm
SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm Teleskopik çatal
SÜSPANSİYON ARKA : Ön yükleme ayarlı çift
LASTİK ÖN / ARKA : 120/70-17 / 160/60-17
FREN ÖN : Çift Disk 300 mm, Çift piston kaliper
FREN ARKA : Tek disk 220 mm
TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 120 / 125 mm
BOYUTLAR UxGxY : 2105x760x1210 mm
AKS AÇIKLIĞI : 1410 mm
SELE YÜKSEKLİĞİ : 790 mm
YAKIT KAPASİTESİ : 15.5 Lt
KURU AĞIRLIK : 178.5 Kg
İMALAT YERİ : Japonya
Resimler
http://www.motoplanete.com/kawasaki/ER6F.jpg
http://www.motonaute.net/34cv/er-6.jpg
http://www.motorbike.cz/journal/Kawa%20ER-6n/er6n1.jpg
http://www.1000ps.at/magazin/kawa/XY8T5753.jpg
http://www.motorbike-search-engine.c...Bikes/ER6F.jpg
http://www.tocomocho.net/images/96.jpg
http://image.blog.livedoor.jp/bikete...c/dc3c6e1a.jpg
ya tamam açtıgım konu buraya taşınmışta Bu konu kac sene once acılmıss ben ıstedigim cevabı burda bulacagımı Hıc sanmıyorum ....
[CENTER][U]% 100 Koruma % 100 Yaşam [/U] [COLOR="Indigo"]| Kaskını Tak..! |[/COLOR]
[B][COLOR="Black"]EndurO TourinG [/COLOR][/B]:bounce:[/CENTER]
-
24 Aralık 2007, 03:08
#144
-
24 Aralık 2007, 03:16
#145
-
24 Aralık 2007, 03:22
#146
şimdi er6-n güzel motordur.gerek rahatlık,gerek yeni teknoloji,gerek yakıt sarfiyatı,dengesi falan filan bence sınıfında 4 4'lük.he şimdi ben er6-f kullanıyorum ama pek bir farkı yok(grenaj,aynaların konumu ve gösterge dışında).
ama şimdi cbr'dan bu motora geçince bence eksiklik hissedersiniz.neden mi?bu motor 2 silindir.çok hissettirmesede titreşim var bu bir gerçek.sesi 2 silinir olduğu için sıkıyor bir yerden sonra.onun için egzos taktırıcam.birde bu modelde gözüme çarpan malzeme kalitesi.bence kawasaki bu modellerde malzemeye pek özen göstermemiş.
yakıt olarak normal kullanımda bir depo ile(yaklaşık 13lt)350 km yapabilirsin hatta daha fazla.ama devirli kullanımda biraz fazla yakıyor.konfor açısından benim hiçbir sorunum yok daha bugun 200km ye yakın yol yaptım hiç bir yorulma belirtisi yok.performans konusunda tabiki cbr kadar hızlı gidemez ama 0-100 km hızlanması bir yabancı motosiklet sitesi açıklamasına göre 4.2 sn.
ama cevaplayamayacağım tek şey rüzgaz sorunudur.benimkinde grenaj olduğu için N modeline göre rüzgarı ne derece etkiler karşılaştırma imkanım olmadı.
benim söyleyeceklerim bu kadar.tabi N serisi kullanan arkadaşlar yorum yaparsa daha yararlı olur.şimdiden hayırlı olsun.
-
24 Aralık 2007, 03:24
#147
Er 6 da güzelmiş gerçekten..... Bence takas edebilirsin.... Şehir içi için ideal....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
24 Aralık 2007, 03:31
#148
Arkadaşlar konuyu yanlış anlamamanız bakımından biraz açayım.
Motosikletin üzerine para vermeyeceğim.
Kafa kafaya takas olacak.
CBR den ER 6 N e geçmiyorum.
Cıbırın 2008 modelini sipariş ettim.
Yani iki motor olacak.
Yeni Cıbırı pist için hazırlayıp, öyle bırakacağım.
Bu şekilde alırsam yaklaşık 1500 euro karım var.
İkinci bir motosikleti uzun zamandır düşünüyordum.
Bu gelen mail benim için fırsat oldu.
Yanlış bir seçim yapmamayayım diye fikrinizi almak istedim.....
Dip not: Ateş hırsızı, benim topiğin buraya entegre olmasında senin parmağın varmı? Konu dağılırsa sorarım ben sana...
-
24 Aralık 2007, 03:32
#149
benim parmağım var abi, mevcut başlıktı taşıdım
diğer yandan 2. motor olarak ben senden 1200gs bekliyordum
Şehir içi ağırlıklı kullanımda er6n iyidir, ancak yengeyle uzun yol düşünüyorsan boşver. Artçısı öyle aşırı bir konfora sahip değil.
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
24 Aralık 2007, 03:36
#150
uzun yolda hiç çekilmez.... Sürüş pozisyonu çok kötü.... Hele ki artçının durumu....
Ama şehir içine ideal bir makina.....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
24 Aralık 2007, 03:41
#151
2.motor olacaksa bence uygun.Şehiriçinde rahat olur 1500euroda güzel kar. Başabaş takassa kardasınız gibi gözüküyor.
lezzet gider,mesuliyet kalır...
-
24 Aralık 2007, 03:46
#152
-
24 Aralık 2007, 03:48
#153
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
24 Aralık 2007, 04:06
#154
lezzet gider,mesuliyet kalır...
-
24 Aralık 2007, 04:13
#155
-
27 Aralık 2007, 17:34
#156
arkadaşlar bende önümüzdeki yaza er6n yada er6f modelini düşünüyorum şu an cbf250 sahibiyim sizler ne düşünürsünüz,yakıt konusunda 250den sonra cok farkedermi performansı hiç sormam çünki malumbide f modelinimi yoksa n modelinimi tavsiye edersiniz
-
27 Aralık 2007, 23:27
#157
L.SAHİN adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bende önümüzdeki yaza er6n yada er6f modelini düşünüyorum şu an cbf250 sahibiyim sizler ne düşünürsünüz,yakıt konusunda 250den sonra cok farkedermi performansı hiç sormam çünki malum
bide f modelinimi yoksa n modelinimi tavsiye edersiniz
ben yakıtta pek fark edeceğini sanmıyorum.Cbf 500 ile 250 nerdeyse aynı yakıyor diyorlar birde bu motor sınıfının enaz yakanları arasındaBence doğru karar.
lezzet gider,mesuliyet kalır...
-
27 Aralık 2007, 23:32
#158
işte hayalimdeki motor.. er6f
-
28 Aralık 2007, 21:15
#159
aranızda hem N hem de F modelini deneyen var mı? çok merak ettiğim bir konu var. Grenaj farkı son hızı ya da performansı etkiliyor mu?
-
merhaba
bu forumu daha yeni gördüm
oysa ER6-F i almadan önce ne çok araştırmıştım
2007 ER6-F im var ve 6000 km kullandım havalar soğuyana kadar
eğer fikir sormak isteyen arkadaşlar olursa seve seve cevaplarım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler