Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #5801

    Üyelik
    15 Ocak 2015
    Şehir
    çankırı
    Motosikleti
    kuba süper light 150
    arkadaşlar bu gün itibarı ile bende aranıza katılmış durumdayım ) bu gün gv650 aldık geldik yanlız şöyle bi sorunum var bu gün uzun yolda gelirken 185km hızla giderken bir anda hız kesiyor ve 100 km civarına geliyor araç bunu neden yapar bi bilginiz varmı ?
    batuhanaslan bunu beğendi.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #5802
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    Alıntı emrahbaşal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu gün itibarı ile bende aranıza katılmış durumdayım ) bu gün gv650 aldık geldik yanlız şöyle bi sorunum var bu gün uzun yolda gelirken 185km hızla giderken bir anda hız kesiyor ve 100 km civarına geliyor araç bunu neden yapar bi bilginiz varmı ?
    Tekrar hoşgeldin arkadaşım Bahsettiğin bu sorunu kaç kere yaptı?

    Sadece 185 km hıza gelincemi yapiyo yoksa değişik hızlarda mesela 170te ve ya 190da da aynısını yaptımı?

    Son olarak hız kesilirken stop ediyomu ?

  3. #5803

    Üyelik
    15 Ocak 2015
    Şehir
    çankırı
    Motosikleti
    kuba süper light 150
    yok abi stop etmiyor. şöyle anlatayım 120-130 sabit hızda giderken bir problem yok motoru biraz zorlayınca yani üst hızlara çıkınca yapıyor.

  4. #5804
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    Alıntı emrahbaşal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok abi stop etmiyor. şöyle anlatayım 120-130 sabit hızda giderken bir problem yok motoru biraz zorlayınca yani üst hızlara çıkınca yapıyor.
    Ayaklık müşürünü kontrol ettin mi hiç ?

  5. #5805

    Üyelik
    15 Ocak 2015
    Şehir
    çankırı
    Motosikleti
    kuba süper light 150
    yok etmedim bide stop ta etmeye başladı

  6. #5806
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    Alıntı emrahbaşal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok etmedim bide stop ta etmeye başladı
    O zaman orayı kontrol et müşürün üzerindeki pime biraz wd40 veya başka bir pas sökücü temizleyici sık. Bir müddet öyle dene bakalım aynı sorunu yaşayacakmısın.

  7. #5807
    Wolker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2010
    Motosikleti
    Caracal 200
    arkadaşlar s.a hayırlı günler ,GV 650 (2007) sahibiyim debriyaj balatamın değişme zamanı geldi vites kaçırıyor yada takılıyor . Bana uygun fiyatla örenebilecegiz bir balata mevcut mu acaba ? Alakanız için teşekkürler

  8. #5808
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    Evet Mevcut

  9. #5809

    Üyelik
    24 Nisan 2019
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    gv 650 (2007)
    merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım.
    konuyu inceledim kayışı zincirle değiştirmeyi planlıyorum ama kasnakları nereden alacağımı bulamadım bu konuda bana yardımcı olabilirmisiniz. tabiki birde zincir tavsiyesi verirseniz sevinirim.
    aşağıdaki link gt650 için bu uyarmı acaba
    https://www.hepsiburada.com/hyosung-...m-HB00000AX5XQ

    birde bu link var
    https://www.motoonline.com.tr/marka-...x-r-600-11-16/

    bu neden bu kadar pahalı bilen varmı
    https://www.motoonline.com.tr/marka-...0-r-efi-05-15/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------

    [QUOTE=scetinkaya;4472455]merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım.
    konuyu inceledim kayışı zincirle değiştirmeyi planlıyorum bu konuda bana yardımcı olabilirmisiniz. tabiki birde zincir tavsiyesi verirseniz sevinirim.
    aşağıdaki link gt650 için bu uyarmı acaba

    https://www.motoonline.com.tr/marka-...x-r-600-11-16/

    15-44 ve 16-43 modelleri var bunları bana anlatabilirmisiniz

  10. #5810
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    Hoşgeldin kardeşim . Öncelikle beni yanlış anlama sayfalara göz attıysan özellikle son 3-4 sayfadır bu makineyi yeni kullanmaya başlayan arkadaşlar merak ettiklerini veya yaşadıkları sorunları burada yazıp verilen cevapları bile okumadan bir daha giriş yapmıyorlar. Nerden biliyorsun diye sorarsan tek tek profillerini takip ediyorum.

    Senin soruna nacizhane kendimce cevap vereyim. Belki diğer arkadaşlarda bilgilerini paylaşırlar.

    15 ön dişli 44 arka dişliyi temsil eder.
    Sana kasnak lazım olmayacak kasnak aramana gerek yok sana dişli lazım.

    İlk linkte hepsi buradaki zincir dişli setinin fiyatı uygun geldi bana . Fakat bunları alınca bu işlemi nerde yaptiracaksin önemli olan bu. Çünkü arka dişliyi monte etmeden önce eski kasnağı kullanarak tornada ufak bir işlem yapman gerekiyor.
    Takıldığın birşey olursa yaz , bilgim dahilinde yardımcı olurum.

  11. #5811

    Üyelik
    24 Nisan 2019
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    gv 650 (2007)
    Alıntı PAPAZ_39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hoşgeldin kardeşim . Öncelikle beni yanlış anlama sayfalara göz attıysan özellikle son 3-4 sayfadır bu makineyi yeni kullanmaya başlayan arkadaşlar merak ettiklerini veya yaşadıkları sorunları burada yazıp verilen cevapları bile okumadan bir daha giriş yapmıyorlar. Nerden biliyorsun diye sorarsan tek tek profillerini takip ediyorum.

    Senin soruna nacizhane kendimce cevap vereyim. Belki diğer arkadaşlarda bilgilerini paylaşırlar.

    15 ön dişli 44 arka dişliyi temsil eder.
    Sana kasnak lazım olmayacak kasnak aramana gerek yok sana dişli lazım.

    İlk linkte hepsi buradaki zincir dişli setinin fiyatı uygun geldi bana . Fakat bunları alınca bu işlemi nerde yaptiracaksin önemli olan bu. Çünkü arka dişliyi monte etmeden önce eski kasnağı kullanarak tornada ufak bir işlem yapman gerekiyor.
    Takıldığın birşey olursa yaz , bilgim dahilinde yardımcı olurum.
    Cevabın için teşekkür ediyorum. Ben ankaradayım ve hyosung için güvenilir ve bu işlemi yapmış bir usta bulamadım. Başka bir ilden bi usta ile tlf da görüştüm oda flanş lazım sana 450tl ye veririm dedi. Eğer sen bu işlemi yaptırırken fotoğraf filan çektiysen ve paylaşırsan sevinirim.

  12. #5812
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    Alıntı scetinkaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevabın için teşekkür ediyorum. Ben ankaradayım ve hyosung için güvenilir ve bu işlemi yapmış bir usta bulamadım. Başka bir ilden bi usta ile tlf da görüştüm oda flanş lazım sana 450tl ye veririm dedi. Eğer sen bu işlemi yaptırırken fotoğraf filan çektiysen ve paylaşırsan sevinirim.
    ben istanbulda olmama rağmen bana yakın cevremde düzgün usta bulunmadığı için bu işlemi ben kendim yaptım. Bir takım Fotoğraflar var ,üzerinde sana tarif etmeye çalışırım. Yarın arşivi bi kurcalayayım bakalım fotoları bulup sana yazarım .

    Ayrıca flanşla da işin yok senin boşuna para verme. Senin flanşın şuan üzerinde takılı duran kayış kasnağının göbeği olacak.

  13. #5813

    Üyelik
    24 Nisan 2019
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    gv 650 (2007)
    İşte sırf insanları sömürebilmek için çeşitli yollara başvuruyorlar bu gibi sadece para kazanma hırsına bürünen işletmeler yüzünden güvenilecek insanlarada güvenemiyorsun. 2. El parçayı sıfır parasına satıyordu bende Motopit firmasından buldum alma parçayı seni süründürür gelmez parça bide paranı geri alman uzar filan demişti. Aldım 6 gün sonra yani bugün kargoya verildi bilgisi geldi.

  14. #5814
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    Alıntı scetinkaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşte sırf insanları sömürebilmek için çeşitli yollara başvuruyorlar bu gibi sadece para kazanma hırsına bürünen işletmeler yüzünden güvenilecek insanlarada güvenemiyorsun. 2. El parçayı sıfır parasına satıyordu bende Motopit firmasından buldum alma parçayı seni süründürür gelmez parça bide paranı geri alman uzar filan demişti. Aldım 6 gün sonra yani bugün kargoya verildi bilgisi geldi.
    resimleri senin profil duvarına attım bi incelersin dostum.👍

  15. #5815

    Üyelik
    24 Nisan 2019
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    gv 650 (2007)
    Tşk ediyorum gördüm dişli oraya otursun diye tornada aldıracağız

  16. #5816
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    Birşey değil aynen öyle

  17. #5817

    Üyelik
    24 Nisan 2019
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    gv 650 (2007)
    bayram sonrası inşallah bunuda takacağım
    [IMG][/IMG]

    birde vites gösterğem varda onu yanlış almışım herhalde

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:42 ----------

    Alıntı PAPAZ_39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birşey değil aynen öyle
    Ön dişlinin oraya bişey yaptınmı. Ön Kasnak dişliden baya bi kalında aklıma takıldı

  18. #5818
    PAPAZ_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2018
    Motosikleti
    GV650
    Alıntı scetinkaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bayram sonrası inşallah bunuda takacağım
    http://<a href="https://resmim.net/f...c2Hy34.jpg</a>

    birde vites gösterğem varda onu yanlış almışım herhalde

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:42 ----------


    Ön dişlinin oraya bişey yaptınmı. Ön Kasnak dişliden baya bi kalında aklıma takıldı
    Yok takılma arka kasnakta arka dişliden kalın zaten .
    YasinBalaban bunu beğendi.

  19. #5819

    Üyelik
    24 Nisan 2019
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    gv 650 (2007)
    Tekrar merhabalar. Takometreyi bağladım sorunsuz çalışıyor lakin gidona tutturmak için aparat yapmam gerekiyor. Birde motorum düşük devirlerde gidersen tekleme yapıyor sizce nedendir

  20. #5820

    Üyelik
    24 Nisan 2019
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    gv 650 (2007)
    tekrar merhabalar
    bahsettiğim devir saatini ve vites göstergesini bağladım. henüz video çekemiyorum onun için resim paylaştım


    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler