Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #45241

    Üyelik
    12 Aralık 2014
    Alıntı icono adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yan demir ve çantaları ekledim. lastikleri değiştirdim Metzeler taktım koruma demiri far koruma vs derken pek bi eksiği kalmadı bir tek arka çanta kaldı onada kare şeklinde bir çanta düşünüyorum. yorumlarınızı bekliyorum

    http://img504.yukle.tc/images/9847FB...8596247618.jpg
    kardeşim yan çantayı nerden aldın link fln varsa atar mısın ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------

    İzmirde hangi yamaha servisi daha iyi motorum 4000 de uzun yola çıkmadan önce bi servise götürcemde .


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #45242
    icono - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Yan demirler n11 den aldm 60 lira

    Yan canta yine n11 140 lira 35 lt ama urun kalmadi gozukuyor magaza adi camtek

    Far koruma 35 lira

    Tank pad 20 lira onden gorunuyor

    Yan koruma demiri 50 lira

    Lastikler metzeller 190 lira lastikci ark getirtti

    Arka kare canta tavsiyenizi bekliyorum

    Iyi dileklerinize cok tskler

  3. #45243

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Alıntı icono adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yan demirler n11 den aldm 60 lira

    Yan canta yine n11 140 lira 35 lt ama urun kalmadi gozukuyor magaza adi camtek

    Far koruma 35 lira

    Tank pad 20 lira onden gorunuyor

    Yan koruma demiri 50 lira

    Lastikler metzeller 190 lira lastikci ark getirtti

    Arka kare canta tavsiyenizi bekliyorum

    Iyi dileklerinize cok tskler
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-maxem-sl45-cargo-topcase-beyaz-k.r.b-plus-sirt-dayama-plusbaff-hediye-223523579/detay
    Dostum bende bundan almayı düşünüyorum. Sanada öneririm. Ama daha önce hiç motorumda olmadı arka çantada takmadım. YBR'nin üstündeki kendi orjinal demirine 45 lt'lik bu çantayı takabilir miyiz acaba bu konularda @Uğur Ak arkadaşımız daha bilgili. Birde senin motorun bu şekildeyken arkaya bir yolcu alabiliyor musun rahat oturuyor mu ?

  4. #45244
    hakikiteker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir-Çiğli
    Motosikleti
    Corsa 1.3 CDTI :(
    Alıntı icono adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yan demir ve çantaları ekledim. lastikleri değiştirdim Metzeler taktım koruma demiri far koruma vs derken pek bi eksiği kalmadı bir tek arka çanta kaldı onada kare şeklinde bir çanta düşünüyorum. yorumlarınızı bekliyorum

    http://img504.yukle.tc/images/9847FB...8596247618.jpg
    YBRnin milli çantası kappa k35 tir :D Omuz genişliğinde ve piyasaya göre ideal fiyatlı bir model, kullanıyorum tavsiye ederim.

  5. #45245

    Üyelik
    02 Eylül 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YBR125 ESD
    Merhaba YBR ci arkadaşlar. İzmir'den herkese selam olsun.

  6. #45246

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Alıntı hakikiteker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YBRnin milli çantası kappa k35 tir :D Omuz genişliğinde ve piyasaya göre ideal fiyatlı bir model, kullanıyorum tavsiye ederim.
    Peki üstad 45 Lt'lik çok geniş mi olur ?

  7. #45247

    Üyelik
    27 Haziran 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 ESD
    Alıntı Mr.Yldrmdmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki üstad 45 Lt'lik çok geniş mi olur ?
    Benim çanta 41 lt biraz büyük duruyor ama işimi gayet iyi görüyor pazardan karpuz kavun bile tasiyorum ☺ kask ve dizlikleri rahat aliyor.

  8. #45248

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Alıntı özgür 16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim çanta 41 lt biraz büyük duruyor ama işimi gayet iyi görüyor pazardan karpuz kavun bile tasiyorum ☺ kask ve dizlikleri rahat aliyor.
    peki aynalardan filan problem oluyor mu ? Zaten ybr'nin orjinal aynalarından tek gördüğüm dirseğimle omuzlarım..

  9. #45249

    Üyelik
    27 Haziran 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 ESD
    Alıntı Mr.Yldrmdmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki aynalardan filan problem oluyor mu ? Zaten ybr'nin orjinal aynalarından tek gördüğüm dirseğimle omuzlarım..
    herhangi bi probkem yok gayet net bi görüş açısı var.tek sorun motora göre biraz buyuk gözukuyor olması..

  10. #45250

    Üyelik
    21 Haziran 2015
    Motosikleti
    SYM Joymax 250
    Merhaba,

    Geçen haftasonu 1000 km bakımımı yaptırdım sonra sağnak yağmura yakalandım ve yolda biriken çok fazla su içinden geçtim. Bakım sonrası gayet güzel giderken yağmur sonrası motordan tıkırtı gelmeye ve titremeye başladı özellikle debriyajı sıkınca ses duyuluyor normalgiderken hissediliyor sankibirşey takılmış gibi. Motor çalışmıyorken boşta veya debriyaja basarak hareket ettirdiğimde de ses gelmeye devam ediyor. Sorun sizce ne olabilir. Not: Dün 45 dklık sürüşün ardından bir ara debriyajı bırakınca motor stop etmeye başladı. Debriyajı sıkınca çalışıp bırakınca devri düşürüp stop etti 10 dklık aradan sonra tekrar çalıştırıp yola devam ettim.

  11. #45251

    Üyelik
    03 Haziran 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    ybr 125-r25
    Merhaba kendi ybr mi bir ay önce sattım,ama yaz geçmiyor böyle tekrar motor alırsam eylül gibi satmam gerekiyor.Şu ilandaki motor nasıl sizce 4200 e bırakıyor.Alıp 1 ay sonra satsam zarar edermiyim sizce? http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1811550/detay/

  12. #45252

    Üyelik
    23 Ocak 2015
    Arkadaşlar ybr 125 esd kullanıyorum motor 3000 de.Biraz can sıkıcı bir problemim var.motor ısındıktan sonra hep ileriye gitmek istiyor buna da debriyaj kaçırması deniyor herhalde.motor yağımı ilk olarak 1750 km'de değiştirdim yani 1000'deki yağ değişimini sonraya bırakıp.
    1750 km'de motora castrol yarı sentetik 4t 10/40 yağ değişimi yaptım.

    Bu sorunu nasıl düzeltebilirim ? 4500 km gibi değişim yapmayı düşünüyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

    Bir de motor ısınınca lambalarda frene basmassam kendisi gitmek istiyor.ve gidiyor frene basmam gerekiyor.neden ?

  13. #45253
    idmanyurdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    tvs apache(2007),ybr 125 (2014),(cbr 250 2013)
    TL 5.580,00 olmuş ybr

  14. #45254
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP / KONYA
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Alıntı cagrii adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ybr 125 esd kullanıyorum motor 3000 de.Biraz can sıkıcı bir problemim var.motor ısındıktan sonra hep ileriye gitmek istiyor buna da debriyaj kaçırması deniyor herhalde.motor yağımı ilk olarak 1750 km'de değiştirdim yani 1000'deki yağ değişimini sonraya bırakıp.
    1750 km'de motora castrol yarı sentetik 4t 10/40 yağ değişimi yaptım.

    Bu sorunu nasıl düzeltebilirim ? 4500 km gibi değişim yapmayı düşünüyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

    Bir de motor ısınınca lambalarda frene basmassam kendisi gitmek istiyor.ve gidiyor frene basmam gerekiyor.neden ?
    Debriyaj ayarından kaynaklı bir sorun gibi duruyor, ayar yaptırman gerekli, dediğine göre debriyajı salmaya başlar başlamaz kavramaya başlıyor olması lazım.
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  15. #45255

    Üyelik
    17 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125ESD
    Arkadaşlar motormdan sübap geliyor.Servise götürüp tekrar ayarlattım ama hala geliyor. Acaba başka bir sorun mu var yoksa servisler hep böyle boşluklu mu bırakır?

  16. #45256

    Üyelik
    23 Ocak 2015
    motoru aldığımdan beri hiçbir ayar yaptırmadım.ayar gerekli o halde.subap sesinden bahsediyor arkadaşlar bir de motor 7.500 devir gibi üst devirlerde farklı bir ses yapıyor.

  17. #45257
    idmanyurdu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    tvs apache(2007),ybr 125 (2014),(cbr 250 2013)
    Alıntı yognus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motormdan sübap geliyor.Servise götürüp tekrar ayarlattım ama hala geliyor. Acaba başka bir sorun mu var yoksa servisler hep böyle boşluklu mu bırakır?
    ses benimkindede var. servise söyledim eğer anormal bir durum varsa düzeltin diye. servis dediğin gibi boşluklu bırakıyor.kış gelince gidip özel bir servise ayarlatacam garantisi felan umrumda değil. bir yağ değişimine 70 tl isteyen servisten garanti ye iş düşse bile kapı dışarı ediliriz

  18. #45258
    O.K. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul - Edirne
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 ESD (2014)
    Merhaba arkadaşlar dün 2014 model ybr alarak aranıza katıldım.
    28indensonra ve l3v3nt bunu beğendiler.

  19. #45259

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Alıntı O.K. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar dün 2014 model ybr alarak aranıza katıldım.
    http://i.hizliresim.com/3aYYOp.jpg
    Hayırlı olsun dostum Kazasız belasız sürmen dileğiyle.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:45 ----------

    Arkadaşlar merhaba.
    Dün itibariyle aktif bir sürücü haline geldim Şimdi bana bir tane arka çanta (topcase) lazım. Ben kriterlerimi söyliyeyim sizlerde ona göre marka marka topcase söyleyin.

    İlk kriter tabi ki Ucuz olması :D
    2. kriter bir kaskın ve yanında bir karış boşluk olması,
    3. kriterim motorun orjinal demirlerini çıkartmak istemiyorum onun üzerine kuranlar var çantayı mesela sahibinden'de görmüştüm örnek; http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...24632269/detay bunun gibi olmasını istiyorum.
    Son olarakta kriterim (Bunda pek bilgim yoktur kendi uydurdugum birşey) Sanki bir kaç kez okumuştum bir yerlerde. vidayla takma değilde takılıp sökülebilen bir çanta. Eğer böyle bir durum varsa kriterler arasına bunuda ekliyorum :D

    Arkadaşlar üniversite tercihleri gibi düşünelim en çok istediğim yukarıda en az istediğim aşağıda :D Buna göre bildiğiniz bir çanta varsa markasını bekliyorum sizlerden İyi günler arkadaşlar tekeriniz düz bassın

  20. #45260
    Yolcu0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    Izmir - Denizli
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Hayırlı geceler arkadaşlar. Bugün motoru tamirciye verdim ve bütün bakımlarını yapmasını istedim subap bile ayarlıyıver dedim. Akşam aldım motoru neyse şimdi arkadaşlarla kafeden geldik. Motoru dinledim bi gece sessizliğiyle motordan boşta iken veya debriyaj sıkılı iken düşük süratta çay karıştırırken gelen ses gibi dırık dırık dırık ses geliyor. Sizce ne olabilir tekrar ustaya götüreyim mi motoru ?


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler