Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #22821

    Üyelik
    30 Mayıs 2009
    Şehir
    Üsküdar
    cengaver29


    09-06-2011, 21:40
    Alıntı:
    piranha dört Nickli Üyeden Alıntı
    Malesef bende 165 bindeyim üçüncükez motor attırmamak için direniyorum.Artık açık yag alıyorum ve 1000 km degişiyorum.ekleyeceksemde eski yağdan ekleyip bir iki gün daha kullanıyorum.Cbf için cbf olmayan 0.25 -0.50 muadil piston segman bulamadıkca bu sorunlar devam eder gibi.Ya segmanın suyunda yada gömlekte bir malzeme sorunu var.Aslında çapı biraz farklı olsada boyu aynı(kurs buyunu tutturup uğraşmamak için) piston bulsam yeni gömlek çaktırıp deneyecegim.Ve olursa cbf rektefe 150 tl ye anca çıkar.
    reis sen ilk rektefiyeye kaç binde soktun motoru?
    1P3Zuszly
    35.000 km de garantiden degişti.80-90 bin km lerde ekzantrik set degişti.120 binde ikinci piston seti.15 bin km geçmeden bariz yag eksiltmesi başladı.Şuan 1000 km de 200 gran kadar eksiltiyor.Yağ yakmasın diye 80-100 max kullanıyorum.Yani 150 cc olmasının hiçbir avantajını yaşayamıyorum.125 cgl ile bile 100 den aşagı düşmüyor her hafif egimde 120 leri dayıyordum.Hatda 11bin olan devir saatini geçip 12 binlere dogru gidiyordu.Yağ yakması normal diyenlere gülüyorum.Teknoloji çevreye duyarlı gelişmeli.Aynı motor ömründe bir model muadilinin 2 katı atmosfere yağ yakıp karıştırıyorsa markanın modelde teknoloji kullandığı söylenemez.Egr yi katalizörü euro 3-4-5 i niye zorunlu tutup fiyatları yükseltiyorlar öyleyse.Amaç yalnızca halkı kazıklamak mı.Araç euro-3 belgeli fakat kullanım ömrünün %80 inde yağ yakıyor.Espirimi bu.Zincire sıktıgım yagın asfalta ve topraga yapışmasına sinir olurken eksozundan da yag atıyor olması tepemi hep attırıyor.Bide çevre uyumundan yasalarından bakanluıgından bahsederler.İnsanlar çevre için yürür polis terörist muamelesi yapar içeri atar.Haber verin çevre bakanlıgına gelsin vatandaşın derdini dinlesin.Birlikte ne yapabiliriz diye görüş sunsun......Araçlar yağ yakmamalı.Yakıyorsa teknik-malzeme yada rant hatası kaygısı vardır.FAZLADAN SATILACAK YAĞ KİME YARAR.Olsa olsa bütceye ve çevreye zarar kısaca.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22822
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı Cazador45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O şıkırtıyı yapmayan cbf yok arkadaşım ben 2007 den itibaren her modelini kullandım ve hepsinde aynı sorunla karşılaştım yağıda değiştirsen sübap ayarıda yapsan değişen bişey yok hep aynı o ses ebediyen olacak cbf lerde cbf150 nin reklamını gören ulan adamlar amma motor yapmışlar haa diyerek gidip hemen bir cbf alası geliyor adamın ama sonuç hüsran cbf ler yağ yakar ısınınca çatır çatır ses yapar rampalarda zorladığınızda bloktan kol çıkaracakmış gibi lakırtı gelir bu motosikletler gerçekten çok nazik ve kronik sorunları bol olan bir motor 4 model ve 4 senelik cbf 150 tecrübeme dayanarak söylüyorum arkadaşlar 30 bin km den sonra demiyorum çünkü bakıyorumda 2011 modeller daha 2 bin km leri görmeden yağ eksiltmeye başlamışlar bile bende 40 bin km de vardı 2007 model çantamda yağ şişesiyle dolaşıyordum zincirleride çok kötü hemen uzuyor belli süratlerde hiç ummadığınız bir anda sanki benzin gelmiyormuş gibi motor kasma yapıyor tabi bu herzaman olmuyor sanki birileri arkanızdan çekiyormuş gibi çok derdiniz var çook ama lanet olsun yine alıcam 2011 olanlardan :D
    Bu tespitler aynen doğrudur ve ben yıllardır yaşadım...hatta ilk zamanlardan beri bu detaylara o kadar kafayı taktım ki sonrası baktım ki psikolojim bnozuluyor kafayı yiyorum motordan soğuyorum herşeyi olduğu gibi kabullenmeye başladım...halen rodajda 1500 km de 250 gr yalan olmuş...ve karar almış bir daha 100 ü geçmeyeceğime kendi kendime söz vermeme rağmen durum bu...ben yağ taşıyacak adam değilim...eksilir nerde trak orda bırak olayına girerim 2000 de bir serviste ne gördüysem odur...yapacak galiba birşey yok...

    kronik bir sorun bu yağ eksiltme...yağ eksiltmeyen motor yoktur olayını şöyle anlarım...kullandığım Audı A4 2.0 motor 143 hp arac yağ eksiltebilir...ama 150 cc makinanın çıkabileceği maksimum sıcaklık nedir...kaç derecedir ki yağ eksiltsin...yani bu ccde teknoloji bu kadar mı acz içinde...işçilik bu kadar mı zayıf...

    hemen kıyaslama yapalım aynı segmentte en yakın rakibiyleneden ybr 125 yağ eksiltmez...neden ybrciler 4000 de bir yağ değişimi yaptıklarında 50 gr dan fazla bir sürpriz yaşamaz...ybr bisiklettir zarttır zurttur diye her türlü çamuru atalım ama cbf 200 cc değil ki...ybenin apaçisi daha fazla Anadoluda...ne yazık ki durumu kabullenmek zorundayız...neden...daha rahat bir sele daha uzun bir kasa daha şık bir gösterge azıcık bir tork için...eyvallah deyip her güzelin bir ksuru vardır deyip geçiyoruz...

    Alıntı Cazador45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    (abolgi) Sayın arkadaşım sen o motoru bahsettiğin gibi 4000 8000 12000 ve 16000 km lerde yağını değiştir ve devir saatindeki kırmızı çizginin üstünde kullan seri ve bahsettiğin gibi sıkıştır bak bakalım yağ kalacakmı o motorda ben çok nazik kullandığım halde süratle işim olmaz 80 i geçmem tekere kaldırmam kıçını kaydırmam 4 motosikletimde 1 kez bile patinaj bile yapmamıştır genelde tek kişi binerdim bukadar nazik kullanmama rağmen 2007 den tut 2010 modeline kadar hepsi 2000 km yağı değiştirmeme rağmen her seferinde yağı 100 ila 200 gram arası eksiltiyordu eğer bahsettiğin gibi 4000 km de bir yağ değişimi yaparsan benim tahminim en az 350 gram eksik olacaktır fazlası olur azı olmaz bu rakkamın
    Ahmet abi bu konuda ısrarcı ve bildiğini okumaya devam edeceği için 4000 km sonra yağ değiştirmeye gitsin... sonra motorunun ömründen yer...olan aslında kendine olur...ama o kılavuzdakine inanıyor...hayat ona iyi bir ders verecektir...

    Alıntı EGELİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunun numunelikle bilmemneyle kesinlikle alakası yok,tamamen motosikletin teknik özellikleri ve kullanımıyla ilgili.sonucunda cbf de,ybr muadil motosikletlerde şehiriçi için dizayn edilmiş motorlardır,2011 lerde devir saatide var ama sen bu motorlara SS motor gibi kullanmaya kalkarsan,onlarca üst düzey mühendisin araştırmasını,geliştirmesini yaptıkları motorların dişlileriyle oynayıp 3-5 km.son sürat artsın diye garip garip modifiyeler yapmaya kalkarsan,sabahtan akşama kadar motoru sıkıştırırsan,arabayla,başka motorlarla sidik yarışına girersen,rodaj evresini adam gibi tamamlamassan,devir saatini tınlamayıp kafana göre takılırsan yağda yakar,zincirde uzar,30 binde motorda biter..haa birde motor teslim aşamasında servislerin yaptığı ayarda önemli tabi..zamanla sibobda vurabilir ama gidersin servise adam gibi ayarlatırsın sonrasında basar gidersin..yukarıda yazdıklarım sana özel değil genel olarak söyledim.
    epey oldu bi kurye çocugun altındaki cbf nın zincir ve dişlisi o kadar garip olmuşki -yahu dedim şu zincirini bi temizlesen bir yağlasan ne olur,ekmek paranı bu motordan kazanıyorsun..delikanlıda bana.. -yaa abi ne gerek var zincir yağı 20 lira zincir 25 lira ne gerek var,nerde trak orda bırak diye cevap verdi..sonrada burada ağlaşıyor millet yok şu şöyle yok bu böyle diye ..sonuçta 150 cc,10 beygirlikbir alet altımızdaki.eti ne budu ne..
    kimsenin cbfyi ss gibi kullandığı yok...eğer devrinde kullanırsan 100 ü geçmezsen sıkıntı yok...her yağ eksilteni apaçi statüsüne soktun be aga...

    zincir kalitesi hususunda zaman içersinde sende bu tarz sıkıntıları yaşayacaksın ama satacağın için ne yazık ki bunu göremeyeceksin...


    1500 km 80 i geçmeyen rodajdaki motorum 250 gr yağ eksiltti...ötesi var mı...

    ben üst düzey bir teknoloji falan göremiyorum...maliyetleri düşürmek için işçilikten çalınmış...keşke üst düzey mühendislik ürünü olan bir motor bloğu olsa da diğer grenaj kısmı tel tel dökülse...

    bakarsan bağ bakmazsan dağ olur formatı ve bakıç açısı bu motor için uygun bir kelam değil...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  3. #22823

    Üyelik
    20 Ağustos 2010
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    gomoto 200cc atw
    sa arkadaslar
    CBF150 almak ıstıyorum kısaca anlatacak olursanız neler dersınız ?
    merak ettıgım konular ozellıkle
    yakıt tuketımı? ve max hız?

  4. #22824

    Üyelik
    19 Nisan 2010
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    CBF150-2011-Silver
    Alıntı TUNUK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sa arkadaslar
    CBF150 almak ıstıyorum kısaca anlatacak olursanız neler dersınız ?
    merak ettıgım konular ozellıkle
    yakıt tuketımı? ve max hız?
    ) kardesim bende yeni aldım ama 5 sayfa öncesinden okumaya başla forumu şikayetlere bak maşallahı var :D
    olumune bu sevda..

  5. #22825
    Cazador45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2010
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    HONDA Spacy Alfa
    (TUNUK) Bence sen git al bir ybr125 esd bak keyfine ne zincciri uzar ne yağ yakar düzgün kullanıp üzmezsen 170 bin km sorunsuz gidersin benden söylemesi cbf alıp başına iş açma adamı hasta eder 4 tane aldım hepsinide sattım son kez bitane daha almayı düşünüyorum ama vazgeçicem gibi ybr alıp katır gibi kullanıcam ybr nin motoru cbf in motorundan 2 kat daha dayanıklı ve sorunsuz

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:09 ----------

    Alan arkadaşlar üzülmesin nasılsa bu motorun görüntüsüne hasta kalıp almak için can atanlar çok nasılsa çıkarırsınız elinizden

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:11 ----------

    Haa bu arada sen maxsimum hızı düşünürsen o motor maxsimum hızda sadece yağ yakıyo haberin olsun

  6. #22826
    vabisciler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    cbf 150 . fiesta 1.6 tdci ghia.detroit fuller.
    [QUOTE=TUNUK;2377664]sa arkadaslar
    CBF150 almak ıstıyorum kısaca anlatacak olursanız neler dersınız ?
    merak ettıgım konular ozellıkle
    yakıt tuketımı? ve max hız?[


    neden apache almadım diye kendime kızdığım bir motor.

  7. #22827
    Cazador45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2010
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    HONDA Spacy Alfa
    Ahmet abi sen klavuzdan şaşma 4000 km yi bekle ozaman git servise değiştir yağını tabi yağ bulabilirlerse içinde

  8. #22828
    abolgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CBF 150 (GRİ)
    Alıntı Cazador45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    (abolgi) Sayın arkadaşım sen o motoru bahsettiğin gibi 4000 8000 12000 ve 16000 km lerde yağını değiştir ve devir saatindeki kırmızı çizginin üstünde kullan seri ve bahsettiğin gibi sıkıştır bak bakalım yağ kalacakmı o motorda ben çok nazik kullandığım halde süratle işim olmaz 80 i geçmem tekere kaldırmam kıçını kaydırmam 4 motosikletimde 1 kez bile patinaj bile yapmamıştır genelde tek kişi binerdim bukadar nazik kullanmama rağmen 2007 den tut 2010 modeline kadar hepsi 2000 km yağı değiştirmeme rağmen her seferinde yağı 100 ila 200 gram arası eksiltiyordu eğer bahsettiğin gibi 4000 km de bir yağ değişimi yaparsan benim tahminim en az 350 gram eksik olacaktır fazlası olur azı olmaz bu rakkamın
    motorun yuğ değişimini honda dan özellikle sordum arayıp cevapladılar sorumu, o nedenle 4000-8000-12000... motoru ilk 500km de sıkıştırmadım, sonrasında 120 ye kadar çıkıyorum. hız sevmem ben bisikletçiyim. bizim motor en ideal 70-80 arası kullunımu uygun. kımızı çizgiye kadar basarım acımam. dedim üstünde değil. okuduğumuzu doğru algılayalım.

    Alıntı abolgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar şikayetleri okuyorum bendemi terslik var diyorum. kilom ekipman ile 100ü geçiyor, motoru seri kullanıyorum ilk 500km den sonrasında, zinciri 250km de bir yağlıyorum en ufak sarkma olmadı. işe gidip gelirken yolu uzatıyorum 35-40km ye , 80-120 arası gidiyorum ( 120 üstünü görmedim henüz) ne zırıltı ne şıkırtı. 2-3 kez vitesi boşa alırken zorlandım onun dışında bi sorun yaşamadım. bu arada her zincir yağlamada motor yağını kontrol ettim en ufak bir eksilme yok.

    Not: honda babamın malı değil, bu motoru zevk için binmeye aldım, yağını ( ilk değişim hariç) 4000-8000-12000-16000......... de değiştireceğim, motosikletime yakıtıda dahil olmak üzere 170 kilonun üstünde yük yüklemem, devir gösterges,indeki kırmızılı çizgilere kadar basarım acımam. hız da 100 oluyor zaten orada. satmayı düşünmüyorum dolaysıyla motorumu övmek gibi bi derdim yok.


    sıkıntı olursa yazarım.

    notlarımda; 1- vites geçişlerini kontrol edin 2- yan ayak çok dik onu ayarlayın, 3- sticerları sökün 4- 3*2 toplam 6watt led sis lambası takmayı, 1 adet çakmaklık takmayı, 5- vites müşür inin eskilerle aynı olup olmadığı aynı ise kablo uçlarının nereye kadar geldiğini, bu uçları kullanarak vites göstergesi takmak istediğimi konunun garantiyi etkileyip etkilemeyeceğin ya da kendileri tarafından montaj işlemi yapılıp yapılamayacağının öğrenilmesi var. bunun dışında servise soracağım konu yok .
    bu mesajımdı.


    biri satacak olanlar toz kondurmuyor demiş beni tanımadan ayıp etmiş.

    motosikletten şikayet edip hala 1 aydan fazla sıra bekleyenleri de anlamıyorum. madem sorunlu neden alıyorsun?

    yoksa 2. elde fiyat düsürmek içinmi yapılıyor bu karalama?
    Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]

  9. #22829
    Cazador45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2010
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    HONDA Spacy Alfa
    Apache çokmu iyi motor arkadaşım aldı daha 1 hafta oldu 2 saat önce aldım 2 tur attım maşşallah titreşimden nerdeyse belim gelecekti birde 3 . vites tahmini 60 km hızla seyrediyordum birden gözüme ilişti o çok med ettikleri digital gösterge 117 km hız gösteriyordu arkadaşa sordum bu ne diye o kafasına göre bişeyler gösteriyor dedi varmı böyle bişey yaa hem onlarda silindir üst kapaktan terleme yapıyor onlarda yağ eksiltiyor yani servis ağı ve yedek parça sıkıntısı var bu 3 motor arasında servis ağı en yaygın ve en ucuz yedek parçaya sahip motor YBR dir

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:26 ----------

    Abi sen o servisin dediğine bakma zamanında bizede aynı şeyleri çok söylediler yok 4 binde gel yok 8 binde gel ben kendim 2 bin de değiştirdiğim halde yine onların dediği gibi periyodik bakımlara gidiyordum onların bahsettiği kmrelerde yani onlar bana 4 binde gel diyorlardı castrol 20 40 yağ kullanıyorlardı bende 2 binde aynı yağdan koyuyordum sonra 4 binde gidip onlara değiştirtiyordum ama herseferinde 150 gr yağ eksik çıkıyordu yani onları dinlesek 350 400 gr civarı yağ eksiltecek motor 4 bin de bir benden tavsiye sen yinede arada bir yağını kontrol et servisin yaptığı yağ değiştirmekten ibaret başka hiç bişi yapmıyorlar biz bunları çok yaşadık çok şeyler geldi başımıza sizlerinde yaşamasını istemem cbf 150 nin ideal yağ değiştirme kmresi 1500 düz benim görüşüm tabi kullanışa göre değişir

  10. #22830
    -ibrahim- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    mobil 1 15/50 cbf 150 için üretilmiş bir yağ arkadaş yauv. Castrol 10-50 tam sentetikten bile iyi o kadar diorm..

  11. #22831
    kimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Her türlü şikayete rağmen yine de en çok rağmet gören motor, seçimler dolayısıyla aklıma iktidar partisi geldi

  12. #22832

    Üyelik
    19 Nisan 2010
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    CBF150-2011-Silver
    arkadaşlar bu cbf in yağı motor orta sehbada iken mi yoksa motor sehbada değilken sürüşe hazırken mi kontrol edilir? benimki sehbada iken o çapraz üçgenin en üstteki boş yağ ondan aşağıda
    olumune bu sevda..

  13. #22833
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Motorum bugün 530 km ye geldi hemen çıkıp biraz sıkıştırayım dedim,hafif eğimli yolda 120 km/s ulaştı düzde 100-110 gibi gidiyor yağ değişimini dün shell 15/50 mineral sx ile yapmıştım hiçbir sıkıntı yok gayet güzel bir yağ.. yanlız 110 km civarı motor gaz yemiyor sanki benzin bitiyormuş gibi ara ara kesiyor bunu yaşayan bir arkadaş daha vardı.. anlam veremedim ateşlemeyle alakalı bir problem olduğu kesin ilk 100+üstü denememde bunu yaşadım son limitlere doğru olan bu olay devir kesiciyle alakalı olamaz zaten devir kesici yok yarın servise uğrayıp titreyen km gösterge iğnesini bu 100 üzeri kesiklik olayını halletmeye çalışıcam..

  14. #22834
    abolgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CBF 150 (GRİ)
    ya beni cbf savunur durumu soktunuz yu ne diyeyim. 900km yi geçtim yağ kontrol ediyorum ilk günki gibi, zincir dersen uzama yok, şakırtı şukurtu duymuyorum duyanlardan ankarada varsa kontrol için dinleteyim. honda ya yazıp sordum yağ işini, kitapçık ne diyorsa o dediler arayıp. kurye ve paketçi motorlarına 2000 de değişim öneriyoruz dediler. red line yaklaşık 100km /h a denk geliyor. bu hıza acımam basarım. motosikletin azami taşıyacağı yük 170kg denmiş bunu kesinlikle uyarım. zinciri 250km de bir yağlarım, 1000km de temizlerim. her 250km de yağını kontrol ederim. bunun dışında binerim.
    Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]

  15. #22835
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı abolgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    biri satacak olanlar toz kondurmuyor demiş beni tanımadan ayıp etmiş.

    motosikletten şikayet edip hala 1 aydan fazla sıra bekleyenleri de anlamıyorum. madem sorunlu neden alıyorsun?

    yoksa 2. elde fiyat düsürmek içinmi yapılıyor bu karalama?

    Abey benim kanaatim şu...bildiğim kadarıyla cbf 150 senin ilk motorun ve henüz motorunu tanımıyorsun...motosiklet tecrübenin geçmişinin olmadığını varsayarsak bazı şeyleri farketmemen çok doğal...

    ve 4000 den önce yağını değiştirir veya ekleme yaparsan mahşerde iki elim yakanda olsun... bakalım 4000 km sonra ne olacak...bende merak ediyorum...sen Ağustosun ortasında 110-120 yardırmaya başla... vites geçişlerinde bir sertlik hissedersen bil ki yağ 500 gr altına inmiştir...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:04 ----------

    Alıntı qenc_motorcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu cbf in yağı motor orta sehbada iken mi yoksa motor sehbada değilken sürüşe hazırken mi kontrol edilir? benimki sehbada iken o çapraz üçgenin en üstteki boş yağ ondan aşağıda
    evet biriniz yağ ölçümünü canlı canlı fotoğraflı olarak buraya taşıyıversin...ben üşeniyorum...insanlar nasıl anlayacak yağ durumunu...hadi bakam...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:06 ----------

    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorum bugün 530 km ye geldi hemen çıkıp biraz sıkıştırayım dedim,hafif eğimli yolda 120 km/s ulaştı düzde 100-110 gibi gidiyor yağ değişimini dün shell 15/50 mineral sx ile yapmıştım hiçbir sıkıntı yok gayet güzel bir yağ.. yanlız 110 km civarı motor gaz yemiyor sanki benzin bitiyormuş gibi ara ara kesiyor bunu yaşayan bir arkadaş daha vardı.. anlam veremedim ateşlemeyle alakalı bir problem olduğu kesin ilk 100+üstü denememde bunu yaşadım son limitlere doğru olan bu olay devir kesiciyle alakalı olamaz zaten devir kesici yok yarın servise uğrayıp titreyen km gösterge iğnesini bu 100 üzeri kesiklik olayını halletmeye çalışıcam..
    herkes bunu söylüyor ganga...devir kesici olmadığına eminmisin aga...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  16. #22836
    abolgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CBF 150 (GRİ)
    Alıntı Cazador45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ahmet abi sen klavuzdan şaşma 4000 km yi bekle ozaman git servise değiştir yağını tabi yağ bulabilirlerse içinde
    ya arkadaşlar biri bişiy dedi diye körü körüne inanacakmıyız? ben her zincir yağlamada 250km de 1 motorumun yağına bakarım, eksilme olursa ( şimdilik yok) tamamlarım, yağın viskositesi azalmış ise o zaman 4000de değiştir diyen kitapla onu diyen elemanı ziyaret ederiz elbette. yağ eksilmimiş viskosite bozulmumış sa ne diye yağ değiştireyim zamanı gelmeden.
    Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]

  17. #22837
    kudret696 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2010
    Şehir
    Bursa/Osmangazi
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 ( 2015 - Siyah )
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abey benim kanaatim şu...bildiğim kadarıyla cbf 150 senin ilk motorun ve henüz motorunu tanımıyorsun...motosiklet tecrübenin geçmişinin olmadığını varsayarsak bazı şeyleri farketmemen çok doğal...

    ve 4000 den önce yağını değiştirir veya ekleme yaparsan mahşerde iki elim yakanda olsun... bakalım 4000 km sonra ne olacak...bende merak ediyorum...sen Ağustosun ortasında 110-120 yardırmaya başla... vites geçişlerinde bir sertlik hissedersen bil ki yağ 500 gr altına inmiştir...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:04 ----------



    evet biriniz yağ ölçümünü canlı canlı fotoğraflı olarak buraya taşıyıversin...ben üşeniyorum...insanlar nasıl anlayacak yağ durumunu...hadi bakam...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:06 ----------



    herkes bunu söylüyor ganga...devir kesici olmadığına eminmisin aga...

    devir kesici yok
    önce MZ251 gitti, sonra ACTİVA....
    YENİSİ CBF 150

  18. #22838

    Üyelik
    30 Mayıs 2009
    Şehir
    Üsküdar
    Tamirci arkadaşlar varsa aramızda belki deneyen de vardır görüş bekliyorum. dylan ın pistonu 58 x 57.8mm cbf in 57.3 X 57.8mm .0.7 mm çapı büyük.Dylan da sıkıştırma daha fazla ve dolayısı ile daha fazla ısıya maruz kalıyor.süboplar için daha fazla mesafede oyuğu var.Bence cbf in pistonundan ve segmanından daha randumanlı olur ne dersiniz.Piyasada cbf 0.25-0.50 si var fakat ne kadar sağlam olabilir heleki dylan dan......yaklaşık 250 lira cbf set.120 lira civarı da dylan piston.Tatlı sıkı bir rektefe ve ...... Evet yorumlar.

  19. #22839
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı abolgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yağ eksilmimiş viskosite bozulmumış sa ne diye yağ değiştireyim zamanı gelmeden.
    Bende zaten yağ firmalarının adamıyım...

    Alıntı kudret696 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    devir kesici yok
    pimi çekilmiş bomba gibi benim için desene... bi tanesini yakalarsam 135 e vurucam gari..


    Alıntı piranha dört adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamirci arkadaşlar varsa aramızda belki deneyen de vardır görüş bekliyorum. dylan ın pistonu 58 x 57.8mm cbf in 57.3 X 57.8mm .0.7 mm çapı büyük.Dylan da sıkıştırma daha fazla ve dolayısı ile daha fazla ısıya maruz kalıyor.süboplar için daha fazla mesafede oyuğu var.Bence cbf in pistonundan ve segmanından daha randumanlı olur ne dersiniz.Piyasada 0.25-0.50 si var fakat ne kadar sağlam olabilir heleki dylan dan......yaklaşık 250 lira cbf set.120 lira civarı da dylan piston.Tatlı sıkı bir rektefe ve ...... Evet yorumlar.
    bu kadar teknik detaya hakim kimse olduğunu sanmam burada...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  20. #22840
    kudret696 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2010
    Şehir
    Bursa/Osmangazi
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 ( 2015 - Siyah )
    bugün bir solukta 100 km yaptım motorumla yeni olduğu için uzun yolda rodaja çıktım.

    herşey yolunda yağda zincirde bir sorun yok gidişi çok güzel rampalarda tork'unu konuşturuyor. yakıtı şimdilik biraz fazla dahada düşer diye umuyorum. redline bir kere geçildi orda da 110 ancak gördü. redline girmede bu hızı görür diye umuyorum. rodajdan sonra genelde artçı ile bineceğim. iyiki cbf almışım dedim bugün.......
    önce MZ251 gitti, sonra ACTİVA....
    YENİSİ CBF 150


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)

Bu Konudaki Etiketler