Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4901
    vedatarpacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    koşuyolu
    Motosikleti
    suzuki burgman an400
    hade bi toplantı ayarlayalım arkadaşlar
    ama şöyle açılalım biraz şehir dışına .. meselaaaaaa ... hah buldum kumburgaz seyranda buluşalım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4902

    Üyelik
    16 Temmuz 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mondial 150 zat

    selam

    2 ay önce mondial 150 zat ile scooter kullanmaya başladım.arkadaşlar başlangıç için önermişti.sonra geçen gün burgman 400 e bindim...ve mondialin maalesef yalan oldugunu anladım gerçek aşk burgmanmış...onu istiyorum...temiz burgman 400 veya 650 satan varsa alıcıyım...herkese selamlar.(0505-6687126)alper

  3. #4903

    Üyelik
    14 Mart 2007
    Şehir
    Fenerbahçe
    Motosikleti
    SWT
    Alıntı Kolonya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abim 2 gün önce istanbuldan kalkıp arkadaşıyla birlişkte full bagaj ve çanta ile izmire geldi motorda tık yok Yalnız 2 ayda 5 litre kadar yağ ekledik gelirkende ilk defa hız denemesi yapmış ve 155 km yapmış.(burgman400) bildiğim kadarıyla Deniz Bey in motorsikleti Duffy ondan almıştık.
    5 litre yağ çok fazla bu kadar km kullanımda, anlamadım ben bu işi.
    Bir servise gösterin bence...

    Alıntı vedatarpacı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hade bi toplantı ayarlayalım arkadaşlar
    ama şöyle açılalım biraz şehir dışına .. meselaaaaaa ... hah buldum kumburgaz seyranda buluşalım
    Yohhh yaaa, bencede selimpaşada buluşalım
    Vedat bkumburgaza gelicez hepimize nargile ısmarlıcaksın tamam mı
    Teyzesi defterdaarr olan, faytonla damda dolaşırr:P

  4. #4904
    Duffy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul /Bakırköy
    Motosikleti
    MAJESTY 400
    Akşam her zamanki starbucks'ta yız (Bağdat Cad./Çiftehavuzlar). 20:00-20:30'da görüşmek üzere
    2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok
    2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok
    2007 MAJESTY 400

  5. #4905

    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    Burgman 400
    Arkadaşlar burgman 400 lerin,sigorta panosunun nerde olduğunu ve radyatöre nereden su konulduğu hakkında bilgi verirseniz çok memnun olurum.

  6. #4906

    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Burgman AN400 2004
    Selamlar, ben kolonyanın abisi Gökhan,

    Yaklaşık 2-3 ay önce Duffy nin 28.000 km'deki Burgman 400'ünü aldım. Motor düzgün bir şekilde çalışıyordu Duffy ile beraber Fevzi ustaya gidip baktırdık. Duffy de satmadan önce arka lastik, debriyaj balatası ve varyatör kayışını değiştirmem gerektiğini söylemişti. Motor ile ilgili en büyük uyarısı her 1.000 km de bir yağını kontrol etmem gerektiğiydi. Duffy olabilecek en güzel şekilde motorunu bana sattı, her konuda fazlasıyla yardımcı oldu, bahsedeceğim konun dışında kendisene teşekkür ederim. Motorun yağ eksilttiği Fevzi Ustanın yanında da konuşuldu, bunun Burgman ların kronik bir sorunu olduğundan hem fikir gibilerdi.

    Motoru alır almaz Duffy'nin önerdiği Castrol motor yağından 5lt alıp ilk iş motorun yağını değiştirdim. Belirli periyotlarla ( çok sık ) motorun eksilen yağını tamamladım. Yaklaşık 2.000 km yol yaptıktan sonra Yücel Motorda arka lastik, debriyaj balatası, varyatör kayışı değişimi ve fren balatası kontrolleri yapıldı. Motorun performansı oldukça arttı ve debriyajdan kaynaklı kalkıştaki vibrasyon sorunu oldukça azaldı. Bu arada sorunlu 2004 X9 200'ümden sonra motordan oldukça memnun olduğumu söylemeliyim.

    Ertesi hafta bir arkadaşımla sorunsuzca İzmir' gidip geldim. Motorun performansında, hızında hiç bir problem yoktu. Geçen hafta tekrar İzmire gittim. Sabah İzmir'den Dikiliye giderken hareket etmemden yaklaşık 70-80 km mesafe sonra saatte 130 km süratle giderken bir ses duydum ve motorum kendini boşa aldı. Mevcut hızımla bir benzinciye çekip durdum ve motorum tekrar çalışmadı. İzmir Suzuki servisi Doğa Motor motorumu gelip aldı. Tespit sonucu kayışımın sıkıştığını motorun kilitlendiğini söyleyip kayışı değiştirdiler.(İstanbula dönmem gerektiği için daha doğrusu bekleyemediğim için pistonlarımı değiştiremediler )

    Motoru teslim aldığımda çalıştırdım. Sesi bir taka gibiydi ve yağ yakar gibi egzozundan mavi duman atıyordu. Servisle konuşup uyarılardan sonra yanıma bir lt yağ alıp 90-100 km süratle sık sık yağ kontolü yaparak İstanbula Yücel Motora geldim. Fevzi Usta daha gelirken motorun sesinden pistonların gittiğini söyledi. Motor kendini kilitlemiş ve kayış dönmeye çalışınca kayışın tırnakların bir kaçı eksilmiş. ( iki hafta önce değiştirilmiş Mitsuboshi kayış )

    Motorum bakım için Yücel Motor da 800TL İzmir Suzuki Doğa Motorda yapılanlar için 600TL yedikten sonra yeni masraflar için Yücel motorda.

    Hikayeyi sanırım detaylıca anlattım. Buradan çıkardığım sonuç şu. Burgmanı'nı motoruna oldukça titiz baktığına gerçekten inandığım Duffy arkadaşımdan da alsan, yağını, bakımlarını da ihmal etmesen, bu kadar paralar harcanarak alınan bir motorun bizi bu duruma düşürmesi Suzuki'nin kullanıcılarına bir hediyesi sanırım.

    Motorsiklet üreticileri ve piyasası bizim tutkularımız üzerinden güzel paralar kazanıyor.

  7. #4907
    Duffy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul /Bakırköy
    Motosikleti
    MAJESTY 400
    Alıntı emre1907 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar burgman 400 lerin,sigorta panosunun nerde olduğunu ve radyatöre nereden su konulduğu hakkında bilgi verirseniz çok memnun olurum.
    Burgman 400 lerin sigorta kutusu. Ön Farın üstündeki kaşın altında karşıdan bakınca sağ tarafta bulunuyor. Kaşı açmak için gösterge panelinin sağ ve sol tarafında bulunan 2 adet yıldız vidayı söküp kaşın tam ortasında bulunan delikten öne doğru çekerek çıkartabilirsiniz.
    Radyatörde sorun yoksa genellikle eksiltmez servisde bakılır. Radyatör kapağına ulaşmak için torpido açılıp torpidonun tavanındaki pim çıkartılır kontak anahtarının çevresindeki plastik çıkar altta su dolum yerine ulaşırsınız.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:41 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:31 AM ----------

    Alıntı gokhanay11 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, ben kolonyanın abisi Gökhan,

    Yaklaşık 2-3 ay önce Duffy nin 28.000 km'deki Burgman 400'ünü aldım. Motor düzgün bir şekilde çalışıyordu Duffy ile beraber Fevzi ustaya gidip baktırdık. Duffy de satmadan önce arka lastik, debriyaj balatası ve varyatör kayışını değiştirmem gerektiğini söylemişti. Motor ile ilgili en büyük uyarısı her 1.000 km de bir yağını kontrol etmem gerektiğiydi. Duffy olabilecek en güzel şekilde motorunu bana sattı, her konuda fazlasıyla yardımcı oldu, bahsedeceğim konun dışında kendisene teşekkür ederim. Motorun yağ eksilttiği Fevzi Ustanın yanında da konuşuldu, bunun Burgman ların kronik bir sorunu olduğundan hem fikir gibilerdi.

    Motoru alır almaz Duffy'nin önerdiği Castrol motor yağından 5lt alıp ilk iş motorun yağını değiştirdim. Belirli periyotlarla ( çok sık ) motorun eksilen yağını tamamladım. Yaklaşık 2.000 km yol yaptıktan sonra Yücel Motorda arka lastik, debriyaj balatası, varyatör kayışı değişimi ve fren balatası kontrolleri yapıldı. Motorun performansı oldukça arttı ve debriyajdan kaynaklı kalkıştaki vibrasyon sorunu oldukça azaldı. Bu arada sorunlu 2004 X9 200'ümden sonra motordan oldukça memnun olduğumu söylemeliyim.

    Ertesi hafta bir arkadaşımla sorunsuzca İzmir' gidip geldim. Motorun performansında, hızında hiç bir problem yoktu. Geçen hafta tekrar İzmire gittim. Sabah İzmir'den Dikiliye giderken hareket etmemden yaklaşık 70-80 km mesafe sonra saatte 130 km süratle giderken bir ses duydum ve motorum kendini boşa aldı. Mevcut hızımla bir benzinciye çekip durdum ve motorum tekrar çalışmadı. İzmir Suzuki servisi Doğa Motor motorumu gelip aldı. Tespit sonucu kayışımın sıkıştığını motorun kilitlendiğini söyleyip kayışı değiştirdiler.(İstanbula dönmem gerektiği için daha doğrusu bekleyemediğim için pistonlarımı değiştiremediler )

    Motoru teslim aldığımda çalıştırdım. Sesi bir taka gibiydi ve yağ yakar gibi egzozundan mavi duman atıyordu. Servisle konuşup uyarılardan sonra yanıma bir lt yağ alıp 90-100 km süratle sık sık yağ kontolü yaparak İstanbula Yücel Motora geldim. Fevzi Usta daha gelirken motorun sesinden pistonların gittiğini söyledi. Motor kendini kilitlemiş ve kayış dönmeye çalışınca kayışın tırnakların bir kaçı eksilmiş. ( iki hafta önce değiştirilmiş Mitsuboshi kayış )

    Motorum bakım için Yücel Motor da 800TL İzmir Suzuki Doğa Motorda yapılanlar için 600TL yedikten sonra yeni masraflar için Yücel motorda.

    Hikayeyi sanırım detaylıca anlattım. Buradan çıkardığım sonuç şu. Burgmanı'nı motoruna oldukça titiz baktığına gerçekten inandığım Duffy arkadaşımdan da alsan, yağını, bakımlarını da ihmal etmesen, bu kadar paralar harcanarak alınan bir motorun bizi bu duruma düşürmesi Suzuki'nin kullanıcılarına bir hediyesi sanırım.

    Motorsiklet üreticileri ve piyasası bizim tutkularımız üzerinden güzel paralar kazanıyor.
    Gökhan selam mesajını şimdi gördüm resmen şok oldum. Dediğin şey inanılmaz garip sen kayışı değiştirdiğin halde nasıl bu oldu ben anlamadım. Çok üzüldüm.
    2004 Gümüş BurgmAN400 - O artık yok
    2006 GSX600F Çirkin Kral - O da artık yok
    2007 MAJESTY 400

  8. #4908
    hurricane77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul BEŞİKTAŞ
    Motosikleti
    SW 600 ABS

    gösterge penli lambası

    Gösterge panelinin sağ tarafı karanlık herhalde ampul patlamış değiştirmek çok zahmetli bir işmidir acaba?
    Oyun bitince Şah da Piyonda aynı kutuya konur...

    SW 600

  9. #4909

    Üyelik
    30 Haziran 2009
    mrb Arkadaşlar
    İkinci el burgman 400 yada piaggio X9 250 almayı düşünüyorum. Hangisinin parça fiyatı uygundur? Parça fiyatlarını nerden öğrebilirim ??

  10. #4910

    Üyelik
    26 Mart 2007
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    Burgman 400
    Duffy arkadaşım verdiğin bilgiler için çok teşekkürler.Birşey daha sormak istiyorum. Hava filtresini söküp temizledim,bujiye bakmak istedim ama olmadı. Bujinin yerinide tarif edersen çok sevinirim teşekkürler.

  11. #4911
    Nomarka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    Gölcük/KOCAELİ
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400
    @gokhanay11
    Okuyunca bende şaşırdım, böyle bir problemi ilk defa okudum, çok geçmiş olsun, inşallah motorun eski sağlığına kavuşur.

    Alıntı hurricane77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gösterge panelinin sağ tarafı karanlık herhalde ampul patlamış değiştirmek çok zahmetli bir işmidir acaba?
    Değiştirmek biraz zahmetli. Önce gösterge panelini yerinden sökmemiz lazım. Bunun için sırasıyla:
    Ön camın altındaki kaş sökülmeli
    Yan etek grenajları sökülmeli
    Kafa grenajı sökülmeli
    Ön cam sökülmeli
    Ön cam altındaki ile gösterge panel üstündeki siyah parça sökülmeli

    (Hangi vidayı nerden söktüğünüzü iyi not almanız, hangi vidanın veya sustanın neyi tuttuğunu bilmeniz ya da tahmin etmeniz lazım)

    Ancak bundan sonra gösterge paneline ulaşıp yerinden sökebilirsiniz. Fakat bundan sonrasına bişey diyemeyeceğim, gösterge panelinin içini açmadım hiç ama aşağıdaki adresten servis kılavuzunu indirip inceleyebilirsiniz (sf.318).

    http://rapidshare.com/files/175006304/BURGMAN_AN400.zip

    Alıntı hiaxi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mrb Arkadaşlar
    İkinci el burgman 400 yada piaggio X9 250 almayı düşünüyorum. Hangisinin parça fiyatı uygundur? Parça fiyatlarını nerden öğrebilirim ??
    Bildiğim kadarıyla ikisininde fiyatları pahalı ama bunu öğrenmenin en iyi yolu bulunduğun şehirdeki Suzuki ve Piaggio servislerine sorman. Mesela far, stop, ayna, etek grenajı gibi parçaların fiyatları öğrenip karşılaştırabilirsin, bizde öğrenmiş oluruz

    Alıntı emre1907 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duffy arkadaşım verdiğin bilgiler için çok teşekkürler.Birşey daha sormak istiyorum. Hava filtresini söküp temizledim,bujiye bakmak istedim ama olmadı. Bujinin yerinide tarif edersen çok sevinirim teşekkürler.
    Bujinin yeri şöyle:

    Sol alt etek grenajını sökmeniz gerekiyor. Bunun için sol paspasları söküp altındaki vida ve sustalar çıkarılmalı. Sonra grenajı kendinize doğru çektiğinde geliyor.
    Buradan motor bloğunun sol tarafına baktığınızda kalın siyah bir kablonun girdiğini göreceksiniz (hatta kablodan sonra siyah bir parçada geliyor). Kabloyu çekin ve bujiyi sökün.


    Ahh ah, eski Burgmancılardan kim kaldı
    2004 Suzuki Burgman AN400 @ 71500 km

    "Ride as if you are invisible and everyone wants to kill you."

  12. #4912

    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    2008 piaggio fly 100
    Alıntı gokhanay11 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, ben kolonyanın abisi Gökhan,

    Yaklaşık 2-3 ay önce Duffy nin 28.000 km'deki Burgman 400'ünü aldım. Motor düzgün bir şekilde çalışıyordu Duffy ile beraber Fevzi ustaya gidip baktırdık. Duffy de satmadan önce arka lastik, debriyaj balatası ve varyatör kayışını değiştirmem gerektiğini söylemişti. Motor ile ilgili en büyük uyarısı her 1.000 km de bir yağını kontrol etmem gerektiğiydi. Duffy olabilecek en güzel şekilde motorunu bana sattı, her konuda fazlasıyla yardımcı oldu, bahsedeceğim konun dışında kendisene teşekkür ederim. Motorun yağ eksilttiği Fevzi Ustanın yanında da konuşuldu, bunun Burgman ların kronik bir sorunu olduğundan hem fikir gibilerdi.

    Motoru alır almaz Duffy'nin önerdiği Castrol motor yağından 5lt alıp ilk iş motorun yağını değiştirdim. Belirli periyotlarla ( çok sık ) motorun eksilen yağını tamamladım. Yaklaşık 2.000 km yol yaptıktan sonra Yücel Motorda arka lastik, debriyaj balatası, varyatör kayışı değişimi ve fren balatası kontrolleri yapıldı. Motorun performansı oldukça arttı ve debriyajdan kaynaklı kalkıştaki vibrasyon sorunu oldukça azaldı. Bu arada sorunlu 2004 X9 200'ümden sonra motordan oldukça memnun olduğumu söylemeliyim.

    Ertesi hafta bir arkadaşımla sorunsuzca İzmir' gidip geldim. Motorun performansında, hızında hiç bir problem yoktu. Geçen hafta tekrar İzmire gittim. Sabah İzmir'den Dikiliye giderken hareket etmemden yaklaşık 70-80 km mesafe sonra saatte 130 km süratle giderken bir ses duydum ve motorum kendini boşa aldı. Mevcut hızımla bir benzinciye çekip durdum ve motorum tekrar çalışmadı. İzmir Suzuki servisi Doğa Motor motorumu gelip aldı. Tespit sonucu kayışımın sıkıştığını motorun kilitlendiğini söyleyip kayışı değiştirdiler.(İstanbula dönmem gerektiği için daha doğrusu bekleyemediğim için pistonlarımı değiştiremediler )

    Motoru teslim aldığımda çalıştırdım. Sesi bir taka gibiydi ve yağ yakar gibi egzozundan mavi duman atıyordu. Servisle konuşup uyarılardan sonra yanıma bir lt yağ alıp 90-100 km süratle sık sık yağ kontolü yaparak İstanbula Yücel Motora geldim. Fevzi Usta daha gelirken motorun sesinden pistonların gittiğini söyledi. Motor kendini kilitlemiş ve kayış dönmeye çalışınca kayışın tırnakların bir kaçı eksilmiş. ( iki hafta önce değiştirilmiş Mitsuboshi kayış )

    Motorum bakım için Yücel Motor da 800TL İzmir Suzuki Doğa Motorda yapılanlar için 600TL yedikten sonra yeni masraflar için Yücel motorda.

    Hikayeyi sanırım detaylıca anlattım. Buradan çıkardığım sonuç şu. Burgmanı'nı motoruna oldukça titiz baktığına gerçekten inandığım Duffy arkadaşımdan da alsan, yağını, bakımlarını da ihmal etmesen, bu kadar paralar harcanarak alınan bir motorun bizi bu duruma düşürmesi Suzuki'nin kullanıcılarına bir hediyesi sanırım.

    Motorsiklet üreticileri ve piyasası bizim tutkularımız üzerinden güzel paralar kazanıyor.
    Öncelikle çok geçmiş olsun, bende motorumu aldıktan sonra benzer bir sorun yaşadım, motorum yağ yakıp gürültülü çalışıyordu.Ancak ben aldığımdamı öyleydi yoksa aldığım gün yaptığım 300 km'lik yoldan sonramı öyle oldu bilmiyorum. Sonuçta bende pistonu değiştim ve sana şunu söyleyim şu anda çok memnunum.Motorum neredeyse 1 gram yağ eksiltmiyor değiştiğinden beri ki değiştiği 2000-3000 km oldu. Performansı süper. Başıma geldiğinde moralim çok bozulmuştu ve o moralle motor zevkinden bile soğumuştum. Ama piston değişikten sonra tekrar herşey yoluna girdi ve şu anda büyük zevkle biniyorum motora. Şu anda içinde bulunduğun moral ve durumu anlıyorum. Ama olan olmuş artık moralini bozma. Geçmiş olsun.
    05 Suzuki Burgman 400

  13. #4913
    hurricane77 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul BEŞİKTAŞ
    Motosikleti
    SW 600 ABS
    [QUOTE=Nomarka;1690916]@gokhanay11
    Okuyunca bende şaşırdım, böyle bir problemi ilk defa okudum, çok geçmiş olsun, inşallah motorun eski sağlığına kavuşur.



    Değiştirmek biraz zahmetli. Önce gösterge panelini yerinden sökmemiz lazım. Bunun için sırasıyla:
    Ön camın altındaki kaş sökülmeli
    Yan etek grenajları sökülmeli
    Kafa grenajı sökülmeli
    Ön cam sökülmeli
    Ön cam altındaki ile gösterge panel üstündeki siyah parça sökülmeli

    (Hangi vidayı nerden söktüğünüzü iyi not almanız, hangi vidanın veya sustanın neyi tuttuğunu bilmeniz ya da tahmin etmeniz lazım)

    Ancak bundan sonra gösterge paneline ulaşıp yerinden sökebilirsiniz. Fakat bundan sonrasına bişey diyemeyeceğim, gösterge panelinin içini açmadım hiç ama aşağıdaki adresten servis kılavuzunu indirip inceleyebilirsiniz (sf.318).

    http://rapidshare.com/files/175006304/BURGMAN_AN400.zip[COLOR="Silver"]

    Verdiğiniz değerli bilgiler için çok teşekkür ederim...
    Oyun bitince Şah da Piyonda aynı kutuya konur...

    SW 600

  14. #4914

    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Burgman AN400 2004

    Teşekkürler

    Alıntı zetzetto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle çok geçmiş olsun, bende motorumu aldıktan sonra benzer bir sorun yaşadım, motorum yağ yakıp gürültülü çalışıyordu.Ancak ben aldığımdamı öyleydi yoksa aldığım gün yaptığım 300 km'lik yoldan sonramı öyle oldu bilmiyorum. Sonuçta bende pistonu değiştim ve sana şunu söyleyim şu anda çok memnunum.Motorum neredeyse 1 gram yağ eksiltmiyor değiştiğinden beri ki değiştiği 2000-3000 km oldu. Performansı süper. Başıma geldiğinde moralim çok bozulmuştu ve o moralle motor zevkinden bile soğumuştum. Ama piston değişikten sonra tekrar herşey yoluna girdi ve şu anda büyük zevkle biniyorum motora. Şu anda içinde bulunduğun moral ve durumu anlıyorum. Ama olan olmuş artık moralini bozma. Geçmiş olsun.
    Söylediklerin beni rahatlattı teşekkür ederim. Bu sorunlar dışında motorumdan gerçekten memnundum.

  15. #4915

    Üyelik
    22 Şubat 2006
    Şehir
    beşiktaş-göztepe
    Motosikleti
    BURGMAN 400 K5
    Alıntı gokhanay11 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söylediklerin beni rahatlattı teşekkür ederim. Bu sorunlar dışında motorumdan gerçekten memnundum.


    Arkadaşım geçmiş olsun,Allah beterinden korusun.Geçen bir arkadaş 2005 model burgmanını yağsız bırakmış,yolda giderken teker kilitlemiş zar zor durabilmiş,piston kırılmış 1000 lira kadar masraf çıkmış.

    Aldığın motor 5 senelik bir motor ne kadar çok temiz kullandığına inandığın birinden de olsa işte kul yapısı sonuçta elden bir şey gelmez...
    Allah a emanet olunuz.

  16. #4916
    MMB - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2009
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    Burgman AN 400z
    Selam Arkadaslar,
    Sitenin yeni uyesiyim hemen soruma basliyorum. Aku sarj aleti devamli fise takili kalirsa akuye bir zarar veririmi acaba satin aldigim firma hic cikarmana gerek yok dedi.

  17. #4917

    Üyelik
    29 Mart 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    suzuki V-storm
    gokhanay11 cok gecmis olsun,can sıkıcı bir durum ki,alınacak en bakımlı motoru almıssın,kul yapısı her an olabilir..
    ama aynısı benim de basıma gelebileceginden merak ediyorum bilen biri veya yaptırdıgın serviste sana herhangi bir acıklama yaptılar mı..?
    soru su,varyator kayısı yeni olmasına ragmen nasıl sıkısır kopar..sebep olan nedir..kayısla beraber varyatoru takım olarak mı degistirmek saglıklısı..
    ben de kayısı senin gibi mıtsuboshi buz motordan alıp degistirdim..kapaksa tornada temizlendi durumu iyi dendi..
    bu durm neden olmustur,bilen var mı arkadaslar..
    onumuzdeki haftlarda uzun yol dusunuyorum,yol boyunca bu konu aklıma gelecek cevaplayacak ya da fikri olan varsa sevinirim..
    yeni kayıs neden sıkısır...?

  18. #4918
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    arkadaşlar kronik varyatör sorunu yaşayan model üretim yılları hangileriydi...serisini yazarmısınız...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  19. #4919
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Alıntı byalman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gokhanay11 cok gecmis olsun,can sıkıcı bir durum ki,alınacak en bakımlı motoru almıssın,kul yapısı her an olabilir..
    ama aynısı benim de basıma gelebileceginden merak ediyorum bilen biri veya yaptırdıgın serviste sana herhangi bir acıklama yaptılar mı..?
    soru su,varyator kayısı yeni olmasına ragmen nasıl sıkısır kopar..sebep olan nedir..kayısla beraber varyatoru takım olarak mı degistirmek saglıklısı..
    ben de kayısı senin gibi mıtsuboshi buz motordan alıp degistirdim..kapaksa tornada temizlendi durumu iyi dendi..
    bu durm neden olmustur,bilen var mı arkadaslar..
    onumuzdeki haftlarda uzun yol dusunuyorum,yol boyunca bu konu aklıma gelecek cevaplayacak ya da fikri olan varsa sevinirim..
    yeni kayıs neden sıkısır...?
    Bir zamanlar burgman an400le baya vakit geçirmiş biri olarak orjinal veya uyumlu kayış kullandığınıza eminmisiniz..
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  20. #4920

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    uskudar/istanbul
    Motosikleti
    silver o bir kral,simdilik prenses brg 07
    Uzucu bir durum gecmis olsun arkadasim.....
    Lutfen yanlis anlamasin ariza yapan arkadasimiz yazacagim yazi tamamen espiridir....


    Ben soylemistim bu burgmanlar boyle diye bana inanmamistiniz....
    Dun aksam arkadaslarla bulustuk.Isiklara geldigimizde test edelim bakalim ne olacak dedik.Yaklasik 200 metre mesafede x9 burgmana yaklasik 50 metre fark atti.Hatta denizin gsx 600 ancak 3 uncu viteste redline yaparak yetisebildi.....
    Atlarim butun suzukilerin uzerinden

    Bu arada arkadaslar icinden x9 aldin konusuyorsun diyecekler cikabilir.X9 u sattim motor bakiniyorum yine...
    hayat üçbucuk ile dört arasındadır.Ya üç bucuk atarsın yada dört dörtlük yasarsın.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler