Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #2181
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suziki VStrom DL650 2007 ABS
    Alıntı Lengeli Fötr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir kaç yıldan beri yağ ve hava filtresi için hiflo markasını kullanıyorum. Her hangi bir sıkıntısını görmedim memnunum
    Yağ filtresi için hiflo hf138
    Hava filtresi için hiflo hfa3611
    en uygun hava filtresini 162 TL DEN BULDUM : https://www.motomars.com/urun/suzuki...-hava-filtresi

    En uygun yağ filtresini de 70 liradan buldum: https://urun.n11.com/filtre/hiflo-13...B&gclsrc=aw.ds

    şuan sizce sipariş geçeyim mi bunlara ?

    yada istanbul içinde temin edebileceğim bir yer var mıdır bunları ?

    birde hf 138 rc diye yağ filtresi var oda 120 tl ne fark var hocam bunların arasında


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2182
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suziki VStrom DL650 2007 ABS
    arkadaşlar tekrar selam. 2007 model vstrom dl650 ye lastik hava basınçları ne olmalı ?

  3. #2183
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom / Piaggio Medley
    Alıntı atillatopal9 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar tekrar selam. 2007 model vstrom dl650 ye lastik hava basınçları ne olmalı ?
    33 - 36 yolcu varsa arka 41

  4. #2184
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suziki VStrom DL650 2007 ABS
    çok teşekkürler. sabah tekerleri kontrol etttiğimde arka tekerin havasının inik olduğunu fark ettim. umarım yanılmışımdır. akşam iş çıkışı benzin istasyonunda kontrol edeceğim. inşallah patlamamıştır

  5. #2185

    Üyelik
    28 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XT660Z Tenere
    Merhaba V-Strom’cular. 2013 model 40 bin km’de Suzuki V-Strom alarak aranıza katıldım.

    2.5 sene önce 40 yaşında başladığım motorda Cbf-150, MT-25, Tenere ile devam ettim. Tenere benim hayalimdi ve son motorum olsun istemiştim ama biraz problemli bir makineymiş bana satılan. Sonrasında, ev-iş arası ekonomik ve daha konforlu diye 4. motorum olarak Kymco Downtown 350i ile 5 aydır devam ediyordum, ki en çok kullandığım motor bu oldu. 5 ayda 6.000 km oldu. Hem az yakmasına hem de çok rahat ve konforlu olmasına rağmen, Enduro aşkım depreşti ve artık Suzuki V-Strom sahibiyim.

    Bazı sorularım olacaktı,

    1) Downtown ile günde işe git-gel 77 km’de 18 TL yakıyordum (3.4 lt/100 km). Şimdi sanırım 30 TL yakacak (5,5 lt/100 km). Tenere bu kadar yakıyordu. 100 km’de full otoban ve yolun 1/3’ünde yoğun köprü trafiğinde emniyetten giderek, sizce 100 km’de 5 litrenin altına inme şansımı var mı?

    2) Her motorumda ayna uzatma aparatları ve rüzgar deflektörü kullandım. Boyum 193, çok rüzgar yerim tüm motorlarda. Bu makinede de deflektör almalı mıyım sizce? Ya da deflektör yerine hemen hemen aynı paraya uzun tur camı mı önerirsiniz?

    3) Üzerinde Givi 3’lü çanta seti var. Ben yan çantaları kullanacağımı düşünmüyorum. Arka çantayı motorda bırakarak yan çantaları satabilir miyim sizce? Yoksa bunlar illa 3’lü mü satılır?

    4) Üzerinde 3000 km’de Bridgestone lastikler vardı. Ben Michelin Road-5 ile değiştirtiyorum. Gereksiz bir masrafa mı girmiş bulundum acaba?

    Şimdiden teşekkürler. Herkese keyifli sürüşler dilerim.

  6. #2186

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Alıntı hakohako adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba V-Strom’cular. 2013 model 40 bin km’de Suzuki V-Strom alarak aranıza katıldım.

    2.5 sene önce 40 yaşında başladığım motorda Cbf-150, MT-25, Tenere ile devam ettim. Tenere benim hayalimdi ve son motorum olsun istemiştim ama biraz problemli bir makineymiş bana satılan. Sonrasında, ev-iş arası ekonomik ve daha konforlu diye 4. motorum olarak Kymco Downtown 350i ile 5 aydır devam ediyordum, ki en çok kullandığım motor bu oldu. 5 ayda 6.000 km oldu. Hem az yakmasına hem de çok rahat ve konforlu olmasına rağmen, Enduro aşkım depreşti ve artık Suzuki V-Strom sahibiyim.

    Bazı sorularım olacaktı,

    1) Downtown ile günde işe git-gel 77 km’de 18 TL yakıyordum (3.4 lt/100 km). Şimdi sanırım 30 TL yakacak (5,5 lt/100 km). Tenere bu kadar yakıyordu. 100 km’de full otoban ve yolun 1/3’ünde yoğun köprü trafiğinde emniyetten giderek, sizce 100 km’de 5 litrenin altına inme şansımı var mı?

    2) Her motorumda ayna uzatma aparatları ve rüzgar deflektörü kullandım. Boyum 193, çok rüzgar yerim tüm motorlarda. Bu makinede de deflektör almalı mıyım sizce? Ya da deflektör yerine hemen hemen aynı paraya uzun tur camı mı önerirsiniz?

    3) Üzerinde Givi 3’lü çanta seti var. Ben yan çantaları kullanacağımı düşünmüyorum. Arka çantayı motorda bırakarak yan çantaları satabilir miyim sizce? Yoksa bunlar illa 3’lü mü satılır?

    4) Üzerinde 3000 km’de Bridgestone lastikler vardı. Ben Michelin Road-5 ile değiştirtiyorum. Gereksiz bir masrafa mı girmiş bulundum acaba?

    Şimdiden teşekkürler. Herkese keyifli sürüşler dilerim.
    Hayırlı olsun, kazasız belasız.
    2013 v-stromu 25bin km kadar kullandım. Benzer rota,günde 75 km, TEM ve yoğun trafik karışık. Çok da yumuşak kullanmadan ortalamam 5 civarıydı. Kışın biraz üstü, yazın biraz altı. Bunun daha da altına inmek mümkün. Küçük motora sahip 1-2 arkadaşımla yaptığım uçmakdere gezisinde 4.5 litrenin altında yakmıştım.
    Vstrom'un bu kasasında türbülans büyük sorun. Cam sürücüye göre çok önde, gidonla göğüs arasında bir boşluk var ve cam çok dik tasarlanmış. Bunların tamamı tam sürücünün kaskında patlayan bir türbülans yaratıyor. (sizin göğsünüze gelebilir gerçi). Öyle ki birşeyler yapmadan önce, 80km hızı geçince motorun sesini duyamayacağım kadar uğultu oluyordu. Ön camın altında yer alan vidaların altına lastik contalar koyarak camın açısını biraz kendime doğru yatırıp üzerine de asansörlü bir deflektör takmıştım. Bu türbülansı epey azalttı. Fiyatı sorun değilse givi'nin airflow modeli camının türbülansı tamamen kestiğini söylerler.

    Çantaları bilmem biraz şans işi ama bridgestone lastikler gayet yeterli olur, 30-40bin km kullanabilirsiniz. Kuru havada tutuşu da gayet iyidir, arkada eşim varken dalgınlıktan farketmediğim düşük hızlı sert bir otopark dönüşünde istemeden pegi sürttüğümü ve kaskıma şaplağı yediğimi hatırlarım


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler