Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
  1. #2181
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suziki VStrom DL650 2007 ABS
    Alıntı Lengeli Fötr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir kaç yıldan beri yağ ve hava filtresi için hiflo markasını kullanıyorum. Her hangi bir sıkıntısını görmedim memnunum
    Yağ filtresi için hiflo hf138
    Hava filtresi için hiflo hfa3611
    en uygun hava filtresini 162 TL DEN BULDUM : https://www.motomars.com/urun/suzuki...-hava-filtresi

    En uygun yağ filtresini de 70 liradan buldum: https://urun.n11.com/filtre/hiflo-13...B&gclsrc=aw.ds

    şuan sizce sipariş geçeyim mi bunlara ?

    yada istanbul içinde temin edebileceğim bir yer var mıdır bunları ?

    birde hf 138 rc diye yağ filtresi var oda 120 tl ne fark var hocam bunların arasında


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2182
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suziki VStrom DL650 2007 ABS
    arkadaşlar tekrar selam. 2007 model vstrom dl650 ye lastik hava basınçları ne olmalı ?

  3. #2183
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom / Piaggio Medley
    Alıntı atillatopal9 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar tekrar selam. 2007 model vstrom dl650 ye lastik hava basınçları ne olmalı ?
    33 - 36 yolcu varsa arka 41

  4. #2184
    atillatopal9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    İST/SANCAKTEPE
    Motosikleti
    Suziki VStrom DL650 2007 ABS
    çok teşekkürler. sabah tekerleri kontrol etttiğimde arka tekerin havasının inik olduğunu fark ettim. umarım yanılmışımdır. akşam iş çıkışı benzin istasyonunda kontrol edeceğim. inşallah patlamamıştır

  5. #2185

    Üyelik
    28 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XT660Z Tenere
    Merhaba V-Strom’cular. 2013 model 40 bin km’de Suzuki V-Strom alarak aranıza katıldım.

    2.5 sene önce 40 yaşında başladığım motorda Cbf-150, MT-25, Tenere ile devam ettim. Tenere benim hayalimdi ve son motorum olsun istemiştim ama biraz problemli bir makineymiş bana satılan. Sonrasında, ev-iş arası ekonomik ve daha konforlu diye 4. motorum olarak Kymco Downtown 350i ile 5 aydır devam ediyordum, ki en çok kullandığım motor bu oldu. 5 ayda 6.000 km oldu. Hem az yakmasına hem de çok rahat ve konforlu olmasına rağmen, Enduro aşkım depreşti ve artık Suzuki V-Strom sahibiyim.

    Bazı sorularım olacaktı,

    1) Downtown ile günde işe git-gel 77 km’de 18 TL yakıyordum (3.4 lt/100 km). Şimdi sanırım 30 TL yakacak (5,5 lt/100 km). Tenere bu kadar yakıyordu. 100 km’de full otoban ve yolun 1/3’ünde yoğun köprü trafiğinde emniyetten giderek, sizce 100 km’de 5 litrenin altına inme şansımı var mı?

    2) Her motorumda ayna uzatma aparatları ve rüzgar deflektörü kullandım. Boyum 193, çok rüzgar yerim tüm motorlarda. Bu makinede de deflektör almalı mıyım sizce? Ya da deflektör yerine hemen hemen aynı paraya uzun tur camı mı önerirsiniz?

    3) Üzerinde Givi 3’lü çanta seti var. Ben yan çantaları kullanacağımı düşünmüyorum. Arka çantayı motorda bırakarak yan çantaları satabilir miyim sizce? Yoksa bunlar illa 3’lü mü satılır?

    4) Üzerinde 3000 km’de Bridgestone lastikler vardı. Ben Michelin Road-5 ile değiştirtiyorum. Gereksiz bir masrafa mı girmiş bulundum acaba?

    Şimdiden teşekkürler. Herkese keyifli sürüşler dilerim.

  6. #2186

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Alıntı hakohako adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba V-Strom’cular. 2013 model 40 bin km’de Suzuki V-Strom alarak aranıza katıldım.

    2.5 sene önce 40 yaşında başladığım motorda Cbf-150, MT-25, Tenere ile devam ettim. Tenere benim hayalimdi ve son motorum olsun istemiştim ama biraz problemli bir makineymiş bana satılan. Sonrasında, ev-iş arası ekonomik ve daha konforlu diye 4. motorum olarak Kymco Downtown 350i ile 5 aydır devam ediyordum, ki en çok kullandığım motor bu oldu. 5 ayda 6.000 km oldu. Hem az yakmasına hem de çok rahat ve konforlu olmasına rağmen, Enduro aşkım depreşti ve artık Suzuki V-Strom sahibiyim.

    Bazı sorularım olacaktı,

    1) Downtown ile günde işe git-gel 77 km’de 18 TL yakıyordum (3.4 lt/100 km). Şimdi sanırım 30 TL yakacak (5,5 lt/100 km). Tenere bu kadar yakıyordu. 100 km’de full otoban ve yolun 1/3’ünde yoğun köprü trafiğinde emniyetten giderek, sizce 100 km’de 5 litrenin altına inme şansımı var mı?

    2) Her motorumda ayna uzatma aparatları ve rüzgar deflektörü kullandım. Boyum 193, çok rüzgar yerim tüm motorlarda. Bu makinede de deflektör almalı mıyım sizce? Ya da deflektör yerine hemen hemen aynı paraya uzun tur camı mı önerirsiniz?

    3) Üzerinde Givi 3’lü çanta seti var. Ben yan çantaları kullanacağımı düşünmüyorum. Arka çantayı motorda bırakarak yan çantaları satabilir miyim sizce? Yoksa bunlar illa 3’lü mü satılır?

    4) Üzerinde 3000 km’de Bridgestone lastikler vardı. Ben Michelin Road-5 ile değiştirtiyorum. Gereksiz bir masrafa mı girmiş bulundum acaba?

    Şimdiden teşekkürler. Herkese keyifli sürüşler dilerim.
    Hayırlı olsun, kazasız belasız.
    2013 v-stromu 25bin km kadar kullandım. Benzer rota,günde 75 km, TEM ve yoğun trafik karışık. Çok da yumuşak kullanmadan ortalamam 5 civarıydı. Kışın biraz üstü, yazın biraz altı. Bunun daha da altına inmek mümkün. Küçük motora sahip 1-2 arkadaşımla yaptığım uçmakdere gezisinde 4.5 litrenin altında yakmıştım.
    Vstrom'un bu kasasında türbülans büyük sorun. Cam sürücüye göre çok önde, gidonla göğüs arasında bir boşluk var ve cam çok dik tasarlanmış. Bunların tamamı tam sürücünün kaskında patlayan bir türbülans yaratıyor. (sizin göğsünüze gelebilir gerçi). Öyle ki birşeyler yapmadan önce, 80km hızı geçince motorun sesini duyamayacağım kadar uğultu oluyordu. Ön camın altında yer alan vidaların altına lastik contalar koyarak camın açısını biraz kendime doğru yatırıp üzerine de asansörlü bir deflektör takmıştım. Bu türbülansı epey azalttı. Fiyatı sorun değilse givi'nin airflow modeli camının türbülansı tamamen kestiğini söylerler.

    Çantaları bilmem biraz şans işi ama bridgestone lastikler gayet yeterli olur, 30-40bin km kullanabilirsiniz. Kuru havada tutuşu da gayet iyidir, arkada eşim varken dalgınlıktan farketmediğim düşük hızlı sert bir otopark dönüşünde istemeden pegi sürttüğümü ve kaskıma şaplağı yediğimi hatırlarım

  7. #2187

    Üyelik
    21 Kasım 2005
    Şehir
    Manisa/Turgutlu
    Motosikleti
    Kawasasaki ZX-6R
    Merhaba Arkadaşlar Suzuki DL 650 V Storm için Motosikletime Kısa Cam Arıyorum kendisine uzun cam alıp kısa cam boşa çıkan varsa Satınalabilirim Lütfen elinde olan varsa cevap yazarsanız sevinirim

    Atına Atla Yüreğinin Götürdüğü Yere Git... Hadi Go!!!!!!!

  8. #2188

    Üyelik
    21 Kasım 2005
    Şehir
    Manisa/Turgutlu
    Motosikleti
    Kawasasaki ZX-6R

    Suzuki DL 650 Ön cam Lazım

    Arkadaşlar Merhaba Bende Suzuki DL 650 Var 2005 Model Ve Üzerinde 54 cm Tur camı var. Ben Pek Tur camı sevmediğimden Dolayı Kısa Orjinal Camını arıyorum. Daha önceden Motosikletinde Kısa Orjinal camı olup ve bunu uzun Tur camı ile değişdirenler varsa içinizde Kısa cama talip olurum. eğer elinde olan varsa Haber Verirse Sevinirim. 05336379310 Telefonum

  9. #2189

    Üyelik
    04 Nisan 2016
    Şehir
    istanbul / kartal
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL 650
    Sorun camın yüksekliği değil , rengin füme olmasından kaynaklanıyor. Kısa cam takarsanızda rüzgar sizi 120km den sonra rahatsız edecek. Bu seferde rüzgar saptırıcı deflector kullanma ihtiyacı hissedeceksiniz.

  10. #2190

    Üyelik
    28 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XT660Z Tenere
    Motoru alalı 1.5 ay oldu, 5 yukarıda yazdığım sorulara kendiliğinden cevap bulmuş oldum. Şimdi ise bir sorunum var. “V-Strom'larn kronik sorunu” diyor benim motorcu ustası tanıdığım.

    5-6 günde bir, marş basmıyor. Sabahları genellikle. Ama akü bitikliği değil, öyle olsa tır tır tır yapar anlarım bir şekilde. Marş düğmesine basınca hiç bir hareket olmuyor. Soket ya da elektrik problemi olduğunu düşünüyorum. 3-4 denemeden sonra marş basıyor, şimdilik hareket ettiremediğim olmadı hiç.

    Var mı bu sorunu yaşayan?

  11. #2191
    Lengeli Fötr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2017
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBF 150 - Suzuki V-Strom DL-650
    Alıntı hakohako adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru alalı 1.5 ay oldu, 5 yukarıda yazdığım sorulara kendiliğinden cevap bulmuş oldum. Şimdi ise bir sorunum var. “V-Strom'larn kronik sorunu” diyor benim motorcu ustası tanıdığım.

    5-6 günde bir, marş basmıyor. Sabahları genellikle. Ama akü bitikliği değil, öyle olsa tır tır tır yapar anlarım bir şekilde. Marş düğmesine basınca hiç bir hareket olmuyor. Soket ya da elektrik problemi olduğunu düşünüyorum. 3-4 denemeden sonra marş basıyor, şimdilik hareket ettiremediğim olmadı hiç.

    Var mı bu sorunu yaşayan?
    Büyük bir sıkıntı olacağını zannetmiyorum. Sıkıntı büyük ihtimalle debriyaj müşüründe. Anlamanın en kolay yolu şöyle, motoru orta sehpada boşa al, kontağı aç. Önce marş düğmesini basılı tutarken debriyajı sert bir şekilde sık bırak. Debriyajı her sıktığında marş çalışmıyorsa sıkıntı dediğim gibi müşürde. Wd40 ile temizlemen yeterli olur.

  12. #2192

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Ustanın kronik sorun dediği şeyi hiç yaşamadım?

  13. #2193

    Üyelik
    28 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XT660Z Tenere
    Alıntı Lengeli Fötr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Büyük bir sıkıntı olacağını zannetmiyorum. Sıkıntı büyük ihtimalle debriyaj müşüründe. Anlamanın en kolay yolu şöyle, motoru orta sehpada boşa al, kontağı aç. Önce marş düğmesini basılı tutarken debriyajı sert bir şekilde sık bırak. Debriyajı her sıktığında marş çalışmıyorsa sıkıntı dediğim gibi müşürde. Wd40 ile temizlemen yeterli olur.
    Teşekkür ederim, deneyeyim..

    Hazır konusu açılmışken, burada yılların motorcusu bir arkadaşım var, bana “Wd-40 elektrik aksama sıkılmaz, elektrik devrelere, düğmelere vs. sıkacaksan Philips’in bunun için özel bir spreyi var, onu sıkmalısın. Wd-40 elektrik aksama zarar verir” diyor. Ben 2..5 senedir 5. motorumdayım ve tüm motorlarda kontak anahtar deliği dahil tüm düğmelere, debriyaj fren manetlerine, peglere, vitese yani zincir ve fren disk-balatalar hariç her yere Wd-40 sıkıyorum. Yanlış mı yapıyorum acaba?

    Wd-40 diye de standart yağlayıcı ve pas çözücü alıyorum. Elektrik aksam için farklı bir Wd-40 ürünü var mı?

  14. #2194
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom / Piaggio Medley
    Alıntı hakohako adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim, deneyeyim..

    Hazır konusu açılmışken, burada yılların motorcusu bir arkadaşım var, bana “Wd-40 elektrik aksama sıkılmaz, elektrik devrelere, düğmelere vs. sıkacaksan Philips’in bunun için özel bir spreyi var, onu sıkmalısın. Wd-40 elektrik aksama zarar verir” diyor. Ben 2..5 senedir 5. motorumdayım ve tüm motorlarda kontak anahtar deliği dahil tüm düğmelere, debriyaj fren manetlerine, peglere, vitese yani zincir ve fren disk-balatalar hariç her yere Wd-40 sıkıyorum. Yanlış mı yapıyorum acaba?

    Wd-40 diye de standart yağlayıcı ve pas çözücü alıyorum. Elektrik aksam için farklı bir Wd-40 ürünü var mı?
    Bahsettiğin Philips urunun adı Contact Cleaner , WD40 da da buna benzer elektrik iletilen yerler için bir ürün var ama ben kendi motorumda yıllardır Contact Cleaner kullandım tavsiye ederim , marş şalterine, debriyaj ve yan ayaktaki müşürlere 3 ayda bir sık , özellikle kışın yağmurda kullanılan yada açıkda park edilen motorlarda buralarda sıkıntı yaşanır , kontak anahtar yuvasınada sıkarsan anahtar rahat çalışır , sıkışmış anahtarı zorlayıp yamultanları gördüm , birde vstromun sol karenaj içine yukarıdan baktığında dikdörtgen kutu şeklinde manet ve göstergelere giden kabloların bağlantı soketlerini göreceksin , üzerindeki plastik kaplamayı çevir aç ve soketlerede temizlik spreyi sık , sağolsun yıkamacılar basınçlı suyu o plastik kutunun içine girecek kadar dayıyorlar..
    Cyan bunu beğendi.

  15. #2195

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2016 CB500F
    Aynen, contact spray

  16. #2196
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom / Piaggio Medley
    Alıntı hakohako adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba V-Strom’cular. 2013 model 40 bin km’de Suzuki V-Strom alarak aranıza katıldım.

    2.5 sene önce 40 yaşında başladığım motorda Cbf-150, MT-25, Tenere ile devam ettim. Tenere benim hayalimdi ve son motorum olsun istemiştim ama biraz problemli bir makineymiş bana satılan. Sonrasında, ev-iş arası ekonomik ve daha konforlu diye 4. motorum olarak Kymco Downtown 350i ile 5 aydır devam ediyordum, ki en çok kullandığım motor bu oldu. 5 ayda 6.000 km oldu. Hem az yakmasına hem de çok rahat ve konforlu olmasına rağmen, Enduro aşkım depreşti ve artık Suzuki V-Strom sahibiyim.

    Bazı sorularım olacaktı,

    1) Downtown ile günde işe git-gel 77 km’de 18 TL yakıyordum (3.4 lt/100 km). Şimdi sanırım 30 TL yakacak (5,5 lt/100 km). Tenere bu kadar yakıyordu. 100 km’de full otoban ve yolun 1/3’ünde yoğun köprü trafiğinde emniyetten giderek, sizce 100 km’de 5 litrenin altına inme şansımı var mı?

    2) Her motorumda ayna uzatma aparatları ve rüzgar deflektörü kullandım. Boyum 193, çok rüzgar yerim tüm motorlarda. Bu makinede de deflektör almalı mıyım sizce? Ya da deflektör yerine hemen hemen aynı paraya uzun tur camı mı önerirsiniz?

    3) Üzerinde Givi 3’lü çanta seti var. Ben yan çantaları kullanacağımı düşünmüyorum. Arka çantayı motorda bırakarak yan çantaları satabilir miyim sizce? Yoksa bunlar illa 3’lü mü satılır?

    4) Üzerinde 3000 km’de Bridgestone lastikler vardı. Ben Michelin Road-5 ile değiştirtiyorum. Gereksiz bir masrafa mı girmiş bulundum acaba?

    Şimdiden teşekkürler. Herkese keyifli sürüşler dilerim.

    2012 ve 2013 vstrom ların dinamo sargısı Suzuki tarafından ücretsiz yenileniyor bilgine , senden önceki sahibi habersiz ise şase nosu ile servise danış mutlaka değiştir yakıtında düşer akünde sorunsuz uzun yıllar çalışır , benim 2013 motorun akü orjinal motorda 92.000 km de..

    6bin devirleri geçmeden kullanırsan 4,5 lt tüketirsin istanbul trafiğinde , ben hergün köprüden levent trafine girerim , genelde sakin 4.2 yakıyorum yazın 3,9 bile gördüm , uzun yolda min 2.7 de gördüm max 6 lt yide 180 üstü hızlarda..

    bende Givi Air Flow var boy 190 , kesinlikle tavsiye ederim kışın bile vizörü kapatmam sıfır rüzgar , sıfır böcek sinek..benim vstromu birkez kullansan ertesi gün aynı camdan alır takarsın

    yan çanta hiç sevmem ama bazen kampa festivale vs giderken keşke olsa demişizdir , topcase 55 lt , hatunda sirt canta vede depo üstü ile 7000 km lik turları tamamladık hep..çok uygun fiyata gözden çıkardıysan demirleri ile birlikte iki cantaya talip olabilirim 🙄😊

    Bridgeston ları da degistirdiysen alabilir ve izninle 20.000 km daha kullanabilirim :D
    geç ısınan çoook uzun ömürlü bir lastiktir, kış sabahları ayazda vs dikkat ister..değiştirmek bence gereksiz

  17. #2197

    Üyelik
    28 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XT660Z Tenere
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2012 ve 2013 vstrom ların dinamo sargısı Suzuki tarafından ücretsiz yenileniyor bilgine , senden önceki sahibi habersiz ise şase nosu ile servise danış mutlaka değiştir yakıtında düşer akünde sorunsuz uzun yıllar çalışır , benim 2013 motorun akü orjinal motorda 92.000 km de..

    6bin devirleri geçmeden kullanırsan 4,5 lt tüketirsin istanbul trafiğinde , ben hergün köprüden levent trafine girerim , genelde sakin 4.2 yakıyorum yazın 3,9 bile gördüm , uzun yolda min 2.7 de gördüm max 6 lt yide 180 üstü hızlarda..

    bende Givi Air Flow var boy 190 , kesinlikle tavsiye ederim kışın bile vizörü kapatmam sıfır rüzgar , sıfır böcek sinek..benim vstromu birkez kullansan ertesi gün aynı camdan alır takarsın

    yan çanta hiç sevmem ama bazen kampa festivale vs giderken keşke olsa demişizdir , topcase 55 lt , hatunda sirt canta vede depo üstü ile 7000 km lik turları tamamladık hep..çok uygun fiyata gözden çıkardıysan demirleri ile birlikte iki cantaya talip olabilirim ����

    Bridgeston ları da degistirdiysen alabilir ve izninle 20.000 km daha kullanabilirim :D
    geç ısınan çoook uzun ömürlü bir lastiktir, kış sabahları ayazda vs dikkat ister..değiştirmek bence gereksiz
    Bridgestone'ları çifti 150 TL gibi yok pahasına bir GS'ciye verdim mâalesef. Yer kaplıyordu, pek alıcı da çıkmayınca verdim gitti..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------

    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2012 ve 2013 vstrom ların dinamo sargısı Suzuki tarafından ücretsiz yenileniyor bilgine , senden önceki sahibi habersiz ise şase nosu ile servise danış mutlaka değiştir yakıtında düşer akünde sorunsuz uzun yıllar çalışır , benim 2013 motorun akü orjinal motorda 92.000 km de..

    6bin devirleri geçmeden kullanırsan 4,5 lt tüketirsin istanbul trafiğinde , ben hergün köprüden levent trafine girerim , genelde sakin 4.2 yakıyorum yazın 3,9 bile gördüm , uzun yolda min 2.7 de gördüm max 6 lt yide 180 üstü hızlarda..

    bende Givi Air Flow var boy 190 , kesinlikle tavsiye ederim kışın bile vizörü kapatmam sıfır rüzgar , sıfır böcek sinek..benim vstromu birkez kullansan ertesi gün aynı camdan alır takarsın

    yan çanta hiç sevmem ama bazen kampa festivale vs giderken keşke olsa demişizdir , topcase 55 lt , hatunda sirt canta vede depo üstü ile 7000 km lik turları tamamladık hep..çok uygun fiyata gözden çıkardıysan demirleri ile birlikte iki cantaya talip olabilirim ����

    Bridgeston ları da degistirdiysen alabilir ve izninle 20.000 km daha kullanabilirim :D
    geç ısınan çoook uzun ömürlü bir lastiktir, kış sabahları ayazda vs dikkat ister..değiştirmek bence gereksiz
    Bu arada, yazdığınızı görünce hemen Altan motoru aradım, ruhsatı istediler, gönderdim fotosunu. Şu dinamo sargısı işi olursa çok minnettar kalacağım.

    Givi Air Flow'u da araştırayım, uygunsa fiyatı alayım.

  18. #2198
    guleyc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    2007 yılı ve üstü (absli)düzgün kullanılmış 18 bin lira civarı fiyata bir dl650 arıyorum. satmayı düşünen varsa görüşmek üzere.


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler