Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
34. sayfa BirinciBirinci ... 24323334353644 ... SonuncuSonuncu

Hero X Pulse 200 Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #661
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Kazasız belasız kullanın.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #662
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    Teşekkürler...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------

    890 km itibarıyle yakıt tüketimi;
    255 TL alınan toplam benzin ve 403 km yol. Kullanım her motordaki rutin, alışık olduğum şekilde ve yarı yarıya şehir içi ve dışı gibi, belki 50 km si bozuk yol. 255 tl/403km=630 krş/km ve benzin lt fiyatı 20.99 dan hesap ederek 3.01 Lt/100 km. Rodaj hala devam ediyor ve redline dışında her devirde çalışıyor motor. İlk değer 2.2 lt/100 km idi ikincisi 3.3. Tahmin ettiğim üzere motor rodaj sonrası 2.8-3.0 bandında dengeleyecek gibi görünüyor. Gayet makul.
    ufoz bunu beğendi.

  3. #663
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    Dostlar 2022 Xpulse 200 alarak aranıza katıldım. henüz motorumu teslim almadım. Aksesuar önerileriniz nelerdir? Bir de birkaç soru sormak isterim

    1) Ön far koruyucusu motosikletin uzun kısa far performansını etkiliyor mu? almak gerekli mi faydalı mı?
    2) Önden alınan rüzgar çok rahatsız edici oluyor mu GP kompozit tur camını önerir misiniz ya da daha fazla önereceğiniz bir ürün var mı?
    3) Ara çanta demiri takmak istemiyorum. kullandığınız ve önereceğiniz heybe çanta vb. var mıdır?
    4) bunlar dışında mutlaka edinmekte fayda var dediğiniz aksesuar var mıdır?

    forumu büyük oranda okudum ama güncel olması açısından cevaplarsanız sevinirim

  4. #664
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı hakan1969 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------

    890 km itibarıyle yakıt tüketimi;
    255 TL alınan toplam benzin ve 403 km yol. Kullanım her motordaki rutin, alışık olduğum şekilde ve yarı yarıya şehir içi ve dışı gibi, belki 50 km si bozuk yol. 255 tl/403km=630 krş/km ve benzin lt fiyatı 20.99 dan hesap ederek 3.01 Lt/100 km. Rodaj hala devam ediyor ve redline dışında her devirde çalışıyor motor. İlk değer 2.2 lt/100 km idi ikincisi 3.3. Tahmin ettiğim üzere motor rodaj sonrası 2.8-3.0 bandında dengeleyecek gibi görünüyor. Gayet makul.
    Benim 200-T de sarfiyat kullanımıma bağlı olarak 2.5 - 3.0 litre aralığında değişiyor.
    200'de çok az daha yüksek olur diye düşünüyorum. Vites aralıkları bir miktar farklıydı.
    hakan1969 bunu beğendi.

  5. #665
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    1) Ön far koruyucusu bu motorumda değil ama bir iki offroad araçta ve v-stromda kullanmıştım, ışığa etkisi yok, çok gerekli de bir malzeme değil, şekil.
    2) Stok camı yok gibi birşey, naked bir motor gibi direk alıyor, ben taktım gp tur camı yetmedi deflektor taktım çok memnunum. Boya göre deflektör takılmayabilir.
    3) Aletin egsoz çok yukarıda, ben de heybe düşündüm ama egsoza denk gelmeyecek kadar küçük çanta da işe yaramaz gibi, yinede denemek araştırmak lazım. TRY 386.61 30%OFF | Upgrade Touring Motorbike Saddle Bag Motorcycle Canvas Waterproof Panniers Box Side Tool Bags Pouch For Storage Luggage Rack
    https://a.aliexpress.com/_EwVmfHZ . Ben demir taktım, 42 lik Kappa ile rahatım, herşeyimi alıyor günlük.
    4)Orta sehpa şart her motora (yoksa eğer). Ve bir sele pad'i çok faydalı olur. Ben TRY 246.80 53%OFF | Motorcycle Gel Seat Cushion Breathable Heat Insulation Air Pad Cover Anti Slip Sunscreen Seat Cover Shock Absorption
    https://a.aliexpress.com/_Ex62umX aldım şu an kullanıyorum, çok rahat. Öncesinde sol kalçam uyuşuyordu, kalmadı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:45 ----------

    1050 km deyiz, sorunsuz devam. Son 225 km dir (son depo dolumunu takiben) motor sağır kalmasın diye rodaj bitimi hep tapagaz kullandım. Redline a çıktığımız oldu sıkça. 225 km nin en çok 30-40 km si sakindir.Düz yolda 120 ve inişlerde 130 yaptım 131 de sanırım kesiciye giriyor. Bu şartlar altında yakıt; 7.92 lt aldı fullemek için. 224 km toplan yol. 7.92/ 224=3.54lt/100km son değerimiz. Ancak şu da var ben 110 a yakın bir kilodayım.
    Lafın özü, kış şartlarında, yüklü ağırlıkla, sürekli full devirli kullanımda yakabileceği maksimum değer bu denebilir. Oldukça başarılı.
    Motor dısarda açıkta duruyor, ege de yağmur ve çiğ var sürekli. Branda örtmüyorum çünkü kediler mesken edinip seleyi tırmalıyor ve afedersiniz işiyorlar brandanın üzerine. Yağmura rağmen pas hiç yok. Oysa olmasını beklerdim, Tenerenin aynı şartlarda diskleri ufaktan başlamıştı. Hatta Africa nın jant tellerinin karardığını dahi tecrübe etmişliğim var. Hero şu an için pas yapmadı.
    Sorun değil benim için ama bugün 20 km hızlarda el bırakınca kafa salladığını farkettim, lastik inmiş olabilir, ilk aldığımda 32 psi basılıyken hiç yapmıyordu. Serviste 28 yaptılar ama belki daha da düştü şuan, ondan olabilir. Zaten dişli lastik, illaki yapar.
    Bu arada Hondanın 2023 Crf ve Rally getireceğini öğrendim. Fiyat illaki 150 civarı olacak. Sanırım hiç değişiklik yok aynen korumuş. Crf test etmiş, Rally sahibi olmuş biri olarak bence marka dışında hiç fark yok. Rally ile gittiğim toprak yoldan aynı şartlarda Heroyla da gidiyorum. Sürüş olarak fark sadece Rally nin gidonu biraz daha yukarı ve ilerdeydi. Gidon genişligi çok benzer. Tork ve bg olarak çok ciddi fark hissi yok, topspeed (Hero 120- Rally 140 gibi) farklı. Rally nin amortisör mesafeleri daha uzun ve buna mukabil çok daha yumuşaktı. Bu anlamda Hero daha iyi. Tabi o Honda sonuçta, 100 bin km giderse Hero bilemiyorum kaç gider. Ancak sanki Hero da çabuk yıkılmayacak gibi duruyor. Yakıt olarak Rally kesinlikle daha fazla yakıyordu. Ayrıca Rally nin furş rulmanlarını değiştirmiştik (2017 modeldi ve 2021 de henüz 18bin km deyken) O zaman 850 ödemiştim, şimdi 3-4 bin isterler. Demek istediğim onlarda kul yapısı ve yedekleri Heroyla kıyaslanamayacak kadar pahalı. Rally nin led farı o zaman 4.000 Tl idi. Hero nunki şimdi kırılsa 1000 i geçmez gibi geliyor. Bu anlamda kırmaya dökmeye de gelebilmesi adına yine Hero derim. Tek şartım var fikrimin değişmemesi için 10.000 km hiç sorun çıkartmayacak....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------



    Sele pedi takıldı.

    Dr.MZÇ bunu beğendi.

  6. #666
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Bence motor fazla yakıyor. 3,54 km/100 km bence gitmeyen bir motor için çok yüksek değerler. Ben 250 cc tek silindir motorda daha sert kullanımda daha az yaktırıyordum. Şu anki eski teknoloji motorumda da aynı kullanım alışkanlığıyla 3 katı güç en fazla 1 lt oynar.
    Cyan ve espresso bunu beğendiler.

  7. #667
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence motor fazla yakıyor. 3,54 km/100 km bence gitmeyen bir motor için çok yüksek değerler. Ben 250 cc tek silindir motorda daha sert kullanımda daha az yaktırıyordum. Şu anki eski teknoloji motorumda da aynı kullanım alışkanlığıyla 3 katı güç en fazla 1 lt oynar.
    Kaan, tapagaz yapınca 3 lt üstü normal.
    Ana nedenide dik oturuştan kaynaklı.
    110 dan sonra rüzgar direncini yenmek için daha çok güç ve yakıta ihtiyaç oluyor ve yakıt sarfiyatı bu yüzden logaritmik eğri gibi yükseliyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:31 ----------

    Bu arada,
    Gece motor kullanmayı alkollülerden dolayı sevmesemde, özlemişim.
    Gece yarısı döndüm eve

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------

    Hafta başı fulleyip tripmetreyi sıfırlamıştım.
    245 km yol yapmışım, 7 lt benzin aldım.

    2.85 lt / 100km. Bu arada biraz seri kullandığımı göz önüne alırsak normal değerdeyim.
    espresso bunu beğendi.

  8. #668

    Üyelik
    24 Haziran 2013
    Şehir
    Bolu
    Sele yüksekliği mondial xtreme maxx 200 e göre nasıl mondialde parmak uçlarım yere değiyor bunda nasıl olur acaba boyum 1.72.

  9. #669
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2.85 lt / 100km. Bu arada biraz seri kullandığımı göz önüne alırsak normal değerdeyim.
    2,85 lt / 100 km seri kullanım için çok güzel bir değer.
    ufoz bunu beğendi.

  10. #670
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    3.54 lt rakamı büyük motordan küçüğe geçince aynı performansı almaya çalışmanın bedeli. . "Yaksın bakalım max. ne kadar yakacak" uğraşısının sonu. İnsani kullanmama motora acımama koşullarında elde edilen değer. Daha önce yazmıştım belki denk gelinmedi. Ben herkesin 2.2-2.3 yaktırdığı 2022 pcx i 2.9 un altına asla indirememiştim. Sanırım şehir içinde hemen hiç km yapmamamla alakalı. Evim Muğla-Fethiye yoluna 100 m. ve gittiğim yerlere esas itibariyle buradan ulaşıyorum. Altımdaki küçük cc olsa bile bu kalabalık yolda alıştığım hıza ulaşma çabam, aynı ivmeyi yakalama isteğim sürekli yüklenmeme sebep oluyor.

    Şunuda unutmamalı, bu dürüstçe yapılan bir test, hani kimi araç sahiplerinin LPG fantazileri vardır; derki 400 krş yakıyor. Yahu abi dersin LPG nin lt si 12 TL, 10 lt yaksa 1.2 TL yakar km de, seninki 3.5 lt gazla nasıl yürüyor? "He" der, valla ölçtüm...:-)...

    "Devirli kullanıyorum" ifadesi de çok göreceli. Ben bir dahaki ölçümü yine devirli kullanarak yapacağım ama eminim daha az yakacak, zira sürekli redline (10 bin devir sanırım) yakını kullanmakta "devirli" sayılabilir, tercih edeceğim daha sakin, 8500 devir (max bg devri) civarında kullanmakta. Bu ikisi arasında bile çok fark var.

    Ayrıca vücut ağırlığı ve yapısı, öndeki cam, arkadaki çanta vs vs bunlarında etkisi su götürmez...İlave olarak rodaj yeni bitti, motor daha pürüzsüz çalışıyor, rahatlama yakıta da yansıyacak illaki.

    Ek bilgi olarak, ilk başlarda arada yaşadığım soğukken düşük devirde gazlayınca stop durumu ve 1-2 vites geçişindeki takılma oldukça azaldı, pek denk gelmiyorum artık.

    Bir dahaki ölçümde herşey belli olacak, neyse o, aynen yazacağım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------

    Aman yanlış anlaşılmasın, ne Heroyla ne başka markayla, orada çalışan biriyle bir akrabalık-arkadaşlık bağım vs yok. Motor çok hoşuma gitti o sebeple paylaşıyorum. Yarın bozulur lanet te okuyabilirim. 2017 Africa ile DCT si yüzünden kaza yapmış ve yerden yere vurmuşluğum da var.
    Sahip olduklarım içinde kusursuz diyebileceğim tek motor Tenere7 idi, oda şehir içine gelmiyordu.. Hayvanın önde gideniydi.... Kısmet.
    BOO_74, tommygun ve ufoz bunu beğendiler.

  11. #671
    chcts1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2014
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crypton s 2019
    şu elcik korumaları alıp 200t modeline takmak istiyorum fakat nerede satılır acaba

  12. #672
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2,85 lt / 100 km seri kullanım için çok güzel bir değer.
    Bu değer ön dişliyi 14t yaptıktan sonraki ilk ölçümüm.
    Full şehir içi. 5 te 2 si yokuştur.
    Tek depo benzin almanın ölçüm için çok yeterli olduğunu düşünmüyorum aslında.
    Tahminim 2,85 ten daha az yakıyorum.
    Çünkü ölçüm öncesi depoyu boğum altına kadar doldurmuşken ölçüm sonrası boğumun biraz üstüne kadar doldurdum.
    Sanırım 300-400 ml fark eder.
    Şöyle bir 1000 km kadar yol yapayım tam değer belli olur ve muhtemelen 2,65 - 2,70 civarları çıkar diye düşünüyorum.

    Bu arada referans olması açısından, ön cam yok, 45lt arka çanta sürekli takılı, artçı yok, ben 60 kg.
    Lastikler Winter Grip 2. Ön 26, arka 29 psi.
    Kıyafetleride sayarsak bir 10 kg eklemek gerekir herhalde

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------

    Alıntı chcts1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şu elcik korumaları alıp 200t modeline takmak istiyorum fakat nerede satılır acaba
    200 t ye yakışmaz o elcikler.

  13. #673

    Üyelik
    28 Eylül 2021
    250 cc motorsikletin 100 km de 3 litre civarında yakması normal geldi bana sanki..

  14. #674
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V


    Aldım alalı hiç yıkamadım. Servis ben müdahale edemeden motor yağıyla yağladı zinciri. Oda doğal olarak fazlasını kustu janta, üstinede toz toprak. İlk fırsatta temizleyeceğiz. Zinciri iyi değil bu arada, pürüzsüz dönmüyor ve yolda giderken ufaktan dalgalanmalara sebep oluyor ki hiç hazetmem. Bir ihtimal ilk servis sonrası Did ya da RK takabilirim.

  15. #675

    Üyelik
    16 Nisan 2016
    merhaba,sizin tenereyi galiba biz satın almışız,istanbul ümraniyeden,şimdide x pulse bakıyoruz yolar aynı gibi

  16. #676
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    Manisadan bir arkadaş almıştı...

  17. #677
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V






    Bugün Aliexpress ten sipariş ettiğim gidon denge barı ve süngeri geldi. Ben beğendim, direk link isteyen olursa atabilirim.
    Ayrıca son yakıt ölçüm değerim; nadiren 6000 devir altı-nadiren redline olarak hemen hemen standart sürüş tarzımda 3.33 lt/108 km = 3.08 lt/100km . 3 civarında oynayacak demekki, bence çok ideal, pcx le aynı yakıyor.

  18. #678

    Üyelik
    28 Haziran 2022
    Şehir
    Osmaniye
    Motosikleti
    Honda innova 125 wave 110i lifan emisol
    Bende 2 tane honda cup modelleri var onlari satip bi hero xpulse almayi dusunuyorum

  19. #679

    Üyelik
    28 Haziran 2022
    Şehir
    Osmaniye
    Motosikleti
    Honda innova 125 wave 110i lifan emisol
    Bayilerde hero kalmamis ön sipariş para veriyormuşuz o şekilde geliyormuş

  20. #680
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    Fethiye de ağzına kadar doluydu...Belki bazı bayilerde durum öyle. Çok motor vardı..


    REKLAM ALANI
34. sayfa BirinciBirinci ... 24323334353644 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)