Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3081
    NRG900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı lonelyboy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim gerçekten çok teşekkür ederim, biraz geç cevapladım kusura bakma, çok yoğunum bu günlerde... O kadar iyi olduki anlatamam...
    Sanki başka bir motora biniyorum, uzun yol için çok rahat edeceğim inşallah. Havalar biraz ısınsın diye merakla bekliyorum şuan
    Sevindim, güle güle kullan

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:41 ----------

    Alıntı alikonya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Slm arkadaşlar cbx250 ile aranıza yeni katıldım, motorun boyası çok atmış, sizce onu boyattırırsak orjinal rengi gibi olurmu ve viyatı ne kadar olur
    Ali hiç uğraşma şu ürünü al derim. Koçtaş gibi yerlerden uyguna bulursun. Sonuç muhteşem oluyor. 1 yıldır ara ara kullanıyorum hala bitiremedim: turtle wax teflon katkılı sıvı cila: http://www.turtlewaxturkiye.com/inde...sivi-ptfe.html

    Boya konusu bildiğin kazık. 450-500 TL fiyatlar almıştım ve yuh demiştim. Boyayacakları bir depo, 2-3 parça grenaj havyan gibi fiyat çekiyorlar. "Motosiklet hobi işi, kazıklayalım" mantığı. Bir de bizim boyaların altında gümüş benzeri parlak bir astar var. Boyanın canlı olmasını sağlayan bu. Benimki orijinal elma şekeri mesela. Boyacı usta, doğrudan elma şekerine boyanırsa böyle parlak olmayacağını söylemişti.

    Bir de boyama sonrası depo logo etiketlerini bulsan bile depo kafalarındaki etiketleri bulman güç. Çok uğraşır yıpranırsın bir de satarken millet boyalı diye ayak yapar. Orijinal boyayı bahsettiğim kaplumbağa ürünüyle elden geçir, içine sinmezse buraya gel yine Ha bir de aşınma dizlerini dayadığın depo yanlarındaysa depo yanı tank padleri var onlardan yapıştır. hem tutunmayı artırır hemde eskimez oralar. ben dizlik fanatiği olduğum için hemen yapıştırdım. yoksa hayvan gibi çizer affetmez
    There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
    Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3082
    alikonya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2014
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    cbx 250
    slm öncelikle cbx, cbf ailesine 3 gün önce katıltım ve sormak istediğim bi kaç soru var
    boya sorumu cevapladığın için saol, dediklerini dikkate alacağım.

    ben 4.500tl ye 27 binde cbx 250 aldım , motor 2 yıl boyunca garajda yatmış, üzerinde fazla çizik yada düşme izi yok, motorun vizesini siğortasını ben yaptırdım, fiyatı nasıl sizce

    birde motor 27 binde eksantirikten ses gelirmi gelirse nasıl anlarım sesi, ses gelirde değiştirmessem ne olur

  3. #3083

    Üyelik
    21 Şubat 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Herkese merhaba, yakın zamanda bir motor almayı planlıyorum ve başlangıç olarak cbf 250 düşünüyorum. http://www.sahibinden.com/145433697 bu ilandaki motor hakkında düşüncelerinizi merak ediyorum. Aranızda belki inceleyen yada gören olmuştur. Yaklaşık 3 aydır ilanda duruyor. Mesela emniyetin kullandığı bir motor olarak temiz midir? Kilometre olarak düşük görünüyor, sizce alınabilir mi? fiyat yönünden nasıl? 2006 model bir motor için değer mi? alıp satanlar için piyasası nasıl? gibi görüşlerinizi bekliyorum. Hepinize kazasız sürüşler diliyorum.

  4. #3084
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Alıntı alikonya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm öncelikle cbx, cbf ailesine 3 gün önce katıltım ve sormak istediğim bi kaç soru var
    boya sorumu cevapladığın için saol, dediklerini dikkate alacağım.

    ben 4.500tl ye 27 binde cbx 250 aldım , motor 2 yıl boyunca garajda yatmış, üzerinde fazla çizik yada düşme izi yok, motorun vizesini siğortasını ben yaptırdım, fiyatı nasıl sizce

    birde motor 27 binde eksantirikten ses gelirmi gelirse nasıl anlarım sesi, ses gelirde değiştirmessem ne olur
    nerden aldınız motoru
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  5. #3085
    NRG900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı alikonya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm öncelikle cbx, cbf ailesine 3 gün önce katıltım ve sormak istediğim bi kaç soru var
    boya sorumu cevapladığın için saol, dediklerini dikkate alacağım.

    ben 4.500tl ye 27 binde cbx 250 aldım , motor 2 yıl boyunca garajda yatmış, üzerinde fazla çizik yada düşme izi yok, motorun vizesini siğortasını ben yaptırdım, fiyatı nasıl sizce

    birde motor 27 binde eksantirikten ses gelirmi gelirse nasıl anlarım sesi, ses gelirde değiştirmessem ne olur
    Hocam fiyat oldukça iyi. 2 yıl garajda yatmak hiç iyi değil. nasıl yatırılmış bir öğrenseydin. depoyu boşaltıp kurutmuşmu yoksa full doldurup koruyucu sıvı mı eklemiş. bir de aküyü söküp yatırmak lazım. bunu yapmışmı önemli. ustanla bu şekilde görüşebilirsin. süre uzun olduğu için lastikler plastikleşmiş olabilir. yerden kesmedilerse sırt yapmış olabilir. bunu da bir iki usta veya motorcu bir kaç arkadaşlarınla değerlendir derim. egzantrikten ses gelirse bunu yalnız sen değil çevrendeki herkes duyar derler şaka bi yana rölanttide düzensiz ara ara çıt çıt sesleri ile başlar. kulağını iyice yaklaştırıp dikkat edince duyarsın. motor ısınınca devam ediyorsa motoru üzme. ısınınca belirgin gelmiyorsa sorun yok kafan rahat olsun. derler ki motor yük altında değilken boşta gaz vermek motorun özelliğini yitirmesine sebep olur. bu davranış tüm motosikletlerde ilk önce egzantriği bitirir. sen onu üzmezsen o seni hiç üzmez demişti bana satan üstad. o hesap. temiz kullan sıkıntı çekmezsin. ama kontrolleri mutlaka yaptır. risk olabilevek her yere baktır. tekerin düz bassın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:30 ----------

    Alıntı ramkar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba, yakın zamanda bir motor almayı planlıyorum ve başlangıç olarak cbf 250 düşünüyorum. http://www.sahibinden.com/145433697 bu ilandaki motor hakkında düşüncelerinizi merak ediyorum. Aranızda belki inceleyen yada gören olmuştur. Yaklaşık 3 aydır ilanda duruyor. Mesela emniyetin kullandığı bir motor olarak temiz midir? Kilometre olarak düşük görünüyor, sizce alınabilir mi? fiyat yönünden nasıl? 2006 model bir motor için değer mi? alıp satanlar için piyasası nasıl? gibi görüşlerinizi bekliyorum. Hepinize kazasız sürüşler diliyorum.
    Temiz ve orijinal duruyor.
    Riskler:
    1) lastikler yılına bağlı olarak özelliğini yitirmiş olabilir. ben olsam michelin yumuşak hamurlu lastik fiyatı alırım önce. kafan rahat keyifle sürersin.
    2) konuya hakim bir arkadaşınla zincir ve dişliye de bakmalısın. zincir değişimi gelmiş olabilir. zincir ve dişli fiyatını da al.
    3) sesini dinle, çıt çıt çıt egzantrik sesi var mı bak. varsa egzantrik zincir değişimi fiyatı al.
    4) çantası yok, çanta bağlamak istersen benzer fiyatlara çantalı olanları da var.

    bunlara göre sana çıkaracağı ek masraf belli olur. fiyatla toplayınca bütçene uyuyorsa al yoksa yavaş yavaş yatırım başlar. pahalıya gelebilir. ben kullanıcısının motoru güncel ve bakımlı tuttuğu bir cbf250'ye 6.000 - 6.250 verebilirim. çünkü bu bakımları aldığında sen yapsan +1.000 TL veya üzeri garanti harcayacaksın. operasyonel maliyet, ustaların ağız kokusu da bonus olacak. Sen motoru bu kriterlere göre değerlendir.
    There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
    Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya

  6. #3086
    alikonya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2014
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    cbx 250
    Alıntı htmetin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nerden aldınız motoru
    Mersin den

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------

    [QUOTE=NRG900;3273953]Hocam fiyat oldukça iyi. 2 yıl garajda yatmak hiç iyi değil. nasıl yatırılmış bir öğrenseydin. depoyu boşaltıp kurutmuşmu yoksa full doldurup koruyucu sıvı mı eklemiş. bir de aküyü söküp yatırmak lazım. bunu yapmışmı önemli. ustanla bu şekilde görüşebilirsin. süre uzun olduğu için lastikler plastikleşmiş olabilir. yerden kesmedilerse sırt yapmış olabilir. bunu da bir iki usta veya motorcu bir kaç arkadaşlarınla değerlendir derim. egzantrikten ses gelirse bunu yalnız sen değil çevrendeki herkes duyar derler şaka bi yana rölanttide düzensiz ara ara çıt çıt sesleri ile başlar. kulağını iyice yaklaştırıp dikkat edince duyarsın. motor ısınınca devam ediyorsa motoru üzme. ısınınca belirgin gelmiyorsa sorun yok kafan rahat olsun. derler ki motor yük altında değilken boşta gaz vermek motorun özelliğini yitirmesine sebep olur. bu davranış tüm motosikletlerde ilk önce egzantriği bitirir. sen onu üzmezsen o seni hiç üzmez demişti bana satan üstad. o hesap. temiz kullan sıkıntı çekmezsin. ama kontrolleri mutlaka yaptır. risk olabilevek her yere baktır. tekerin düz bassın.[COLOR="Silver"]

    sorumu cevapladığın için ve verdiğin bilgiler için çok teşekürler
    NRG900 bunu beğendi.

  7. #3087

    Üyelik
    21 Şubat 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Temiz ve orijinal duruyor.
    Riskler:
    1) lastikler yılına bağlı olarak özelliğini yitirmiş olabilir. ben olsam michelin yumuşak hamurlu lastik fiyatı alırım önce. kafan rahat keyifle sürersin.
    2) konuya hakim bir arkadaşınla zincir ve dişliye de bakmalısın. zincir değişimi gelmiş olabilir. zincir ve dişli fiyatını da al.
    3) sesini dinle, çıt çıt çıt egzantrik sesi var mı bak. varsa egzantrik zincir değişimi fiyatı al.
    4) çantası yok, çanta bağlamak istersen benzer fiyatlara çantalı olanları da var.

    bunlara göre sana çıkaracağı ek masraf belli olur. fiyatla toplayınca bütçene uyuyorsa al yoksa yavaş yavaş yatırım başlar. pahalıya gelebilir. ben kullanıcısının motoru güncel ve bakımlı tuttuğu bir cbf250'ye 6.000 - 6.250 verebilirim. çünkü bu bakımları aldığında sen yapsan +1.000 TL veya üzeri garanti harcayacaksın. operasyonel maliyet, ustaların ağız kokusu da bonus olacak. Sen motoru bu kriterlere göre değerlendir.[/QUOTE]Çok teşekkür ederim cevabın için, kafamda az çok fikir oluştu, benim lastik zincir dişli pek aklıma gelmemişti, görmeye gidersem onları da değerlendirecegim. ayrıca kafama takılan birşey daha var oda hor kullaninca en çok arıza yapabilecek aksam neresi, mesela vites geçişlerinden yada debriyajdan falan anlayabilir miyiz hor kullanılıp kullanılmadığını.
    NRG900 bunu beğendi.

  8. #3088
    NRG900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı ramkar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkür ederim cevabın için, kafamda az çok fikir oluştu, benim lastik zincir dişli pek aklıma gelmemişti, görmeye gidersem onları da değerlendirecegim. ayrıca kafama takılan birşey daha var oda hor kullaninca en çok arıza yapabilecek aksam neresi, mesela vites geçişlerinden yada debriyajdan falan anlayabilir miyiz hor kullanılıp kullanılmadığını.
    Rica ederim. Bu anlaması çok zor bir nokta. CBF250 / Twister'ın farklı örneklerini görmemiş, sürmemiş biriysen başka bir örneğini gördüğünde ne kadar hor kullanıldığı konusunda sağlam bir izlenimin olamaz. Mesela forumdan htmetin bu konuda expert düzeyinde çünkü farklı üretim cbf250'lere bindi. Makinaya bindiği zaman referans alacağı başka cbf250'ler oldu. Gaz açtığında makinanın torkunu, sürüş tepkilerini önceki referanslara göre değerlendirebiliyor. Bu noktada sana bir iki tavsiyede bulunabiliriz ama kesinlik içermez yalnızca belli bir izlenimin olur;

    Motor rölantide çalışırken egzoza ayakkabının tabanı ile bastır, 4-5 sn hava çıkışını tamamen kapat, sonra ayağını çek. bir iki sn bekle, yeniden tekrarla. Motor stop etmiyorsa bu silindir açısından iyidir. uyguladığın ekstra sıkıştırma egzoz zamanı sırasında süreci sekteye uğratmıyor demektir. ciğerin canlılığı konusunda bir fikir verir benim bir diğer gözlemim orta hızlarda -örneğin 3. vites- gazı tamamen çekip 2 sn kadar böyle sürdüğünde motordan bağırmanın yanısıra kulak tırmalayan bir cızırtı geliyorsa muhtemelen motor daha önceden bu şekilde zorlanmıştır. bu durum yaptıkça kötüleşen bir durum. yarayı kaşımak gibi. dolayısıyla bir kere deneyebilirsin ama motor bu şekilde sürülmez. silindire vb her şeye zarar verir ve tekrar tekrar yapıldığında motordan çirkin seslere gelmeye başlar. bunu en iyi apaçi motorlarda duyarsın. adam ışıklardan kalkar gazı dibine dayar ve o esnada motordan egzozdan kesilme ve çirkin bir ses duyarsın.
    bunlar dışında hor kullanmanın 100 türlü izi olabilir ama servise gidince kolay çözülebilen şeyler olduğundan bahsetmiyorum. örneğin hız kesici tümseklerden zıplıyorsa amortisör bozulmaya başlar, keçelerden yağ sızabilir. ama bir bakımla çözer adam bunu anlayamazsın gibi gibi.
    bir de hor kullanılan motor illaki düşer, çarpar, çizilir. orijinal parçalar yan sanayi olmaya başlar. orjinanl parçalarını bilirsen burdan da izlenim edinirsin. bunun için motorun orijinal yüksek çözünürlükü fotosunu googldan bu iyice incele. farı nasıl, aynası nasıl, depo yanı kulakları, stickerlar nasıl iyice hakim olduğunda görüntü açısından yan sanayiye de hakim olursun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------

    Bu arada aşağıdaki delinin araştırmasına göre zincir temizliği için WD-40 kullanabiliyoruz. Adam gazyağı, wd40 vb hepsini tek tek denemiş. bilimsel şekilde o-ringlerin yapısını analiz etmiş. bazı maddeler o-ringleri bozarken bazıları etki etmemiş. gaz yağı bozuyor bu deneye göre. Wd-40 ve Kerosen sıkıntı oluşturmayanlardan:

    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=345397

  9. #3089

    Üyelik
    21 Şubat 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı NRG900 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rica ederim. Bu anlaması çok zor bir nokta. CBF250 / Twister'ın farklı örneklerini görmemiş, sürmemiş biriysen başka bir örneğini gördüğünde ne kadar hor kullanıldığı konusunda sağlam bir izlenimin olamaz. Mesela forumdan htmetin bu konuda expert düzeyinde çünkü farklı üretim cbf250'lere bindi. Makinaya bindiği zaman referans alacağı başka cbf250'ler oldu. Gaz açtığında makinanın torkunu, sürüş tepkilerini önceki referanslara göre değerlendirebiliyor. Bu noktada sana bir iki tavsiyede bulunabiliriz ama kesinlik içermez yalnızca belli bir izlenimin olur;

    Motor rölantide çalışırken egzoza ayakkabının tabanı ile bastır, 4-5 sn hava çıkışını tamamen kapat, sonra ayağını çek. bir iki sn bekle, yeniden tekrarla. Motor stop etmiyorsa bu silindir açısından iyidir. uyguladığın ekstra sıkıştırma egzoz zamanı sırasında süreci sekteye uğratmıyor demektir. ciğerin canlılığı konusunda bir fikir verir benim bir diğer gözlemim orta hızlarda -örneğin 3. vites- gazı tamamen çekip 2 sn kadar böyle sürdüğünde motordan bağırmanın yanısıra kulak tırmalayan bir cızırtı geliyorsa muhtemelen motor daha önceden bu şekilde zorlanmıştır. bu durum yaptıkça kötüleşen bir durum. yarayı kaşımak gibi. dolayısıyla bir kere deneyebilirsin ama motor bu şekilde sürülmez. silindire vb her şeye zarar verir ve tekrar tekrar yapıldığında motordan çirkin seslere gelmeye başlar. bunu en iyi apaçi motorlarda duyarsın. adam ışıklardan kalkar gazı dibine dayar ve o esnada motordan egzozdan kesilme ve çirkin bir ses duyarsın.
    bunlar dışında hor kullanmanın 100 türlü izi olabilir ama servise gidince kolay çözülebilen şeyler olduğundan bahsetmiyorum. örneğin hız kesici tümseklerden zıplıyorsa amortisör bozulmaya başlar, keçelerden yağ sızabilir. ama bir bakımla çözer adam bunu anlayamazsın gibi gibi.
    bir de hor kullanılan motor illaki düşer, çarpar, çizilir. orijinal parçalar yan sanayi olmaya başlar. orjinanl parçalarını bilirsen burdan da izlenim edinirsin. bunun için motorun orijinal yüksek çözünürlükü fotosunu googldan bu iyice incele. farı nasıl, aynası nasıl, depo yanı kulakları, stickerlar nasıl iyice hakim olduğunda görüntü açısından yan sanayiye de hakim olursun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------

    Bu arada aşağıdaki delinin araştırmasına göre zincir temizliği için WD-40 kullanabiliyoruz. Adam gazyağı, wd40 vb hepsini tek tek denemiş. bilimsel şekilde o-ringlerin yapısını analiz etmiş. bazı maddeler o-ringleri bozarken bazıları etki etmemiş. gaz yağı bozuyor bu deneye göre. Wd-40 ve Kerosen sıkıntı oluşturmayanlardan:

    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=345397
    Tekrar teşekkür ederim, sorduğum sorulara çok kısa sürede cevap verdiğiniz için, umarım benim de zamanla kazandığım tecrübeleri sizin gibi paylaşarak motorsever arkadaşlara faydam olur.
    NRG900 bunu beğendi.

  10. #3090
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Alıntı NRG900 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rica ederim. Bu anlaması çok zor bir nokta. CBF250 / Twister'ın farklı örneklerini görmemiş, sürmemiş biriysen başka bir örneğini gördüğünde ne kadar hor kullanıldığı konusunda sağlam bir izlenimin olamaz. Mesela forumdan htmetin bu konuda expert düzeyinde çünkü farklı üretim cbf250'lere bindi. Makinaya bindiği zaman referans alacağı başka cbf250'ler oldu. Gaz açtığında makinanın torkunu, sürüş tepkilerini önceki referanslara göre değerlendirebiliyor. Bu noktada sana bir iki tavsiyede bulunabiliriz ama kesinlik içermez yalnızca belli bir izlenimin olur;

    Motor rölantide çalışırken egzoza ayakkabının tabanı ile bastır, 4-5 sn hava çıkışını tamamen kapat, sonra ayağını çek. bir iki sn bekle, yeniden tekrarla. Motor stop etmiyorsa bu silindir açısından iyidir. uyguladığın ekstra sıkıştırma egzoz zamanı sırasında süreci sekteye uğratmıyor demektir. ciğerin canlılığı konusunda bir fikir verir benim bir diğer gözlemim orta hızlarda -örneğin 3. vites- gazı tamamen çekip 2 sn kadar böyle sürdüğünde motordan bağırmanın yanısıra kulak tırmalayan bir cızırtı geliyorsa muhtemelen motor daha önceden bu şekilde zorlanmıştır. bu durum yaptıkça kötüleşen bir durum. yarayı kaşımak gibi. dolayısıyla bir kere deneyebilirsin ama motor bu şekilde sürülmez. silindire vb her şeye zarar verir ve tekrar tekrar yapıldığında motordan çirkin seslere gelmeye başlar. bunu en iyi apaçi motorlarda duyarsın. adam ışıklardan kalkar gazı dibine dayar ve o esnada motordan egzozdan kesilme ve çirkin bir ses duyarsın.
    bunlar dışında hor kullanmanın 100 türlü izi olabilir ama servise gidince kolay çözülebilen şeyler olduğundan bahsetmiyorum. örneğin hız kesici tümseklerden zıplıyorsa amortisör bozulmaya başlar, keçelerden yağ sızabilir. ama bir bakımla çözer adam bunu anlayamazsın gibi gibi.
    bir de hor kullanılan motor illaki düşer, çarpar, çizilir. orijinal parçalar yan sanayi olmaya başlar. orjinanl parçalarını bilirsen burdan da izlenim edinirsin. bunun için motorun orijinal yüksek çözünürlükü fotosunu googldan bu iyice incele. farı nasıl, aynası nasıl, depo yanı kulakları, stickerlar nasıl iyice hakim olduğunda görüntü açısından yan sanayiye de hakim olursun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------

    Bu arada aşağıdaki delinin araştırmasına göre zincir temizliği için WD-40 kullanabiliyoruz. Adam gazyağı, wd40 vb hepsini tek tek denemiş. bilimsel şekilde o-ringlerin yapısını analiz etmiş. bazı maddeler o-ringleri bozarken bazıları etki etmemiş. gaz yağı bozuyor bu deneye göre. Wd-40 ve Kerosen sıkıntı oluşturmayanlardan:

    http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=345397
    Ne uzun yazmışsın la
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  11. #3091

    Üyelik
    12 Mart 2010
    Şehir
    samsun
    Motosikleti
    HONDA-CBF-250
    günaydın arkadaşlar tekeriniz düz bazsın uzun zamandır foruma girimiyordum almış başını gitmiş. Gene çok güzel bilgiler paylaşılmış emeğinize sağlık
    NRG900 bunu beğendi.

  12. #3092
    NRG900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı htmetin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne uzun yazmışsın la
    hava bozdu binemedim foruma sardım hasanım
    There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
    Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya

  13. #3093

    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CBX 250 Twister
    Arkadaşlar bu twister için koruma demirini nasıl bulacaz ?

  14. #3094
    sundowner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    ADANA--Fatih...
    Motosikleti
    2006 CBF 250+MT09+2010 600rr+CBF 150+2005 CBR 600F
    Slm CBF 250 kullanıcıları;

    Bende Adana dan 600f kullanıcısı olarak;motorumu değiştirmeyi 600f in sıfırnı almayı düşünmüş idim fakat bir türlü içim elvermedi.sonra dedim ki buna vereceğin paraya bir ikinci motor alsam dedim ve şu aşağıdaki link teki motor ilgimi çekti.Sizler kullanıcılar olarak yorumunuz ne olur merka ettim.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...46677065/detay

  15. #3095

    Üyelik
    16 Aralık 2012
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa-
    Motosikleti
    -BMW F650 GS -CBR 600 F
    Alıntı sundowner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Slm CBF 250 kullanıcıları;

    Bende Adana dan 600f kullanıcısı olarak;motorumu değiştirmeyi 600f in sıfırnı almayı düşünmüş idim fakat bir türlü içim elvermedi.sonra dedim ki buna vereceğin paraya bir ikinci motor alsam dedim ve şu aşağıdaki link teki motor ilgimi çekti.Sizler kullanıcılar olarak yorumunuz ne olur merka ettim.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...46677065/detay

    Fatih abi bu motor alınıııır.
    sundowner bunu beğendi.

  16. #3096
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    İlandaki passatta satılıkmı acaba o değilde adam tam temizlik hastası birine benziyor. Raflara bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız.

  17. #3097
    sundowner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    ADANA--Fatih...
    Motosikleti
    2006 CBF 250+MT09+2010 600rr+CBF 150+2005 CBR 600F
    Alıntı htmetin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlandaki passatta satılıkmı acaba o değilde adam tam temizlik hastası birine benziyor. Raflara bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız.
    Evet ;
    sattım diye yazmıştı.

  18. #3098
    NRG900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    İlandaki motor aşırı süslü amma ben de kılı kırk yararım bilen bilir. Ben bu oyunları yemem! 2006 Model CBF 250 Wikipedi kaynaklarında şöyle görünür:

    http://commons.wikimedia.org/wiki/File:CBF_250.jpg



    1) Depo kulaklar neden orijinal değil? Formuna bakarsanız hemen anlarsınız. Depoya yakın olukta iki delik görünüyor. Yan sanayi Twister kulağı bu. Vukuat nedeniyle kırılmış, çatlamış olabilir.

    2) Motor neden boyanmış. Açıklamada boyadan neden bahsedilmiyor. Bu kadar hassas biriyse kapalı garajda orijinal boyasında olmalıydı. Keyfine boyatıyorsa neden sticker setlerini temin etmemiş. Stickerlar eksik. Ben sticker setini orijinal bulmadan motorumu boyatmam.

    3) Orijinal aynalar nerede? Krom uyumu için CBF150 aynası takmış eyvallah ama orijinalleri evde mi? yoksa vukuat sonrası çöpe mi gitti?

    Benim fikrim bu motor ciddi bir aksiyon görüp yeniden yapılmış olabilir. Özellikle motoru ve şaseyi yakından gösteren fotoğraflar pes dedirtiyor. 2006-2014 arasında 25.000 km yapmış motor böyle görünmez. Eleman ne kadar matlaşması gereken yer varsa nikelaj çekmiş. Temiz olup olmadığının bütün izlerini silmiş panpa ama kaçakları yazdım. ben olsam bunu almam. gider hakikaten boyası biraz matlamış, orjinal tipli bir cbf250 alırım. bakın her motor acemilikte yere bırakılır, kulakları hafif çizilir ama bunlar sorun değil. ciğer sağlamsa kozmetik çok problem değil. sırf çizildi diye kimse motorunu boyatmaz.
    sundowner bunu beğendi.

  19. #3099
    sundowner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    ADANA--Fatih...
    Motosikleti
    2006 CBF 250+MT09+2010 600rr+CBF 150+2005 CBR 600F
    NRG900; cevap için teşekkürler ama;

    1- cevabında depo kulakları aynı olan 2006 model cbf 250 yazdığında özellikle mavi renk lerde aynı durum,yani yan sanayi hepsinde aynı olamaz diye düşünüyorum.

    2- açıklasında boyası yoktur diyor.Sende takdir edersin ki şimdiki boya parlatıcların yılların boyasını ne hale getirdiğine inanamazsın bile.
    http://www.google.com.tr/imgres?biw=...tart=0&ndsp=15

    3-aynalar çok sorun değil,orjinal olması o kadarda önemli değil daha önemli kısımların öne çıkması gerekir bana göre tabi.

    Emin ol ki temiz görünen şase seni şaşrıtmasın aynı durum benim 600f imde var yani görsen dersin ki abi vitrinde miydi hadi canım diyecek kadar.

    yorumların teşekkürler ama ben fiyat konusunda ve yapılan masraflar hakkında ve bunların yapılmış olası hasabiyle sorunsuz binilebilir mi demek istemeiştim ama sizin ki ayrı bir bakış açısı...

    Yinede teşekkürler.

    Adana dan selamlar...

  20. #3100

    Üyelik
    28 Mayıs 2008
    Şehir
    ist_bostancı
    Motosikleti
    kymco super 8
    arkadaslar cbf 250nin butun herseyını yaptırdım egzantirik , ön arka dıslı set , zıncır , lastık , full boya , fılıtreler , debrıyaj balatası , vıtes mılı , balatalar on arka... sımdı tek bır problemı kaldı... yag tapasından cok cok az mıktarda yag damlatıyor bunun cozumu en kolay ve masrafsız nedır yardımcı olucak ve yonlendırıcek arkadaslar varmı... yardımlarınızı beklıyorum yakın olan varsa bana bulusup yardım edebılırsınız... bırtek oradan yag kacırıyor...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler