Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
RS 180
7. sayfa BirinciBirinci ... 567

Benelli BN 125 (yeni)

    Mondial E-xtreme Max 150
    TRK 502
    Motosiklet Online
  1. #121

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Ayni modeli birebir imal ettirecek iseniz,hiç sorun yok.

    Ben,benzer veya daha sade bir demir uretilecekse alternatif,ugrastirmadan,kaynaktir,deliktir,basit bir sekilde montaj yontemi belirttim.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Stylmartin ayakkabı bot modelleri için tıklayın
    Motomax
  2. #122

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayni modeli birebir imal ettirecek iseniz,hiç sorun yok.

    Ben,benzer veya daha sade bir demir uretilecekse alternatif,ugrastirmadan,kaynaktir,deliktir,basit bir sekilde montaj yontemi belirttim.
    Eksik olmayın Levent bey. Tahmin ettim öyle olduğunu.

    Eğer iyi bir usta bu resimlerden ve motordanda ölçü alarak o demiri yapamazsa o işi yapmasın.

    İnanın benzer ama çok daha narin şeyleri bizzat ben yaptım geçmişte.

    250 lira verip getirtebilirimde. Ama dikkat ettiyseniz fren lambası kapanıyor. Bu beni rahatsız etti açıkçası. Bir miktar daha tabla alt seviyesinin yükselmesi gerekli.

  3. #123

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eksik olmayın Levent bey. Tahmin ettim öyle olduğunu.

    Eğer iyi bir usta bu resimlerden ve motordanda ölçü alarak o demiri yapamazsa o işi yapmasın.

    İnanın benzer ama çok daha narin şeyleri bizzat ben yaptım geçmişte.

    250 lira verip getirtebilirimde. Ama dikkat ettiyseniz fren lambası kapanıyor. Bu beni rahatsız etti açıkçası. Bir miktar daha tabla alt seviyesinin yükselmesi gerekli.
    Rica ederim,

    Şimdi farkettim,cidden birde topcase takilsa arkadaki araç için gorunurluk azalir.

    Dediginiz gibi,tabla seviyesi 20-30mm yukselse yeterli olabilir.yinede denemek lazim.

    Bu arada kot farkini gidermek için,alt tablaya demonte olarak takilan ve kuyruk altina baglanan borunun boyunuda uzatmak gerekecek..

    Bu projeyi kopartirsaniz cidden iyi uğraş olur...kolay gele...
    ufoz bunu beğendi.

  4. #124

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rica ederim,

    Şimdi farkettim,cidden birde topcase takilsa arkadaki araç için gorunurluk azalir.

    Dediginiz gibi,tabla seviyesi 20-30mm yukselse yeterli olabilir.yinede denemek lazim.

    Bu arada,alt tablaya demonte olarak takilan ve kuyruk altina baglanan borunun boyunuda uzatmak gerekecek..
    5. Sayfanın en sonuna Shad çanta ve demirinin takılı olduğu BN125 resmi yüklemiştim.
    Bu yaptıracağımda Shadın benzeri. Ama Shadda bile fren lambası görünürlüğü iyice azalmış.

    Dediğiniz gibi 20-30 mm arası bir yükseltme gerekiyor.

  5. #125

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5. Sayfanın en sonuna Shad çanta ve demirinin takılı olduğu BN125 resmi yüklemiştim.
    Bu yaptıracağımda Shadın benzeri. Ama Shadda bile fren lambası görünürlüğü iyice azalmış.

    Dediğiniz gibi 20-30 mm arası bir yükseltme gerekiyor.
    Şimdi baktim,demir cidden estetik duruyor,motorla bütunluk saglamis,ama o stop kapatma olayi biraz can sıkıcı.

    Acaba canta arkasina led uyarlamasi yapilabilir mi?ilave görurunurluk anlaminda

    Bu arada,lastikler cidden ``cuk oturmus`` derler ya işte o hesap olmuş..

    Daha öncede belirttim,600cc alti makinalarda,magazadan çikartilan motorun stok lastiklerini hemen degiştiren kullanici,benim nazarimda tam motorcudur..

  6. #126

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi baktim,demir cidden estetik duruyor,motorla bütunluk saglamis,ama o stop kapatma olayi biraz can sıkıcı.

    Acaba canta arkasina led uyarlamasi yapilabilir mi?ilave görurunurluk anlaminda
    Benim diğer motorun topcasi buna çok uygun.

    Fakat üreticiler elektrik tesisatına yapılan müdahalelerde garantiyi yakıyor.

    İşin en kötü yanı garantinin yanması.

  7. #127

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim diğer motorun topcasi buna çok uygun.

    Fakat üreticiler elektrik tesisatına yapılan müdahalelerde garantiyi yakıyor.

    İşin en kötü yanı garantinin yanması.
    Tesisata girmeden basit bir power pack veya şarj edilebilir pillerle,şerit led yapilabilir,zaten harcadigi akim cok düşük.

    Mesela 9V iki adet kare pil veya buyuk dombili pil ile halledilebilir.

    Sadece akşam suruşlerinde kullanilsa yeterli.top case icerisine oynamayacak şekilde piller baglanirsa sorun olmaz.

    Gunduz,kendim topcaseye uyarladigim hazir led urununu resimler eklerim.

  8. #128

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi baktim,demir cidden estetik duruyor,motorla bütunluk saglamis,ama o stop kapatma olayi biraz can sıkıcı.

    Acaba canta arkasina led uyarlamasi yapilabilir mi?ilave görurunurluk anlaminda

    Bu arada,lastikler cidden ``cuk oturmus`` derler ya işte o hesap olmuş..

    Daha öncede belirttim,600cc alti makinalarda,magazadan çikartilan motorun stok lastiklerini hemen degiştiren kullanici,benim nazarimda tam motorcudur..
    Sanırım düzenlemeleriniz geç çıkıyor. Bende bu arada cevap yazmış oluyorum.

    Lastikler hem hava kattı hemde yol tutuşu, frenlemesi stock lastik kullanana göre müthiş farklı ve güven verici.

    İltifatınız için teşekkür ederim.
    Ama gerçekten stock lastiklerle hemde sonbahar ve kışın motosiklet kullanmak kasksız motor kullanmak kadar tehlikeli.

    Ustanın vardır bir bildiği lafını severim.
    Motora lastikler takıldı mağazadan çıktım. Benzin alır almaz motosiklet eğitmeni bir tanıdığa gidip kullanmasını istedim. Şimdi ne olduğunu hatırlamıyorum ama iki ayar yaptırmamı istemişti. Ertesi gün hemen servise yaptırttım ayarları ve motorun gidişi değişti. Tabi yine doğru eğitmene test ettirmeye.
    Okeyi aldıktan sonrada normal trafiğe çıkmıştım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------

    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tesisata girmeden basit bir power pack veya şarj edilebilir pillerle,şerit led yapilabilir,zaten harcadigi akim cok düşük.

    Mesela 9V iki adet kare pil veya buyuk dombili pil ile halledilebilir.

    Sadece akşam suruşlerinde kullanilsa yeterli.top case icerisine oynamayacak şekilde piller baglanirsa sorun olmaz.

    Gunduz,kendim topcaseye uyarladigim hazir led urununu resimler eklerim.
    O ledlerden elimde zaten hazır olarak var. Power bank yerine uçaklarımdan birinin LiPo pilini kullanıyorum ve 24 saate yakın dayanıyor.

    Led uyarlaması problem değil.

    Stop lambasını topcase taşımak dert.
    levend84 bunu beğendi.

  9. #129

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rica ederim,

    Şimdi farkettim,cidden birde topcase takilsa arkadaki araç için gorunurluk azalir.

    Dediginiz gibi,tabla seviyesi 20-30mm yukselse yeterli olabilir.yinede denemek lazim.

    Bu arada kot farkini gidermek için,alt tablaya demonte olarak takilan ve kuyruk altina baglanan borunun boyunuda uzatmak gerekecek..

    Bu projeyi kopartirsaniz cidden iyi uğraş olur...kolay gele...
    Bugün bizim cihazlara özel ayaklar aparatlar yapan ustaya sorduk.

    "İstediğiniz gibi olur mu bilmem ama en azından deneriz" der

    Müsait zamanda yarım günümü ayırmaya çalışacağım.

    Şimdi sömestir zamanı. Yarım gün boşum olsa bile hayatta çanta demirine ayıramam.

    Önce kızım gelir

  10. #130

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Bugün havayı güzel görünce Çatalca-Saray köyleri bölgesi kısa bir gezi yaptım.

    TEM otoyolunda farkında bile olmayarak fazla basmış olmalıyımki kilometre saatinde 122 gördüm
    levend84 bunu beğendi.

  11. #131

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Öğleden sonra havayı yağmursuz görüp bir müşterimde görüşmeyi erteleyince "hadi bari servise gidip Mehmet ustanın bir çayını içeyim" diyerekten vardım servise.

    Km 1900. Bunun 900 kmsi arnavut kaldırımında sürmüşümdür.

    Zincir yağladık, vidalarda gevşeme olup olmadığını kontrol ettik. Grenajda iki vida çok hafif gevşekti 10 derece kadar sıkabildik. Başkaca bir problem yoktu.

    Bir yerde birisi bu motorların vidaları yolda dökülüyor demiştide, o yüzden şeyttim...

  12. #132

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Geçen hafta yakıt sarfiyatı kontrolü için depoyu fullemiştim.
    Bugün tekrar fulledim.

    475km , 10.6 litre Total benzini.

    2.2 lt/100 km yakıyor.

    475 kmnin 100km sini sürekli durkalk trafik ve Kadırga yokuşunun dur kalkında yaptığımı düşünürsek,
    100km de 2.2 litre yakıt sarfiyatı başarılı ve tatminkar.

  13. #133
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Şehir
    Niğde
    Motosikleti
    Dragon50(110cc)>>Mt25
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen hafta yakıt sarfiyatı kontrolü için depoyu fullemiştim.
    Bugün tekrar fulledim.

    475km , 10.6 litre Total benzini.

    2.2 lt/100 km yakıyor.

    475 kmnin 100km sini sürekli durkalk trafik ve Kadırga yokuşunun dur kalkında yaptığımı düşünürsek,
    100km de 2.2 litre yakıt sarfiyatı başarılı ve tatminkar.
    Demekki biraz ekonomi kasarak kullansaniz 1.8-2 yakacak...bedava resmen...

  14. #134

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Alıntı erhn42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Demekki biraz ekonomi kasarak kullansaniz 1.8-2 yakacak...bedava resmen...
    Benim kullandığım güzergahta çok fazla ekonomi yapma şansım yok.
    Kadırga yokuşunda yandan bile geçilemiyor. Dur kalk gidiyoruz.

    Kitapçık 1.7-2 litre aralığı veriyor.
    Ben %10-15 civarı fazla yakmışım.
    Aynı güzergahta kullandığım bütün arabalarda %10-15 fazla yaktılar.

    Buna göre 2.2 lt benim için tatminkar.

    Normal yol şartlarına oranlarsak 1.9-2.0 litre yaparki dediğiniz gibi süper iyi bir değer.


    Yedek Parça ve işçilik indirimi
    Leoncino
    Daelim Motosiklet
7. sayfa BirinciBirinci ... 567

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)