Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
10. sayfa BirinciBirinci ... 8910111220 ... SonuncuSonuncu

Kuba Dragon 50 (yeni)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #181

    Üyelik
    25 Mart 2018
    Motorum 1 2 güne elime ulaşacak.Geldiği an açık hava filtresi taksam problem olur mu acaba


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #182
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Benim motorda ön frene basınca fren lambası yanıyor ama ayak freninde yanmıyor.
    Sizin motorda durum nedir?
    Kontrol edip yazabilirseniz sevinirim.

  3. #183

    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Motosikleti
    Kuba Dragon
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorda ön frene basınca fren lambası yanıyor ama ayak freninde yanmıyor.
    Sizin motorda durum nedir?
    Kontrol edip yazabilirseniz sevinirim.
    bende ikisindede yanıyor hocam

  4. #184
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Az önce baktığımda gördüm. Bendeki ayak freni lambası telini takmayıp öylece üstünde bırakmışlar. İyiki sallantıda düşmemiş. Yarın takacağım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------

    Bugün Bakırköy-Sahilyolu-Kadırga yokuşu-Cağaloğlu güzergahını kullandım. Git-gel 25km.
    Öğleden sonra saat 3te depoda serin yerde durmasına rağmen, jikleyi yukarı alınca tek marşta çalıştı. Hiç gaz vermeden 2 dakika motoru ısıtıp jikleyi aşağı indirince o meşhur 30-35 derecelik garaj çıkışını rahatça çıktı.

    Öncelikle yolda hiç sıkıştıran, rahatsız eden olmadı. Bu açıdan sevindirici.
    Sahil yolunda 60 a kadar çıktım. 50 ile giderken motor en rahat durumda. 60 da titreme hissedilmeye başlıyor. 60 ı geçince tekleme boğulma emareleri görülüyor.

    Kadırga yokuşunu hiç zorlanmadan 2. Vitesle çıktım. Trafiğin durduğu yerlerde 1 e atıp yine zorlanmadan kalkış yaptım. Bu açıdan sevindirici.
    60dan sınra boğulmanın 3 nedeni olabilir diye düşünüyorum.
    1. Motor 50kmde. Rodajda ve henüz açılmadı.
    2. Birkaç videoda görmüştüm. Hava borusu selenin altından gittiği için sıkışıyor. Hava borusunu gövdeden çıkartıp direkt karbüratöre açık hava filtresi takmak gerek.
    3. Motor yüksek devire çıktığında bu durum oluyor. Ngk İridyum buji ister.
    15.000 devir dönen hobby amaçlı kullandığım iki zamanlı Zenoah bir makinem vardı. Yüksek devire çıkmaya çalışınca boğulma emaresi gösteriyor, motor yarım saat kadar çalıştıktan sonrada buji yakıyordu. Hiç kimse çözememişti nedenini. Tesadüfen Yenibosnada gittiğim bir tamirci "normal bujilerin 7-8 bin devir makineler için üretildiğini, bu devirlerin üstünde ateşleme hızına yetişemediğinden yandığını, İridyum buji kullanmam gerektiğini söyledi".
    İridyum bujiyle o makineyi satana kadar 15-20 saat kullandım. Hiç buji değilrirmedim. Depoda bir tane yedek bulursam yarın takacağım.

    İzlenimler...
    İyiler...
    Motorun gücü Kadırga yokuşunu rahat rahat çıkmaya yetiyor. Bu arada ben 60 kiloyum.
    Frenler kampanada olsa 50-60 km sürat için yeterli görünüyor.
    Önerilen hız olan 45-50 km/saat hızda motorda titreşim yok ve makinanın sesi bağırmıyor. Bu hızda motor sesi tatlı, zorlanma emaresi yok ve düz asfalt yolda yarım gaz altı bir gaz yeterli oluyor. Yine bu az yakacağının göstergesi.
    2.vites geniş spektrumlu. Yokuşta olmadığım müddetçe 1.vitese ihtiyaç duymadım.
    Vites göstergesi çok iyi. Kaçıncı viteste olduğumu anlayabiliyorum.
    Sele rahat. Biraz öne kaymaya sebep oluyor ama alışınca daha geride ve rahat oturulabiliyor.
    Kötüler...
    Orjinal lastikler 50 den sonra asfaltı iyi kavrayamıyor. Değişmeli.
    Hafif çukurlarda bile kıç atma eğilimi var. Mümkün olduğunca düz ve yavaş girilmeli.
    Motorun vites mekanizmasına iyice alışmak gerek. Zorlanmalar oluyor. Bunu gidermek için sol el debriyaja iyice alışmalı.
    Arada sürtme sesine benzer sesler geliyor. Nedenini öğreneceğim.

    Sonuç...
    Kuba sanırım bu motorları Türkiyede toplayıp vidalıyor. Kalite kontrole biraz daha önem vermeli...
    Bunun dışında bu fiyata sevimli bir motor. E5 gibi hızlı akan trafikte biraz yavaş kalacaktır. Ama sahil yolu ve yan yollarda hız limiti 70e düştüğünden vede EDS ile sıkı denetim yapıldığından keza yine oto sürücülerinin büyük çoğunluğu bu limitlere uyduğundan sorun olmuyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------

    Alıntı ilhami61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorum 1 2 güne elime ulaşacak.Geldiği an açık hava filtresi taksam problem olur mu acaba
    Bir problem yaşayacağınızı sanmıyorum.
    NeXuSs bunu beğendi.

  5. #185

    Üyelik
    25 Mart 2018
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Az önce baktığımda gördüm. Bendeki ayak freni lambası telini takmayıp öylece üstünde bırakmışlar. İyiki sallantıda düşmemiş. Yarın takacağım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:26 ----------

    Bugün Bakırköy-Sahilyolu-Kadırga yokuşu-Cağaloğlu güzergahını kullandım. Git-gel 25km.
    Öğleden sonra saat 3te depoda serin yerde durmasına rağmen, jikleyi yukarı alınca tek marşta çalıştı. Hiç gaz vermeden 2 dakika motoru ısıtıp jikleyi aşağı indirince o meşhur 30-35 derecelik garaj çıkışını rahatça çıktı.

    Öncelikle yolda hiç sıkıştıran, rahatsız eden olmadı. Bu açıdan sevindirici.
    Sahil yolunda 60 a kadar çıktım. 50 ile giderken motor en rahat durumda. 60 da titreme hissedilmeye başlıyor. 60 ı geçince tekleme boğulma emareleri görülüyor.

    Kadırga yokuşunu hiç zorlanmadan 2. Vitesle çıktım. Trafiğin durduğu yerlerde 1 e atıp yine zorlanmadan kalkış yaptım. Bu açıdan sevindirici.
    60dan sınra boğulmanın 3 nedeni olabilir diye düşünüyorum.
    1. Motor 50kmde. Rodajda ve henüz açılmadı.
    2. Birkaç videoda görmüştüm. Hava borusu selenin altından gittiği için sıkışıyor. Hava borusunu gövdeden çıkartıp direkt karbüratöre açık hava filtresi takmak gerek.
    3. Motor yüksek devire çıktığında bu durum oluyor. Ngk İridyum buji ister.
    15.000 devir dönen hobby amaçlı kullandığım iki zamanlı Zenoah bir makinem vardı. Yüksek devire çıkmaya çalışınca boğulma emaresi gösteriyor, motor yarım saat kadar çalıştıktan sonrada buji yakıyordu. Hiç kimse çözememişti nedenini. Tesadüfen Yenibosnada gittiğim bir tamirci "normal bujilerin 7-8 bin devir makineler için üretildiğini, bu devirlerin üstünde ateşleme hızına yetişemediğinden yandığını, İridyum buji kullanmam gerektiğini söyledi".
    İridyum bujiyle o makineyi satana kadar 15-20 saat kullandım. Hiç buji değilrirmedim. Depoda bir tane yedek bulursam yarın takacağım.

    İzlenimler...
    İyiler...
    Motorun gücü Kadırga yokuşunu rahat rahat çıkmaya yetiyor. Bu arada ben 60 kiloyum.
    Frenler kampanada olsa 50-60 km sürat için yeterli görünüyor.
    Önerilen hız olan 45-50 km/saat hızda motorda titreşim yok ve makinanın sesi bağırmıyor. Bu hızda motor sesi tatlı, zorlanma emaresi yok ve düz asfalt yolda yarım gaz altı bir gaz yeterli oluyor. Yine bu az yakacağının göstergesi.
    2.vites geniş spektrumlu. Yokuşta olmadığım müddetçe 1.vitese ihtiyaç duymadım.
    Vites göstergesi çok iyi. Kaçıncı viteste olduğumu anlayabiliyorum.
    Sele rahat. Biraz öne kaymaya sebep oluyor ama alışınca daha geride ve rahat oturulabiliyor.
    Kötüler...
    Orjinal lastikler 50 den sonra asfaltı iyi kavrayamıyor. Değişmeli.
    Hafif çukurlarda bile kıç atma eğilimi var. Mümkün olduğunca düz ve yavaş girilmeli.
    Motorun vites mekanizmasına iyice alışmak gerek. Zorlanmalar oluyor. Bunu gidermek için sol el debriyaja iyice alışmalı.
    Arada sürtme sesine benzer sesler geliyor. Nedenini öğreneceğim.

    Sonuç...
    Kuba sanırım bu motorları Türkiyede toplayıp vidalıyor. Kalite kontrole biraz daha önem vermeli...
    Bunun dışında bu fiyata sevimli bir motor. E5 gibi hızlı akan trafikte biraz yavaş kalacaktır. Ama sahil yolu ve yan yollarda hız limiti 70e düştüğünden vede EDS ile sıkı denetim yapıldığından keza yine oto sürücülerinin büyük çoğunluğu bu limitlere uyduğundan sorun olmuyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------



    Bir problem yaşayacağınızı sanmıyorum.
    Hocam verdiğiniz bilgiler ve cevap için teşekkür ederim. Motor geldiğinde ona göre hareket edeceğim

  6. #186

    Üyelik
    27 Mart 2018
    Abiler bugun on disli kac dis diye kapaği soktum. Baktim 13 diş ama disli oynuyordu bosluk vardi. Vidalarini sikmaya çalıstim sikilmadi. On dislinin bos sallanmasi normal midir. Veya neden yapar.

  7. #187
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Henüz 50 km yol yapmış olan Dragonun ateşleme sistemi bozuldu!!!!

    Sabah tek marşla çalıştı. Ama 15 dakika ısınmasına rağmen motor 4 bin devri geçince
    boğulup yığılıyor.

    Servise götürdüm. Karbüratör temizlendi. Buji İridyumla değişti.
    Problem aynı. Hala 5 bin devire çıkamıyor.
    Ateşleme sistemi bozulmuş.

    Bu arada henüz 50 kilometrede (yazıyla ELLİ ) !!!!!!!

    Kuba kalite kontrole daha fazla önem vermeli demiştim daha önce. Sanırım haklı çıkıyorum.

    Bakalım ne zaman geri alabileceğim motoru...
    Servisten sonra müşteriye arabayla gittim. 45 dakika dolanmama rağmen park yeri bulamayıp
    geriye dönmek zorunda kaldım. Tam işe yaraması gereken yerde motor su koyuverdi.

    NOT : Buji 50 km kullanımda kapkara hale gelmişti.
    İridyum buji alacaklar için kullanmaları gereken ürün şu..
    (Resim yüklenmiyor. Modeli yazıyorum)

    NGK marka - CR7HIX7544

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------

    NOT2: Hava hortumu ve filtresi.

    Servis hava hortumunun çok ince olduğunu bu yüzden daralıp
    hatta bazen yapıştığını söyledi.

    Açık hava filtresi takacaksanız boğazı 32 lik olmalı.
    Satıcıya 32 lik deyin verecektir. Filtre kenarında da yazıyor.
    32 lik biraz zor bulunuyor.
    TEK bunu beğendi.

  8. #188

    Üyelik
    27 Mart 2018
    Ben filtreyi 35lik aldim tam oturdu.

  9. #189
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı hedo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben filtreyi 35lik aldim tam oturdu.
    Peki filtreyi taktıktan sonra çalışmasında bir şeyler farketti mi?

  10. #190
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Henüz 50 km yol yapmış olan Dragonun ateşleme sistemi bozuldu!!!!

    Sabah tek marşla çalıştı. Ama 15 dakika ısınmasına rağmen motor 4 bin devri geçince
    boğulup yığılıyor.

    Servise götürdüm. Karbüratör temizlendi. Buji İridyumla değişti.
    Problem aynı. Hala 5 bin devire çıkamıyor.
    Ateşleme sistemi bozulmuş.

    Bu arada henüz 50 kilometrede (yazıyla ELLİ ) !!!!!!!

    Kuba kalite kontrole daha fazla önem vermeli demiştim daha önce. Sanırım haklı çıkıyorum.

    Bakalım ne zaman geri alabileceğim motoru...
    Servisten sonra müşteriye arabayla gittim. 45 dakika dolanmama rağmen park yeri bulamayıp
    geriye dönmek zorunda kaldım. Tam işe yaraması gereken yerde motor su koyuverdi.

    NOT : Buji 50 km kullanımda kapkara hale gelmişti.
    İridyum buji alacaklar için kullanmaları gereken ürün şu..
    (Resim yüklenmiyor. Modeli yazıyorum)

    NGK marka - CR7HIX7544

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------

    NOT2: Hava hortumu ve filtresi.

    Servis hava hortumunun çok ince olduğunu bu yüzden daralıp
    hatta bazen yapıştığını söyledi.

    Açık hava filtresi takacaksanız boğazı 32 lik olmalı.
    Satıcıya 32 lik deyin verecektir. Filtre kenarında da yazıyor.
    32 lik biraz zor bulunuyor.
    Genelde yaşadığınız sorunlar şu şekilde olabilir daha önceden motor tipi öyle olan 100 lük mondial heyenada yaşadık motoru aldık ilk çalışmada zorlanıyordu gazı yedirmeyince stop ediyordu gazı yedirince egsozdan siyah duman atıyordu bir kaç saniye gazı verince kendine geliyordu birkaç gün sonra çalışmadı ne yaptık ne ettiysek çalışmadı bujiyi söktük kararma yapmış yalan olmasın 85 km de falandı o zaman.bujiyi zımparaladık yedek buji yoktu çalıştı aldığım gibi ustama götürdüm söktü bujiyi buji dandikti sonrasında karbüratör hava ayarı düzgün değil dedi ayarladı siyah duman birde sübablara baktı onlarda düzgün değil dedi be ayarladı champion marka buji taktı o gün bugündür sorun yok bu motorların şeklinden dolayımı bilmiyorum ama fazla sıkıştırmaya gelmiyor sadece buji ile çözülecek iş değil diğer kısımlarında elden geçmesi lazım yoksa bir süre sonra yeni bujide kararıcak ve aynı durum ile karşılaşacaksınız birde yatık diye tabir ediyorum yatık motorlarda buji çok fazla ısınıyor sebebini bilmiyorum banamı öyle geliyor anlamış değilim.Parça kalitesini beğendiğimi söyleyemem birazcık incelediğimde ileride çok sorun çıkaracak izlenimini verdi bana umarım yanılıyorumdur
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  11. #191

    Üyelik
    27 Mart 2018
    Acil yardim resimdeki üst kapak kaçlık. Elimde 107 cm yazan silindir var ona göre takicam. Havşanın disindan disina 50 mm geliyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:28 ----------

    Ust kapak 100 luk mus 110 luk 53 mm gelmesi lazimmis

  12. #192
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Bahçelievler Vale Moto'ya teşekkürler.
    Öğlen tam söyledikleri saatte motor hazırdı. Sıkışan kablolardan kaynaklanan ateşleme problemi giderilmiş.
    Sıkı bir karbüratör ayarı yapılmış. İridyum buji takılmış. Rölanti bin-binbeşyüz aralığına inmiş. Makinanın çalışması rahatlamış. Rölantide tatlı bir sesi var. Dün arabayla gidip park yeri bulamadığım müşterime rahatça gidip park ettim
    İstikamet Şirinevler servisten E5 yan yol. İncirli, Adliyeden aşağı MarmaraForum, Tekzen önünden E5 yanyol. Halksağlığından Zeytinburnuna giriş, textilciler bölgesine ulaşım. Dönüşte Yedikule göğüs hastanesi önünden Olivium, Ara yoldan hipodrom, MarmaraForumdan Adliye önü ve Metroya çıkış. Marmaraforum Adliye arası yokuş oldukça diktir. Hiç zorlanma yok. 2 hatta 3. Vitese attım.

    Forumlarda ve videolarda Kuba servisleriyle ilgili hep kötü konuşuluyordu. Bu nedenle biraz tedirgin olduğumu söylemeliyim.
    Ama Vale Motodaki herkes hem güleryüzlü hemde sözüne sadıklar. ValeMoto Şirinevler servisten Ufuk, Mehmet ve Abdülkadir'e teşekkür ederim.

  13. #193

    Üyelik
    27 Mart 2018
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki filtreyi taktıktan sonra çalışmasında bir şeyler farketti mi?
    Motor cok rahatladi devri yukseldi

  14. #194
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı hedo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor cok rahatladi devri yukseldi
    O zaman birde İridyum buji tam olacak demektir...

  15. #195

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Youtube'da birisi 110 cc yapmış. Yakında şikayetlere başlar.

  16. #196

    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Motosikleti
    Kuba Dragon
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Youtube'da birisi 110 cc yapmış. Yakında şikayetlere başlar.
    Arkadaşı foruma davet ettim. Gelirse memnuniyetini ve şikayetini yazar öğreniriz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------

    Şimdi kuba sitesine baktım. Bizim motorun fiyatı 3534 TL çıkmış. Sahibinden com da falan bir çok satıcıda fiyatı buna göre güncellemis.

  17. #197

    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    haojue da135 s - küba dragon 50
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bahçelievler Vale Moto'ya teşekkürler.
    Öğlen tam söyledikleri saatte motor hazırdı. Sıkışan kablolardan kaynaklanan ateşleme problemi giderilmiş.
    Sıkı bir karbüratör ayarı yapılmış. İridyum buji takılmış. Rölanti bin-binbeşyüz aralığına inmiş. Makinanın çalışması rahatlamış. Rölantide tatlı bir sesi var. Dün arabayla gidip park yeri bulamadığım müşterime rahatça gidip park ettim
    İstikamet Şirinevler servisten E5 yan yol. İncirli, Adliyeden aşağı MarmaraForum, Tekzen önünden E5 yanyol. Halksağlığından Zeytinburnuna giriş, textilciler bölgesine ulaşım. Dönüşte Yedikule göğüs hastanesi önünden Olivium, Ara yoldan hipodrom, MarmaraForumdan Adliye önü ve Metroya çıkış. Marmaraforum Adliye arası yokuş oldukça diktir. Hiç zorlanma yok. 2 hatta 3. Vitese attım.

    Forumlarda ve videolarda Kuba servisleriyle ilgili hep kötü konuşuluyordu. Bu nedenle biraz tedirgin olduğumu söylemeliyim.
    Ama Vale Motodaki herkes hem güleryüzlü hemde sözüne sadıklar. ValeMoto Şirinevler servisten Ufuk, Mehmet ve Abdülkadir'e teşekkür ederim.
    Ayni sorun bendede var hocam 5 binden sonra boguluyor sonrada calismiyor bende ateslemede sorun oldugunu dusunuyorum vaktim olmadigi icin daha servise gonderemedim motoru, surec nasil oldu tamiri ne kadar surdu , parca degistimi suan nasil gidisi cekisi falan acil bilgi verirsen sevinirim.

  18. #198

    Üyelik
    17 Mart 2018
    Şehir
    marmara ereğlisi
    Motosikleti
    kuba dragon 50
    Arkadaşlar youtube`daki enginç adlı şahsın bir yakını varsa aramızda söylesin ikna etsin ki kaldırsın hacim yükseltme videolarını bu durum tehlikedir.polisler bunları izleyip trafikte anamızı ağlatırlar bilin bunu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:50 ----------

    fabrika çıkış gücü bile yasanın öngördüğü hızı fazlasıyla aşarken bu durum çok sıkıntı,ben rica ettim ses yok videoları şikayet edelim youtube a kapatılsın

  19. #199

    Üyelik
    29 Haziran 2016
    Motosikleti
    Cf Moto 250 nk
    Arkadaşlar 50 cc motor için siz hangi koruma ekipmanlarını kullanıyorsunuz ?

  20. #200

    Üyelik
    11 Haziran 2016
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50
    Mt revenge kask, forte gt eldiven, venom dynamic mont. Bütçeyi denkleştirince tech90 pantolon, dizlik, sırtlık da tamamlayacağım.


    REKLAM ALANI
10. sayfa BirinciBirinci ... 8910111220 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)