Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
15 Kasım 2021, 12:34
#5321
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Doğrudur hocam ben denemedim bir ara denerim arkadaşta var. Ama arada 10k oynuyor kafadan. Şuan o parayı çıkmaya eşim yanaşmaz buna zor ikna ettim işimizi görüyor ya UG alsak bu sefer onun üstüne niyetlencem. (:
Zamanında ona söyledim ug alabiliyorsan al diye yine zam gelmiş.
Reklamlar
-
16 Kasım 2021, 23:08
#5322
kdiner adlı üyeden alıntı
Zamanında ona söyledim ug alabiliyorsan al diye yine zam gelmiş.
Aradaki farki ver bi abilik yapıpta alalım
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
17 Kasım 2021, 21:05
#5323
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Aradaki farki ver bi abilik yapıpta alalım
Nasiiiiiiiiii.
-
22 Kasım 2021, 10:14
#5324
12 bin km de 10 binde yağı değişmiş. Seviyesini kontrol etmeden binmem. Neyse rengi açık sayı gibiydi yağın. Dün 50 km gibi kullandım 30 km lik kısmı 140 km civarı. Akşam motoru yerine çektim yağına tekrar baktım rengi kahverengiye dönmüş. Köpüklenme bozalaşma vb yok. Renk değişmiş sadece. Pulsarda da hep kahverengiye dönerdi castrol 15-50 koyuyordum kırmızımsı rengi var. Yağ renginin değişmesi normal mi bişeylere mi dalalet? Motorda bir sorun yok su eksiltmiyor çekişi iyi.
-
26 Kasım 2021, 18:17
#5325
Merhabalar,
Foruma yeni katıldım inşallah dominar 400/ug kullananlar grubuna da katılacağım. 9000KM bir dominar buldum. Motosiklet hoşuma gitti. 2021 model dominarda kronik bir sorun var mı? 60 bin gibi bir fiyat nasıl?
-
26 Kasım 2021, 20:14
#5326
ilkaybaşaran adlı üyeden alıntı
12 bin km de 10 binde yağı değişmiş. Seviyesini kontrol etmeden binmem. Neyse rengi açık sayı gibiydi yağın. Dün 50 km gibi kullandım 30 km lik kısmı 140 km civarı. Akşam motoru yerine çektim yağına tekrar baktım rengi kahverengiye dönmüş. Köpüklenme bozalaşma vb yok. Renk değişmiş sadece. Pulsarda da hep kahverengiye dönerdi castrol 15-50 koyuyordum kırmızımsı rengi var. Yağ renginin değişmesi normal mi bişeylere mi dalalet? Motorda bir sorun yok su eksiltmiyor çekişi iyi.
İşleyen demir pas tutmaz, yağın ilk gün ki gibi olmasını bekleyemezsiniz sonuçta içerde dolaşım ve dönen parçalar var, bir sıkıntı yoksa rengin değişmesi de normal.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------
Any-L adlı üyeden alıntı
Merhabalar,
Foruma yeni katıldım inşallah dominar 400/ug kullananlar grubuna da katılacağım. 9000KM bir dominar buldum. Motosiklet hoşuma gitti. 2021 model dominarda kronik bir sorun var mı? 60 bin gibi bir fiyat nasıl?
Zamanında 45 e 2.el full alınırdı şimdi geldiğimiz noktaya bak, almak istiyorsanız bir an önce alın yoksa bu fiyata bulmak bile imkansız olacak.
-
26 Kasım 2021, 21:29
#5327
https://imgur.com/a/qbpN3KJ
29 temmuz, 27 ekim , 26 kasım
gelen maillerden şeyettim.
-
26 Kasım 2021, 21:35
#5328
kdiner adlı üyeden alıntı
Nasiiiiiiiiii.
senin dominarın ufak 250. ne işin var bu grupta ya. Dominarcık o
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
27 Kasım 2021, 21:05
#5329
domınar 400 250 yada pulsar orjınal lastığini değiştiren kullanmayan arkadaşlardan lastıklerını alabılırım kurye işi uygun bi fiyata verırse yada hediye de olur
-
02 Aralık 2021, 22:35
#5330
Tekrar merhaba, 2020 model dominar 400ug ile aranıza katıldım. 55 bine 8000KM de aldım. 3 sorun var, tekini bilerek ve fiyattan düşerek tekini bilmeden aldım.
1- 8000KM de arka balatayı bitirmiş bu nasıl mümkün olmuştur? Bunu bilerek aldım. Fakat fark ettim ki arka balataya bastığımda tık tık titreme tarzı his oluyor ayakta ve aynı şekilde tık tık tarzı ses geliyor.
2- Zincir de bitmiş.. bunu germemiştir zannettim. 8000KM de dişli degistirmeden yeni zincir takmam sorun olur mu? Kimisi Çinli değil dişli durumu iyiyse sorun olmaz diyor kimisi kesinlikle set değişmeli diyor. Dişli durumu gayet iyi.
3- 5. ve 6. viteste 8000 deviri kesinlikle geçmiyor. 8000 sabit. 4 ve altında 9000 görüyor. Böylece 145 top speed oluyor. Aşırı Yorklu fakat devir limiti 9000 diye biliyorum neden 8000'i geçmiyor olabilir?
-
03 Aralık 2021, 08:40
#5331
Any-L adlı üyeden alıntı
Tekrar merhaba, 2020 model dominar 400ug ile aranıza katıldım. 55 bine 8000KM de aldım. 3 sorun var, tekini bilerek ve fiyattan düşerek tekini bilmeden aldım.
1- 8000KM de arka balatayı bitirmiş bu nasıl mümkün olmuştur? Bunu bilerek aldım. Fakat fark ettim ki arka balataya bastığımda tık tık titreme tarzı his oluyor ayakta ve aynı şekilde tık tık tarzı ses geliyor.
2- Zincir de bitmiş.. bunu germemiştir zannettim. 8000KM de dişli degistirmeden yeni zincir takmam sorun olur mu? Kimisi Çinli değil dişli durumu iyiyse sorun olmaz diyor kimisi kesinlikle set değişmeli diyor. Dişli durumu gayet iyi.
3- 5. ve 6. viteste 8000 deviri kesinlikle geçmiyor. 8000 sabit. 4 ve altında 9000 görüyor. Böylece 145 top speed oluyor. Aşırı Yorklu fakat devir limiti 9000 diye biliyorum neden 8000'i geçmiyor olabilir?
1 bence arka diskte balans var. Sıcakken su tutulmuş olabilir.
2 8000 km de zinciri bitirdi ise ciddi sert kullanmışlar motoru.
3 8000 km de zincir bittiğine göre debriyajı da bitirmişler. Muhtemelen sert kullanıldı ve maks hızına artık kaçırdığı için çıkamıyor olabilir. Hayırlı olsun güle güle kullanın. Sıfırı 80 bin tl oldu. Evet 80 bin. Seksen bin.
-
03 Aralık 2021, 11:16
#5332
Any-L adlı üyeden alıntı
Tekrar merhaba, 2020 model dominar 400ug ile aranıza katıldım. 55 bine 8000KM de aldım. 3 sorun var, tekini bilerek ve fiyattan düşerek tekini bilmeden aldım.
1- 8000KM de arka balatayı bitirmiş bu nasıl mümkün olmuştur? Bunu bilerek aldım. Fakat fark ettim ki arka balataya bastığımda tık tık titreme tarzı his oluyor ayakta ve aynı şekilde tık tık tarzı ses geliyor.
2- Zincir de bitmiş.. bunu germemiştir zannettim. 8000KM de dişli degistirmeden yeni zincir takmam sorun olur mu? Kimisi Çinli değil dişli durumu iyiyse sorun olmaz diyor kimisi kesinlikle set değişmeli diyor. Dişli durumu gayet iyi.
3- 5. ve 6. viteste 8000 deviri kesinlikle geçmiyor. 8000 sabit. 4 ve altında 9000 görüyor. Böylece 145 top speed oluyor. Aşırı Yorklu fakat devir limiti 9000 diye biliyorum neden 8000'i geçmiyor olabilir?
Hayırlı olsun. Fren balatası bitebilir ağır motor , ancak anladığım kadarıyla disk yamuk. O biraz tuzlu olur biran önce değiştir yinede.
Zincir dişli birlikte değiş hocam yoksa kısa sürede yine bozarsin zinciri. Daha beter masraf olur.
Belirli viteslerde belirli devirlere çıkmaması ilginç. Debriyaj balatası bitik olsa kaçırır. Bunu servise bir danış derim.
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
06 Aralık 2021, 11:25
#5333
Selam herkese. Yeniden D400 sahibi olalı 6 ay kadar oldu. 14bin km civarı aldım 18bini yeni geçtim. Zincir ayar tutmuyor artık. Genelde zincir dişli beraber değişimi tavsiye ediliyor. Fiyat performans olarak değerlendirip bulduğum fiyatları yazacağım. Sizce hangisini neden tercih etmeliyim?
1- Orijinal O-ring Bayi fiyatı 1900 TL
2- Orijinal O-ring Motospartan 1490 TL
3- Did 520 Vx3 Gold X-ring 1295TL + Dişliler 250TL = 1545 TL
4- Cho Zincir O-ring 561TL + Dişliler 250TL = 810 TL [2 hafta önce 500TLye geliyordu ]
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
-
07 Aralık 2021, 15:26
#5334
gerivites adlı üyeden alıntı
Selam herkese. Yeniden D400 sahibi olalı 6 ay kadar oldu. 14bin km civarı aldım 18bini yeni geçtim. Zincir ayar tutmuyor artık. Genelde zincir dişli beraber değişimi tavsiye ediliyor. Fiyat performans olarak değerlendirip bulduğum fiyatları yazacağım. Sizce hangisini neden tercih etmeliyim?
1- Orijinal O-ring Bayi fiyatı 1900 TL
2- Orijinal O-ring Motospartan 1490 TL
3- Did 520 Vx3 Gold X-ring 1295TL + Dişliler 250TL = 1545 TL
4- Cho Zincir O-ring 561TL + Dişliler 250TL = 810 TL [2 hafta önce 500TLye geliyordu
]
Orjinal did ise niye atraksiyon arıyon ki tak did devam et.
-
09 Aralık 2021, 15:34
#5335
merhaba arkadaslar yakın zamanda 2020 domi 400Ug aldım, tecrübeli bir motosiklet kullanıcısıyım .
GP gidon yukseltme aparatı aldım kendim taktım ama sorunlarım oldu
gidonu sola cevirince kendi gaz veriyor ve debrayajı bıraksam bile motor yürümüyor birde egzoz geyseyip duruyor.
daha önce bu tarz sorunlar yasayan varsa çözüm yolu paylasabilir mi?
-
09 Aralık 2021, 16:37
#5336
kontgerilla adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaslar yakın zamanda 2020 domi 400Ug aldım, tecrübeli bir motosiklet kullanıcısıyım .
GP gidon yukseltme aparatı aldım kendim taktım ama sorunlarım oldu
gidonu sola cevirince kendi gaz veriyor ve debrayajı bıraksam bile motor yürümüyor
birde egzoz geyseyip duruyor.
daha önce bu tarz sorunlar yasayan varsa çözüm yolu paylasabilir mi?
Egzozun gevşeyen cıvatalarına loctite tarzı bir cıvata sabitleyici sürüp deneyebilirsiniz.
Gidon yükseltme fazla yükseltmiş demek ki. Kabloları gidonun farklı yerlerinden geçirmek çözüm olabilir ama sürtünme ve sıkışma gibi durumlar kontrol edilerek yapılmalı. Veya gidonun öne arkaya olan oynaması biraz değiştirilip aşağı yaklaştırılarak kablolar ucu ucuna gelecek şekilde ayarlanabilir. Ben önceki dominarda 3cm taktım diye hatırlıyorum, hiç sorun yaşamamıştım.
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
-
10 Aralık 2021, 13:56
#5337
kontgerilla adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaslar yakın zamanda 2020 domi 400Ug aldım, tecrübeli bir motosiklet kullanıcısıyım .
GP gidon yukseltme aparatı aldım kendim taktım ama sorunlarım oldu
gidonu sola cevirince kendi gaz veriyor ve debrayajı bıraksam bile motor yürümüyor
birde egzoz geyseyip duruyor.
daha önce bu tarz sorunlar yasayan varsa çözüm yolu paylasabilir mi?
Egzoz için zamanında bir şekilde hakedilme biçimi söylenmişti ama neydi hatırlamıyorum, gidon için ise debriyaj kolunu tutan vidayı gevşetip sola doğru çekin veya rs200 debriyaj teli alıp değiştirin, 2.5cm üzeri genelde kasma yapıyor teli değiştirin.
-
17 Ocak 2022, 10:40
#5338
Yağ lambası sıkıntısı yaşayan oldu mu. Yağlamasında sorun yok diyorlar, yağ müşürü değişti ama yine de 70-80le 1-2dk gidince yağ lambası yakıyor.
-
17 Ocak 2022, 11:20
#5339
Ben yaşamadım. Yağlamasında sorun olmadığını nasıl anladılar?
-
17 Ocak 2022, 20:06
#5340
ilkaybaşaran adlı üyeden alıntı
Ben yaşamadım. Yağlamasında sorun olmadığını nasıl anladılar?
Üst kapağı açıp bakıyorlar galiba
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)