Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5921
    ccman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    o sorunun nasil olduğunu biliyorum;insan sevdiğini öpermi derler
    cevap öper,zuhahahahha
    KeaSH-07 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5922
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    Alıntı ccman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ninja da ben fan sesini hiç duymadým bile
    Ninja derken ¿ 250de zaten fan yok cepten girdigim icin muhabbeti eksik mi okudum
    Ninja

  3. #5923
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Alıntı ccman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1008 km yarın servise...istanbul -vakıflar-saray-vize-saray vakıflar-istanbul 333km

    3 günde bin km;ejlover sanırım bu gidişle senden önce gaz basıcam
    Tebrikler ;) Garip gelecek belki ama ben 1,200km.de bi sogudum racing motordan. Hatta dun Cross falan bakmaya basladim :s Bi keyifsizlik var bu aralar sanirim nedenini anlamadim.. Yolda bas bas bayik geldi aksiyon bana cok monoton her sey.. Bi de her bindigimde benzinciye gitme isi de keyfimi kacirdi.. Bi yola cikiyorum 200km sonra nerde bencinci var haritadan kontrol edip cikmak da sikinti.. Ne biliimm gecer haftaya, normale donerim herhalde

    Alıntı sedici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ninja derken ¿ 250de zaten fan yok cepten girdigim icin muhabbeti eksik mi okudum
    Fan yok derken????????
    ccman bunu beğendi.
    2016 BMW S1000RR
    2012 Yamaha R1
    2011 Kawasaki Ninja 250R

  4. #5924

    Üyelik
    14 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ninja 250
    fan yok,ilahi bir kuvvet tarafından soğutuluyor motor
    ccman, ejlover, forewer ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #5925
    atilla_hakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2011
    Şehir
    DARICA / KOCAELİ
    Motosikleti
    2009 honda cbr 600rr limidet edition
    Arkadaşlar bu sitedeki ürünler kullanabilirlik açısından nasıldır. Tavsiye edermisiniz.

    http://www.ercanmotorcycle.com/index.html
    Hondaaaaaaaa

  6. #5926
    nich@tine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    08Ninja250R,2005Honda600F,2004cbr1000rr
    http://www.ebay.com/itm/New-Icon-Pri...7337be&vxp=mtr
    artik depolar metal olmaycak, son magnetli cantalar

  7. #5927
    ccman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Alıntı atilla_hakan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu sitedeki ürünler kullanabilirlik açısından nasıldır. Tavsiye edermisiniz.

    http://www.ercanmotorcycle.com/index.html
    ucu çok açık bir soru,ihtiyacın olan ne ? ona göre bir fikir verelim

  8. #5928
    atilla_hakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2011
    Şehir
    DARICA / KOCAELİ
    Motosikleti
    2009 honda cbr 600rr limidet edition
    Alıntı ccman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ucu çok açık bir soru,ihtiyacın olan ne ? ona göre bir fikir verelim
    Burdan bir egsoz almayi düşünüyorum. Fiyatlari 350 ile 750 arasıymış. Verdiğim paraya değermi acaba
    dreamkiller bunu beğendi.
    Hondaaaaaaaa

  9. #5929
    ccman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    istanbul


    Uploaded with ImageShack.us

    görüntü olarak fena değil,ama şunuda düşünmek gerek,taktığın egzos motoruna görüntü haricinde performans katacak mı ? verdiğin paraya değecek mi ? marka hakkında bilgim yok ama görüntü kabul edilebilir ;)
    atilla_hakan bunu beğendi.

  10. #5930
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı atilla_hakan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burdan bir egsoz almayi düşünüyorum. Fiyatlari 350 ile 750 arasıymış. Verdiğim paraya değermi acaba
    Değer, güzel egzozlar var. Tabi alternatif çok. Tiger, akrapovic, leovince vs.
    atilla_hakan bunu beğendi.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  11. #5931
    ccman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Alıntı ejlover adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tebrikler ;) Garip gelecek belki ama ben 1,200km.de bi sogudum racing motordan. Hatta dun Cross falan bakmaya basladim :s Bi keyifsizlik var bu aralar sanirim nedenini anlamadim.. Yolda bas bas bayik geldi aksiyon bana cok monoton her sey.. Bi de her bindigimde benzinciye gitme isi de keyfimi kacirdi.. Bi yola cikiyorum 200km sonra nerde bencinci var haritadan kontrol edip cikmak da sikinti.. Ne biliimm gecer haftaya, normale donerim herhalde


    Fan yok derken????????

    bu hisse bu kadar surede kapılan ilk sen değilsin ,sana r1 düşündüğünde bir kaç şey söylemiştim,r1 alanların çoğu r6 ya döndü çevremde en az bunla ilgili 5-6 örnek var.r6 ve r1 arasında mutlaka farklar var ama genel sürüş acısından yani teorik olarak aynı.masraf olarak daha pahalı yedek parça desen benzin desen vergi desen bir çok faktör var (bu bana göre).ama tabiki r1 bu işin son noktası,hiç r1 almak gibi bir istek duymadım fiyat performans kalite olarak zaten aralarında pek fark yok son sürat te buna dahil.tabiki bu işin diğer bir tarafı da benzin sarfiyatı,Tr şartlarında pahne hastayıalı bir oyuncak.paso dipgaz gittimi adamın ocağına incir ağacı diker.ben de bassam çokta farklı değil benzin konusunda ama ben onun 6.vitesine hastayım.40km ile 285 km arasında gidiyor.senin neden r1 sectiğinide tahmin ediyorum 250 den sonra güvenli sürüş bir tek onda var.ben ninjadan sonra 2 gün gaz kolu ile kavga ettim,ama avantajım daha önce bu eşşeğe bindim ama ninja dan sonra ve 5 sezon dur sürmedim için bocaladım , 2 gece de 883 km sürünce işi çözdüm.bu gün serviste r125 sürücüsü bir genç arkadaş keşke r6 ile başlasaydım dediğinde güldüm ben bu kadar yıl bindim halen çözmekte zorlanırken sen 20 yaş ve 8 aylık tecrübe ile bunu nasıl be*****eksin .ilk motoru r125 ..... neyse;


    ben bu gece artçı ile sürüşe cıktım (hatun) budur dedim.elimin altında bir güc var bunu kontrollu olarak kullanmak keyifliydi.sonuçta artçım bu işte yeni,ama 2 kişi olarak genelinde çok rahattım.bu gün bin bakımı yaptırdım senin tavsiyen ile ankara dan karbon gidon kaplama ve orjinal sport plakalık geldi taktırdım plakalık çok şık ve kaliteli ama karbon gidon kaplama vasat,şişik duruyor.aynen şu şekilde



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us

  12. #5932

    Üyelik
    03 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha
    Arkadaşlar başka bi forumda gördüm ve buraya aktarıyorum


    Neden 1000 lik[/B][/B]Neden mi 1000?

    Hiç aklının yetişemeyeceği bir hızlanma yaşadın mı hocam?

    Ne kadar hızlı 10'a kadar sayabilirsin?

    Bu kadar hızlı?(içinden say hocam 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10)

    Biraz daha hızlı (say say çekinme 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10)

    Şimdi biraz daha hızlı (1-2-3-4-5-6-7-8-9-10)

    O kadar hızlı say ki kelimeler yuvarlansın.

    İşte 10'a kadar içinden tam gaz sayarken sürdüğün motorun 0'dan 100'e çıktığını düşün.

    HAYIR Çok açma gazı! 1 ve 2 'de gazı çok açarsan tekere gelir:
    [img width=399 height=600]http://i2.photobucket.com/albums/y30/carlgustav/2TK_8900aa.jpg[/img]

    O göklerden gelen dalışa geçmiş STUKA gürültüsüyle.

    İçin titrer.

    Sırf senin değil etraftaki her canlının.

    Ense tüylerin diken diken olur. Aklının alamayacağı bir hızla bedenin bu dünyada yer değiştirmiştir.

    Sonra frenlere dokunursun. Hayır hayır sakın basma frenlere! Sadece dokun ve cihaz burun üstü dalışa geçsin. Bıy bıy bıyb bıy. Kafandaki kan alnına toplanır. O markadaki motorların en iyi frenine sahip olan cihazdır sürdüğün.

    Sonra virajlara girersin: Amanin boo, 150 küsür tane atın tepişini yola aktarışı çok acayiptir.

    Viraja girmeden bakışını çevirdiğin yere düşünce gücüyle gittiğine inanamazsın. Çıkışta ise gazı açtığında o 150 küsür beygir arka lastiğini kasnağından sıyırıp atmak için zorlar durur. 1000RR'ın arkası virajda sen gazı açtıkça daha çok kayar, gidonu ters tarafa daha çok kırarsın hem çok korkarsın hem de keyiften uçmaktasındır.

    [img width=399 height=600]http://i2.photobucket.com/albums/y30/carlgustav/2TK_8779aa.jpg[/img]

    İndiğinde dişlerin hala birbirine vurmaya devam eder.

    Sanki daha demin b-17'ne saldıran Zerstörer'lerin mermileri yanından vızıldamıştır.

    Ölüm çok yakınından geçmiştir. İçin için yaptığının tehlikeli olduğunu bilirsin hafiften miden burulur.

    Sürüş bittikten 5 dakika sonra hala istemsiz olarak karnının kasıldığını hissedersin.

    Normalde 2-3 dakikada motora ve sürüşe ısınırken bu cihazla en az 15 dakikada hızlanma ve frenleme süre/mesafelerine insan aklı adapte olabilir.

    İmha olmadan onu sürebilmek için, sırf motorun değil senin de uzun bir ısınma/alışma sürecine ihtiyacın olur ve bu her sürüş günü için geçerlidir.

    Bunu bir an unutursam... kıp...
    ...ışıklar (gözünün feri) söner.

    Sonra bindiğin motora bir daha bakarsın:

    Belki de çirkindir.

    Fakat daha önemli bir detay vardır. 50-60 yıldır motosikletle ilgili öğrendikleri her şeyi bu cihaza koymuştur adamlar. Bu motor geliştirilene kadar nice isimsiz yarışçılar ölmüş, nice terler dökülmüş, nice kahramanlar siyah beyaz fotoğraflara dönüşmüştür (Seven Samurai misali).

    Sadece senin için değil, bunu çizen, tasarlayan, üreten ve toparlayan adamlar için de o şirkette en önemli motosiklet budur.

    Diğer motorların hepsi bunun yancılarıdır, yalakalarıdır, teferruattır.

    Her ne marka seversen sev, hangisini tercih edersen et, o markanın Kralı, o markanın Superbike'ıdır.

    Gerisi hoş ve boştur.

    Zaten her sürüşünde ya da her o motoru sürdüğünü düşündüğünde, sırtından inen soğuk terler, sana bir ejderhaya sahip olduğunu hep hatırlatır (Sen de Dragon Rider).

    Sonra işin ego sıvazlama kısmı gelir. Gittiğin her yerde bir başka itibarın olur. Ortalık 600'lük ibiş Luke Skywalker'lardan, Jar Jar Binks'lerden geçilmezken, sen bir kenarda Bobba Fett gibi, Darth Vader (Do not underestimate the Dark Side) gibi olursun. Eğer zaten Superbike kullanan cambaz, "Tarzan ince dallarda" tipi adam varsa ve soyadı Rossi, Checa falan değilse ömrü uzun olmaz.

    Hah bir de Superbike sahibi olduktan sonra fuarların, motosiklet muhabbetlerinin hiçbir anlamı kalmaz. Motor sürüyorum diye konuşanları dinlersin, boş gelir her şey. Hiç böyle bir şey sürmemişlerse anlatamazsın. Anlamazlar. İçin için “bir bilseler” dersin, “bir sürseler”.

    Anekdot1:
    Körfez'de bir gün GSXR-1000 süren Yaman ağabey, Musti'nin GSXR600'ü kullandı. 3-5 tur sonra geldi, biraz bozuk bir suratla “ben şimdi anladım viraj çıkışında sağ kolunuzu öyle niye aşağı indirdiğinizi” dedi. 600'lük sürenler, viraj çıkışında gazı köküne kadar açarken, Superbike sürenler ancak tatlı tatlı, milim milim gaz verir (Eğer adının içinde "Yunus" ya da "Uprak" geçmiyorsa, yani bizim gibi ölümlüysen).
    Anekdot2:
    Çok yakın ve iyi motor sürdüğünü düşündüğüm bir arkadaşıma Körfez'de 1000RR'ı verdim. 3 tur sonra yanıma geldi. Kaskını çıkardı. Eee dedim nasılmış? Terden pırıl pırıl olmuş suratıyla bitkin bana baktı “ben motoru değil motor beni sürdü” dedi.
    ccman ve ejlover bunu beğendiler.

  13. #5933
    hayvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R
    Alıntı atilla_hakan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu sitedeki ürünler kullanabilirlik açısından nasıldır. Tavsiye edermisiniz.

    http://www.ercanmotorcycle.com/index.html
    Kiyafet fotolari sempatik

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:22 ----------

    @parkboy: Hayirli olsun
    atilla_hakan bunu beğendi.

  14. #5934

    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Merhabalar, 2011 model beyaz ninjayla aranıza bende katıldım. ve beraberimde de bir ton soru getirdim.

    bu sorulardan ilki: tekerlerin şeriti yok. şerit çekmek istiyorum. beyaz şerit nasıl olur sizce? tabi beyaz bir şerit var mı?
    dreamkiller ve ejlover bunu beğendiler.

  15. #5935
    atilla_hakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2011
    Şehir
    DARICA / KOCAELİ
    Motosikleti
    2009 honda cbr 600rr limidet edition
    Alıntı elestirmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, 2011 model beyaz ninjayla aranıza bende katıldım. ve beraberimde de bir ton soru getirdim.

    bu sorulardan ilki: tekerlerin şeriti yok. şerit çekmek istiyorum. beyaz şerit nasıl olur sizce? tabi beyaz bir şerit var mı?
    Hayırlı olsun. Motorla ilgili bir çok aksesuar mevcut. Google amcaya sorarsan bir çok çeşit ürün bulabilirsin.
    Hondaaaaaaaa

  16. #5936

    Üyelik
    12 Mayıs 2011
    Motosikleti
    ninja ER
    motor satıldığından dolayı elimde çıkma orjinal ampülleri kalmıştır. H7 12v 55w 2adet çalışır durumda sorunsuzdur.isteyen olursa uygun fiyata verebilirim..http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3031554/detay/
    ..uçuyoruzz DEDE

  17. #5937

    Üyelik
    04 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NINJA 250R
    Alıntı elestirmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, 2011 model beyaz ninjayla aranıza bende katıldım. ve beraberimde de bir ton soru getirdim.

    bu sorulardan ilki: tekerlerin şeriti yok. şerit çekmek istiyorum. beyaz şerit nasıl olur sizce? tabi beyaz bir şerit var mı?
    Hayırlı olsun, bende yeniyim hoşgeldin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------

    Alıntı hayvan adlı üyeden alıntı
    @parkboy: Hayirli olsun
    Sağolasın;

  18. #5938
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    Alıntı ejlover adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fan yok derken????????
    papazı bulduk, servis yolu gözüktü demekki benim fan çalışmıyo!!! ben fan göremeyince yok sandım, bu fanın çalışması için hararetin nereye çıkması gerekiyo acaba

    Alıntı Frank Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fan yok,ilahi bir kuvvet tarafından soğutuluyor motor
    vitesi kaç devirde değiştirmeliyim diye soran adam şimdi bana laf mı sokuyo sen hatasız mısın ? neyse yaşın genç heralde
    dreamkiller bunu beğendi.
    Ninja

  19. #5939
    TimCage - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Daelim Roadwin 250
    Herkese selamlar saygılar.. Forumu uzun süredir takip ediyorum, özellikle de bu başlığı. Sormak istediğim bir soru var müsaadenizle; bu motoru maksimum kaç sene yada kaç bin km'ye kadar kullanabiliriz? Ben bu motoru alıp uzun süre kullanmak istiyorum. Açıkçası 600lük bi motorda pek gözüm yok, onun için cc büyütmek gibi bir derdim de yok. Hepinize keyifli ve kazasız sürüşler dilerim...
    Either you die a hero, or you live long enough to see yourself become the villain...

  20. #5940
    hayvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R
    Alıntı sedici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    papazı bulduk, servis yolu gözüktü demekki benim fan çalışmıyo!!! ben fan göremeyince yok sandım, bu fanın çalışması için hararetin nereye çıkması gerekiyo acaba

    vitesi kaç devirde değiştirmeliyim diye soran adam şimdi bana laf mı sokuyo sen hatasız mısın ? neyse yaşın genç heralde
    Arkadaş vitesi bilmiyormuş, yaşı da küçükmüş.... Durum: 2-1. Öndesin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------

    Alıntı TimCage adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selamlar saygılar.. Forumu uzun süredir takip ediyorum, özellikle de bu başlığı. Sormak istediğim bir soru var müsaadenizle; bu motoru maksimum kaç sene yada kaç bin km'ye kadar kullanabiliriz? Ben bu motoru alıp uzun süre kullanmak istiyorum. Açıkçası 600lük bi motorda pek gözüm yok, onun için cc büyütmek gibi bir derdim de yok. Hepinize keyifli ve kazasız sürüşler dilerim...
    Tabii ki bakım ve kullanım tarzı ile çok ilgili. Benzer soruyu yabancı bir forumda görmüştüm; 55000 mil (yaklaşık 92000 km) de biyel kırılana karak kullanmış birisi...
    Sağlamlığını ispatlamış bir motor


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler