Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #9001
    dream_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2013
    Şehir
    Kadıköy/İST
    Motosikleti
    14' CBR 650F
    headers degısmeden cok bırsey farkedıcegını dusunmuyorum euro standartları ıcın motoru resmen bastırıyorlar. Kendı fıkrım ama kozmetık olarak hıc yakısmamıs orjınalı cok daha sık kıbar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------

    şuan gordum ılan acmısnız satıyorsunuz sanırım yenı almamısmıydınız ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9002
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı dream_rider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    headers degısmeden cok bırsey farkedıcegını dusunmuyorum euro standartları ıcın motoru resmen bastırıyorlar. Kendı fıkrım ama kozmetık olarak hıc yakısmamıs orjınalı cok daha sık kıbar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------

    şuan gordum ılan acmısnız satıyorsunuz sanırım yenı almamısmıydınız ?
    hocam hedaders apayrı bişey hiç alakası yok bu konuyla 600fa daki olay katalizör denilen çevreye duyarlı olup motora bi faydası olmayan hatta motoru sıkan bi zımbırtı

  3. #9003
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam hedaders apayrı bişey hiç alakası yok bu konuyla 600fa daki olay katalizör denilen çevreye duyarlı olup motora bi faydası olmayan hatta motoru sıkan bi zımbırtı
    Aslında sizin dediğinizin konuyla hiç alakası yok.Egzoz komple Headers dahil değişirse zaten ortada katalizör kalmıyor

  4. #9004
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında sizin dediğinizin konuyla hiç alakası yok.Egzoz komple Headers dahil değişirse zaten ortada katalizör kalmıyor
    kardeşim orası öğlede senin motorunda EgZoz komple Headers tan itibaren mi ? yok değil biliyorum eee siz motorunuzdan ses alabiliyomusunuz alıyosunuz o zaman ?
    Sizin dediğinizde bi çözümdür fakat ucuz olan yolu değil paraya bakan yoludur katalizör sökülür ara boruyla egzoz monte edilir istenilen seste alınır görüntüde sağlanır başka bişey varmı ali bey ?

  5. #9005
    vejihi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ninja 250r, Honda CBR 600FA, Yamaha MT-07
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında sizin dediğinizin konuyla hiç alakası yok.Egzoz komple Headers dahil değişirse zaten ortada katalizör kalmıyor
    Aslında senin dediğinin konuyla hiç alakası yok! şaka şaka var

    Bildiğim kadarıyla katalitik konvertör (emisyon değerlerini ayarlayan zımbırtı) genelde ilanlarda "komple egzoz" şekilnde gördüğümüz zaman iptal edilmiş oluyor. Yani egzoz çıkışından çıkan yakıt artığı herhangi bir işlem, sıkıştırma görmeden dışarı atılıyor. Dolayısıyla katalitik konvertörde oluşan, ecnebilerin deyimiyle "bottle neck" hadisesi olmuyor ve çıkış rahatlıyor.

    Headers sadece egzozun çıkış kısmı yani ucu oluyor, katalitik könvertör ipral edilmeden headers yani son taraf da değişiyor ama bu durumda Şenol'un dediği gibi şekil dışında çok bir şey değişmiyor.

    Bu arada egzozlarda ayrıca fazla sesi absorbe etmek için bir de db killer bulunuyor, eğer motor danalar gibi böğürsün istiyorsak db killer'ı da iptal ediyoruz.

    İş egzozla da bitmiyor, motorun çıkışını rahatlattın girişi de rahatlatmak için açık hava filtresi tarzı şeyler takılıyor böylece motora hava girişi kolaylaşıyor, motor rahat nefes alıyor.

    Eğer bu hava girişi-yakıt karışımı vs.. gibi ayarlar yapılmazsa rölantide motorun öksürmesi, yani düzensiz, çarpıntılı çalışması tarzı durumlar oluyor.

    Ya da bir ihtimal bu söylediklerimin de konuyla hiçbir alakası yok 6. His filminde Brus vilis aslında ölü...
    deep_far bunu beğendi.

  6. #9006
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı vejihi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında senin dediğinin konuyla hiç alakası yok! şaka şaka var

    Bildiğim kadarıyla katalitik konvertör (emisyon değerlerini ayarlayan zımbırtı) genelde ilanlarda "komple egzoz" şekilnde gördüğümüz zaman iptal edilmiş oluyor. Yani egzoz çıkışından çıkan yakıt artığı herhangi bir işlem, sıkıştırma görmeden dışarı atılıyor. Dolayısıyla katalitik konvertörde oluşan, ecnebilerin deyimiyle "bottle neck" hadisesi olmuyor ve çıkış rahatlıyor.

    Headers sadece egzozun çıkış kısmı yani ucu oluyor, katalitik könvertör ipral edilmeden headers yani son taraf da değişiyor ama bu durumda Şenol'un dediği gibi şekil dışında çok bir şey değişmiyor.

    Bu arada egzozlarda ayrıca fazla sesi absorbe etmek için bir de db killer bulunuyor, eğer motor danalar gibi böğürsün istiyorsak db killer'ı da iptal ediyoruz.

    İş egzozla da bitmiyor, motorun çıkışını rahatlattın girişi de rahatlatmak için açık hava filtresi tarzı şeyler takılıyor böylece motora hava girişi kolaylaşıyor, motor rahat nefes alıyor.

    Eğer bu hava girişi-yakıt karışımı vs.. gibi ayarlar yapılmazsa rölantide motorun öksürmesi, yani düzensiz, çarpıntılı çalışması tarzı durumlar oluyor.

    Ya da bir ihtimal bu söylediklerimin de konuyla hiçbir alakası yok 6. His filminde Brus vilis aslında ölü...
    Headers kelime anlamıyla motor blogundan egzos çıkış ucu olsada;

    aslında headers katalizörün olduğu kısımdaki araborusuyla birliktedir.

    Ben hayatımda hiç headersı ve tüpü değişmiş ama katalizörü aynı kalan bi motor görmedim.

    Headers ara borusuyla birlikte değişir çünkü.After market headerslar zaten katalizörle uyumlu olmaları için üretilmemiştir.

    Yani istesenizde headersı değişip son susturucu(tüp) ü değişip katalizörü orada bırakamazsınız.Bırakırsınız fakat kaynak

    yapmanız gerekir.Zaten çok saçma bi iş olur

    Sonuç olarak ben haklıyım

  7. #9007
    vejihi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ninja 250r, Honda CBR 600FA, Yamaha MT-07
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Headers kelime anlamıyla motor blogundan egzos çıkış ucu olsada;

    aslında headers katalizörün olduğu kısımdaki araborusuyla birliktedir.

    Ben hayatımda hiç headersı ve tüpü değişmiş ama katalizörü aynı kalan bi motor görmedim.

    Headers ara borusuyla birlikte değişir çünkü.After market headerslar zaten katalizörle uyumlu olmaları için üretilmemiştir.

    Yani istesenizde headersı değişip son susturucu(tüp) ü değişip katalizörü orada bırakamazsınız.Bırakırsınız fakat kaynak

    yapmanız gerekir.Zaten çok saçma bi iş olur

    Sonuç olarak ben haklıyım
    Şimdi ilk olarak "headers kelime anlamı" dersen, ben de sana "başlıklar" derim

    Buradan headers'ın egzozun son kısmı olduğunu söyleyebiliriz, fakat haklı olduğun bir şey var ki o da after market ürünler dediklerin "genelde!" manofolddan itibaren başlayacak şekilde üretiliyor, doğru.

    Ama bu demek değil ki after market bir ürün kullanmak için ille de katalitik konvertörü iptal ettirmen lazım. Mesela ilk gugıl edişimde karşıma şu site çıktı ki burada arkadaş katalitik konvertörü iptal etmeden kullanılabilecek headers olup olmadığını soruyor. Cevaplar genelde "sınırlı da olsa bir kaç marka var" şeklinde oluyor.

    Dolayısıyla çok yaygın bir durum olmasa da demek ki böyle şeyler olabiliyor deyip haklılığının bir kısmını kendime alıyorum. "Hayatımda hiç görmedim dolayısıyla yoktur" argümanını da, hayatımda Amerika'yı görmemiş olduğum için öyle bir kıtanın olmadığını söyleyerek seve seve kabul ediyorum.

  8. #9008
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı vejihi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi ilk olarak "headers kelime anlamı" dersen, ben de sana "başlıklar" derim

    Buradan headers'ın egzozun son kısmı olduğunu söyleyebiliriz, fakat haklı olduğun bir şey var ki o da after market ürünler dediklerin "genelde!" manofolddan itibaren başlayacak şekilde üretiliyor, doğru.

    Ama bu demek değil ki after market bir ürün kullanmak için ille de katalitik konvertörü iptal ettirmen lazım. Mesela ilk gugıl edişimde karşıma şu site çıktı ki burada arkadaş katalitik konvertörü iptal etmeden kullanılabilecek headers olup olmadığını soruyor. Cevaplar genelde "sınırlı da olsa bir kaç marka var" şeklinde oluyor.

    Dolayısıyla çok yaygın bir durum olmasa da demek ki böyle şeyler olabiliyor deyip haklılığının bir kısmını kendime alıyorum. "Hayatımda hiç görmedim dolayısıyla yoktur" argümanını da, hayatımda Amerika'yı görmemiş olduğum için öyle bir kıtanın olmadığını söyleyerek seve seve kabul ediyorum.
    hayır konu buralara nerden geldi onu anlamadım benim anlatmak istediğim katalizör iptal edilerek egzoz takılırsa headrsları değiştirmedende şuanki normal motorlara takılan egsozlar kadar ses alabileceği idi ve bu doğru olduğu için en haklının benim olduğumu düşünüyorum zuahaha :D

  9. #9009
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayır konu buralara nerden geldi onu anlamadım benim anlatmak istediğim katalizör iptal edilerek egzoz takılırsa headrsları değiştirmedende şuanki normal motorlara takılan egsozlar kadar ses alabileceği idi ve bu doğru olduğu için en haklının benim olduğumu düşünüyorum zuahaha :D
    Ben sizin ne yazdığınızı dahi anlamıyorum o yüzden cevap verme gereği duymadım Alper bey

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------

    Alıntı vejihi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi ilk olarak "headers kelime anlamı" dersen, ben de sana "başlıklar" derim

    Buradan headers'ın egzozun son kısmı olduğunu söyleyebiliriz, fakat haklı olduğun bir şey var ki o da after market ürünler dediklerin "genelde!" manofolddan itibaren başlayacak şekilde üretiliyor, doğru.

    Ama bu demek değil ki after market bir ürün kullanmak için ille de katalitik konvertörü iptal ettirmen lazım. Mesela ilk gugıl edişimde karşıma şu site çıktı ki burada arkadaş katalitik konvertörü iptal etmeden kullanılabilecek headers olup olmadığını soruyor. Cevaplar genelde "sınırlı da olsa bir kaç marka var" şeklinde oluyor.

    Dolayısıyla çok yaygın bir durum olmasa da demek ki böyle şeyler olabiliyor deyip haklılığının bir kısmını kendime alıyorum. "Hayatımda hiç görmedim dolayısıyla yoktur" argümanını da, hayatımda Amerika'yı görmemiş olduğum için öyle bir kıtanın olmadığını söyleyerek seve seve kabul ediyorum.
    ''Hayatımda hiç görmedim''de kasıt; yapılması mantıklı olmadığıdır.

    Katalizörü iptal etmeden sadece headers ve tüp değişmekte lancer e evo görünümü vermekle aynı mantıkta birşey sanırım.Ses ve beygir alamadıktan

    sonra neden egzosu değişmek isteyeyimki

    Tabi Alper bey yapsın

  10. #9010
    vejihi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ninja 250r, Honda CBR 600FA, Yamaha MT-07
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben sizin ne yazdığınızı dahi anlamıyorum o yüzden cevap verme gereği duymadım Alper bey

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------



    ''Hayatımda hiç görmedim''de kasıt; yapılması mantıklı olmadığıdır.

    Katalizörü iptal etmeden sadece headers ve tüp değişmekte lancer e evo görünümü vermekle aynı mantıkta birşey sanırım.Ses ve beygir alamadıktan

    sonra neden egzosu değişmek isteyeyimki

    Tabi Alper bey yapsın
    Eee orası doğru ben de yapmam, ama cevabı sen de vermişsin zaten, yok mu hiç çevrede Evo görünümlü Lancer'lar, WRX STI görünümlü 1.6 Subarular, Doğan görünümlü Şahin'ler

    Sırf görüntü olsun diye bırak egzoz taktırmayı, 9-10 bin para verip motor alan adam da çok...

  11. #9011
    hesbup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Merhaba Arkadaslar,

    CBR 250 kullanicisi olarak birkac ay icerisinde 600FA almak niyetindeyim ancak merak ettigim ve yardimci olabileceginizi umdugum birkac konu olacak, umarim yardimci olabilirsiniz;

    1- Teknik verilerde son hizi 210 km olarak gormustum, son hiz bana bu motora gore dusuk geldi acaba motorun rahatlikla ulasabildigi son hizi nedir ?
    2- CBR 250 nin uzerinde gelen orjinal lastikleri cok guvensiz oldugundan degistirmek zorunda kalmis ve yaklasik 700 tl masraf yapmistim, 600fa da da uzerinde gelen lastiklerinde de ayni seyi yasarmiyim ? orjinal lastiklerinin markasi nedir ? eger degistirmek gerekse ne onerilir ?
    3- Forumda siparis veren bir arkadasin motorunun 5-6 ay sonra gelecegi gibi birsey okudum, acaba motor piyasada bulunmuyor mu ? 1-2 ay sonra bayiden almaya gitsem bulamaz miyim ?

    4- Motorun orjinalligi ile oynamayi sevmem o yuzden uzerindeki egzostu degistirmeyecegim, o yuzden orjinalinin sesi yeterli midir ? benim 250 cbr sinek viziltisi gibi cikmiyordur saniyorum ?

    5- Fuarda bu modelin degisecegi ya da yeni bir modelinin cikacagi gibi bir duyumu olan var midir ?

    6- Son olarak Kawasaki ER 6f de cok begendigim bir motordur, acaba iki motoru da bilenler kiyaslamaya deger olup olmadiklarini yazabilirler mi ?

    biraz uzun oldu ama umarin yardimci olursunuz

    cok tesekkurler

  12. #9012

    Üyelik
    16 Aralık 2012
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa-
    Motosikleti
    -BMW F650 GS -CBR 600 F
    Sadece 6. soru ile ilgili bir şey söylemek istiyorum.

    ER 6 gerçekten harika bir motor fakat,4 silindirli bir makinenin sesine alıştığında bir daha başka

    bir şey tatmin etmiyor.Tabii naçizane kişisel kanaatim,motorcu bir arkadaşından sana.(1000'lik ler bile 600
    gibi yırtınmadığından ondan bile tad alamıyorum.Tabii ses bakımından yoksa deler geçer.)

  13. #9013
    vejihi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ninja 250r, Honda CBR 600FA, Yamaha MT-07
    Alıntı hesbup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaslar,

    CBR 250 kullanicisi olarak birkac ay icerisinde 600FA almak niyetindeyim ancak merak ettigim ve yardimci olabileceginizi umdugum birkac konu olacak, umarim yardimci olabilirsiniz;

    1- Teknik verilerde son hizi 210 km olarak gormustum, son hiz bana bu motora gore dusuk geldi acaba motorun rahatlikla ulasabildigi son hizi nedir ?
    2- CBR 250 nin uzerinde gelen orjinal lastikleri cok guvensiz oldugundan degistirmek zorunda kalmis ve yaklasik 700 tl masraf yapmistim, 600fa da da uzerinde gelen lastiklerinde de ayni seyi yasarmiyim ? orjinal lastiklerinin markasi nedir ? eger degistirmek gerekse ne onerilir ?
    3- Forumda siparis veren bir arkadasin motorunun 5-6 ay sonra gelecegi gibi birsey okudum, acaba motor piyasada bulunmuyor mu ? 1-2 ay sonra bayiden almaya gitsem bulamaz miyim ?

    4- Motorun orjinalligi ile oynamayi sevmem o yuzden uzerindeki egzostu degistirmeyecegim, o yuzden orjinalinin sesi yeterli midir ? benim 250 cbr sinek viziltisi gibi cikmiyordur saniyorum ?

    5- Fuarda bu modelin degisecegi ya da yeni bir modelinin cikacagi gibi bir duyumu olan var midir ?

    6- Son olarak Kawasaki ER 6f de cok begendigim bir motordur, acaba iki motoru da bilenler kiyaslamaya deger olup olmadiklarini yazabilirler mi ?

    biraz uzun oldu ama umarin yardimci olursunuz

    cok tesekkurler
    Yardımcı olmaya çalışayım:

    1) Teknik verilerde 210 olduğunu sanmıyorum ama öyleyse bile çok az yazmışlar, gerçek olan 240 km/s'a kadar hemen herkes boş yolda görür. Üzeri de var diyenler var fakat ben daha yükseğine çıkmadım dolayısıyla bilmiyorum. Bu arada yukarılarda bir yerde dyno'da 265 görmüştü tabi o gerçek yol değerini yansıtmaz ama bir fikir verebilir.

    2) Sıfır kilometre alacaksan lastiklerin üretim tarihine bak eğer 3 yıl ve üzeriyse yeni lastik al derim, ya da rodaj süresince orijinalleri kullan biraz daha sert kullanmaya başladığında yeni al. Orijinal lastikler fena değil biraz geç ısınıyor ama kesinlikle "hiç kullanma direkt at" türü lastik değil.

    3) Bu motora artık sipraiş almıyorlar çünkü üretimi durdu, büyük ihtimalle cbr 650f ile karıştırıyorsun. Hala bir kaç yerde 2013 sıfırları satılıyor ama 2014'te üretimi yok.

    4) Orijinal egzozu da iyidir, 4 silindirli 102 beygirlik bir makineden bahsediyoruz, sesi, egzoz yerine düdük de taksan tek silindirli 25 beygirlik bir makineye benzemez.

    5) Madde 4'te cevabını verdim sanırım.

    6) ER6F ile farkı için kısaca şöyle diyeyim; kawasaki çift silindir v motora sahip, dolayısıyla maksimum torku daha düşük devirlerde elde ediyor, üst devirlerde daha zayıf, 600F ise karakter olarak ss'e daha yakın, yani alt devirlerde sakin 6-7 binden sonra karakteri tamamen değişiyor. Zaten arada da 25 beygir civarı bir güç farkı var. Dolayısıyla kendine touringe mi yoksa SS'e mi daha yakın olmak istediğini sor ona göre kararını ver.

    Bu arada geçen hafta 250 cc ile farkları için uzunca bi yazı yazmıştım uyumadan okuyabilirsen belki yardım olacak bir şeyler bulabilirsin.

    Yazıya buradan ulaşabilirsin.

    Bu arada kısaca son bir şey daha söyleyeyim, çünkü muhtemelen bir sonraki sorunun cevabı olacak; 600f yerine gelen 650f muhtemelen kaliteli ve güzel bir motor fakat üst versiyon değil. Daha çok karakteri biraz değiştirilerek rakiplerinin seviyesine çekilmiş, alt devirlerde daha yüksek çekiş üst devirlerde nispeten biraz daha sakinleştirilmiş ve 15 beygir düşürülmüş bir versiyon. Bir de 600f'te olan kombine fren sistemi (önü sıkınca arkanın da belli oranda devreye girmesi ve tam tersi...) yok.

    Düşün, taşın kararını ver çok beygir her zaman avantaj değildir onu da düşün özellikle de benim gibi 250cc lik makineden geçiyorsan Hayırlı olsun...
    ömer2, dream_rider, hesbup ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  14. #9014
    dream_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2013
    Şehir
    Kadıköy/İST
    Motosikleti
    14' CBR 650F
    arkadaslar aklıma bırsey takıldı 2011 ve ustu F lerde ımmobılzer sıstemı var dımı ?

  15. #9015

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    var, hiss.

  16. #9016
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı dream_rider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar aklıma bırsey takıldı 2011 ve ustu F lerde ımmobılzer sıstemı var dımı ?
    altındada var üstündede var :D

  17. #9017
    enxdesign - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati 1198SP - "biradam binRR"
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    altındada var üstündede var :D
    Peki depoda bu hiss koruma sistemi var mı?
    Depom biraz zor açılıyor. Açarken anahtar hafif esner gibi oluyor.

    Depo için chipsiz yedek anahtar yaptırıp kullanabilir miyim?

  18. #9018
    hesbup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Ayrintili cevabiniz icin cok tesekkurler Vecihi Bey, benim icin cok faydali oldu.

    Sifir alacagimdan dolayi goruluyor ki 650f olacak.

    Bir de sunu soyleyeyim ben sehirici az, uzun yol/gezilerde kullanimi daha cok seven birisi olarak hem hizli/guclu, spor gorunen, biraz agresif tarzli hem de rahat olan bir motor yani sport touring dedikleri tarzlara bakiyorum. 600f de piyasada bu tarza uyan en uygun motor gibi gormustum, siz de ayni mi dusunuyorsunuz ? Benim aradigim tarzda motor arayisinda cok insan olduguna inaniyorum.

  19. #9019
    vejihi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ninja 250r, Honda CBR 600FA, Yamaha MT-07
    Alıntı hesbup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayrintili cevabiniz icin cok tesekkurler Vecihi Bey, benim icin cok faydali oldu.

    Sifir alacagimdan dolayi goruluyor ki 650f olacak.

    Bir de sunu soyleyeyim ben sehirici az, uzun yol/gezilerde kullanimi daha cok seven birisi olarak hem hizli/guclu, spor gorunen, biraz agresif tarzli hem de rahat olan bir motor yani sport touring dedikleri tarzlara bakiyorum. 600f de piyasada bu tarza uyan en uygun motor gibi gormustum, siz de ayni mi dusunuyorsunuz ? Benim aradigim tarzda motor arayisinda cok insan olduguna inaniyorum.
    Rica ederim, sdim Ezel bu arada ve sen diye hitap edebilirsin siz cok resmi oluyor is yerinde hissediyorum kendimi canim sıkılıyor

    Demek istedigini anliyorum ben de benzer dusuncelerle sectim bu motoru. Link verdiğim yaziyi okudun herhalde orada da genel olarak biraz bahsetmistim; bu motorun oturus pozisyonu oldukca rahat ama touring kadar dik degil. Ve motoru da karakter olarak seni biraz kiskirtacak nitelikte.

    Yani eger uzun yol surusu yapar, dusuk devirde 120km/s ile sabit 200 km giderim diyorsan bence er6f sana daha uygun. Onun eski kasasini kisa bir sure deneme firsatim olmustu, o da oldukca iyi bir makine.

    Ama işte bence biraz heyecan eksik. Yani 600f ile demin bahsettigim suratlerde giderken motor seni biraz tesvik ediyor, sesinden gaz tepkikerinden anliyorsun bunu ne demek istedigimi eminim bir kere sursen anlarsin.

    Dolayisiyla daha sakin surerim etrafin, manzaranin tadini cikara cikara giderim diyorsan er6f tarzi cift silindir bir makine daha mantikli olur. Yok eger benim gibi sabit hizda gitmek degil de firsat buldugun yerde gazi acip bir anda 180-190 gibi hizlara cikayim, adrenalin yukselsin yasim ilerleyince (ilerleyebilirse) sakin kullanacagim zamanlar da olacak diye dusunuyorsan bu motoru secebilirsin.

    650f'i bilmiyorum, henuz cok fazla testi yok, bu yuzden genelde er6f ile karsilastirdim alirsan degisir deneriz

    Tabi bu arada xj6 gibi bir secenek de var ama onu da henuz denemedim o yuzden yorum yapmayayim.
    hesbup bunu beğendi.

  20. #9020

    Üyelik
    23 Mart 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda 1000 rr repsol 2016
    canlı tutmaya devam





    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler