Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #361

    Üyelik
    05 Şubat 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    Arkadaşlar Merhaba
    Dün motorumun ilk (1000 km)bakımı için servise gittim şasi numarasından benim MT-25 de geri çağrılan motorlardan çıktı Form dolduracaklarını ve gerekli değişim kiti gelince haber vereceklerini söylemelerine rağmen sağolsun yetkili ellerinde bulunan kitlerden hemen gerekli değişimi yaptı bakım ve değişim toplam 1 saat 15 dakika sürdü.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #362

    Üyelik
    12 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha mt-25
    tasarımı harika olmuş. bunu yapabilecek usta bulabilirmiyiz.





  3. #363

    Üyelik
    22 Temmuz 2016
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    MT 25
    Arkadaşlar, aranızda MT25'e gidon yükseltme aparatı taktıran var mıdır ?

  4. #364
    TheArcheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2012
    ARKADAŞLAR MERHABA. ABS PLASTİKTEN YAMAHA R25- MT25 ARKA ÇAMURLUK ÇALIŞMALARIMIZ MEVCUTTUR.

    http://www.steon.net/#!product/prd1/4513975421/yamaha-r25-mt25-arka-%C3%A7amurluk

    WHATSAPP : 05415046480





  5. #365

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Arkadaslar merhaba, kullanicilara sormak istiyorum uzun yol yapan oldu mu? Suspansiyonlar rahat mi? Popo el ayak uyusmasi yapiyor mu? Artci konforu nasildir? Rahatca zorlanmadan gidilebilecek hizlar ortalama nedir? Tesekkurler,

  6. #366
    MoKo777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Alıntı sabracadabra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar merhaba, kullanicilara sormak istiyorum uzun yol yapan oldu mu? Suspansiyonlar rahat mi? Popo el ayak uyusmasi yapiyor mu? Artci konforu nasildir? Rahatca zorlanmadan gidilebilecek hizlar ortalama nedir? Tesekkurler,
    En uzun 350 km civarı yol yaptım.Süspansiyonlar rahat fakat sele için aynısını söyleyemem.Popo bir zamandan sonra ağrıyor.Sol elim de bazen karıncalanıyor ama titreşim öyle fazla değil, çok az.Kendi artçımın yorumuna göre söylüyorum, artçı konforu çok iyi değil.Zorlanmadan 120-130 gidebilirsin zaten fazlasında rüzgar yoruyor.En keyifli hızı 100-110.

  7. #367

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Yorumunuz icin tesekkur ederim, bende pulsar 200ns var 70km gittikten sonra popo uyusuyor, arka suspansiyon cok sert cukurlarda motordan zipliyorum istemsizce..kismet olursa mt-25 almak istiyorum o yuzden ozellikle bunlari sordum..benim icin guzel bir konfor artisi olacak gibi o zaman.

  8. #368

    Üyelik
    19 Mart 2016
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125 (ESD)
    Alıntı MoKo777 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En uzun 350 km civarı yol yaptım.Süspansiyonlar rahat fakat sele için aynısını söyleyemem.Popo bir zamandan sonra ağrıyor.Sol elim de bazen karıncalanıyor ama titreşim öyle fazla değil, çok az.Kendi artçımın yorumuna göre söylüyorum, artçı konforu çok iyi değil.Zorlanmadan 120-130 gidebilirsin zaten fazlasında rüzgar yoruyor.En keyifli hızı 100-110.
    En keyifli hızı 100-110 derken artçı ile mi bu değer ? Birde youtube da görüyorum top speed videolarını +170 görülüyor, hadi yokuşu rüzgarı hesaba katmayalım yine de 130 falan rahat gidilmesi gerek miyor mu bu motosikletle ? 100 bana çok az geliyor nedense ben şuan Ybr ile 80-90 rahat giderken çift silindir 36 beygir makina nasıl 100-110 oluyor anlamıyorum

  9. #369
    hattoi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Alıntı MrvGny adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En keyifli hızı 100-110 derken artçı ile mi bu değer ? Birde youtube da görüyorum top speed videolarını +170 görülüyor, hadi yokuşu rüzgarı hesaba katmayalım yine de 130 falan rahat gidilmesi gerek miyor mu bu motosikletle ? 100 bana çok az geliyor nedense ben şuan Ybr ile 80-90 rahat giderken çift silindir 36 beygir makina nasıl 100-110 oluyor anlamıyorum
    Keyifli hızı o, uzun yolda motoruda biniciyi de minimum yoracak hızdan bahsediyor. 200 le rahat giden naked motosiklette, her haftasonu 200 le saatlerce yolculuk yaparsan boyun fıtığı olursun en iyi ihtimalle.

    Yokuş yukarı 110 la bana mısın demeden çıkar o motor, peki senin ybr 90 la rahat çıkar mı? Bir diger yolla anlatmak istenen o.

  10. #370

    Üyelik
    19 Mart 2016
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125 (ESD)
    Alıntı hattoi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Keyifli hızı o, uzun yolda motoruda biniciyi de minimum yoracak hızdan bahsediyor. 200 le rahat giden naked motosiklette, her haftasonu 200 le saatlerce yolculuk yaparsan boyun fıtığı olursun en iyi ihtimalle.

    Yokuş yukarı 110 la bana mısın demeden çıkar o motor, peki senin ybr 90 la rahat çıkar mı? Bir diger yolla anlatmak istenen o.
    Hmm yani gerektiğinde daha da hızlı gidebilirsin ancak sağlıklı bir şekilde gitmek istiyorsan 100-110 iyidir anlamında yazmış arkadaş. Ybr ile yokuş yukarı 50-60 a kadar düşüyor hız. Artçı da varsa 40 a bile düşüyor :/

  11. #371
    hattoi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Alıntı MrvGny adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hmm yani gerektiğinde daha da hızlı gidebilirsin ancak sağlıklı bir şekilde gitmek istiyorsan 100-110 iyidir anlamında yazmış arkadaş. Ybr ile yokuş yukarı 50-60 a kadar düşüyor hız. Artçı da varsa 40 a bile düşüyor :/
    Evet, mesela karşına 110 sabitle giden bir araç çıktı, hemen yukseltip geçersin, biraz arayıda açarsın, sonra gene 110 devam edersin.

  12. #372

    Üyelik
    19 Mart 2016
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125 (ESD)
    Alıntı hattoi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet, mesela karşına 110 sabitle giden bir araç çıktı, hemen yukseltip geçersin, biraz arayıda açarsın, sonra gene 110 devam edersin.
    Anladım ve bana da öyle birşey lazım, Ybr den sonra geçiş için bu motoru düşünüyorum zaten. Geçenlerde bir gün içerisinde Ybr ile 750 KM yol yaptım ve anladım ki bu yollar Ybr ile bitmiyor, inşallah 2017 de bende sahip olurum bu motosiklete

  13. #373
    hattoi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Alıntı MrvGny adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladım ve bana da öyle birşey lazım, Ybr den sonra geçiş için bu motoru düşünüyorum zaten. Geçenlerde bir gün içerisinde Ybr ile 750 KM yol yaptım ve anladım ki bu yollar Ybr ile bitmiyor, inşallah 2017 de bende sahip olurum bu motosiklete
    Umarım gönlüne göre bir motorun olur. Herkesin dilediği motosiklete sahip olabileceği ekonomide bir ülkemiz olur umarım.

  14. #374

    Üyelik
    19 Mart 2016
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125 (ESD)
    Alıntı hattoi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Umarım gönlüne göre bir motorun olur. Herkesin dilediği motosiklete sahip olabileceği ekonomide bir ülkemiz olur umarım.
    Evet en önemlisi de bu, 1 ay sonrasını bile kestiremiyoruz şuan ne yazık ki.

  15. #375
    MoKo777 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Alıntı MrvGny adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En keyifli hızı 100-110 derken artçı ile mi bu değer ? Birde youtube da görüyorum top speed videolarını +170 görülüyor, hadi yokuşu rüzgarı hesaba katmayalım yine de 130 falan rahat gidilmesi gerek miyor mu bu motosikletle ? 100 bana çok az geliyor nedense ben şuan Ybr ile 80-90 rahat giderken çift silindir 36 beygir makina nasıl 100-110 oluyor anlamıyorum
    En keyifli derken benim sürmekten en fazla zevk aldığım hız 100-110.Hem kendini çok fazla riske atmamış oluyorsun, hem yakıtını minimum boyutta yakıyorsun hem de rüzgardan rahatsız olmuyorsun.Gittiğin yolun keyfine varıyorsun o hızlarda.Bu tamamen benim kişisel görüşüm.Yoksa rahatlıkla 130-140 lara çıkabiliyorsun hiç zorlamadan.Zorlayınca da ben maksimum 174 gördüm.Artçım ile hiç hız denemesi yapmadım 100-110'u geçmeden sürüyorum artçım olduğunda.

  16. #376

    Üyelik
    19 Mart 2016
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125 (ESD)
    Alıntı MoKo777 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En keyifli derken benim sürmekten en fazla zevk aldığım hız 100-110.Hem kendini çok fazla riske atmamış oluyorsun, hem yakıtını minimum boyutta yakıyorsun hem de rüzgardan rahatsız olmuyorsun.Gittiğin yolun keyfine varıyorsun o hızlarda.Bu tamamen benim kişisel görüşüm.Yoksa rahatlıkla 130-140 lara çıkabiliyorsun hiç zorlamadan.Zorlayınca da ben maksimum 174 gördüm.Artçım ile hiç hız denemesi yapmadım 100-110'u geçmeden sürüyorum artçım olduğunda.
    Haklısınız , Ybr de nadiren 110 u görüyorum ama motosikletin zorlandığını hissettiğim için o hızın keyfini alamıyorum, ama 110 u zorlanmadan yağda kayar gibi gitmek eminim çok keyiflidir

  17. #377

    Üyelik
    24 Mayıs 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MT25 veya MT07 almayı palnlıyorum.
    Merhaba Arkadaslar
    Baslangic motoru olarak Yamaha Mt 25 Race Blue modelini tercih ettim.
    Benim ilk motosikletim.Motosiklet kullanmaya 3_4 ay karar verdim.
    Ilk isim motosiklet egitimi konusunda deneyimli tecrubeli bir ogretmenden egitim aldim.Ayni surecte basvurdugum A sinifi ehliyetimi de kolaylikla aldim.
    Ehliyet almadan kesinlikle trafige cikmadim.
    Motosiklet satin almadan once ilk motoruk olacagi icin Yamaha MT25 ve MT07 arasinda kararsiz kaldim.MT07'yi egitim aldigim surece kullandim ve cok keyifli bir motor.Ilk motorum olacagi icin MT07 bekleyebilir dedim ve MT25'i satin aldim.
    MT25 satin alip kullanmaya basladiktan sonra dogru karari verdigimi anladim.
    Ilk baslangic motosikleti Yamaha MT25 benim icin ideal bir secim oldu.
    1.Motosiklet cok hafif, kararsiz kaldigim bir cok acemilik animda motosiklet dusmedi cok rahat tutabildim.
    2.Baslangic motorunda en onemli sey bence hafiflik olmali agir motosikleti iyi bir tecrube ve belli bir zamandan sonra almali.
    3.Motosiklet yakit tuketimi 4.3 lt civarinda surekli denemeler yapiyorum.Frenleme,donusler,countersteering,yokust a kalkis,yarim debriyaj,bakislar vs...
    4.Motosikletin ivmelenmesi ve hizlanmasi baslangic icin yeterli ama kesinlikle MT07 ile kiyaslanmaz.
    5.Ruzgar 80 90 km den sonra hissedilmeye ve rahatsiz etmeye basliyor.
    6.Evet lastikleri sarin aldigim gum Diablo Rosso II ile degistirdim.Yol tutus ve frenleme sorunsuz.
    7.Abs yok dogru ama frenler yeterli bu motosiklet icin bence oyle durdurulamayacak bir makine degil.Olsa daha iyi olur tabiki.Fakat satinalma kararinizi etkilemesine gerek yok.
    8.Guvenlik icin Abus'un zincirli kilitli alarmli setini aldim.(ABUS Granit X plus detecto 8077)Alarmi sayesinde otoparkta uzerinde oturan kedilerden kurtuldum)
    9.Satin alirken yaninda arka sehpasini aldim.Yaglamayi daha kolay ve guvenli yaparim diye dusundum.
    10.Kask olarak SHOEI nin gunes vizorlu modelini tercih ettim.Mont eldiven pantalon bot diger kiyafleri Dainese den tercih ettim uzun yillar kullanmayi planladigim icin ve modellerini begendigim icin.Guvenlik olarakta beni tatmin etti urunler.
    11.Kasko yaptirmaya gerek gormedim.Fiyat bile sormadim
    12.Motosikletin aynalari dar kesinlikle uzatma yapmak gerekecek.
    13.Istanbul trafigindecok seri ve hafif bir motosiklet kullanimi kolay ve keyifli.
    14.Farlari gece yeterince aydinlatiyor sorun yok.
    15.Vites araliklari fena degil.Mt 07 de ise sehiricinde ilk 3 vites yetecek gibiydi.
    16.Uzun yol yapilir mi bence konforlu olmaz.Ama uzun yol yapacak adam bisikletle bile yapar.Levent Gocmenin italya videosunda gosterdigi 250 cc motorlu bir arkadas vardi.Alet kutusunu arka canta yapmis Izmir den yola cikmisti.Cok hosuma gitmisti izledigimde gezme isinin para isi degil gonul isi oldugunu hatirlatmisti Levent arkadasima bu guzel goruntu icinde ayrica tesekkur ederim.
    17.Simdilik bol motosikletle ilgili kitap okuyor ve video izliyorum.Ogrendiklerimi pekistirmek icinde mumukun oldugunca egitim surusleri yapiyorum.Amacim iyi bir motosiklet surucusu olmak ve pisi pisine bir kazada yok olup gitmemek.
    Hepinize kazasiz belasiz surusler dilerim.Sormak istedikleriniz olursa musait oldukca yazmaya calisirim.

  18. #378

    Üyelik
    08 Ağustos 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    2016 Yamaha MT-25
    merhaba arkadaşlar 1 aylık mt-25 kullanıcısıyım acaba arka çanta monte etmek garantiyi bozar mı bilginiz var mı acaba

  19. #379

    Üyelik
    12 Ağustos 2016
    beyler bende 1 bucuk aydır mt 25 kullanıcısıyım şöyle bi düşüncem var alt devirlerde torku düşük olduğu için motor biraz daha fazla yakıt yakıyor gibi geliyor bana eğerki ön dişliyi 1 diş küçültsek torkunu artarmı acaba deneyen varmıdır . Sakin kullanımda 20 den aşağı yakmıyor alet bassak eve incir ağacı dikecek

  20. #380

    Üyelik
    22 Temmuz 2016
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    MT 25
    valla torku artar ama bu sefer de her vitesteki son hızın düşer.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:46 ----------

    MT-25 Genel Değerlendirme :

    -Oturuş pozisyonu biraz spor, sürüş esnasında hafif bir öne eğilme durumu söz konusu. Sahibinde bir ilanda gördüm gidon yükseltme aparatı ile çözmüş durumu.
    -Düşük devirlerde hızlanması 36beygirlik bir makineye göre pek tatmin edici değil, ancak vites geçişlerini 7bin devirden yukarılarda gerçekleştirirseniz 36beygirrlik performansı bulabiliyorsunuz. Bu da beraberinde fazla yakıt tüketimi demek 100km'de 5lt'ye çıkabiliyor.
    -Arka tekerlek üzerinde tozluk yok. tekerlekten yakşalık 30-35 cm yukarıda bir çamurluk pek işlevsel değil. Gayet güzel güneşli bir günde bile yoldaki su birikintilerinden geçerken, egzozdan çatala orta heryer çamur oluyor. Tekerler üstüne ek çamurluk istiyor.
    -IRC lastiklere çok laf edilmiş, ben o kadar dandik olduğunu düşünmüyorum. Virajlara çok yüksek hızlarda girmediğim için şimdilik bir problemle karşılaşmadım. Ama ıslak zeminde de denemek lazım.
    -130km hıza kadar konforlu sürüş yapılabiliyor. Bu hızın üzerine çıkıldığında rüzgarla münakaşa başlıyor ki, naked motorlarda normal bir durum. Ön cam ile belki bir nebze hafifletilebilir.
    -Tümsek, çukur gibi engebelerden geçişlerde süspansiyonlar üzerine düşeni yapıyor. Motor zangır zungur olmuyor, bu keyifli.
    -Sürücü selesi için kötü diyemem ama çok da rahat değil. Özellikle oturuş pozisyonundan dolayı, vücudun tüm baskısı "Perineum" denilen (anüs ile cinsel organ arasındaki alan)'a yükleniyor. Uzun seyirler ileride sağlık problemleri çıkarabilir gibi geliyor.
    -Artı oturuşu da motorların %80'inde olduğu gibi pek konforlu değil.
    -Benden önceki sahibi koruma demiri taktırmış. Ben 1.78 m boyundayım dizlerim bu demire çarpıyor ve sürekli titreşim oluyor. Tavsiyem ön koruma demiri yerine, koruma takozu tercih edin.
    -Artçı tutunma demirleri aşağı yukarı oynuyor. Sanırım bağlantı yerlerinde titreşimden etkilenilmemesi için kauçuk contalar kullanılmış ama bu sefer de sanki tutma kolları kopup adamın elinde kalacakmış gibi geliyor
    -78cm sele yüksekliği kısa boylular için bile rahat kullanım sunuyor.
    -Arka fren biraz garip. Sanki tutmuyor gibi geliyor. Pedalın bağlı olduğu iki adet yay biraz fazla sert. Sanırım ondan kaynaklanıyor. Fren tutsun diye topuğu kaldırıp pençe ile abanmak gerekiyor.
    -Düşük devirlerde kullanımda 100km'de 4.3lt gibi bir tüketim gözlemledim.
    -Aynalar kötü değil ama üçgene benzeyen garip bir şekli var. Yakın arka kısmı tam olarak görmek mümkün olmuyor.

    Şimdilik gözlemlerim bu kadar. Daha fazla kullanımdan sonra, daha farklı yorumlarım da olacaktır diye düşünüyorum.

    Herkese güvenli sürüşler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)