Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #401

    Üyelik
    11 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YZF R 25
    Alıntı sabracadabra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba, ben bu motosiklet için sonunda karar verdim ancak birkaç sorum var, yardımcı olabilirseniz çok sevinirim..
    Bu motosikleti artçılı da kullanarak kısa turlara çıkmak istiyorum ancak artçı için bel desteği gerekiyor(arkaya yaslanıp korkmadan ve rahatça yolculuk edebilmesi için). Arkaya kocaman çanta takmak dışında xmaxlerde/chopperlarda vs.de olduğu gibi bir bel/sırt desteği çözümü var mıdır?
    Eğer mecbur çanta taktıracaksak, muhtemelen shad sh39 alacağım fakat motoru çirkin gösterdiğini düşündüğümden yalnız binerken çanta kullanmayı düşünmüyorum, kolay takılıp çıkarılabilen birşey midir?

    Bir de güvenli bir taşıma demiri en uygun fiyatlı nereden alabilirim? Malum yamahada fiyatlar dehşet yüksek..

    Çanta ve bağlantı demiri haricinde montaj için başka aparat gerekiyor mu?

    Teşekkür ederim...
    Sissy bar dedikleri sistem sayesinde scooter'larda bu şekilde sırt dayama yapılıyor. Belki bir ustayla görüşüp bir sissy bar alıp motora uygun modifikasyonlarla bunu yapabilirsin.
    Ben de shad39 var bence fiyat olarak ve tip olarak en uygun çanta bu, bu alet için. Çanta demirinin üstüne bi çanta tablası geliyor. Tablanın üstüne çanta monte ediliyor.
    Çıkarması takması gayet basit o konuda bir şüphen olmasın.





    Çantasız böyle duracaktır.

    çoklu resim upload


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #402

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Cevabiniz icin tesekkur ederim..Canta demirinizi nerden aldiniz ve fiyati nedir? Artci yaslandiginda guvenle tasir herhalde degil mi?

  3. #403

    Üyelik
    11 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YZF R 25
    Alıntı sabracadabra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevabiniz icin tesekkur ederim..Canta demirinizi nerden aldiniz ve fiyati nedir? Artci yaslandiginda guvenle tasir herhalde degil mi?
    Rica ederim. Kardeşler motordan alınma çanta demiri ancak fiyatını bilmiyorum. Artçım gayet sırtını rahat yaslıyor, herhangi bir güvenlik problemi yaşayacağını düşünmüyorum.

  4. #404

    Üyelik
    10 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul-Sarıyer
    Motosikleti
    Yamaha Mt-25
    Merhaba arkadaşlar,

    uzun süredir aklıma takılan bişey var mt 25 in kafasındaki beyaz ledler ile sarı renk ampul uyuşmazlığını (bence kötü duruyo) çözmek için xenon far takmayı düşünüyorum fakat far aküyü alternator elektrik aksamını zorlar mı yakar mı bilemiyorum şu ana kadar xenon far taktıran biri biraz anlatırsa çok iyi olur bi sıkıntı çıktımı diye yada zorlayıp sorun çıkaracağına dair

  5. #405

    Üyelik
    22 Temmuz 2016
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    MT 25
    ARKA ÇAMURLUK, KAZIKLANMAYIN !

    Beyler, Pulsar'dan sonra MT25 aldım, ilk izlenimim arkada adam gibi çamurluk olmayışıydı. Biraz araştırma yaptım. İnternette çamurluk satanlar var. Fiyata bir baktım 150 TL, yuh dedim. Sonra parça tanıdık geldi. Pulsar'ın çamurluğa baya benziyor. Sonra Pulsarın çamurluk fiyatına baktım, o da ne ? 30 TL !! Birebir aynısı. Gidin bir Pulsar servisine 10 tl işçilikle toplam 40 TL 'ye halledin.

    http://www.bajajyedekparcalari.com/bajaj-pulsar-200ns-arka-camurluk-ic-baglanti-saci-sag-taraf.html

    https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-yamaha-r25-camurluk-arka-teker-ustu-tozluk-mt-25-mt-25-298296217/detay

  6. #406

    Üyelik
    09 Aralık 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    sym gts 250-mt 25
    Logan 87 kendi motoruna yaptıysan bi foto atta bizde nasiplenelim be hadi bee nooooluuur :D :D

  7. #407
    FCTokuri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda crf 250 rally>Yamaha MT-125
    Arkadaşlar selam,
    Toplum ve forum baskısı beni mt 125 yerine mt 25 almaya itiyor sizce beklersem fiyat biraz düşer mi? Yoksa yeni modeller gelir de yükselir mi? Bir de İstanbulda en iyi indirimi yapan bayii hangisi biliyor musunuz? Ben Tuna ya yakınım, oradan almak istiyorum.

  8. #408
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Dün akşam internet üzerinden test için başvuru yapmıştım bu gün aradılar ümraniye yamaha yıldız motorda deneme yaptım motor gayet güzel ama frenlerini pek beğenmedim boy olarak 1,63cm boya sahibim çok fazla sıkıntı olacağını sanmıyorum, önceki motorum pulsardan biraz daha konforlu geldi, beğenmediğim yanı ayak pegi spor tarzı ve direksiyon alçak yükseltme şart olacak, büyük bir ihtimal bu ay içinde alırım bir mt25.
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]

  9. #409

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Herkese selamlar, ben de sonunda karar verip aranıza katıldım.. Ufak bir sorum olacak, ışıklarda durduğumda vites boşta bekliyorum, gitmek için vitesi 1'e atmak istediğimde bazen geçmiyor. Debriyajı bırakıp tekrar sıkarsam 1'e rahatlıkla geçiyor..Motorum henüz 300km'de ve bu durum 2 ışıktan 1inde mutlaka başıma geldi, sebebi ne olabilir?

    Bir de 5. vites ve 6. vites alt viteslerden nispeten biraz daha hissiz geçiyor gibi geldi, sanki alt vitesler biraz da şak diye yerleşiyor..Üst viteslerde de vites rahatlıkla geçiyor yanlış anlaşılmasın ama sanki fazla rahat geçiyor, ayağımda vitesin yerleşirkenki baskısını hissetmiyorum gibi...Sizde de böyle midir?

    Sorularım rodaj süresince yaşanabilecek şeyler midir bilmiyorum ama yorumlarınızı rica ediyorum..

  10. #410

    Üyelik
    30 Mayıs 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha BWS100 / Honda CBR250R
    Alıntı sabracadabra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selamlar, ben de sonunda karar verip aranıza katıldım.. Ufak bir sorum olacak, ışıklarda durduğumda vites boşta bekliyorum, gitmek için vitesi 1'e atmak istediğimde bazen geçmiyor. Debriyajı bırakıp tekrar sıkarsam 1'e rahatlıkla geçiyor..Motorum henüz 300km'de ve bu durum 2 ışıktan 1inde mutlaka başıma geldi, sebebi ne olabilir?

    Bir de 5. vites ve 6. vites alt viteslerden nispeten biraz daha hissiz geçiyor gibi geldi, sanki alt vitesler biraz da şak diye yerleşiyor..Üst viteslerde de vites rahatlıkla geçiyor yanlış anlaşılmasın ama sanki fazla rahat geçiyor, ayağımda vitesin yerleşirkenki baskısını hissetmiyorum gibi...Sizde de böyle midir?

    Sorularım rodaj süresince yaşanabilecek şeyler midir bilmiyorum ama yorumlarınızı rica ediyorum..
    Daha önceki yorumları okuduğumdan dolayı yorum yapıyorum (MT-25 sahibi değil, sahibi olmak isteyen biriyim), rodaj yağından kaynaklı olabilir.

    Rodaj sonrası durum değişebilir.

  11. #411

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Geçmiş sayfalarda böyle bir yazı da buldum ve olayın sebebini anladım..Durduktan sonra motoru hafif ileri geri yaparak dişlinin dönüp oturmasını sağlamak gerekebiliyor sistem buymuş..

    'Durmaya karar verdikten sonra yavaş yavaş vitesleri düşürüp 1.viteste durmanız gerekir. motosiklet şanzımanı sıralı tip şanzıman olduğu için vitesi araba gibi direk 1e geçmez. tane tane düşürün durmadan önce 1.vitese gelin. durduktan sonra vites değişmez çünkü bir alta veya bir üste geçmek için dişlinin dönmesi gerekir. Bisiklete bindiyseniz bisiklette de bu durum aynıdır.'

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------

    Bu arada 5.-6. viteslerdeki farklı his hakkında yorumunuz olursa sevinirim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------

    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün akşam internet üzerinden test için başvuru yapmıştım bu gün aradılar ümraniye yamaha yıldız motorda deneme yaptım motor gayet güzel ama frenlerini pek beğenmedim boy olarak 1,63cm boya sahibim çok fazla sıkıntı olacağını sanmıyorum, önceki motorum pulsardan biraz daha konforlu geldi, beğenmediğim yanı ayak pegi spor tarzı ve direksiyon alçak yükseltme şart olacak, büyük bir ihtimal bu ay içinde alırım bir mt25.
    Ben de pulsardan geçtim, frenler pulsarda eli atar atmaz direk tutuyordu, bu motorda sanki biraz basıncı kademeli veriyor gibi,daha fazla sıkmak gerekiyor, bu yüzden bana da farklı gelmişti ilk bindiğimde ama anladım ki yeterince sıkmıyorum freni..bence daha güvenli bir durum, kaydırma olasılığını azaltıyor.. Frenlerken yine kademeli olarak sık ama alışkın olduğundan daha fazla baskı uygula, frenlerin kuvvetli olduğunu hissedeceksin bence..

  12. #412

    Üyelik
    11 Mart 2016
    Öncelikle tüm arkadaşlara selamlar. Uzun süren KTM 250 alma fikrinden sonra kendimi 0 bir mt 25 sahibi olarak buldum ve aranıza katıldım. Muhtemelen formun önceki kısımlarında bahsi geçmiştir ama tamamını okumaya zamanım yok. Sorum şu, Motorda hız 90 lara gelince çok ciddi bir titreşim oluyor. Bu normal mi? Bir de bayi 5000-7000 devir olayları çok önemli değil dedi. Hatta yanımda boş olarak 12-13 bin devirlere kadar boşta bastı. Ayrıca motora denemek için binip 9-10 devirlerde hız yaptı. Bu böyle midir?

  13. #413

    Üyelik
    09 Aralık 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    sym gts 250-mt 25
    rodaj bitince %90 azalır.her viteste 7000 devire kadar yavaş yavaş aç gazı yavaş yavaş sal gazı böyle 1000 km devam et.7000 üzerine çok çıkma 1000 km sonra yağını ve filtreni değiştirince bi 500 km de 9000 devirin üstüne çıkma sonra sen sağ ben selamet

  14. #414
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Alıntı Aderhak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle tüm arkadaşlara selamlar. Uzun süren KTM 250 alma fikrinden sonra kendimi 0 bir mt 25 sahibi olarak buldum ve aranıza katıldım. Muhtemelen formun önceki kısımlarında bahsi geçmiştir ama tamamını okumaya zamanım yok. Sorum şu, Motorda hız 90 lara gelince çok ciddi bir titreşim oluyor. Bu normal mi? Bir de bayi 5000-7000 devir olayları çok önemli değil dedi. Hatta yanımda boş olarak 12-13 bin devirlere kadar boşta bastı. Ayrıca motora denemek için binip 9-10 devirlerde hız yaptı. Bu böyle midir?
    O bayinin yan veya alt tarafında servis hizmeti var muhtemelen aynısını benim motoruma yapsa onun suratını egzoz manifoltuna yapıstırırdım. Motoru teslim almaya giderken keşke deneyimi fazla olan arkadaşlarla gitseydiniz. Daha silindiri pistonuna yeni alışan motora 13 bin devir çevirildiği nerede görülmüş , duyulmuştur ?
    PULSAR 200RR

  15. #415

    Üyelik
    11 Mart 2016
    İnanın bütün keyfim kaçtı.

  16. #416
    gogozh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2016
    Şehir
    istanbul
    Keyfin kaçmasın kardeşim kaç kişi rodaja dikkat ediyor ki ? Bundan sonraki kullanımına dikkat et yağsız tuzsuz bırakma makinayı zincir bakımını yap yoluna devam et dert etme içine

  17. #417
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Yok dostum sıkma canını öyle 2 gaz verip bitirecek hali yok motoru sen ilk 1000 km sakin sakin kullan hıçbir sıkıntı yaşamazsın.

  18. #418

    Üyelik
    11 Mart 2016
    Eyvallah çok sağolun. Dikkat ederim.

  19. #419

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Alıntı Aderhak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvallah çok sağolun. Dikkat ederim.
    Motorunuza hiçbirşey olmadı merak etme, yüksek devirlerde sabit hızla kullanımla zarar verebilirsiniz, bahsettiğiniz şekilde bir denemeyle 1 defada hiçbirşey zarar görmez.
    Siz kullanırken klavuzdaki gibi kullan ilk 1000km+600km, canavar gibi açılacaktır..

  20. #420

    Üyelik
    11 Eylül 2016
    Motosikleti
    Lifan Traveller 150 - Xmax 250 - NC 750 X DCT
    Alıntı hknkoksal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar bende MT-25 kullanıcısı olarak fikirlerimi beyan etmek isterim açıkçası atıp tutan arkadaşlar bence pek motordan anlamıyor yada farklı beklentileri var çabuk hızlansın, yoğun trafikte aralardan kaçayım, çok yakıp cebimi üzmesin, arada uzun yolda yapayım diyen arkadaşlar için tam bir canavar. Benim beklentim de bu yönde olduğundan üzmedi beni. 4000 km yaptım genelde şehir içi en son bayramda İstanbul - Çeşme gidip geldim bana mısın demedi. Bağırıyor yığılıyor diyen arkadaş gidip 650cc üzeri motor alsın onlar yığılmaz. Çeşmeye gidiş geliş yakıt ortalamam 3,5 lt. ortalama 110-120 arası seyir ettim yani otobüs parasından ucuz Şehir içi ortalamam 3,8 lt. Üzerinde gelen IRC lastikler için de çok atılıp tutuldu yolda rosso 2 si orta yerinden yırtılmış ktm gördüm hamurun biraz sert olması bu konuda avantaj oluyor rossolara ufak taş ve cam parçaları resmen yapışıyor şehir içinde bir tık yumuşak olması iyi olabilir frenlemede evet bazen kayıyor yağmur performansı çok iyi geldi bana. Bir diğer konu da düşük km de satışları var diye yapılan yorumlar her aracın her km de alıcısı satıcısı olur ki bu ara bir motor insanlar deneyim kazanıp hemen üst cc lere geçmek istiyor bazı aceleci kardeşlerimiz de daha çabuk geçmek istediğinden 2.el piyasasında çokça karşılaşmaya başlıyoruz. Ne yalan söyleyeyim benimde cebimde motora yatıracak param olsa daha iyisine binmek tabi ki isterim. Bana göre bu paraya bu kadar yakışıklı motor yok. KTM demiş birisi 1,85 boy 110kg adamım DUKE 250 bana küçük geldi boyutlarına bakmayın cm cm ölçmedim oturunca verdiği histen bahsediyorum. Tekeriniz düz bassın...
    HOcam şehirler arası uzun yolda nakedlar rüzgardan dolayı sıkııntı diyorlar. Çok sıkıntı çıkardı mı size ? Ön cam taktırmak gerekiyor mu ?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)