Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
25. sayfa BirinciBirinci ... 152324252627 ... SonuncuSonuncu

Bisan Senatör

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #481

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    lifan düzcede fabrika açdı..

    düzcedeki fabrikayı ararsanız ye direk istediğiniz parçaları size kargolarlar yada alabiliceğiniz bir adres verirler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #482

    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    merhaba arkadaşlar bende ikinciel bir senatör aldım fakar bunda katrandaki hızı göremiyorum daha dogrusu 80 i geçmiyor vede seri deyil ne yapmam lazım bilginiz varsa paylaşın lütfen pejo 103 ler gibi kalkıyor çok yavaş ve sonradan hızlanıyor hızlansada 80 90 anca yapıyor

  3. #483
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Günaydın...
    Motorunuzun genel bakım problemleri olabilir. en baçında buji ve filtrelerde sıkıntılar olabilir. Çok sıkı supaplar, motorunuzun güç vermesini önleyebilir. Aktarma organlarında sorunlar olabilir. Bu nedenle daha fazla bilgi vermelisiniz.
    1- Motorunuz ilk çalıştırmada sorun yaratıyor mu?
    2- Rölantide titreme, gaz yeme sürecinde kesiklik yada boğulma var mı?
    3- Tüketim değerleri nedir?
    4- Motorunuz kalkıştan itibaren 80km hıza çok yüksek devirlerde yada çok düşük devirlerde mi geliyor. Yani motor devr yapmaksızın mı hızlanıyor, yoksa yüksek devirlerde mi hızlanıyor?
    Jawa 350 TS...Asya 125 T

  4. #484
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    Alıntı berata2005 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar bende ikinciel bir senatör aldım fakar bunda katrandaki hızı göremiyorum daha dogrusu 80 i geçmiyor vede seri deyil ne yapmam lazım bilginiz varsa paylaşın lütfen pejo 103 ler gibi kalkıyor çok yavaş ve sonradan hızlanıyor hızlansada 80 90 anca yapıyor
    bu motorlarda pejo lar gibi varyator sistemli ve otamatık deprajlı.
    kayış eskimiş ve bol geliyor ola bilir.
    depriyaj balataları eskimiş hafiften sıyırıyor ola bilir.
    varyatordeki bilyeler deforme olmuş ve yatagında düzgün hareket etmiyor olabilir.
    tum bu olasılıklar motorunun sağlıklı ve ayarları tamsa gözden kaçmış küçük ayrıntılardır.
    motorunun son süratı düz yolda zaten 90 dan cok fazla deyil.
    kilometre saati altatıcıdır.
    ama son süretine çabuk gelmiyorsa bu saydıgım kısımları gözden geçir.
    umarım kısa sürede ağız tadıyla kullanırsın yeni motorunu.
    teknik hocamın yazılarını takip ederim bu konularada bilgilidir.
    sorularına cevap yaza bilirsen senın problemi nokta atışı olarak bulur ve sana yardımcı olur.

  5. #485

    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    slm bende 2006 model bir senatör var satılık 1200 tl yakında sahibinden.com a koyacagım
    renk mavi yeni aldım fakat motosiklet bana göre deyilmiş bisiklete zor biniyorum ve de ehliyetim yok 05365750499

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:15 ----------

    motoru yenı aldım 80 plakalı aldıgım kişi daha iyi olsun diye silindir kapagını deyiştirmiş bişeyler yapmış yani bana satarken fazla hız yapma dedi motor acılsın felan dedi
    banada pek inanadırıcı gelmedi acıkçası çok geç hızlanıyor benım arkadaşımda vardı önceden bir kaç kere binmiştim cok seriydi ilk kalkışlarda ama bu öyle deyil 30 40 km hıza 100 metrede anca varıyor en fazla yaptıgıda 90 km hız bakalım bi servisine götürecegim ordan bilgilendirilirsen tekrar yazacaagım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:22 ----------

    birde yokuşlarda iki kişiyi cok zorluyor cıkıyor ama normalleri gibi deyil sanki bayılacakmış gibi

  6. #486
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    Alıntı berata2005 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm bende 2006 model bir senatör var satılık 1200 tl yakında sahibinden.com a koyacagım
    renk mavi yeni aldım fakat motosiklet bana göre deyilmiş bisiklete zor biniyorum ve de ehliyetim yok 05365750499

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:15 ----------

    motoru yenı aldım 80 plakalı aldıgım kişi daha iyi olsun diye silindir kapagını deyiştirmiş bişeyler yapmış yani bana satarken fazla hız yapma dedi motor acılsın felan dedi
    banada pek inanadırıcı gelmedi acıkçası çok geç hızlanıyor benım arkadaşımda vardı önceden bir kaç kere binmiştim cok seriydi ilk kalkışlarda ama bu öyle deyil 30 40 km hıza 100 metrede anca varıyor en fazla yaptıgıda 90 km hız bakalım bi servisine götürecegim ordan bilgilendirilirsen tekrar yazacaagım



    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:22 ----------

    birde yokuşlarda iki kişiyi cok zorluyor cıkıyor ama normalleri gibi deyil sanki bayılacakmış gibi
    motor bitmiş bence 150-200 lira para ayarla bir revizyon yaptır.

  7. #487
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    kısmetse yarın senatörüm olacak 430kmde henüz hiç kullanılmamış bir motor üstü başı toz içindeydi yarın aldıktan sonra bi bıcı bıcı yaptırayım bi pasta cila sonra garaja çekip güzel bir bakım yeni tertemiz yağ koyayım kendine gelsin.
    ilk sürüş izlenimimi vereyim 150 zattan 2 kat daha kaliteli parçaları var üzerinde ve ondan daha kalıplı en azından çakmada olsa maxi scooter havası var ve trafikte kendini gösteriyor güven veriyor.
    ilk kalkıştaki kavraması beni şaşırtı doğrusu o kadar erken gazda kavrayacağını beklemiyordum çok hoş bir durum oldu. benzin pompası mikino olduğundan arıza yapması neredeyse imkansız arkada bir adet çantası oldukça büyük ve sağlam aynı şekilde koltuk bagajıda çok kullanuışlı ve geniş. göstergeler gayet kendini gösteriyor ve aydınlatması iyi.
    gündüz baktığımdan dolayı far performansı konusu şimdilik meçhul
    insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.

  8. #488
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    hayırlı olsun ağız tadığla kulalanırsın inşallah. elin alet tutuyorsa seni fazla üzmez. ama kaportaya dikkat et elin ustası hiç acımıyor kanırta kanırta kaporta söküyor bu arada olan tırnaklara oluyor.

  9. #489
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı yamyamaha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun ağız tadığla kulalanırsın inşallah. elin alet tutuyorsa seni fazla üzmez. ama kaportaya dikkat et elin ustası hiç acımıyor kanırta kanırta kaporta söküyor bu arada olan tırnaklara oluyor.
    teşekkürler
    alet ne kelime motoru söker takarım çok şükür özellikle scooterlar konusunda epey bilgim ilk scooterım sayesinde oldu mct sayesinde vitesli bilgimde tamamlandı.
    bu senatörüde zaten herhangi bir ustaya götürmem öyle bir usta yok zira
    yarın aldıktan sonra ilk iş hemen bakıma sokucam yağ değişimi filtre bakımı temizliiği gerekirse değişimi(nerden bulurum bilmiyorum orası ayrı) rölantisi biraz yüksek zira motor sıfır olduğundan ona bağışlıyorum onun ayarı kaporta temizliği pasta cilası gevşemiş yerlerin sıkılaştırılması.

    bence kışı geçirmek için çok ideal bir motor ve heybeti çok güzel kastırmadan adam gibi bindikten sonra çook uzun kmler gider zira eski scooterımı satttığımda 42.000kmdeydi artık siz düşünün gerisini bi ayar yapmıştım 150-160 yapıyordu yokuş aşşağı düz yolda 120-130 görebiliyordu. ilerleyen zamanlarda senatörüde modifiyeleyeceğim özellikle böyle 100-150km geziler için ideal olacağı için hafif bi modifikasyon kafi olacaktır

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:32 ----------

    bu arada motorun aküsü sulu akü çıktı bende bir adet 12v7a jel akü var acaba onun yerine taksammiki yoksa suluyu kullanmaya devam mı etsem ilk defa sulu akü kullanacağım ne gibi problemleri olur kışın donma durumu olurmu suyunu ne zaman nasıl ekleriz motor uzun zaman sonra çalışmasına rağmen akü göstergesi neredeyse 15e yakın duruyordu
    insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.

  10. #490
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler
    alet ne kelime motoru söker takarım çok şükür özellikle scooterlar konusunda epey bilgim ilk scooterım sayesinde oldu mct sayesinde vitesli bilgimde tamamlandı.
    bu senatörüde zaten herhangi bir ustaya götürmem öyle bir usta yok zira
    yarın aldıktan sonra ilk iş hemen bakıma sokucam yağ değişimi filtre bakımı temizliiği gerekirse değişimi(nerden bulurum bilmiyorum orası ayrı) rölantisi biraz yüksek zira motor sıfır olduğundan ona bağışlıyorum onun ayarı kaporta temizliği pasta cilası gevşemiş yerlerin sıkılaştırılması.

    bence kışı geçirmek için çok ideal bir motor ve heybeti çok güzel kastırmadan adam gibi bindikten sonra çook uzun kmler gider zira eski scooterımı satttığımda 42.000kmdeydi artık siz düşünün gerisini bi ayar yapmıştım 150-160 yapıyordu yokuş aşşağı düz yolda 120-130 görebiliyordu. ilerleyen zamanlarda senatörüde modifiyeleyeceğim özellikle böyle 100-150km geziler için ideal olacağı için hafif bi modifikasyon kafi olacaktır

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:32 ----------

    bu arada motorun aküsü sulu akü çıktı bende bir adet 12v7a jel akü var acaba onun yerine taksammiki yoksa suluyu kullanmaya devam mı etsem ilk defa sulu akü kullanacağım ne gibi problemleri olur kışın donma durumu olurmu suyunu ne zaman nasıl ekleriz motor uzun zaman sonra çalışmasına rağmen akü göstergesi neredeyse 15e yakın duruyordu
    akü sulu ama sonuçta içinde asitte var donma yapmaz ağız tadıyla kullan .

  11. #491
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı yamyamaha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    akü sulu ama sonuçta içinde asitte var donma yapmaz ağız tadıyla kullan .
    hımm inşallah baktım olmuyor takıveririm kuru aküyü
    insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.

  12. #492
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hımm inşallah baktım olmuyor takıveririm kuru aküyü
    kuru akü ?
    kuru akü diye bilinen bir cok akude sulu aslında.
    kuru akunun markası nedir.
    sen sulu kuru biede jel akünü hepsini bağla bölece kışın problem yaşamazsın

  13. #493
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    evet bugün motorumu aldım 30 40 km yol yaptım rodajda olduğundan kendilerini çok kastırmadım ve oldukça keyifli bir sürüşü olduğuna kanaat getirdim iç dış temizlik hava rölanti ayarı için karbüratöre ulaşmak epey işkence oldu sağını solunu söktüm komple ancak ulaştım plastik aksamı birazcık daha kalın olsaymış taş gibi olacakmış motor ama yinede zat ve t1 modellerine oranla daha sağlam ve esneyebiliyor olması güzel.

    eğer yanıt veren olursa bir kaç sorum olacak

    1: yağ kaç lt koyuluyor
    2: buji modeli nedir ngk kodu nedir özellikle
    3: benzin deposu kaç lt
    4: kaliteli kayış ve debriyaj balatası önerilen marka varmıdır hangi japonla uyum gösterir
    5: yağ olarak 10/40mı yoksa 15/50mi koymak gerekir

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:01 ----------

    Alıntı yamyamaha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kuru akü ?
    kuru akü diye bilinen bir cok akude sulu aslında.
    kuru akunun markası nedir.
    sen sulu kuru biede jel akünü hepsini bağla bölece kışın problem yaşamazsın
    kuru derken jel demek istedim aslında su koyma işlemi olmadığından haliyle kuru oluyor. valla bugün eski akümü takayım dedim maalesef akü yuvasına oturmadı o bakımdan aküye su aldım koydum ama pek bişey farketmedi gibi motorun tüm tesisatı çalışırken gösterge 12de duruyor çalışmazken 12den sonraki ilk tırtıkta normalmidir bilmediğim için yetersiz gibi geldi sanki.
    jel akünün markası abüs sulu akü ise yuasa ikiside 12v7a

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:03 ----------

    işte resimleri



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us
    insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.

  14. #494
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    motor güzelmiş hani.
    maşallah diyelim.
    ders bir sakın sıcak havada branda falan örtme ısınınca hararet ve barandanın etkisiğle öncam komik bir hal alıyor.
    ilk önce benzin depo kapağını saklayan plastık düşüyor. sakın kaybetme içine polyesterle sağlamlaştır.
    aslında varsa iyi bir kaportacı yada sadece polyester işi yapan bir tanıdığın tum kaporta parçalarını içeriden bir iki kat polyester ile kaplat anadol gibi olur ama tırnaklardan ve plastık aksamdan olan şikayetlerın azalır.
    yağ sanırım 15/40 idi buji kodunu bilmiyorum yani şu an için unuttum.
    arka çantayı sok at cok ses yapacak başın ağrıyacak.
    kaliteli bişi bulup takarsın sonra.
    motor kodu gy6 dır yani 1978 ve sonrası honda teknolojisi. 50 cc den 150 cc ye jadar bir cok parçası ortak. tabiki silindir piston vb. hariç
    bende motor kısmının bazı çizimleri var paylaşmak isterim. gerçi en az 12000 km lazım olmayacak.
    ilk arızamı eksozun susturucusu yüzünden olmuştu. eksozda bir sesler gelmeye başlarsa bisan diye aradıgında bulamazsın asya t1 dersen daha çabuk bulursun.
    kayış olsun başaka bir ihtiyaç olsun bisan diye arama 150cc cincancon scooter de parçacı sana verır.
    marş motorun arıza yaparsa honda al ömürlük oluyor. ben benimkini değiştirmiştim.
    barş motorunun kavraması 3 bilyelidir. cok sık arıza yapar ( en azından benımki öle idi ) marş motoru ile birlikte 5 bilyeli kavrama almıştım birdaha aynı yerden sorun yapmadı.
    cok yüksek devirlerde fazla kullanmak iyi gelmiyor huyu suyu deyişiyor. servise falan gidersen aman dikat et kaportasını sen kendin soy kaportada ilk darbeyi serviste usta diye geçinen insanlar yapıyor. kanırta kanırta sökme eyilimindeler. özellikle bisanın servisleri bisikletçilikten motor culuya terfi ettiklerınden özellikle dikat et.
    ha birde kafalı ybr sinyalleri uyuyor ilk fırsatta deyiştir cok daha parlak yanıyorlar.
    bilgin olsun tekrar hayırlı olsun.

  15. #495
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı yamyamaha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor güzelmiş hani.
    maşallah diyelim.
    ders bir sakın sıcak havada branda falan örtme ısınınca hararet ve barandanın etkisiğle öncam komik bir hal alıyor.
    ilk önce benzin depo kapağını saklayan plastık düşüyor. sakın kaybetme içine polyesterle sağlamlaştır.
    aslında varsa iyi bir kaportacı yada sadece polyester işi yapan bir tanıdığın tum kaporta parçalarını içeriden bir iki kat polyester ile kaplat anadol gibi olur ama tırnaklardan ve plastık aksamdan olan şikayetlerın azalır.
    yağ sanırım 15/40 idi buji kodunu bilmiyorum yani şu an için unuttum.
    arka çantayı sok at cok ses yapacak başın ağrıyacak.
    kaliteli bişi bulup takarsın sonra.
    motor kodu gy6 dır yani 1978 ve sonrası honda teknolojisi. 50 cc den 150 cc ye jadar bir cok parçası ortak. tabiki silindir piston vb. hariç
    bende motor kısmının bazı çizimleri var paylaşmak isterim. gerçi en az 12000 km lazım olmayacak.
    ilk arızamı eksozun susturucusu yüzünden olmuştu. eksozda bir sesler gelmeye başlarsa bisan diye aradıgında bulamazsın asya t1 dersen daha çabuk bulursun.
    kayış olsun başaka bir ihtiyaç olsun bisan diye arama 150cc cincancon scooter de parçacı sana verır.
    marş motorun arıza yaparsa honda al ömürlük oluyor. ben benimkini değiştirmiştim.
    barş motorunun kavraması 3 bilyelidir. cok sık arıza yapar ( en azından benımki öle idi ) marş motoru ile birlikte 5 bilyeli kavrama almıştım birdaha aynı yerden sorun yapmadı.
    cok yüksek devirlerde fazla kullanmak iyi gelmiyor huyu suyu deyişiyor. servise falan gidersen aman dikat et kaportasını sen kendin soy kaportada ilk darbeyi serviste usta diye geçinen insanlar yapıyor. kanırta kanırta sökme eyilimindeler. özellikle bisanın servisleri bisikletçilikten motor culuya terfi ettiklerınden özellikle dikat et.
    ha birde kafalı ybr sinyalleri uyuyor ilk fırsatta deyiştir cok daha parlak yanıyorlar.
    bilgin olsun tekrar hayırlı olsun.
    bilgiler için teşekkürler kaportayla ilgili bir kaç planım var sağlamlaştırma adına ama tırnaklar için ne yapabilirim bilmiyorum rçlanti hava ayarını yaparken olabildiğince dikkat ettim bişey olmadı ama kullandıkça yıpranan sertleşen kaporta kendi kendine kırılacaktır diye düşnüyorum.

    kayış debriyaj ve ön varyatörü çin malı yerine japon taktırmayı planlıyorum ama hangisi uyar bilemiyorum zira bütün japonlar bu kasada 250cc artık bi şekilde bulucaz

    motorla ilgili kitapçık felan varsa paylaşırsan sevinirim.
    halen depo kaç lt benzin alıyor
    kaç lt yağ konuyor bulamadım büyük muamma.
    gerçi yağ tıpası yerinde 075l diye bişey var tahminimce 75ml olacak ama oda çok az sanki
    insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.

  16. #496
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    gramaj olarak ben 900 gram koyuyorum. 300 gram da arkada difransiyel gibi bir dişli gurubu var oraya dişli yağı nümerosu çok önemli deyil.
    buji NGK CR7HGP dene çok iyimiş.
    ayrıca NGK C7HSA CR7HSA
    yağ deposu sanırım 12 litre

  17. #497
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı yamyamaha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gramaj olarak ben 900 gram koyuyorum. 300 gram da arkada difransiyel gibi bir dişli gurubu var oraya dişli yağı nümerosu çok önemli deyil.
    buji NGK CR7HGP dene çok iyimiş.
    ayrıca NGK C7HSA CR7HSA
    yağ deposu sanırım 12 litre
    değerli bilgiler için teşekkürler

    bir sorum daha olacak bu motorun süspansiyonları iğrenç ötesi yok gibiler bunun ayarı felan varmıdır değiştirsem hidrolik amortisör taksam özellikle arka için nasıl bişey olmalıdır
    insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.

  18. #498
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    aynı konuda benim de şikayetim vardı. ama bir turlu alternatif bişi araştıramadım. cok uzun gelmezse izh rus motorların arka amatosurune bir bak uyarsa onlar hidrolik. yağ miktarı ve derecesıyle sertlıyını ayarlarsın. ayrıca enkonomik.

  19. #499
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı yamyamaha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı konuda benim de şikayetim vardı. ama bir turlu alternatif bişi araştıramadım. cok uzun gelmezse izh rus motorların arka amatosurune bir bak uyarsa onlar hidrolik. yağ miktarı ve derecesıyle sertlıyını ayarlarsın. ayrıca enkonomik.
    hımm güzel bir alternatif araştırayım biraz. motor çok konforlu ama sürünce maalesef o konfor gidiyor birde böyle tak tuk girdikçe granajlar çok çabuk zarar görecektir.

    bende geçen ybr arkasını sordum kullanıcıları süper dedi boylarıda neredeyse aynı ama oda yaylı sadece yumuşak olması birde küba motorunkini buldum tüplü ayarlı hidrolikli senin dediğinide araştırıp fiyat kıyaslamasından sonra hangisi uygunsa onu alayım aksi halde motor 1000kmye girmeden dağılacak.


    birde bi sorunum daha var oda km göstergesi sanırım fazla gösteriyor 10km kesin fazla ama genelde kaç km fazla gösteriyor bu sorunu halletme işi nasıl olur halleden olmuşmu acaba
    insan su gibi olmalıdır konduğu kabın şeklini almalı gittiği heryere istediği şekli verebilmeli B.T.

  20. #500
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    km göstergesini söküyorsun içinde inçe bir yay var o iprenın devamlı dönmesını önlüyor. hızını yavaşlatıp ipreyi hızda sabit tutuyor. o yayı cok az bişi gerdirirsen km göstergesi az okuyacak . ama 10 hızda 1 mm gerdirmen gerek gibi kesin bir ifade kullanamıyacagım. ama sırf km saatı tarmiri yapan ustalar var onlardan birine gidersen sana milimetrık olarak ayarlar.
    kendin yapmaya çalışırsan bir kaç sefer söküp taktıktan sonra kaliprasyonu tutturursun.


    REKLAM ALANI
25. sayfa BirinciBirinci ... 152324252627 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler