Ns200 lerde 2014 modellerin hava filtresi ayrı 2015 den sonra üretilenler alıştığımız yeşil olan filtre sizin motosikletiniz 2016 olduğu için yeşil olan filtreden alacaksınız, aldığınız antifriz meg bazlı antifriz olmalı yani Castrol Radicool veya Shell Coolant Essential kullanabilirsiniz (ben Shell kullanıyorum). Fren konusunda yüksek ihtimalle çeviri veya anlatım hatası bulunmakta, fren hidroliklerinin değişimini yapmak, fren balatasını ve fren diskini kontrol etmek yeterli olacaktır. 35-40.000 Kilometre bakımlarını, 5-10.000 kilometre bakımlarını tekrarlayarak devam edebilirsiniz. Yaklaşık 250-300 ml fren hidroliği ihtiyacınız bulunmaktadır.
Merhaba. Sıfır NS 200 aldım. İlk defa motosiklet alıyorum ve kafamda çok fazla soru işareti var. Motosikletten çok iyi anlarım diyen arkadaşlar/abiler bana ulaşabilirse çok makbule geçer.
Selamlar, yeni motosikletiniz hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler dilerim. İlk önce aklınızdaki soruların cevaplarını diğer konularda yada bu başlıkta bulunan eski sayfalarda arama yaparak bulmaya çalışın. Siz buraya kafanızdaki soru işaretlerini yazın. Konu hakkında bilgi ve tecrübesi olan kişiler sorularınızı cevaplayabilir yada sorularınıza bir cevap alamayabilirsiniz. Forum kültürü benim "Bir sorunum var bana ulaşın" şeklinde işlemez.
8 yıl önce motorumu satıp araba almıştım şimdi tekrar aranıza döndüm 8 yılın ardından cuma günü itibari ile sıfır bajaj pulsar 200ns modelini almış bulunmaktayım ancak dakka bir gol bir yolda giderken vitese bişey oldu aşağı düşmedi, yukarı çıkıyor aşağı düşmüyor vites 6 dan aşağı doğru düşüyor ancak vites geçmiyomuş gibi hiç bir his yok o şekilde düşüyor 2. vitesin altına ise (3 te olabilir-boş ve 1 e geçmediği için 2 mi 3 mü anlayamadım )hiç düşmüyor bu şekilde iş yerine geldim aldığım bayi direk iş yerimin dibinde bugün pazar diye götüremedim sizce ne olabilir bana herhangi bir masraf çıkar mı daha yeni aldım sonucta yanlıs biseyde yapmadım
Vites ayağının vites çubuğuna(burcuna, ya da ne şeyse onun ismi, miline...) bağlandığı yerde sıkma somunu vardır, ilk önce onu kontrol edin. vites manetini yukarı-aşaığı oynatın, lakır lakır oynuyor ise en son oynayan yere kadar takip edin, dediğim yeri göreceksiniz zaten.
Aradım iş yerim bayiye yakın diye geldiler vidaları gevşemiş binde bir fabrikadan böyle montaj hataları olabiliyo dediler hallettiler bidaha yapmaz dediler bakalım 2 günde 2 sorun bajajdan ama hepsinide çözdüler yalan yok çok uğraştırmadılar motorun duruşundan gdişinden memnunum bakalım gelecek ne gösterir
bana da arka freni boş teslim etmişlerdi. montajın bir kısmı ve kontrollerin tamamı buradaki servisin görevi fabrika ile ilgisi yok. binde bir "fabrikadan" montaj hatası! yani biz bunu teslim ederken bir check-list var ama ona bakmadık bile g..tümüzle iş yaptık demek istemişler
Arkadaşlar, sıfır NS200 aldım ama herkes gibi ben de aynalarından şikayetçiyim. İlk defa motosiklet sahibi olduğum için de söz konusu aynaları nereden alacağıma dair hiçbir bilgim yok. Bunun dışında aynaları kendim mi takmalıyım?
Suçu fabrikaya atmışlar. Her zaman öyle gelir. Onu sıkmak, kontrol etmek bayinin/servisin sorumluluğudur.
Ha bu arada; Tekrar Yapacak. Hatta sıkma payı kalmayacağı için sıkamayacaksınız da. Taşlama makinası ile biraz boşluk açmanız gerekecek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:49 ----------
Hangi "söz konusu aynalar" acaba, keşke ilgili mesajı alıntı yapsaydınız da anlayabilseydik
Ayna uzatma alın. google'a "ayna uzatma yamaha" derseniz bir çok seçenek çıkar. Normal yükseltme vidasından yükseltmeden sadece sağa-sola açanına, veya hem sağa-sola çıp hem de 1 parmak kadar yükseltenine.
Yamaha dememin sebebi ayna dişlerinin Yamaha'daki gibi bir tarafın düz diş iken diğer tarafın ters diş 10mm olması.
İlla ayna alacaksanız da yine biri ters diş, diğeri düz diş 10 mm olmalılar.
[/COLOR]
Hangi "söz konusu aynalar" acaba, keşke ilgili mesajı alıntı yapsaydınız da anlayabilseydik
Ayna uzatma alın. google'a "ayna uzatma yamaha" derseniz bir çok seçenek çıkar. Normal yükseltme vidasından yükseltmeden sadece sağa-sola açanına, veya hem sağa-sola çıp hem de 1 parmak kadar yükseltenine.
Yamaha dememin sebebi ayna dişlerinin Yamaha'daki gibi bir tarafın düz diş iken diğer tarafın ters diş 10mm olması.
İlla ayna alacaksanız da yine biri ters diş, diğeri düz diş 10 mm olmalılar.[/QUOTE]
Ayna uzatma aparatı almayı hiç düşünmemiştim. İnternette arattığımda GP Kompozit Yamaha WR 125 X 2011-2016 uyumlu ve Yamaha MT25 2015-2023 uyumlu yazan 2 aparatla karşılaştım. Hangisini almalıyım?
https://www.google.com/aclk?sa=l&ai=...ww8IuAg&adurl=
https://www.google.com/aclk?sa=l&ai=...ww8IvAg&adurl=
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------
[/COLOR]
Hangi "söz konusu aynalar" acaba, keşke ilgili mesajı alıntı yapsaydınız da anlayabilseydik
Ayna uzatma alın. google'a "ayna uzatma yamaha" derseniz bir çok seçenek çıkar. Normal yükseltme vidasından yükseltmeden sadece sağa-sola açanına, veya hem sağa-sola çıp hem de 1 parmak kadar yükseltenine.
Yamaha dememin sebebi ayna dişlerinin Yamaha'daki gibi bir tarafın düz diş iken diğer tarafın ters diş 10mm olması.
İlla ayna alacaksanız da yine biri ters diş, diğeri düz diş 10 mm olmalılar.[/QUOTE]
Ayna uzatma aparatı almayı hiç düşünmemiştim. İnternette arattığımda GP Kompozit Yamaha WR 125 X 2011-2016 uyumlu ve Yamaha MT25 2015-2023 uyumlu yazan 2 aparatla karşılaştım. Hangisini almalıyım?
https://www.google.com/aclk?sa=l&ai=...ww8IuAg&adurl=
https://www.google.com/aclk?sa=l&ai=...ww8IvAg&adurl=
ns200 ün yeni modelini getirmiş kuralkan yeni ns200 lerde kaydırmalı debriyaj var mı arkadaşlar bilen var mı bide çok elzem bişey mi bu
Saygıdeğer arkadaşlar 2014 model 30 bin km de bir pulsarımız var.
Motor marş döndürüyor ama çalışmıyor, Çanakkale’de yaşıyorum motor servise bıraktık, 4 gündür serviste usta her yerine baktığını derdini bulamadığını söyledi, en son enjektörden olabileceğini söyledi, yaşamış olan sorunun nerden kaynaklanabileceğini bilen var mı?
Merhaba herkese. 2024 itibari ile 2017 model civarı bir ns200 alma niyetindeyim. 20 bin kilometre civarı düşünüyorum abs'li modelden, bütçe sıkıntısı nedeniyle biraz eski olacak. Sizce 20 bin kmde alacağım ns200 bana sorun çıkartır mı düşüncelerinizi alabilir miyim? Tabi motordan motora değişir ama temizini bulduğumuzu varsayarak diyorum Mükemmel diyen de var yok conta yakar yok beyin yakar almayın pişmanlık çinliden kötü diyen de var. Fikirlerinizi bekliyorum
7-8 yaşındaki motorun 20k km anca yapmış olması düşündürücü bence.
Japon motor bile sürpriz olabilirken Hintliyi riskini bilerek almak lazım. Servis kayıtlı mı, nerede bakım, tamir, değişim görmüş iyi bakmak lazım. Genelde apaçi takımı kullanıyor, aldığınız kişiye iyi bakın derim. Motordan iyi anlamıyorsanız bir ustanız olsun mutlaka, götürün gösterin. Sizin ve arkadaşlarınızın göremeyeceği milyon tane şey bulabilir(her motorcunun bir tamirci ahbabı olmalı).
8 yaşındaki motorum 30 k km'de. ben aldıgımdan beri senede ortalama 5bin km yol yapıyorum.
Forum olarak bence en büyük hatamız herkesi motor üstünde yaşıyor gibi görmek. Kışın haftada ortalama 30 km yol yapıyorum, zaten evim merkezde binmeye ihtiyac duymuyorum. E sabah 6 da kalkıp aksam 8de eve geliyorum, evliyim ne ara bineceğim
tatsumo değilim ama neredeyse 5 bin km tamamını 3 ay içinde yapıyorum, turlar, kamplar vs. e araba da var sonucta
yani 10 yaşında motorun 30-40k olması bana garip gelmiyor.,
İşe motorla gitmeyen ya da evi merkezde olup birşey almak için bir araca ihtiyac duymayan 30 yaş üstü insanların büyük kısmı (istisnalar) zaten cok km yapmıyor.
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)