Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
20 Temmuz 2018, 17:10
#14901
maktama adlı üyeden alıntı
Neyin sabrı, neyin biriktirilmesi!?!! Türkiye'de yaşıyoruz; bu sene dolar 3.5tl'den 4.8tl'ye yükseldi,geçen yıl %20 ek gümrükvergisi geldi, ondan önceki sene başka bişeyler oldu(kalkışma gibi) vs vs zam üstüne zam yedi motorlar TL olarak. Siz aylık ne kadar biriktirebiliyorsunuz bilmiyorum ancak gelen zamlara vergilere dolar kuruna, Türkiye'de çıkmış/çıkabilecek olaylara göre artan fiyatlara yetieşecek kadar biriktiremiyorum ben.
Kredi çekip 24 ayda masraf+ %20 faiz vermek daha mantıklı neredeyse. Zira geçtiğimiz 2 senede %50, 4 senede %80-90 arttı fiyatlar, daha da artarlar.
Sırf geçen sene pattadanak gelen %20 ek vergi yüzünden 2017 sene sonunda Yamaha diversion F alma planımdan vazgeçip Ağustos'ta o zaman için fiyat/performansı iyi olan paramın yettiği dominar aldım, çünkü beklersem onu da alamayacaktım.
Türkiye'de bu konularda "beklemek" demek "zarar etmek" demektir %80 oranla, beklerseniz hayalinizdeki motoru aldığınızda yapmak istediklerinizi yapmak için bayağı bir zaman geçmiş olacak(Foruma 2007'de üye olmuşum üniversitedeyken, ilk motorumu 2014'te alabildim Bajaj Pulsar olarak). Şanslı %20 kısmına girebilirseniz ne güzel.
Dediğim gibi kredi çekmek daha mantıklı neredeyse.
Biz de isteriz yamaha kawa honda almak ama bahsettiğiniz kadar kolay ve hızlı olamıyor parayı toplamak bir çoğumuz için. Ha, o parayı toplayabilenler de zaten burada olmuyorlar, alıyorlar japon motorlarını sürüyorlar keyifle:D
Doların artışı konusunda size hak veriyorum. 2014 mart ayında bajaj Türkiye de satışa başladığında ns200 modeli 7 bin tl civarında satıldı. 4 yıla bakarsak şuan 15 bin tl den satılıyor. Aylık bir sigara masrafı kadar köşeye koyup kemer sıkılsa 1 senede alınabilir diye düşünüyorum. Ya da dediğiniz gibi bir miktar kredi çekmekle mümkün olabilir.
Reklamlar
-
20 Temmuz 2018, 18:03
#14902
matay adlı üyeden alıntı
Doğru karar ..paranı bajajla çarçur etme..
Niye? Ne güzel stop ede ede gidiyor, yakıt tasarrufu yapıyor.
-
20 Temmuz 2018, 19:03
#14903
Pulsarların 2018 modellerinde de var mı stop etme problemi hala ?
-
22 Temmuz 2018, 11:59
#14904
Merhaba arkadaşlar,
Bugün motorumu calistirinca motor arıza ışığı yandi ve hic sönmedi. Hatta yeniden çalıştırdım ve biraz ileri geri yaptım devamlı yanıyor.
Bu sorun ne olabilir? Yarın servise götüreceğim ama aklıma takıldı. (Motor daha 1500km de bu arada)
Birde bu arıza ışığı frenle alakalı olabilir mi?
Yani birkaç gündür frenden şüpheleniyordum tutma yeri geriye geliyor gibiydi. Dün tatilden döndüm ve sanki bir tik daha kötülesmişti. Fren sıvısı yok gibi yada tam dolu (ama hiç yok gibi ve tutuyor bir sekilde)
Bunu servise göstereyim derken bugün motor arıza ışığı ile karşılaştım.
Hayırlısı bakalım. Tekeriniz düz bassın.
-
22 Temmuz 2018, 14:22
#14905
Arkadaşlar herkeze hayırlı günler dilerim.
Bir süredir pulsar 200 ns almayı düşünüyorum. Yaklaşık 10 bin tl bütçem var ikinci el olarak araştırdığım kadarıyla üretimden kaynaklanan sorunlar 2016 modellerde en aza indirildiğini öğrendim bu ne derece doğrudur.
Bunun dışında ikinci el pulsar alırken nelere dikkat etmem lazım. Araştırdığım motorlar genelde 2016 model ve ortalama 5-10 bin km civarlarında bu km de ki motor beni üzer mi.
Daha önce cbf 150 kullandım herhangi bir sorun yaşamadım ama bir süredir motorsuz olduğum için ve bütçeme ihtiyaçlarıma pulsar 200 ns cevap verebileceğini düşünüyorum.
Bu konuda değerli yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
Tekrardan iyi günler dlerim kazasız belasız sürüşler dileğiyle.
-
23 Temmuz 2018, 12:41
#14906
ugurbahceli adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar herkeze hayırlı günler dilerim.
Bir süredir pulsar 200 ns almayı düşünüyorum. Yaklaşık 10 bin tl bütçem var ikinci el olarak araştırdığım kadarıyla üretimden kaynaklanan sorunlar 2016 modellerde en aza indirildiğini öğrendim bu ne derece doğrudur.
Bunun dışında ikinci el pulsar alırken nelere dikkat etmem lazım. Araştırdığım motorlar genelde 2016 model ve ortalama 5-10 bin km civarlarında bu km de ki motor beni üzer mi.
Daha önce cbf 150 kullandım herhangi bir sorun yaşamadım ama bir süredir motorsuz olduğum için ve bütçeme ihtiyaçlarıma pulsar 200 ns cevap verebileceğini düşünüyorum.
Bu konuda değerli yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
Tekrardan iyi günler dlerim kazasız belasız sürüşler dileğiyle.
Hocam sana kendi motorumu anlatayım, motorum 2016 model 4000 küsür km de 5 bin bakımına girmedi henüz yani. 2014-2015 lerdeki stop etme ve ekran resetleme nadiren yapıyor can sıkacak kadar değil ama haftada birkaç stop etme olabiliyor, genelde yokuş aşşağı inerken bir süre kompresyonda kalırsa debriyajı kapatınca stop edebiliyor, gazı çok çok az verip devirli inersen yapmaz.
Ekran resetleme daha nadir birkaç ayda bir belki oda soğuklarda yazın hiç yapmıyor. Aynı şekilde yazın çok az stop etme yapıyor. Ön kafadan gelen zırıldama, bende hiç yok diğer 2016 larda da pek zırıldamadan şikayet eden duymadım. Bu km lerde pulsar alırken dikkat etmeniz gereken 5000 bakımı geçirmişse servis kaydı mutlaka olsun, yada yağ-yağ filtresini kendisi değiştirmiş olabilir o zamanda malzemelerin faturasını falan isteyin. Servis kayıtlarına bakarsınız bazı motorların km saati değişmiş olabiliyor. Şase no: suna bakarsınız.
Düşmesi, kazası var mı ona bakarsınız, ayak peglerine, koruma takozuna, elcik topuzlarına, aynaya falan bakarsınız sürtünme izi var mı diye, Çok sağlam bir motordur öyle ufak tefek düşmeleri kafanıza takmayın, yeter ki dürüstçe beyan ediliyor olsun. Benden önceki sahibi mesela bir kere düşmüş, baba beyan ederek sattı motoru gittim servise ustaya falan sıkıntı yok motorda, koruma takozu hafif sürtünmüş o kadar.
Bana göre pulsar 200 ns hala daha bu fiyata alınabilecek en güzel motordur. Umarım dürüst bir satıcıya ve temiz bir motora denk gelirsiniz.
-
25 Temmuz 2018, 20:43
#14907
ugurbahceli adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar herkeze hayırlı günler dilerim.
Bir süredir pulsar 200 ns almayı düşünüyorum. Yaklaşık 10 bin tl bütçem var ikinci el olarak araştırdığım kadarıyla üretimden kaynaklanan sorunlar 2016 modellerde en aza indirildiğini öğrendim bu ne derece doğrudur.
Bunun dışında ikinci el pulsar alırken nelere dikkat etmem lazım. Araştırdığım motorlar genelde 2016 model ve ortalama 5-10 bin km civarlarında bu km de ki motor beni üzer mi.
Daha önce cbf 150 kullandım herhangi bir sorun yaşamadım ama bir süredir motorsuz olduğum için ve bütçeme ihtiyaçlarıma pulsar 200 ns cevap verebileceğini düşünüyorum.
Bu konuda değerli yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
Tekrardan iyi günler dlerim kazasız belasız sürüşler dileğiyle.
Motorun calişma sesi,blok cevresinde contalarda yag sizdirma ve vites geçislerinde sorun yok ve ciddi kazasi yoksa servis kayitlarida var ise alinabilir.
ns200 guzel ve zevkli motordur.çok kullandim.
-
28 Temmuz 2018, 01:37
#14908
Zaman ayırıp degerli yorumlarınızı tavsiyelerinizi paylaştıgınız için çok teşekkürler bu gün itibariyle 2016 model 2000 km de 2017 trafige cıkışlı ve gatantisi devam eden bir pulsar 200ns almak nasip oldu sizlerde de paylaşmak istedim. ALLAH insallah kazasız belasız kullanmayı nasip eder.
-
28 Temmuz 2018, 09:43
#14909
ugurbahceli adlı üyeden alıntı
Zaman ayırıp degerli yorumlarınızı tavsiyelerinizi paylaştıgınız için çok teşekkürler bu gün itibariyle 2016 model 2000 km de 2017 trafige cıkışlı ve gatantisi devam eden bir pulsar 200ns almak nasip oldu sizlerde de paylaşmak istedim. ALLAH insallah kazasız belasız kullanmayı nasip eder.
Hayırlı uğurlu olsun, allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin. Motorun çok temiz görünüyor, kaça aldın ayıptır sorması.
-
28 Temmuz 2018, 13:20
#14910
YAHYaONUR adlı üyeden alıntı
Hayırlı uğurlu olsun, allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin. Motorun çok temiz görünüyor, kaça aldın ayıptır sorması.
saol abi allah razı olsun cumlemize kazasız belasız insallah
10 bine geldi abi
-
28 Temmuz 2018, 14:06
#14911
ugurbahceli adlı üyeden alıntı
saol abi allah razı olsun cumlemize kazasız belasız insallah
10 bine geldi abi
Tam tahmin ettiğim fiyata almışsın hayırlı uğurlu olsun, kırmızısıda ayrı güzel zalımın
-
28 Temmuz 2018, 23:45
#14912
YAHYaONUR adlı üyeden alıntı
Tam tahmin ettiğim fiyata almışsın hayırlı uğurlu olsun, kırmızısıda ayrı güzel zalımın
saolasın abi en basından beri siyah bakiyordum ama bunu gorunce ayri bi begendim nasipte bu varmis hayirlisi olur insallah.
bu arada abi motorun yaginin falan degismesi gerekiyormus onlari ben hallederim ama suyuda eksik duruyor yani min yazisinin orada seviyesi ve diger pulsarlarda gordugum gibi sıvının rengi yesil degilde seffaf renkte acaba eklememi yapmam lazim yoksa komple icindeki suyu bosaltip antifiriz mi koyayim birde bu su degisimi ile ilgili hic bisey bulamadim forumda takimim falan var elimden gelir arabaminda herseyini ben degistiririm ama ilk defa su sogutmali motorum oluyor bilgin varsa paylasabilirmisin abi suyu nerden bosaltabilirim aractaki gibi havasini falan almak gerekirmi yoksa kendisi atarmi havasini hic bi bilgiye ulasamadim bunlarla ilgili
-
29 Temmuz 2018, 10:27
#14913
Dostum kitapçıkta castrol radicool antifirizi öneriyor, rengi önemli değil diyorlar onla ekleme yapabilirsin saf suda ekleyebilirsin, hepsini boşaltmana gerek yok. Ben saf su eklemiştim zamanında benimkide şeffaf . Yağ değişimi ile ilgili forumda konu var bakmışsındır.
-
30 Temmuz 2018, 00:41
#14914
YAHYaONUR adlı üyeden alıntı
Dostum kitapçıkta castrol radicool antifirizi öneriyor, rengi önemli değil diyorlar onla ekleme yapabilirsin saf suda ekleyebilirsin, hepsini boşaltmana gerek yok. Ben saf su eklemiştim zamanında benimkide şeffaf . Yağ değişimi ile ilgili forumda konu var bakmışsındır.
eyw. abi tesekkürler evet yağ degisimi ile ilgili bir cok konu mevcut ama su ile ilgili bir baslik bulamamistim dedigin gibi uzerine antifiriz ekleyip devam edeyim o zaman tesekkurler tekrar
-
30 Temmuz 2018, 09:36
#14915
ugurbahceli adlı üyeden alıntı
diger pulsarlarda gordugum gibi sıvının rengi yesil degilde seffaf renkte acaba eklememi yapmam lazim yoksa komple icindeki suyu bosaltip antifiriz mi koyayim birde bu su degisimi ile ilgili hic bisey bulamadim
Soğutma sıvısının rengi fabrika çıkışı yeşildir. Motosikletin yeni olduğu için soğutma sıvısının renginin yeşil olması doğal. Kitapçıkta önerilen soğutma sıvısını üzerine ilave edebilirsin. Boşaltmaya gerek yok.
-
30 Temmuz 2018, 12:48
#14916
2016 modellerde su rengi tarzı olanlar da var hepsi yeşil değil.
-
31 Temmuz 2018, 16:46
#14917
Pulsar almadan önce boyumdan ve kilomdan dolayı çekincelerim vardı. Bu konuda (bir kaç sayfa geride) linkteki gezginleri görüp Pulsar aldım ve memnunum. https://www.instagram.com/routeinfinite/?hl=tr
Bu arkadaşları takip ediyorum. Tek Pulsar ile 13 ülkeyi geziyorlar. 2 gün önce başlarına talihsiz bir olay geldi. Paylaşımlardan anlayabildiğim kadarıyla başlarına gelen olay şöyle:
Motor subap kesti. Yolda kaldılar. Bir Honda servisine gidip arızayı tespit ettirip değişecek parçaların listesini çıkardılar.
Parça listesini Bajaj Türkiye'ye gönderdiklerinde motosikletlerinin yağ değişimini kendileri yaptığı için garanti kapsamı dışında olduğunu öğrendiler ve Bajaj Türkiye parça bedellerini talep etti.
Görüşmeler sonucu Bajaj Türkiye parça bedellerinden vazgeçti.
Sadece kargo tutarlarını ödeyerek gerekli parçalara sahip olacaklar.
-
31 Temmuz 2018, 23:56
#14918
Merhabalar, ben bu sıralar motor bakmaktayım ancak boyum 1.59 civarı bu yüzden sele yüksekliği benim için önemli. Bajaj pulsar 200ns'e bayide oturdum ayak ucum yetişti ancak yeterli olduğunu düşünmüyorum. Sele yüksekliğini nasıl düşürebiliriz fikrinize ve tavsiyenize açığım. Sele traşlama bu motorun selesi için uygunmudur? Teşekkürler.
-
01 Ağustos 2018, 08:02
#14919
yokon adlı üyeden alıntı
Pulsar almadan önce boyumdan ve kilomdan dolayı çekincelerim vardı. Bu konuda (bir kaç sayfa geride) linkteki gezginleri görüp Pulsar aldım ve memnunum. https://www.instagram.com/routeinfinite/?hl=tr
Bu arkadaşları takip ediyorum. Tek Pulsar ile 13 ülkeyi geziyorlar. 2 gün önce başlarına talihsiz bir olay geldi. Paylaşımlardan anlayabildiğim kadarıyla başlarına gelen olay şöyle:
Motor subap kesti. Yolda kaldılar. Bir Honda servisine gidip arızayı tespit ettirip değişecek parçaların listesini çıkardılar.
Parça listesini Bajaj Türkiye'ye gönderdiklerinde motosikletlerinin yağ değişimini kendileri yaptığı için garanti kapsamı dışında olduğunu öğrendiler ve Bajaj Türkiye parça bedellerini talep etti.
Görüşmeler sonucu Bajaj Türkiye parça bedellerinden vazgeçti.
Sadece kargo tutarlarını ödeyerek gerekli parçalara sahip olacaklar.
Macaristan’da arıza yapan arkadaşımız ile ilgili konu hakkında sosyal medyada çok farklı yroum ve değerlendirmeler yapıldığı için hiç istemesem de mahrem olan bazı konuları açıklığa kavuşturmak istedim.
90 gün 13 ülke parolası ile yola çıkan sonsuzrota grubunu öncelikle tebrik ediyoruz ve yaşamış oldukları şanssız durum için öncelikle geçmiş olsun diyoruz.
Ama garanti kapsamı ile ilgili durum şu şekilde.
Motor 26.500 km de ve 2017 model PULSAR NS 200.
Yetkili servisimizde sadece 500 km, 5000 km ve 10.000 km bakımları yapılmış. Ancak 15.000-20.000-25.000 km bakımları servisimizde yapılmadığı için motor garanti dışı.
Buna karşılık konuyu bajaj yetkililerinden rica ettik ve bu kapsama aldırdık.
Dün kendilerinden parça eksik listesini bildirmelerini talep ettik. 19 kalem ve oldukça maliyetli bir listeyi herhangi bir bedel istemeden kendilerine bugün sevk ediyoruz. Parçaları Türkiye’deki bir arkadaşlarına teslim edeceğiz. Kendisi kargo ile gönderecek. Aksi bizim sevk etmemiz durumunda MACARİSTAN’a ihracat yapmak zorundayız. Prosedür oldukça uzayacak.
Kısaca yurt dışındaki bir motorumuza garanti kapsamında olmadığı halde özel gayretimizle parçayı bir gün içinde sevk edecek şekilde aksiyon aldık. Hangi marka olursa olsun başka nasıl aksiyon alınabilirdi ki?
Arkadaşlar da takdir edeceklerdir hiçbir marka da yetkili servislerine gelmediği bir motor için sadece parça desteği sunabilir. O süre de kanuni süreç ne ise ona uygun olarak devam eder.
Biz yurt içinde de olduğu gibi yurt dışındaki herhangi bir bajaj motoruna da en kısa sürede parça gönderecek şekilde aksiyon almaya her zaman hazır olduğumuzu bu vesile ifade ederiz.
Bütün arkadaşlarımız gönül rahatlığı ile seyahate çıkabilirler.
Tek isteğimiz motorların peryodik bakımları en azından garanti süresi boyunca yetkili servislerimizde yapılmasıdır.
Ayrıca kullanmış olduğunuz motorun dilinden iyi anlayarak bize ne verebileceklerini iyi bilerek cc ve gücüne uygun şekilde kullanılması da çok önemli bir konu. Bu arkadaşlar için ifade etmiyorum. Ama onlarca örnek biliyorum. Motorun saatlerce üst limitlerde redline pozisyonunda kullanılması beklenmedik arızalara yol açabilir.
Tekrar yaz mevsisimin bu güzel günlerinde tüm arkadaşlara güzel, keyifli ve emniyetli seyahatler diliyorum.
-
01 Ağustos 2018, 23:55
#14920
Şu yazdığınız açıklama yazısı bile kullanıcılarınıza ilginizin ne kadar yüksek olduğunu gösteriyor. Tebrik ediyorum sizleri Ekrem Bey.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)