Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
29 Ocak 2018, 13:03
#14661
Arkadaşlar soğuk havada akülerin performansı düşer, eğer problemin kaynağı akü ise soğuk havada daha çok reset atması normal. Resetleme olayı da, marş sırasında akü voltajının fazlaca düşmesi ve kontrol ünitesinin düşük voltaj korumasına geçmesindendir. Ben bu durumu işyerindeki jeneratörlerde çok yaşadım; zayıflayan marş aküleri nedeniyle jeneratörlerin kontrol üniteleri kendini korumaya alıyor ve resetlemeden tekrar çalışmıyordu. akü yenileme kesin çözüm oluyordu.
Selamlar.
Reklamlar
-
30 Ocak 2018, 14:12
#14662
Arkadaşlar ekran resetleme sorunu tamamen aküyle alakalı.
Kullanılan aküler marş esnasında anlık güçlerini koruyamıyor.
Güçleri marş motoruna anca yetiyor.
Soğuk havalarda daha fazla resetleme olmasının sebebi, diğer bütün aküler gibi anlık güçlerini soğuk havada daha fazla kaybetmesi.
Marş esnasında anlık güç aşırı düştüğü için gösterge paneli düşük voltajdan dolayı kendini korumaya alarak kapanıp açılıyor.
Yukarıda arkadaşın dediği gibi bu durum aküye bir ölçü aleti bağlanıp marşa basıldığında gözlemlenebilir.
-
30 Ocak 2018, 15:07
#14663
Madem öyle devamını da anlatayım.
Bizim 12 volt akülerin tampon voltajı 13,2 volttur yani boşta iken onun etrafında bir değer okunur. Marş sırasında 8-9 volt civarına düşebilir. Eğer biraz daha düşerse ki zayıf akü düşer, o zaman kontrol ünitesi yani aküden enerji alan hassas elektronik cihazlar düşük voltaj korumasına geçer.
Bu durumda belirleyici olan kontrol ünitesinin tasarımıdır, düşük voltaja karşı hassas olması bana göre üreticinin sık sık arıza yaşanmasını engellemek üzere aldığı bir tedbirdir ancak yetersiz bir tedbir olduğunu söylemeliyim. Zira aküsünü de sistemin yüküne göre seçmeliydi.
-
30 Ocak 2018, 17:55
#14664
reo adlı üyeden alıntı
Madem öyle devamını da anlatayım.
Bizim 12 volt akülerin tampon voltajı 13,2 volttur yani boşta iken onun etrafında bir değer okunur. Marş sırasında 8-9 volt civarına düşebilir. Eğer biraz daha düşerse ki zayıf akü düşer, o zaman kontrol ünitesi yani aküden enerji alan hassas elektronik cihazlar düşük voltaj korumasına geçer.
Bu durumda belirleyici olan kontrol ünitesinin tasarımıdır, düşük voltaja karşı hassas olması bana göre üreticinin sık sık arıza yaşanmasını engellemek üzere aldığı bir tedbirdir ancak yetersiz bir tedbir olduğunu söylemeliyim. Zira aküsünü de sistemin yüküne göre seçmeliydi.
Bayiden ilk teslim aldığımda resetledi. Servise gittim biraz bin sarj etsin olmazsa getir dedi. İlk bakıma kadar her gun sabah ilk calistirmada resetledi. İlk bakimda 5 saat sarjda kaldi aku. İlk marsta yine resetledi. Neyse ki servisin gozu onunde oldu. Gosterge degisti o gunden beri hic resetlemedi. Aku değiştirip hala resetleyenler de var. Sorunun ortadan kalkmasi her aku icin gecerli degil.
-
30 Ocak 2018, 19:31
#14665
beyler bi sorum olucak illa yapan vardır ama fikir aliyim.eski motorum pulsar idi şimdi r25 var.bugun r25e lastik aldım üstündeki setide benim eski pulsara taktım.tabi 1 er boy büyüdü.110 140 oldu.ktm duke 200 bile 110 150 kullandığına göre pek bir sıkıntı çıkmaz diyebilirmiyiz ?? ırc set 3000km de.pulsarda 17 18bin kmde mrf orjinaller ile sürünüyordu.
-
31 Ocak 2018, 00:40
#14666
burak burk adlı üyeden alıntı
beyler bi sorum olucak illa yapan vardır ama fikir aliyim.eski motorum pulsar idi şimdi r25 var.bugun r25e lastik aldım üstündeki setide benim eski pulsara taktım.tabi 1 er boy büyüdü.110 140 oldu.ktm duke 200 bile 110 150 kullandığına göre pek bir sıkıntı çıkmaz diyebilirmiyiz ?? ırc set 3000km de.pulsarda 17 18bin kmde mrf orjinaller ile sürünüyordu.
Yakıtta ufak bir artış ve son hızda ufak bir düşüşün dışında sorun olmaz arka lastiğin büyümesi pek etkilemezde ön lastik büyüyünce bir tuhaf oluyor motor bende 110 a 140 kullanıyorum zamanla alışıyorsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:30 ----------
Bu arada lastik hava basıncın ön 29 arka 33 tavsiye ediliyor o ebatta bende ilk başta öyle yapmıştım r25 in değerleri ama iyicene tuhaf gelince ön 25 arka 28 olarak devam ettim bir süre sonra ön 27 arka 30 yaptım sanırım bana göre en ideali bu oldu diyebilirim sende deneyerek en rahat ettiğin değerleri bulabilirsin
-
31 Ocak 2018, 18:26
#14667
Arkadaşlar motor soğukken zor çalışıyor. Calıştırırken ne kadar gaz vermek lazim ben fazla gaz vermiyorum ondan mı acaba?
-
31 Ocak 2018, 22:29
#14668
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motor soğukken zor çalışıyor. Calıştırırken ne kadar gaz vermek lazim ben fazla gaz vermiyorum ondan mı acaba?
Gaz kolundaki boşluğu aldıktan sonra çok az gaz vermen yeterli
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
31 Ocak 2018, 22:52
#14669
2015 model 20.000km de bu motor 7.000tl ye alınır mı acaba abilerim
-
01 Şubat 2018, 09:21
#14670
MertDastan adlı üyeden alıntı
2015 model 20.000km de bu motor 7.000tl ye alınır mı acaba abilerim
Temiz kullanılmış ise korkmadan alabirsiniz?
-
01 Şubat 2018, 09:24
#14671
MertDastan adlı üyeden alıntı
2015 model 20.000km de bu motor 7.000tl ye alınır mı acaba abilerim
Bi denemek lazım :D
Arkadaşım bu motorun sıfırı bile tehlikeli, geçen ay aldı ve şimdi satmaya çalışıyor bir arkadaşım.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
01 Şubat 2018, 11:40
#14672
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
Bi denemek lazım :D
Arkadaşım bu motorun sıfırı bile tehlikeli, geçen ay aldı ve şimdi satmaya çalışıyor bir arkadaşım.
yine mi
BLACK EAGLE MOTOVLOG
https://www.youtube.com/channel/UCGkYhbOkfNZpY4QHUHItjGg
-
01 Şubat 2018, 13:55
#14673
JOHNDOSAY adlı üyeden alıntı
yine mi
İstersen tanıştırayım, ilana koyunca linkini atarım.
Bin lira üzerine koyup inazuma yada başka bişey alacak. Aklın yolu bir tabi.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
01 Şubat 2018, 14:08
#14674
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
İstersen tanıştırayım, ilana koyunca linkini atarım.
Bin lira üzerine koyup inazuma yada başka bişey alacak. Aklın yolu bir tabi.
Tanışmaya gerek yok,aktif olarak ns 200 kullanıyorum sıkıntıları yok mu , var tabi ki her motorda olduğu kadar ama bu kadar yerden yere vurmaya gerek yok,ona bakarsan memnun olan bir sürüde kişi , evet fikir beyan edilir ama bu kadar kötüleme içine girmek gereksiz diye düşünüyorum ;)
BLACK EAGLE MOTOVLOG
https://www.youtube.com/channel/UCGkYhbOkfNZpY4QHUHItjGg
-
02 Şubat 2018, 10:47
#14675
200NS ABS, ekim ayında aldım ve yarın 10.000km bakımına gideceğim. Tümüyle şahıs kullanımı. Ev-iş arası 45km yani günde 100 km yakın yol yapıyorum.
Ekran sorunu- var (Servis yazı bekle geçer dedi)
Stop sorunu - var (Km artınca biraz azaldı fakat şimdide ani fren yapınca motor stop etmeye başladı)
Lastik sorunu - var ( Mitas kar tipi lastikleri taktım, süper)
Fren sorunu - var (Bazen ön fren, bazen de arka fren bırakıyormuş hissi veriyor, Hala çözemedim ne olduğunu)
İyi yönleri
Hızlanma - çok güzel
Kullanım Rahatlık - çok güzel
Yakıt - 170kr/km - çok güzel
Görünüm - çok güzel
Valla bu paraya binilebilecek en güzel motor. Sıkıntıları basit şeyler bence. Ben memnunum. Motor alırken hep sıfır alır, garantiden çıkınca satarım. Inazuma ile arasında sıfırında 7.000 tl fark var. Şimdi bu motorları mukayese etmek pek adil değil. Ayrıca Inazuma nın hala 2016 model sıfırını satmaya çalışıyor bayileri.Çok iyi motor olsa stokta 2 sene kalmaz.
-
02 Şubat 2018, 14:16
#14676
Sedat Y adlı üyeden alıntı
200NS ABS, ekim ayında aldım ve yarın 10.000km bakımına gideceğim. Tümüyle şahıs kullanımı. Ev-iş arası 45km yani günde 100 km yakın yol yapıyorum.
Ekran sorunu- var (Servis yazı bekle geçer dedi)
Stop sorunu - var (Km artınca biraz azaldı fakat şimdide ani fren yapınca motor stop etmeye başladı)
Lastik sorunu - var ( Mitas kar tipi lastikleri taktım, süper)
Fren sorunu - var (Bazen ön fren, bazen de arka fren bırakıyormuş hissi veriyor, Hala çözemedim ne olduğunu)
İyi yönleri
Hızlanma - çok güzel
Kullanım Rahatlık - çok güzel
Yakıt - 170kr/km - çok güzel
Görünüm - çok güzel
Valla bu paraya binilebilecek en güzel motor. Sıkıntıları basit şeyler bence. Ben memnunum. Motor alırken hep sıfır alır, garantiden çıkınca satarım. Inazuma ile arasında sıfırında 7.000 tl fark var. Şimdi bu motorları mukayese etmek pek adil değil. Ayrıca Inazuma nın hala 2016 model sıfırını satmaya çalışıyor bayileri.Çok iyi motor olsa stokta 2 sene kalmaz.
İnazuma ile bi zahmet karşılaştırmayın şu motoru, gülecek yerlerime kramp girince tuhaf oluyorum :D
bacac kendini japon sanmaya başladığından beri 7 bin tl değil, 3 bin tl fark kaldı. doğru bilgiyle gelirsen iyi olur.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
02 Şubat 2018, 19:35
#14677
Doğru yer mi bilmiyorum ama sormak istedim.
Bir subap ayarı ve bir conta değişimi için bu fiyat normal mi? Motor Marş almadığı için gittim ve geldiğimde bu fatura ile karşılaştım. Yapılanlara göre fiyat çok geldi. Sizce?
[IMG][/IMG]
-
02 Şubat 2018, 20:04
#14678
Fadiga61 adlı üyeden alıntı
Doğru yer mi bilmiyorum ama sormak istedim.
Bir subap ayarı ve bir conta değişimi için bu fiyat normal mi? Motor Marş almadığı için gittim ve geldiğimde bu fatura ile karşılaştım. Yapılanlara göre fiyat çok geldi. Sizce?
http://<a href="https://hizliresim.c...g4.jpg</a></a>
Benim basit motorda 200 TL.ye marş rublesi, rotor, yağ ve yağ filtresi değiştirttim. Cc yükselteyim diyorum, şu bakım faturalarını ve arızaları okuyunca vazgeçiyorum. Fadiga61, bu fiyat bana yüksek geldi.
-
02 Şubat 2018, 20:10
#14679
Arkadaş ben ön fren müşürünü değiştirttim. Müşür 15tl, benim ödediğim 40tl. Tamam servisimin hoş sohbetini seviyorum ama cüzdanım direk AİHM'ye başvuracak Cüzdan Hakları Mahkemesi ( CHM ) olmadığı için. Geçen de zincir değiştirdim. Sadece zincir 200tl gitti.
-
03 Şubat 2018, 21:00
#14680
Arkadaşlar lastiklerimin değişim zamanı geldi. Michellin pilot street kullanıyordum ama helvasını yedik. Gönül isterki Rosso 2 takayım ama maddi durumum şuan el vermiyor. Ne önerirsiniz? Mitas MC50 yada Anlas Tourneo lar nasıllar?
Yoksa az daha koyup YBR mi alayım?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)