Mecburen uzun bir süreç bekleyecek
Mecburen uzun bir süreç bekleyecek
ho2s heater control circuit bank 1 sensor 1
anlamı (ısıtıcı kontrol devresi) motor arıza ışığı yandı servis cihaza bağladığında bu arıza yazısını verdi. önemli değil siliyorum dedi ama 5 km gitmeden tekrar yandı 1 hafta arayla bir kaç sefer servise gittim önemli değil deyip yolluyorlar. yanıyor 1_2 gün sonra kendi kendine söndüğü oluyor.
bu nedir önemlimidir ? sıkıcı olmaya başladı.
servise bi' kaç kere bu yüzden götürdüm yaptıkları iş arızayı silmek zorlamışsın önemsiz deyip yolluyorlar dikkat ettiğim halde trafikte 3 km de tekrar aynı arızayı verdi bidahaki sefer servisten dönerken 5 km gitmedim. servise gitmekte sıkıcı olmaya başladı velhasıl bu arızayı vermesi yolda başıma sıkıntı açarmı istanbuldan eskişehire gitmem gerekiyor.
O2 sensör hatası, garanti dolmadıysa değiştirsinler. Yakıtı fazlalaşır ve de zamanla çekiş sorunu yaşarsın.
Garantisi dolduysa piyasadan arabalar için olanlarından bakabilirsin.OEM parça bayağı pahalıdır.
Ama yine de değişimden önce soket kontrolü yapmanız iyi olur. Sinyal alamadığı zamanda arıza gösterir.
bu şekilde yargılamam doğru olmaz işini yapmayana insanlar bir sefer gider zaten.
@serdartaha o2 sensor hatası demiş bu eksozun üstünde bulunan bujiye benzer olan parça sanırım forumda böyle bir yazı buldum oksijen sensorü bakımı diye
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...emizlenir.html
bu hatadan dolayı servise gitmek sıkmaya başladı. motorum garantili ama yinede kendi işimi kendim görmem gerekecek gibi kendim müdahalede garantiden düşer mi? Ya da istanbul avrupa yakasında önerebileceğiniz servis hangisidir.
motorumun 5000 km bakımını yakın zamanda yaptırdım. servise girmeye bir iki gün kala 1-2 saniye çok kısa tekleme ve motor arıza ışığı yanması durumu oluştu. bakımda sabit hızda hafif silkeleme ve sebepsiz yere stop etmede sıklaşma şikayetleri ile birlikte motor arıza ışığının yandığınıda belirttim. yazılım atılacak denildi. hafta içi servise tekrar bırakıp yazılım attırdım. aldığımda rölantide biraz yükselme olduğunu gördüm. stop etme, hafif silkeleme şikayetleri baya azaldı. bakımdan sonra 400 km kadar yol yaptım. pazar günü hava güzel diyip yola koyuldum. 60 km civarı yol yapmıştımki motor arıza lambası gene yandı ve sönmedi. bir iki defa mola verip stop ederek motor soğusun diye bekledim. ama işe yaramadı. 30 km civarı mesafe kat edip eve geldim, lamba yanarken çekişte sorun yoktu. akşam tekrar marş yaptığımda motor soğumuş ve arıza lambasıda sönmüştü. bugün servise götürüp cihaza bağlattım. oksijen sensöründen geçici arıza kaydı aldığını belirtti. aktüel arıza olmadığı için işlem yapılmadı, arıza kaydı silinip işlem sonlandırıldı. oksijen sensörü bildiğim kadarı ile 700 tl civarı fiyatı olan parça. muhtemelen arıza tekrarı gerçekleşecektir. bakalım ilerleyen zamanlarda ne olacak.
bende böyle bağladım gayet kullanışlı.
bu akşam iş çıkışı motorun marşına bastım, tek marşta çalıştı ve motor ikazı hemen yandı. muhtemelen yarın sönmüş olacaktır. haftaya cumartesiden önce servise gitmeye de zamanım olmayacak. bakalım ne bahane bulacaklar.
110/70/17 - 140/80/17 lastik takanlar var. Sorunsuzca biniyorlar ama en güvenlisi fabrika çıkış değerleri.
motorun arıza ışığı 3 gün yanık kaldı. geçtiğimiz pazartesi sabah işe giderken yanıyodu ama akşam iş dönüşü sönmüştü. hafta içi bir daha yanmadı. bugün itibari ile servise gidecektim fakat yanmadığı için gitmenin anlamı olmayacak. tekrar yanık şekilde müsait olursam gitmeyi düşünüyorum.
motorumun ön lastiği 110, arka lastiği 140 taban olarak kullanıyorum. bir sıkıntı veya artı avantajını görmedim. ben ikinci el aldım motoru, önceki sahibi sağolsun michlen taktırmış. bir büyük taban için fiyat farkı çok olursa değmez ama az fark istenirse takılabilir.
Pulsarların orjinal lastikleri ön 110/80-17 arka 130/70-17. Insanlar bu ölçülerde radyal lastik bulamadığından 110 a 140 kullanmak zorunda kalıyor. Ne Anlas da ne Michellen de yok orjinal ölçülerde radyal lastik. Radyal lastikte diğerine göre mutlaka daha iyidir tabiki
[QUOTE=hasangazili;4398347]Anlasta tournee sport lastik 110\80\17 bu lastigi almayı düşünüyorum. Onun için sordum. Jant bunu takmaya uygun mu acaba? Gidişinde yada virajında dezavantajı olur mu
100/80-17 orjinaliymiş bu arada. 110/70-17 de uygun olanmış. Sorunuzun cevabınıda vermiş oldum sanırım. 110 takacaksanız 110/70-17 takmalısınız.
2016 Model 2017 Ocak Çıkışlı 200NS İle Aranızdayım. Daha Önce Rtr150 Kullanan Biri Olarak Pulsarı Çok Sevdim. Motosikleti 1 Ay Önce Aldım ve 3 Kere Depo Fulleyerek Benzin Tüketimi Ölçümü Yaptım. İlk Sefer 2,9 LT , İkinci Sefer 2,9 LT ve Üçüncü Sefer 3,01 Litre Ortalama Yakıt Tükettim. Motosikleti Agresif Kullanan Biri Olarak Sınırları Zorlayarak Kullanmayı Severim ve Yakıt Korktuğum Kadar Yüksek Çıkmadı. Rtr150 İle %10 Civarı Fark Var Kullanım Tarzım Esas Alındığında. Bu Tüketimlerin İçerisinde Ceyhan Yolunda Yapılan Top Speed Deneleriminde Olduğunu Kabul Edersek Bu Kadar Seri ve Güçlü Bir Alete Göre Yakıt Mükemmel.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)