Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #14961

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Mecburen uzun bir süreç bekleyecek


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14962

    Üyelik
    17 Mayıs 2018

    ho2s heater control circuit bank 1 sensor 1 motor arıza ışığı

    ho2s heater control circuit bank 1 sensor 1
    anlamı (ısıtıcı kontrol devresi) motor arıza ışığı yandı servis cihaza bağladığında bu arıza yazısını verdi. önemli değil siliyorum dedi ama 5 km gitmeden tekrar yandı 1 hafta arayla bir kaç sefer servise gittim önemli değil deyip yolluyorlar. yanıyor 1_2 gün sonra kendi kendine söndüğü oluyor.
    bu nedir önemlimidir ? sıkıcı olmaya başladı.

  3. #14963
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı ozz10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ho2s heater control circuit bank 1 sensor 1
    anlamı (ısıtıcı kontrol devresi) motor arıza ışığı yandı servis cihaza bağladığında bu arıza yazısını verdi. önemli değil siliyorum dedi ama 5 km gitmeden tekrar yandı 1 hafta arayla bir kaç sefer servise gittim önemli değil deyip yolluyorlar. yanıyor 1_2 gün sonra kendi kendine söndüğü oluyor.
    bu nedir önemlimidir ? sıkıcı olmaya başladı.
    Egzoz boğazındaki kızdırma müşüru/sensöru adı herneyse,onun kontrol edilmesi lazım,veya o parçanin bağlı olduğu kablonun sıcaktan/soguktan izole edilmesi.

  4. #14964

    Üyelik
    17 Mayıs 2018
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egzoz boğazındaki kızdırma müşüru/sensöru adı herneyse,onun kontrol edilmesi lazım,veya o parçanin bağlı olduğu kablonun sıcaktan/soguktan izole edilmesi.
    servise bi' kaç kere bu yüzden götürdüm yaptıkları iş arızayı silmek zorlamışsın önemsiz deyip yolluyorlar dikkat ettiğim halde trafikte 3 km de tekrar aynı arızayı verdi bidahaki sefer servisten dönerken 5 km gitmedim. servise gitmekte sıkıcı olmaya başladı velhasıl bu arızayı vermesi yolda başıma sıkıntı açarmı istanbuldan eskişehire gitmem gerekiyor.

  5. #14965

    Üyelik
    04 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    O2 sensör hatası, garanti dolmadıysa değiştirsinler. Yakıtı fazlalaşır ve de zamanla çekiş sorunu yaşarsın.
    Garantisi dolduysa piyasadan arabalar için olanlarından bakabilirsin.OEM parça bayağı pahalıdır.
    Ama yine de değişimden önce soket kontrolü yapmanız iyi olur. Sinyal alamadığı zamanda arıza gösterir.

  6. #14966

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı ozz10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    servise bi' kaç kere bu yüzden götürdüm yaptıkları iş arızayı silmek zorlamışsın önemsiz deyip yolluyorlar dikkat ettiğim halde trafikte 3 km de tekrar aynı arızayı verdi bidahaki sefer servisten dönerken 5 km gitmedim. servise gitmekte sıkıcı olmaya başladı velhasıl bu arızayı vermesi yolda başıma sıkıntı açarmı istanbuldan eskişehire gitmem gerekiyor.
    Hangi ilde hangi servise gidiyorsun? Belirt ki oraya gitmesin kullanıcılar. İşleri önemli veya önemsiz die bakma değil, arızanın tespiti ve onarımını yapmaktır...

  7. #14967

    Üyelik
    17 Mayıs 2018
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi ilde hangi servise gidiyorsun? Belirt ki oraya gitmesin kullanıcılar. İşleri önemli veya önemsiz die bakma değil, arızanın tespiti ve onarımını yapmaktır...
    bu şekilde yargılamam doğru olmaz işini yapmayana insanlar bir sefer gider zaten.
    @serdartaha o2 sensor hatası demiş bu eksozun üstünde bulunan bujiye benzer olan parça sanırım forumda böyle bir yazı buldum oksijen sensorü bakımı diye
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...emizlenir.html
    bu hatadan dolayı servise gitmek sıkmaya başladı. motorum garantili ama yinede kendi işimi kendim görmem gerekecek gibi kendim müdahalede garantiden düşer mi? Ya da istanbul avrupa yakasında önerebileceğiniz servis hangisidir.

  8. #14968

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı ozz10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu şekilde yargılamam doğru olmaz işini yapmayana insanlar bir sefer gider zaten.
    @serdartaha o2 sensor hatası demiş bu eksozun üstünde bulunan bujiye benzer olan parça sanırım forumda böyle bir yazı buldum oksijen sensorü bakımı diye
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...emizlenir.html
    bu hatadan dolayı servise gitmek sıkmaya başladı. motorum garantili ama yinede kendi işimi kendim görmem gerekecek gibi kendim müdahalede garantiden düşer mi? Ya da istanbul avrupa yakasında önerebileceğiniz servis hangisidir.
    Bilakis böyle olması lazım. Başakşehir'de Oktay Motor'a götür. Bakalım onlarda seni bişey olmaz die gönderecekler mi? Açıkçası merakla bekliyorum sonucunu.

  9. #14969
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    motorumun 5000 km bakımını yakın zamanda yaptırdım. servise girmeye bir iki gün kala 1-2 saniye çok kısa tekleme ve motor arıza ışığı yanması durumu oluştu. bakımda sabit hızda hafif silkeleme ve sebepsiz yere stop etmede sıklaşma şikayetleri ile birlikte motor arıza ışığının yandığınıda belirttim. yazılım atılacak denildi. hafta içi servise tekrar bırakıp yazılım attırdım. aldığımda rölantide biraz yükselme olduğunu gördüm. stop etme, hafif silkeleme şikayetleri baya azaldı. bakımdan sonra 400 km kadar yol yaptım. pazar günü hava güzel diyip yola koyuldum. 60 km civarı yol yapmıştımki motor arıza lambası gene yandı ve sönmedi. bir iki defa mola verip stop ederek motor soğusun diye bekledim. ama işe yaramadı. 30 km civarı mesafe kat edip eve geldim, lamba yanarken çekişte sorun yoktu. akşam tekrar marş yaptığımda motor soğumuş ve arıza lambasıda sönmüştü. bugün servise götürüp cihaza bağlattım. oksijen sensöründen geçici arıza kaydı aldığını belirtti. aktüel arıza olmadığı için işlem yapılmadı, arıza kaydı silinip işlem sonlandırıldı. oksijen sensörü bildiğim kadarı ile 700 tl civarı fiyatı olan parça. muhtemelen arıza tekrarı gerçekleşecektir. bakalım ilerleyen zamanlarda ne olacak.

  10. #14970

    Üyelik
    17 Mayıs 2018
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilakis böyle olması lazım. Başakşehir'de Oktay Motor'a götür. Bakalım onlarda seni bişey olmaz die gönderecekler mi? Açıkçası merakla bekliyorum sonucunu.
    servis tavsiyesi için teşekkür ederim.
    @vlad1452 arkadaşta benzer problemden bahsetmiş banada geçici arıza deyip sildiler her seferinde 3/5 km sonra tekrar yandı ertesi gün sönüyor genelde tekrar yanıyor belli km sonrasında

  11. #14971

    Üyelik
    17 Mayıs 2018
    bende böyle bağladım gayet kullanışlı.

  12. #14972
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    bu akşam iş çıkışı motorun marşına bastım, tek marşta çalıştı ve motor ikazı hemen yandı. muhtemelen yarın sönmüş olacaktır. haftaya cumartesiden önce servise gitmeye de zamanım olmayacak. bakalım ne bahane bulacaklar.

  13. #14973

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Alıntı vlad1462 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu akşam iş çıkışı motorun marşına bastım, tek marşta çalıştı ve motor ikazı hemen yandı. muhtemelen yarın sönmüş olacaktır. haftaya cumartesiden önce servise gitmeye de zamanım olmayacak. bakalım ne bahane bulacaklar.
    Ne yaptınız sorununuzu?

  14. #14974
    hasangazili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar RS 200
    Alıntı farm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslını istersen bu söylenti değil bildiğin fizik kanunu mühendisler optimum performans ve yol tutuş dengesini yakalayacak şeklide hesap yapıyorlar. tabi işin içine bir de maliyet ekleniyor. örneğin duke 200'de önde 110/70-17 arkada 150/60-17 lastik var (lastik çapları pulsar 200ns ile aynı sayılır) bu lastikleri (bizim jantlar uygun değil) bizim motora takabilseydik yol tutuşta belirgin iyileşme olurdu, performans kaybını ise ancak dediğin gibi drag vb şartlar altında hissedebilirdik.
    Benim motora ön 110/70/17 lastik takabilir miyim?

  15. #14975

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    110/70/17 - 140/80/17 lastik takanlar var. Sorunsuzca biniyorlar ama en güvenlisi fabrika çıkış değerleri.

  16. #14976
    vlad1462 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2005
    Motosikleti
    var bişeyler
    motorun arıza ışığı 3 gün yanık kaldı. geçtiğimiz pazartesi sabah işe giderken yanıyodu ama akşam iş dönüşü sönmüştü. hafta içi bir daha yanmadı. bugün itibari ile servise gidecektim fakat yanmadığı için gitmenin anlamı olmayacak. tekrar yanık şekilde müsait olursam gitmeyi düşünüyorum.

    motorumun ön lastiği 110, arka lastiği 140 taban olarak kullanıyorum. bir sıkıntı veya artı avantajını görmedim. ben ikinci el aldım motoru, önceki sahibi sağolsun michlen taktırmış. bir büyük taban için fiyat farkı çok olursa değmez ama az fark istenirse takılabilir.

  17. #14977

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Pulsarların orjinal lastikleri ön 110/80-17 arka 130/70-17. Insanlar bu ölçülerde radyal lastik bulamadığından 110 a 140 kullanmak zorunda kalıyor. Ne Anlas da ne Michellen de yok orjinal ölçülerde radyal lastik. Radyal lastikte diğerine göre mutlaka daha iyidir tabiki

  18. #14978
    hasangazili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar RS 200
    Alıntı cc007 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pulsarların orjinal lastikleri ön 110/80-17 arka 130/70-17. Insanlar bu ölçülerde radyal lastik bulamadığından 110 a 140 kullanmak zorunda kalıyor. Ne Anlas da ne Michellen de yok orjinal ölçülerde radyal lastik. Radyal lastikte diğerine göre mutlaka daha iyidir tabiki
    Anlasta tournee sport lastik 110\80\17 bu lastigi almayı düşünüyorum. Onun için sordum. Jant bunu takmaya uygun mu acaba? Gidişinde yada virajında dezavantajı olur mu ?

  19. #14979

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    [QUOTE=hasangazili;4398347]Anlasta tournee sport lastik 110\80\17 bu lastigi almayı düşünüyorum. Onun için sordum. Jant bunu takmaya uygun mu acaba? Gidişinde yada virajında dezavantajı olur mu

    100/80-17 orjinaliymiş bu arada. 110/70-17 de uygun olanmış. Sorunuzun cevabınıda vermiş oldum sanırım. 110 takacaksanız 110/70-17 takmalısınız.

  20. #14980

    Üyelik
    03 Ağustos 2017
    2016 Model 2017 Ocak Çıkışlı 200NS İle Aranızdayım. Daha Önce Rtr150 Kullanan Biri Olarak Pulsarı Çok Sevdim. Motosikleti 1 Ay Önce Aldım ve 3 Kere Depo Fulleyerek Benzin Tüketimi Ölçümü Yaptım. İlk Sefer 2,9 LT , İkinci Sefer 2,9 LT ve Üçüncü Sefer 3,01 Litre Ortalama Yakıt Tükettim. Motosikleti Agresif Kullanan Biri Olarak Sınırları Zorlayarak Kullanmayı Severim ve Yakıt Korktuğum Kadar Yüksek Çıkmadı. Rtr150 İle %10 Civarı Fark Var Kullanım Tarzım Esas Alındığında. Bu Tüketimlerin İçerisinde Ceyhan Yolunda Yapılan Top Speed Deneleriminde Olduğunu Kabul Edersek Bu Kadar Seri ve Güçlü Bir Alete Göre Yakıt Mükemmel.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)